Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nee, ik heb nog geen kuur gekregen, maar zodra ik dus maar iets meer klachten van wat dan ook krijg moet ik gelijk contact opnemen met het ziekenhuis.

Ik zie dat jij misschien bezig bent, meid heel veel succes en ik denk aan je. Knuffel

2. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Manootje, ria en sabrina zet hem op!!! Ik doe de weeëndans voor jullie (en een beetje voor mijzelf)

Hier is het vandaag rustiger dan de afgelopen dagen, maar het rommelt nog steeds en beetje. Ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat bij mij, ik krijg morgen een inwendig onderzoek bij de gyn om te kijken of ik inleidbaar ben...

Verder ben ik, ondanks dat ik heerlijk slaap 's nachts, heel erg moe, lig de hele dag op bed. Heb van een vriend 4 seizoenen CSI geleend dus kan me daar gelukkig nog wel mee vermaken ;)

Nou ik kom vanavond nog wel weer even babynieuws checken, tot later!

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hier rommelt het idd lekker hoor voel nu echt iets komen van pijn en weer gaan dus wie weet zet het idd door mannetje heeft alles geregled op zijn werk en is er klaar voor hij werd best zenuwachtig toen ik alles vertelde hahahahhaah de zielepoot beseft het nu dat het echt is :oops: :oops: ikzelf eigenlijk ook hoor hahahahaha

Nou we gaan emt zijn drieeen een babyboom veroorzaken hoor sabrina manootje en ikke
    Manootje heel veel sterkte meis zet hem op als jij het kan kan ik het ook wens je veel sterkte bij de bevalling en hoor eht wel via de sms dat het is gelukt :D :D :D :D
    Sabrina jij ook heel veel sterkte en succes bij de bevalling hoop dat we allemaal voorspoedig mama zullen worden :D :D \:D/ \:D/

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    de aardappels en bloemkool staan op hier!
    heb er net ff in de keuken 2 gehad heerlijk en nu weer 1 terwijl ik aan het typen ben.
    pffff zoals het voelt denk ik dat het doorzet maar wil ook weer niet te veel hopen!
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa giiiiiiiiiiiiiillllllllllllll word gek van mezelf!!!!

@jomi laten we hopen dat je geen klachten krijgt meid!

@draadje succes morgen! en veel plezier vanavond met csi!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @ria jij ook heel veel succes meid! kom laten we die babyboom veroorzaken hier!!!

6. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    oh ik ben gewoon jaloers haha, ik wil ook zo graag dat het een keer doorzet! Maar gun jullie je beebjes natuurlijk van harte meiden, veel succes!

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

@ all sorry kan even niet zoveel bij lezen ben beetje emotioneel na me vk afsrpaak!

maar las dat er 3 aan het bevallen zijn wil jullie heel veel succes wensen!!! komt er eindelijk een BABYBOOM :)

8. Ria32

Ria32 Niet meer actief

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dank je wel ria32,

het is gewoon zo ik ben jong en stevig. Maar echt me hele zwangerschap geven ze al opmerkingen over me gewicht. Van zo je gaat straks zeker lekker afvallen, of nou je mag geen fruit meer want daar zitten foute suikers is, of snoep je veel?? en vandaag weer was het van zo hou je vocht vast? Ik zeg nee, niet dat ik weet oh want je hebt een dik hoofd gekregen. Nou dan breekt me klomp dat doet best pijn. Ben vrij onzeker en dan zulke opmerkingen. En dan klap ik gewoon dicht.

Ook hebben ze beloofd van je gaat niet over de 40 weken heen omdat mijne eerste dochter 9 pond woog en deze gaat dat ook wegen zeggen ze nu al. En ik verga van de pijn in me liezen kan slecht slapen veel rugpijn en zo vervelende maagzuur dat ik snachts het letterlijk uitspuug. En als ik dat zeg, ja wat doen we eraan zeggen ze dan gewoon even doorzetten kom op je bent nog jong enz!! ja ik ben super jong maar mag ik dan niet klagen :( vragen of ze wat willen doen voor me. Maar nee hoor gewoon doorgaan zeggen ze daar.

Dus loop daar weg het eerste wat er gebeurt huilen, ik had het gewoon neit verwacht, zit nu zelfs te twijfelen of ik wel thuis wil bevallen omdat ik ze gewoon niet tof vind za maar zeggen. Voel me niet zo serieus genomen eerlijk gezegd.

Denk dat het ookw el door me hormonen kom allemaal maar ben er beetje kapot van vooral omdat ik het echt even zat ben :oops: begrijp me niet verkeerd maar soms trek ik het even niet meer :(

Sorry voor me ego bericht ga vanavond lekker op me gemakkiej alles bij lezen en reageren op de rest want vind het erg gezellig hier verder !

10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Sabrina, Ria, Manootje: Zet hem op he!!!

Harmless: Een en al dilemma lees ik...Ik hoop dat de keuze snel voor je is gemaakt (i.e. dat de weeënstorm zich spoedig mag aandienen)

Hier alles goed. Veel harde buiken en nog steeds rugpijn...Ook gevoelige buik, maar zegt allemaal niet he. Zo op het eind voel je van alles.

Zou wel een goede dag zijn : p. Huisje is lekker aan de kant (oke dat is het elke dag, maar als je dan net weer ontbeten heb, dan moet je snel weer afruimen etc. Want stel je voor hahaha wordt gek van mezelf), auto eindelijk opgeruimd/schoongemaakt door manlief en hij is er ook helemaal klaar voor...

kortom: Weeën, KOM MAAR OP!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

allemaal lekker gegeten! man en ik zaten net te eten zegt ie misschien wel de laatste keer met zijn 2en. hahaha hij zegt ik merk dat je anders bent nu!
    mmm merk niet echt veel aan mezelf maar ben wel onrustig en weet niet wat ik denken moet.

@wonders2 meid weet helemaal hoe je je voelt! voor de zwangerschap ben ik 20kilo afgevallen en nu zit het met de zwangerschap er weer aan. iedereen zegt nu tegen me nou je zit wel weer op je oude gewicht enz word er echt moe van.
    dikke knuffel voor jouw meid!

@oemhudaifa WE HEBBEN EEN NIEUWE SCHOONMAAK JUNK!!!!

12. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Sabrina: NIeuw??? wahhaha meid, ben altijd al zo geweest...Alleen ben ik nu veel extremer (alles moet schoon schoon schoon, 24 uur per dag, want stel je voor...Ik heb zelf gedachten als, stel dat mijn vliezen breken en het is niet schoon, dan zeg ik pas wat als alles schoon is hahhaha. Ben niet wijs ik weet het)

13. @wonders
    Is dat de vk die dit soort dingen zegt??
    Wat vervelend zeg... slaat echt helemaal nergens op.
    Of je nou jong bent of niet... genoeg is genoeg!!
    En die opmerkingen over je gewicht, pffff ,niets aan. Alsof je het nog niet zwaar genoeg hebt zeg.
    Kop op meid. En je kunt altijd even hier komen klagen.

Dames... schiet 't al een beetje op?! :confused:

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @oemhudaifa hahaha yep me too vandaag alleen niks gedaan kan nauwelijks rechtop staan.

@kroepie niet zo ongeduldig he meid! hahaha nou denk wel dat het door gaat zetten.
    ben ook aan het snuffelen op google!

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

niet haasten he kroepie eerst koffie en dan mag het komen :) :) :) :) :)

Wonders ik vind het al een wonder dat je je zo groot hebt kunnen houden daarbinnen jeetje zeg bij mij was denk ik binnen alles ontploft, er zit toch geen sonja bakker in het verlosteam daar zo ze zijn er voor de kleine en voor jou en niet om je wat opmerkingen te maken over je gewicht vind dat ze zichzelf wel mogen schamen daarzo en dat jij dan een huilbui krijgt tja dat is niet zo verwonderlijk kan me dat goed voorstellen, maar meid als jij je goed voelt meot je lak hebben aan wat ze tegen je zeggen, ik ben sinds ik mijn man ken 2006 woog ik 57,5 zit nu bijna aan de 100 kilo ook door zwangerschap natuurlijk vind het voor mezelf best teveel maar dat weet ik voor mezelf wel dat hoeft een ander me neit te vertellen hoor en al helemaal geen verloskundige. Probeer je er vanaf te zetten en doe wat jij wilt en laat hun lekker gaan. :D :D :D :D mijn opa zegt nu altijd tegen mij vroeger was je graat en nu zie ik dat je het goed hebt :D :D :) :)

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    idd kroepie eerst een bakkie!!!

komen de weeen al sneller bij jouw ria???

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Wat een kletskousen zijn jullie zeg haha...

@ Manootje: Hij ligt nu op bed sinds 18.30u dus dat is ook wel eens lekker dat hij vroeg op bed ligt.
    Ow jij dus ook bezig, spannend hoor succes!

@ MisssZ: Hoe was het bij de vk? En smaakten de poffertjes...?

@ Sabrina: Ach, dan blijf ik toch gezellig in mijn eentje op de 15e staan, ben al blij voor jou en Ria dat jullie bezig zijn.]
    Maar je weet nooit, Keano is ook in 4 uur tijd geboren :).

@ JoMi: Hé jeetje een blaasonsteking...sterkte!

@ Wonders: Heel veel sterkte, zo te lezen heb je het niet makkelijk! *knuffel voor jou*!

Keano ligt sinds 18.30u op bed, hij was doodop en hij is al lekker aan het slapen dus een heerlijke lange avond voor mijn man en ik (voor zolang ik het volhou...).
    Verder alles hier ontzettend rustig...niks geen krampen etc, pfff zou ook wel willen dat het door ging zetten maar helaas zal nog moeten afwachten.
    Maar zo te lezen, komt er morgen een babyboom =D> Manootje, Ria en Sabrina heel veel succes binnenkort zijn jullie Mama's!

Fijne avond allemaal, ik stap even onder de douche!

Liefs, misspuma

18. Jah zeg... ik zit hier te trillen op de bank van nieuwsgierigheid!!!
    Jullie moeten gewoon opschieten :D

We hadden 't vanmiddag al even over huisdieren.
    Nou, die katten van ons (noorse boskatten) zijn echt superschattig maar ook zo stout. Zeker als ze een gekke bui hebben. Dan vliegen ze door 't huis, echt niet normaal :confused:
    Kan d'r nu alleen niet zoveel van hebben GRRRR.

Mijn hond... laten we het daar maar niet over hebben haahahhaha
    Die rent als een dolle achter die katten aan en dan ook over de meubels heen. *zucht*
    Ben altijd zo blij als het rond deze tijd is, dan liggen ze allemaal lief te slapen!
    Alleen die hond van mij, ik weet niet wat ie vandaag heeft hoor, maar hij is me de hele dag al aan 't likken. Mijn handen, mijn armen, mijn voeten. Daarnet sprong ie op de bank om mijn gezicht te likken... zo schattig!

Nou ja, dat wilde ik even kwijt ahahhaaahh

Meiden, ben zenuwachtig voor morgen!
    Mijn mannetje helemaal niet... terwijl hij geopereerd wordt ...maar ik wel!
    Stom hè? :oops:

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    meiden ik ga ook nog ff onder de douche hangen!
    het lijkt nu allemaal wel heftiger te worden!

misschien geen lekker praatje maar ik ben vandaag al wel 7 keer naar de wc geweest voor een grote boodschap.
    pffff heb pijn aan me ster!
    hahaha nou ik ga ff douchen!

20. Mafkees!
    Lekker douchen jij!!

Deel Deze Pagina