Marije, wat ***! Balen zeg! Ik hoop dat je snel door kunt en niet weer zo lang hoeft te wachten! STERKTE! En Elke, een mooie echo met een kloppend hartje, wat goed! Kan me voorstellen dat het vanmorgen dus wat minder ging.. Geen idee of dat van een echo kan komen.
hallo dames ik heb vandaag dagravit gekocht.. mama & baby heet het.. iemand hier ervaring mee? ik slikte al foliumzuur.. maar wou wat multivitamines.. dus ik houd er mee op om zo los foliumzuur te slikken.. want dat zit er nl. al in.. maar zijn het wel goeie?
Hahahah heerlijk Majkuh hoe je dat gewoon neer schrijft! Nou meis het kan echt echt echt geen kwaad! Hoe hard, en heftig je ook komt, het enige wat je er zelf een beetje van kan krijgen is buikkrampjes na de tijd, en misschien een beetje bloedverlies.... maar meis het kan nooit de aanleiding zijn tot een miskraam! Marije wat naar voor je meissie.... sterkte
daggie let er idd even op dat je niet de dubbele dosis binnen krijgt, verstandig om te stoppen met losse foliumzuur inname :-D Ik slik zelf zwanger zijn van de etos
@Majkuh; hahaha ik dacht dat ik een apart geval was, maar klaarkomen in de slaap is mij nog nooit overkomen. Wees er maar blij mee, er zullen velen jaloers op je zijn! Lekker doorgaan met genieten, meid! Het kan namelijk ook nog de andere kant opgaan. Vaak na de geboorte van de kleine. Kan me daar wel iets bij voorstellen dus nu maar alvast een preventieve inhaalslag. Vind je ook niet!?
@marije wat erg voor je meid sterkte! @majkuh gewoon lekker sexen meid! lekker toch @daggie ik slik nu ook dagrivit mama & baby ik stond namelijk vorige week in de etos naar andere merken te kijken en zag dat de andere merken bv etos zwanger zijn veel vitamine a in zit en die mag je niet te veel hebben. dus heb ik voor deze gekozen en dit is ook een hele goeie! ik heb vandaag weer lekkere krampen in mijn buik en goede vorm van gas maar niet zo lekker voor mij en de omgeving! het lijkt wel of ik rot vanbinnen ben. owja op de lijst mag ik bij 13 oktober voor de eerste afspraak bij de vk! ik snap alleen helaas niet hoe ik de lijst moet aanpassen! allemaal een fijn weekend en geniet van het zwanger zijn! groetjes vrouw en baby
haha, ja ik ben erg makkelijk over en met sex Heb vandaag nieuwe BH's gekocht want de oude vallen mijn boobies uit heel raar want ik heb een klein A-cupje en nu dus al cup B Mijn borsten doen eigenlijk helemaal geen pijn meer, ook niet echt al ik erop druk, vind het toch eng, stom he, terwijl ik er eigenlijk blij mee moet zijn, want pijn betekent groeien en gezien mijn operatie hoop ik dat ze zo klein mogelijk blijven en tgt vind ik het eng als ik niets voel, want verder hb ik echt niets, ja sterkere geur, constant honger en nergens zin in en moe en begin nu al last te krijgen van mij linkerheup, beloofd wat gezien mijn vorige heftige bekkeninstabilitit... zo even geklaagd hahaha! maar al met al geniet ik echt met volle teugen!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje, poliklinische bevalling * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje * Angelique83, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Malka, 1e kindje * Meimama, 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling 9 mei * Nano73, 1ste kindje * Stillewens, 1ste kindje * Sappie, 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje * Manny, 1ste kindje 12 mei * Joki, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling * Patries81, 2de kindje, voorgenomen voeding BV 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 *Sannie306 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje * Ria32, 1ste kindje, poliklinische bevalling * Nina30, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje * Jammie 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) * Tji, 1ste kindje * Lothlorien, 2de kindje 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje 26 mei * Whisper, 2de kindje Eventuele afspraken * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Draadje, 1ste echo 7,3 wkn Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken meisje023, 1ste echo, 6,4 wkn * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 58 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Hi ladies, vandaag weer veel vreetbuien..trek in alles wat eetbaar is, me vriend zei nog: schat? je vreet! hahahaha oook ik heb vandaag voor het eerst weer sex gehad, maar wel zachtjes terwijl we normaal ook knallen..toch ook raar ineens hahahha ik slik trouwens Femme natal van Davitamon volgens mij ook prima te doen..100 pagina's gaat de goede kant al op met de mama's van mei me borsten doen nog steeds pijn maar ik zie ze niet veranderen, komt dat nog en wanneer? x manny
Er is weer veel gekletst hier! Majkuh: Ik had dat bij mijn zwangerschap van Demi ook..met dat klaarkomen....wel pas later in de zwangerschap want in de eerste maanden durfde ik het nog niet ivm mijn 2 mk.. Nu durf ik het weer niet zo goed, terwijl ik heel goed weet dat sex een mk niet kan veroorzaken..(wel als de miskraam al bezig is, kan sex ervoor zorgen dat het verder op gang komt, maar dan is het dus al fout gegaan) Maar we doen dus wel andere dingen, nouja..ik ben hem dan Omdat ik dus ook nog niet zo goed durf klaar te komen....over een tijdje doen we dat weer wel allemala denk ik, al wel heel rustig aan en niet dat wilde, durf ik gewoon echt niet.. Erg he, die vreetbuien Al heb ik e rnu wat minder last van omdat ik alleen maar weer meer last heb van de misselijkheid...de hele dag vandaag, bah! Gisteren was ik ook echt niet lekker. Heb vanochtend over moeten geven, gal, want had nog niks gegeten....is echt zo'n rotgevoel! Hoop dat dat de laatste keer was..ben daarna wel beschuitjes met boter gaan eten en leek wel te helpen tegen misselijkheid..
Goedemorgen allemaal! Ik ben al veel te vroeg wakker. Had besloten vanochtend nog eens een test te doen na een week. Resultaat; hardstikke zwanger! Langzaamaan begint het nu een beetje door te dringen bij ons. Over anderhalve week gaan we de VIPs informeren. Lijkt me zo leuk om te doen! Gisteren op kraamvsite gweest en heb mijn mond gelukkig niet voorbij gepraat. In tussentijd nog niet aan sex gedaan. Vinden we ook nog een beetje eng. Maar mijn man is wel lekker aanhalig de laatste week. Ik heb een beetje buikpijn, beetje borstpijn en vooral een rommelende maag steeds. Verder voel ik me juist heel energiek, dacht dat ik juist heel moe moest zijn. Misschien komt het nog. Hoop snel een afspraak te maken voor een echo.
haha, vannacht weer regelmatig wakker geworden als ik me omdraai, waarom? omdat mijn boobies dan zeer doen, dus HOEZO geen last?! Vandaag verjaardag bij mijn schoonouders die het ronduit een ramp vinden dat ik zwanger ben, gaat nog gezellig worden.......NOT!
TJI: fijn he zon knallende test en dan nog is het onwerkelijk, het is nu mijn 3e zwangerschap dus ik geloof het wel, maar bij de eerst heeft dat weken geduurd! En helaas draaien mijn SO niet meer bij, tenminste die kans is erg klein, mijn SM vind mij gewoon niet goed genoeg helaas, maar dat is dan maar haar probleem, wij zijn happy
Precies! Heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar je gaat nog mee naar je SO, wel fijn voor je man. En NU ga ik een ontbijtje maken, ik ga niet langer wachten.....
Hallo, is nog pril maar al het goed is heb het nog niet laten controleren ben ik half mei moeder van ons tweede kindje. Ons 1e kindje is van 29 mei 2007 dus waarschijnlijk twee kinderen die jarig zijn in demaand mei Nog een paar spannende weken en dan genieten groetjes