Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Sappie: succes hoor, zal aan je denken en duimen. En die doos gaat nu naar bed, verras ons morgen met beebnieuws. Knuffel voor jou.

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Jomi: Cranberry (sap is niet te doen, maar bijv. pillen). Voldoende drinken en goed uitplassen (nog even goed wachten op de wc, er wil nog wel eens wat uitkomen er na. MIss stom maar als het achterblijft ontstaat dus blaasontsteking). Vitamine C. Verzurende producten. Tegen het ongemakkelijke gevoel: Een warme kruik (ik doe meestal een fles, is handiger) tussen je benen en goed je voeten warmen houden. Dat verzacht enorm. Verder altijd van voor naar achteren afvegen op de wc. Zo heb je minder kan dat er darmbacteriën in je plasbuis terechtkomen. Ook kun je probiotica nemen (zit meestal in vifit-drankjes etc). Dit is overigens voor een groot deel altijd goed om het te voorkomen.

Vergeet niet, een groot deel van de vrouwen die te kampen krijgen met een blaasontsteking, blijft er extra vatbaar voor. Ik heb het als klein kind gehad en ben sindsdien erg vatbaar.

Sterkte ermee!

3. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Jomi: Haha, ik was ook benieuwd of er al nieuws was, maar heb nog niks kunnen lezen. Toen ik een blaasontsteking heb gehad heb ik veel vitamine C gedronken, ik had die in die fles van Roosvicee geloof ik. Ik had bij de Parti (notenzaak) een zakje gedroogde cranberries gekocht waar ik dagelijks een handje van deed eten, dan proef je de bitterheid niet zo heel erg, en natuurlijk héél véél drinken. Succes meid!

Marooz: Vervelend gevoel hé? Ik heb toen de tip van Jomi opgevolgd en die had best voor me geholpen, daarnaast ook flink wat gedronken. Ik eet nu elke dag tijdens de lunch een kommetje yoghurt met tarwezemelen erin, zodat ik niet nog eens verstopt raak. Je kunt een hele zak kopen bij de reformzaak voor minder dan €1,-. Succes meid, en wat goed dat Mees het zo goed doet!

4. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Oow Sabrina wat spannend!! Ik hoop zo dat het door gaat zetten en dat je vannacht misschien al bezig zult zijn ... ik hoop het voor jullie! Dikke knuffel meid

All: We zitten op de 1000ste pagina ... woehoeee!!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zonstraal ik hoop het ook zooooooooo erg!!!

meiden ik ga toch nog een poging wagen om te slapen!!!
    doei doei

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

sab, heerlijk dat je ons zo continu op de hoogte houdt!!! ik zie je zo al tussen twee persweeen typen: ik zie het hoofdje al, daar komt ze, hahahah!!!

maar goed, sab, ria en manootje: zet hem op, we willen morgenvroeg babynieuws!!!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ladies, ik zit er even helemaal door :(

realiseer me net goed dat die druif vast pas einde volgende weeke komt, en ik mijn kraamperiode toch heeeel anders ga beleven dan de bedoeling was :( vind het echt helemaal niet leuk, kan wel janken, straks is ze pas 2 of 3 dagen oud en dan gaat hij al weg en met een beetje pech is ze nog niet eens geboren!!!

Wil aan hem niet laten merken hoe erg ik ermee zit, hij kan er ook niets mee, hij moet er wel heen, blijft ook liever bij mij en wil het hem dus niet onnodig moeilijk maken, maar echt, wat voel ik me KLOTE!

kan dus ook niet slapen, ben boos op de hele situatie :evil:

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

marooz, wat groeit die jongen van jou hard zeg, en het was al zo'n flinkerd!

even een vraagje aan de reeds bevallen dames, hoeveel hebben jullie eigenlijk rust gehouden na de bevalling? hebben jullie echt dagen in bed gelegen of waren jullie al meteen op? ik merk wel dat ik rustig aan moet doen maar heb moeite in mijn bed te blijven, ga me snel vervelen... heb geen concentratie voor een boek helaas...en mijn meisje is zo rustig, is niet heel veel werk. de rest doet mijn man, die is echt een super kraamhulp!

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Neem je rust Kaatje, het word nog vermoeiend genoeg meis.
    Ik dacht na mijn eerste dat ik alweer heel wat kon, heb na 2 weken een terugval gehad en dat deed HEEL erg zeer.
    Doe kleine dingetjes met veel rustpauzes, maar ga nog niet wandelen/winkelen/uren visite doen etc. ge niet maar van die dagen, ze zijn zo om.....

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Jeeeuj, iedereen slaapt...:(

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Meldplicht....

Tweede compleet gebroken nacht, mijn bekken doet zo zeer dat ik alleen op mijn rug kan liggen maar dat is zo benauwd, heb vanaf half twee wat geslapen, telkens eruit en ben om vier uur op de bank gaan liggen. Dat is zo ‘n loungeding van twee meter breed met veelkussens zodat je rechtop kan liggen. Ik doe zo de kids en ga dan weer proberen te slapen, ben stuk.

SAPPIE???

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    RIA. ???

MANOOTJE???

Babies???!

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ja ja hier ben ik al!!!

helaas nog met beeb in me buik!!!
    heb goed geslapen vannacht en dus door de weeen heen zo erg zijn ze namelijk niet.
    nu word ik net wakker met buikpijn alof ik dus ongesteld moet worden.
    ik ga zo ff de vk bellen want ik vertrouw het niet helemaal!

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Nou liep om half 6 al op heb net nog even geprobeert wel een uurtje te liggen nu even lekker douchen en dan wachten op telefoontje van verloskundige voor de afspraak in het ziekenhuis hoop dat we gelijk weg kunnen en hoop echt dat ze ons daar neit teleur gaan stellen want dan breekt mijn hart zeg, ben nu zenuwachtig en voorbereid en zometeen zeggen ze daa riets heel anders dan verloskundige dan spring ik echt uit me vel en doe ik het neit dan mijn man wel :) stoere bink he :) :)

Nou meiden hou jullie op de hoogte heb nog geen sms ontvangen van manootje dus wie weet ligt ze te bevallen en anders zien we haar wel verschijnen.

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @ria32 ow succes meid!!!!

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

heb net de vk gebeld en het uitgelegd wat ik voel.
    ze zegt normaal als je ongi moet worden dan is je baarmoeder bezig met slijm en bloed aan het uitdrijven.
    en nu is je baarmoeder bezig met het kindje uitdrijven.
    als het hevtiger word dan moet ik gelijk weer bellen.
    ze zegt kan wel eens zo zijn dat je vandaag of morgen gaat bevallen.
    maar kan ook nog wel een week duren.
    gister avond waren echt weeen.
    maar niet zo erg dat ik dus niet heb kunnen slapen.
    ik ga nu nog ff wat bijslapen want ze zei al dat kan je nog wel eens nodig hebben.
    dus meiden ik ga lekker me bedje weer in tot straks

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Geweldig, begin te huilen omdat ik zo bang ben dat hij er niet bij is, loopt hij weg en moet ik erover ophouden! Geweldig voel me echt stukken beter, NOT!!!

Godsamme, het enige wat ik wil is da hij me vasthoud en zegt dat hij het net zo naar vind en dat he klote is, ik ben niet boos er is niets aan te doen, maar ben goddomme wel heel vedrietig en dan moet ik ook nog mijn mond houden?!

Stik dan maar, als het hem niet boeit, wat zal het mij verritrn anneer ze eruit komt, vermaak me wel alleen met dat kind, hij zoekt het maar uit!

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Sab: Jeetje 15 dagen overtijd...ik hoop voor je dat deze er sneller is! Ja, we verschillen 1 dagje vandaag ben ik namelijk 39 weken!
    Zo lief hé die foto's van de pasgeboren Mei-Baby's!

@ MisssZ: HaHa, verwend kind...! Ik snap het, Keano is ook nog te jong om ergens lang te moeten stil blijven zitten vandaar dat wij dit dus ook nog niet doen. En als we uit-eten gaan dan zorgen we dat er oppas is.
    Veel plezier bij de echo vandaag, laat j even weten hoe het was. Fijn dat het bij de vk goed was.

@ Makjuh/Buddy: Ik had je al gemist gisterenavond, maar ik ben zelf om 20.30u naar bed gegaan...sorry dat ik niet beter op je heb gelet...
    Jeetje meisje, ik hoop zo dat je beebje snel komt en niet als je man al bijna weg moet of weg is! Knuffel voor jou hoor!

@ Joki: Ik ga vandaag ook bij de vk uitleggen dat ik het helemaal gehad heb, en dat mijn lichaam op is ik kan gewoon niet meer.
    Een dag met Keano is al teveel...ben benieuwd wat ze zegt. Maar ben blij dat ze je woensdag wilt strippen hopelijk leverd het wat op.

@ Evy: HaHa, dus geen t.v. gekeken maar geslapen ook lekker!

@ MaMaSan: Doe jij een beetje rustig aan, je bent net bevallen hoor! Goed van je man dat hij je even achter de laptop heeft geparkeerd.

@ Sabrina: Hey dat was niet de afspraak hé...met een volle babybuik terug op het forum!
    Ik hoop niet dat het nog een week duurt voor je, slaapse je hebt het hard nodig!

@ Ria: Ow spannend, ik hoop dat je goed nieuws krijgt straks in het ziekenhuis! Denk aan je.

Hier een lekkere nacht gehad, lag om 20.30u al op bed was doodop en heb dan ook heerlijk geslapen!
    Vandaag alweer 39 weken zwanger, Keano is met 39 weken geboren dus wie weet...
    Vanmiddag naar de vk toe, ben benieuwd hoe alles is (denk wel goed hoor).

Fijne dag allemaal!

liefs, misspuma

19. Damn... nog geen babies?! Potverdorie...

@Sabrina
    You go girl!!
    Zet 'm op.

@ria
    Veel succes straks, ben heel benieuwd wat ze zeggen

@majkuh
    Denk dat hij het er ook moeilijk mee heeft en dan ook nog jou te zien huilen... dat zal 'm teveel geworden zijn :( Hoop dat 't snel bijtrekt tussen jullie meis. Dikke knuf

@misspuma
    39 weken!! JIPPIE!!

@Manootje
    WAAR ZIT JE!!!?

EGO
    !!!VANDAAG 37 WEKEN!!!
    En dus officieel meldplicht :D
    Mannetje slaapt nog... die zal ik zo even wakker maken.
    We moeten om 11.00 uur in het ziekenhuis zijn. Ben helemaal zenuwachtig voor hem.
    Verder vandaag... kadootje halen voor mijn mams. Die is jarig. Dus na 't bezoekuur vanavond ga ik daar nog even heen.
    En dan helemaal in mijn uppie naar huis. Blegh.

Kom later nog wel weer even spieken!
    X

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Kroepie: Gefeliciteerd met je 37 weken, nu inderdaad officiele meldplicht!
    Spannende dag voor jullie vandaag hé, heel veel succes vandaag zal aan je denken.
    Gefeliciteerd met je mams!

WAUW we zijn al over de 1000 pagina's heen, we zijn goed bezig stelletje kletskousen!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina