Goeie morgen..!!! @Sabrina, balen meid dat het niet heeft doorgezet. Ga nog maar even slapen, nu kan het nog.!! Hopelijk zet het snel door en heb je je kleine meisje in je armen. @Ria, succes in het ziekenhuis. Ik denk aan je. @Manootje, ik hoop dat je ondertussen je kleintje in je armen hebt. @Majkuh, meis dikke knuffel. Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Wou dat ik iets voor je kon doen.!! @Kaatje, probeer wel rust te nemen hoor meid. Ik heb toen de hele kraamweek op bed gelegen. Heerlijk vond ik het. @Jomi, dikke knuffel. @Misspuma, het heeft me zoveel geholpen dat ze me serieus heeft genomen. Kan de hele wereld weer aan. (nou ja, dat denk ik dan) Het is dus voor mij nog max 11 dagen. Ik hoop dat jouw vk ook zo meegaand is. Ik denk aan je meissie.!! @Kroepie, gefeliciteerd met je 37 weken..!!! Succes zo meteen in het ziekenhuis. Gefeliciteerd met je mams. Ik heb een goede nacht gehad. Vroeg mn bedje in gegaan. Maar 1 x wakker geweest om te plassen. Wat langer geslapen dan normaal. Tot 6 uur. Ja voor de meeste van jullie erg vroeg, maar ik ben uitgeslapen.!!! Ik ga zo naar een dinnetje in het ziekenhuis. Ze is woensdag bevallen van een meisje. Ze was pas 27 mei uitgerekend. Niet eerlijk dat ze nu al bevallen is. Grrrr.. Ik was eerst..!! Ben wel erg benieuwd naar de kleine.
Hallo dames, Ik was er betijds uit omdat ik zoooo nieuwsgierig was of er al iets was gebeurd maar helaas nog geen beebjes. Ria, hopelijk mag jij vanmiddag of morgen je beebje in je armen sluiten. Sabrina, vervelend dat het niet door heeft gezet maar wel fijn dat je wel hebt kunnen slapen. Hopelijk komt je meisje dit weekend nog. Manootje, hoe is het met jou??? Makjuh, dikke knuffel voor jou meid. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn vriend er niet zou zijn in de kraamtijd (en bevalling). Hopelijk komt het allemaal goed. Jomi, hoe is het nou? @all; Gewoon een nacht geen Gwendolyn?! Aug en ik hebben vanmorgen eerst onze oor tegen de deur aangehouden of we haar hoorde snurken Ze was ook echt moe en wij hebben vannacht de deur van onze slaapkamer dicht gedaan omdat onze bedden nu best wel een lawaai maken met omdraaien door die molton. En of dat het is geweest weet ik niet maar ze is geen 1 keer wakker geweest en ze heeft tot 8:15 doorgeslapen. Ik heb heerlijk kunnen douche en ontbijten zonder een kleine wup die om me heen rent Voor de rest heb ik zelf niet zo heel erg lekker geslapen, veel wakker maar ik lag wel lekker. Strakjes om kwart over 12 de groeiecho. Sabrina ik zal even een datum aan je doorgeven wanneer ik weer naar de vlos moet. Liefs
@ Joki: Ja, ik hoop ook dat mijn vk meegaand is...maar ik vrees het ergste. Wat leuk voor je vriendin dat ze bevallen is van een meisje, alleen niet eerlijk dat zij eerder is als jij! Ja, dat noem ik ook uitslapen tegenwoordig 06.00u Keano kan er ook zo ontzettend vroeg bij zijn. Liefs, misspuma
Meiden moet om 11 uur in ziekenhuis zijn ben helemaal zenuwachtig kan er niks aan doen maar hoop zo dat ze me niet zonder ventje naa rhuis sturen weet dat ik er op moet rekenen maar dan zou ik echt gebroken zijn hoor, nou meiden hou jullie op de hoogte voor zover ik kan. Manootje en sabrina zet hem ook op het denk ook aan jullie.
@Misspuma; Dacht al van te voren dat het misschien wel een hele zit zou zijn maar als ze iets lekker vindt dan zit ze wel best. Maar goed, poffertjes vielen niet in de smaak (raar kind). Ben benieuwd of de vlos je wilt helpen. En wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad!!! @Kroepie, Yeah jij ook meldplicht!!! En sterkte/succes vandaag met je mannetje. @Joki; Ook al zo'n goede nacht gehad, veel plezier met baby snuffelen @Makjuh; lees net je laatste berichtje, ik denk dat het voor hem ook teveel is. Hij vindt het natuurlijk ook geen feest om weg te moeten maar heeft wel een gezin te onderhouden wat geld kost. Maar dan is dit idd niet de juiste manier van hem om zo te reageren. Ik ben net als jij dan, ik wil gewoon een arm om me heen en bevestiging dat ik terrecht verdrietig ben. Nogmaals een dikke knuf
Ria: Heel veel succes straks in het ziekenhuis, ik hoop ook niet dat ze je zonder je mannetje terug sturen...! @ MisssZ: Dus poffertjes vielen niet in de smaak, Keano houdt er ook niet van ook niet pannenkoeken rare kinderen tegenwoordig haha! Liefs, misspuma
goedemorgen dames, Zie dat er nog niemand bevallen is helaas @sabrina go girl hoop dat het gaat doorzetten!! slaap maar lekker even flink uitrusten zodat je straks lekker veel energie heb voor de bevalling @ria32 heel veel succes in het ziekenhuis en hopelijk kom je terug met je pracht mannetje @ Majkuh ik hoop voor je dat je kleine snel komt !! me duimen draaien over uren voor je!! @ de 2e die aan het bevallen was Je bent nog niet online geweest dus ik hoop op goed nieuws!! ----meldplicht------ Nou ik gisteren dus hele middag flink gejankt boos en verdrietig geweest om de VK, maar na vannacht eindelijk van de moeheid van alles stuk beter geslapen te hebben, ga ik er nu weer vol tegeaan en duimen dat me kleine snel komt... maar ben bang dat ze eigenwijs is ----------einde meldplicht----------- Dames het is heerlijk weer hier vandaag, dus mooie dag om te bevallen vinden jullie ook niet?? Oh ik zoek nog een buddy dus als er iemand wilt hoor ik het graag anders moet ike ven verder zoeken maar dat komt ook wel goed dan
@Misspuma, ik dacht ook dat mijn vk niet zo meegaand zou zijn. Ze hadden het laatst nog over dat ze je gewoon laten lopen tot 43 weken. Viel me dus alles mee. En gewoon een beetje aandikken. Ik hoop echt voor je dat ze je serieus is. @Misssz, heb echt zin om zo'n kleintje even vast te houden. Kan me nog niet voorstellen dat ik dadelijk ook weer zo'n kleintje heb. heerlijk dat je even rustig kon bijkomen vanmorgen. Ik zou me flink zorgen maken als mn meisje tot 8:15 zou slapen. haha.. Succes straks met de groeiecho.
@ MisssZ: Ow heerlijk dat je meisje zo lang heeft geslapen voor jullie! Succes straks bij de groei-echo laat je even weten hoe het was! @ Wonders: Fijn dat je goed hebt geslapen! @ Joki: We zullen zien, ik zal het inderdaad een beetje aandikken...haha!
@Ria Ik ga voor je duimen meid!! @wonders Ik kan er nog wel een buddy bijhebben hoor! Ben hier toch nog wel even whahahahahhah
##############BUDDYNIEUWS[/size] Mijn buddy manootje is bevallen van een mooie dochter, ze is om 00.18 geboren en ze heet Jelina EINDE BUDDYNIEUWS################## Meis van harte gefeliciteerd met je meissie geniet er lekker van maakt vreugdedansje voor je.
@ Manootje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jelina! Geniet ervan! @ Ria: Bedankt voor het buddynieuws!
@ manootje JAAAH van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Jelina wat een super mooi naam, hadden wij ook op de lijst staan @kroepie oh dat is fijn dat je mijn buddy wilt zijn Moet ik je er even over PBen?
@Manootje, gefeliciteerd met jullie dochter Jelina. @Misspuma, slaap lekker nog eventjes. Ik ga zo naar het ziekenhuis. Ben er straks weer..
Maootje; gefeliciteerd met je dochter Jelina!Alweer een meisje! Zo, ik heb alweer lekker gevoed en zoonlief sliep gelukkig meteen weer verder, hij was erg onrustig vannacht; na de twee voedingen bleef hij maar jengelen. Ik kwam even kijken of Sabrina al bevalen was? 't Is stil van haar kant, zou ze dan toch echt bezig zijn? @Kaatje: volgens mij heb je een voorspoedige bevalling gehad, waarom zou je heel de dag in bed blijven? Ik heb natuurlijk een ks gehad en moest in het zh wel 3 dagen in bed blijven, maar zodra ik thuis was, ben ik iedere dag gaan douchen en opgestaan. Wel slaap ik 's middags 2 uur. @Maaike: ik snap dat je ongeduldig bent, maar de baby komt als ie komt, dat kan je niet forceren. Het is nu eenmaal een feit dat je vriend weg moet, dat weet je al heel lang en dat hou je niet tegen. Probeer je te ontspannen meid; doe wat yoga-oefeningen en relax, dat is echt beter voor je lichaam nu dan zo gestressed te zijn! Sterkte!
@Manootje !!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JELINA!!! Wat heerlijk... eindelijk is ze er dan Nu lekker genieten en ons binnenkort verblijden met je bevallingsverhaal! @Wonders PB me je nummer maar even, dan PB ik terug