Lekkere buik meid; hangt al goed laag! En Gwen is me toch een goedlachs kind zeg! Is die weleens chagrijnig? Kan het me hast noet voorstellen! Had jij nou nog groeiecho's gehad omdat Gwen zo'n flinkerd was?
jeeeeeh babynieuws, geweldig, heel erg gefeliciteerd manootje!!!!!!! ria, heeeel veel sterkte vandaag! kroepie, joepie, 37 weken eindelijk!! majkuh, dat is echt een typische mannenreactie, mijne heeft daar ook last van. jij baalt enorm en wil gewoon van hem horen dat het inderdaad erg is en die arm om je heen. hij is rationeel en denkt, ja, het is kut maar het is nou eenmaal zo en we kunnen er niets meer aan doen. en aangezien je er toch niets meer aan kunt doen heeft het ook geen zin erover te praten. terwijl jij er over wil praten ondanks dat je er niets aan kunt/wilt doen. ratio vs emotie he, blijft een probleem.... probeer hem duidelijk te maken dat je niet verwacht dat hij iets doet, maar gewoon even steun nodig hebt. jij bent wel degene die staks alleen met die baby zit (want die is er echt wel voor hij weg gaat) sabrina, ga eens bevallen met je donder! het lijkt erop of het zo gaat als bij mij, een week lang weeen voor het eens doorzet. maar daarna duurde het maar 3 uur, dus dat was weer super, dus dan is het het wel waard! misschien dat jij dat ook krijgt! zogelukkig, dat gevoel heb ik dus ook, maar mijn moeder en man schoppen me steeds naar bed... aan de ene kant hebben ze wel gelijk, nu kan het nog, straks zit ik met een peuter en een baby en alleen thuis en dan kan het niet meer... aan de andere kant is het nu juist gezellig beneden. ik ben elke dag ook al wel even op geweest, ben al meteen zelf gaan douchen enzo. en dan steeds langer. het valt me wel op dat je je ook na een heel soepele bevalling nog steeds voelt of je een flinke klap van de molen hebt gehad. je lichaam krijgt blijkbaar toch echt een optater, vergeleken met een zware operatie. en je hoort vaak dat een van de valkuilen van een makkelijke bevalling is dat je te snel weer op de been bent en na een paar weken een terugslag krijgt. en dat lijkt me een ramp met twee kleine kids en geen hulp meer. nu zijn mijn ouders en mijn man er de hele dag... verder gaat alles heel goed, dochter heeft een goede nacht gehad. ze sliep vanaf dat wij naar bed gingen tot kwart over 4, en toen weer tot half 8. voorbeeldig dus. het is nu heel rustig, zoontje is naar de creche, en mijn man is met mijn vader een rondje golfen. dat heeft hij wel verdiend na een week hard kraamhulp spelen. we zijn dus met de dames (oma, dochter en ik) alleen thuis. de stuwing is gelukkig een stuk minder. ze wil overdag wel vaak drinken nu, en aangezien ze nu wat ouder is moeten we maar strenger gaan worden en niet meer elke keer geven. ik hoop haar snel in een 3/4 uur ritme te krijgen. ik ben nog steeds verbaasd over hoe makkelijk ze drinkt, aan de andere kant heb ik zelf ook 8 maanden ervaring, dus dat zal ook wel bijdragen.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa babynieuws!!! Manoooooooooooooooooooooooooooooooooo(n)tje proficiat meis! eindelijk!
leuke foto's misssZ! ik had laatst poffertjes gemaakt, en mijn zoontje vond ze helemaal geweldig, had er echt abnormaal veel op! je zou inderdaad denken dat alle kinderen dat wel lusten..
leuke foto's misssZ! ik had laatst poffertjes gemaakt, en mijn zoontje vond ze helemaal geweldig, had er echt abnormaal veel op! je zou inderdaad denken dat alle kinderen dat wel lusten..
@ misspuma slaap lekker @ sabrina aan het bevallen of slapen ?? spannend @ kroepie super fijn en bedankt alvast je hebt PB @missz wat een super mooie buik zeg ik zal ook eens me laatste buikfoto plaatsen met mezelf er bijna helemaal op weet gelijk iedereen wie ik ben
VAN HARTE GEFELICITEERD MANOONTJE MET JE DOCHTER!!!!!!! **MELDPLICHT** VANDAAG ALWEER 38 WEKEN!!! GISTERNAVOND NAAR YOGA GEWEEST EN KWAM DAAR MET VOORWEEEN VANDAAN TOT 23.00 LAST VAN GEHAD IN SLAAP GEVALLEN EN VANMORGEN OM 7.00 WEER WAKKER EN NERGENS LAST VAN!!?? HAD IK BIJ MIJN 1E OOK EN DAT 3 WEKEN LANG IS WAS GESLOOPT DUS HOOP IK NIET DAT DIT ZICH GAAT HERHALEN. DE WAS HANGT ALWEER BUITEN EN GA DIRECT WEER POETSEN ALLES MOET WEL NETJES BLIJVEN EN DAN VANMIDDAG LEKKER BUITEN EEN BOEK LEZEN 8) . M`N ZOONTJE IS NAAR KDV EN MAN IS NIET VOOR 18.00 THUIS DUS RIJK ALLEEN GROETJES IEDEREEN COLIN
Hij begint te hangen he, hopelijk een voorteken Hahaha ja ze is wel een vrolijkerd idd, maar ze is wel een meid hoor. Als zij haar zin niet krijgt kan ze een behoorlijke keel opzetten. Maar 80% van haar dag is ze wel vrolijk. Heb vandaag de groeiecho, dit meisje was idd een lekkere 4 kilo.
@ colin gefeliciteerd met je 38 weken hoop voor je dat de weeen doorzetten en je er niet lang mee blijft lopen hier word de lucht al donker hebben helaas harde wind en storm opgegeven dus in de tuin zitten zit er hier niet in maar heb net al heerlijk een stukje gelopen met me dochter voor zover het lukte @ voor de mei lijst ik heb een buddy KROEPIE die mag bij mijn naam (of moet ik dat ook even pben?
hey meiden ben ik weer pfff wat heb ik een buik krampen word er gek van ben ze alweer aan het timen. @majkuh gaat het een beetje meid je bent echt heel heel erg boos en verdrietig lees ik! DIKKE KNUFFEL @misspuma ja ik weet het ik wil ook leuk nieuws komen vertellen maar nee nog steeds niet!!! mannetje is bloednerveus en houdt zijn tel heel goed in de gaten. en we hopen ook dat het van het weekend iig komt. jij ook feli met je 39 weken! @kroepie hahaha nu heb je officiele meldplicht! succes met je mannetje mop! ja hoor buddy freak!!! @joki ik hoop het ook zo!ow leuk baby kijken! veel plezier! @misssz ow wat lekker dat je zo heb kunnen wakker worden! mooie toeter! @ria32 SUCCES MEID!!! en de mannen lopen achter dus jij kan het inhalen! @wonder2 meid wat is er in godsnaam bij de vk gebeurt dat je zo van slag was! @manootje meid gefeliciteerd met jullie dochtermooie naam ook! @zogelukkig nee sorry nog steeds niet lag ff lekker te slapen! @kaatje k ja ik verluiser er ook al steeds toe dat ze moet komen maar nee helpt niet! ik lees dat een hoop meiden denken dat het gestopt is bij me maar niks is minder waar! heb ze nu om de 9 min en worden al pijnlijker! vannacht heb ik er waarschijnlijk gewoon doorheen geslapen. ik ga zo ff huisje schoonmaken dan ff brief posten(tip van marloes veel lopen) en dan de tuin in en hopen dat de weeen heel erg worden en lekker doorzetten! eerst ff de lijst erbij pakken!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 30mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 8 mei:Misspuma, controle vk, 15.45 uur * 8 mei:MisssZ, Groeiecho, 12.15 uur * 10 mei:JoMi, tcg,urine,bloeddruk controle, 10.00uur * 11 mei:Sabrina1984, controle vk, 10.30 uur * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: afspraken en baby BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:2ltvhbbz] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:2ltvhbbz] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 5310gr 51cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:2ltvhbbz] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:2ltvhbbz] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - ?? - 3320gr- 50cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - ?? - ??[/*:m:2ltvhbbz] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:2ltvhbbz] [*] Manootje - 9 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - ?? - ??[/*:m:2ltvhbbz] Tussenstand: 9 meisjes - 6 jongens
de jongens zijn zwaar in de minderheid hahaha. Wauw Wonders, daar ben ik volgens mij klein bij zeg. Wat een mooie grote buik! Ik ga even een bakkie scoren. Sabrina, succes meis. Hopelijk zet het nu goed door. Liefs
Zo Meiden Kom weer even aan mijn meldplicht voldoen.. hihi.. Waar ik hier gek van word is het feit dat ik steeds vaker in mijn broek plas Elke hoestbui en gisteren mijn broertje en vriendin op visite, hadden we de slappe lach, nou ja je kan het wel raden.. Broek nat! @Majkuh: Even een knuffel voor jou. Misschien helpt de volgende uitspraak mannen komen van mars en vrouwen van venus. @Manootje: Gefeliciteerd @Sabrina: Hoop dat de kleine gauw komt. Als ik zo de lijst een beetje bekijk hebben de meisjes het wel naar hun zin in onze buik. Ze komen allemaal zo rond de 40 weken.. Hmm ga ik me daar ook maar weer wat meer geestelijk op voorbereiden.
***Meldplicht*** Kom even aan mijn meldplicht voldoen. Manootje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jelina. Rust maar lekker uit en geniet er maar van. @Ria32: Je leest dit niet meer voor de tijd, maar wens jou veel succes in het ziekenhuis en ik hoop voor je dat ze in het ziekenhuis er net zo over denken dan de verloskundige. Ik duim voor je. @Sabrina: Dus nog niet doorgezet, maar het houdt nog steeds aan. Dus grote kans dat het toch door gaat zetten. Ik hoop het voor je. Succes hoor. Heb je mijn pbtje met afspraken ontvangen? @All: Geef iedereen even een hele dikke knuffel, jullie hebben het ook wel nodig en verdiend. Er zijn hier toch wel een heleboel die er doorheen zitten. EGO: Ik heb weer een hele slechte nacht gehad door de pijn. Heb hier rond 6.15 ook al even beneden gezeten en kon natuurlijk niet laten om te kijken of er al babynieuws was. Maar was nog niks. Ik heb ook weer erge hoofdpijn, hoop dat het straks weer wat af gaat zakken. Mijn voeten en handen gaan ook al aardig richting worstjes. Het vocht word elke dag erger. Maar vanavond gaan wij in ieder geval even winkelen, nieuwe digitale fotocamera kopen van mijn verjaardagsgeld en natuurlijk even cranberrypillen en vit. c pillen halen voor mijn blaasontsteking. Ik kan het niet eerder doen, omdat mijn mannetje mijn auto nog mee heeft vandaag en ik wil natuurlijk niet meer alleen gaan winkelen in die drukte. Dus vanmiddag ga ik in ieder geval proberen om toch even een uurtje of 2 te gaan slapen, zodat ik vanavond mee kan. Verder ga ik vandaag helemaal niks doen, alleen de was en voor eten zorgen. Tot zover eerst. Fijne dag allemaal. Liefs JoMi Nog even de weeëndans. \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Kleine kom maar gauw, we wachten allemaal met smart op jou. ***Einde meldplicht***
Joepie, de poepie, de poepie, de poepie, MANOOTJE gefeliciteerd!!! MISSPUMA, geniet og even van je slaapje, heb ik ook gedaan JOKI< hoe was het op het ziekenhuis? ZOGELUKKIG, ik snap je reactie, maar die is heel erg verstandelijk en dat is precies waar ik even niets mee kan, want dat is ook de reactie van mnalief, hoe begrijpelijk ook hoor, want het klopt absoluut wat je zet. Maar Ik wilde inderdaad dolgraag dat dit kind eruit kwam, puur omdat ik ongeduldig was. Sinds maandag heb ik absolute vrede met het feit dat ze komt wanneer ze komt, het is OK. Maar ik had me mijn kraamtijd toch wat anders voorgesteld en ben gewoon heel erg teleurgesteld. natuurlijk weet ik dat het niet anders is, en dat stress geen zin heeft, maar ja, dat je is je hoofd, verteld mijn gevoel dat maar. En ik doe yoga-oefeningen en ik doe ademhalingsoefeningen en ik ben niet constant zo gestresst, maar heb nu 2 nachten van 3 uur slaap erop zitten en een hoop gepieker omdat het nu pas echt goed tot me doordingt wat het betekent dat hij weggaat en voel me gewoon heel verdrietig KAATJEK: Nou precies, hij denkt dat ik een OPLOSSING wil en die kan hij niet geven,us raakt zelf megagefrustreerd van mij, terwijl ik alleen mar wil horen dat hij het begrijpt dat ik me naar voel En ik wil er WEL over praten want het zit me dwars en dan ga ik 'aa' doen en ik wil dat hij weet waardoor het komt. Wat betreft je energie, luister gewoon goed naar je lijf, als jij energie ehbt is dat OK, maar doe niet TE veel, neem die 2 uurtjes slaap in de middag, laat iemand anders een x extra lopen en doe lekker zelf alles met je dochtertje als je dat kan WONDERS2 ja, je hebt wel een dikke toeter meid, maar vind het raar dat die VK er zulke opmerkingen over maakte enzo hoor, ben blij dat je je wat beter voelt COLIN: jeuj, 38 weken, gefeliciteerd! SAPPIE, ik voel me alweer beter hoor, heb tot elf uur in bed gelegen en even wat kunnen slapen, na 2 nachten van 3 ur was ik gewoon kapot en dan dat erbij was even teveel Ben toch zo benieuwd of ij vandaag bevalt, dan had je d 8ste niet voor mij gependeld, maar voor jezelf! DANCEVALLEY, Yups, heb het boek gelezen en weet daaruit dus ook dat vrouwen gehoord willen worden en mannen een oplossing willen geven en het heel vervelend vinden als die er niet is @ALL: manlief liep dus weg en gin douchen en toen heb i even heel hard in bed liggn huilen en heb geprobeerd te slapen. na het douchen kwam hij alweer naar me toe, gaf me kusjes en knuffels en zei dat ik lekker moest gaan slapen. Toenw as ik al niet meer boos Hij is ook gefrustreerd, kan helmaal niets met mijn verdriet en word er zelf denk ik naar van en heeft liever dat ik ijn mond hou omdat er toch niets aan te doen is, inderdaad het klassieke man-vrouw verschil Ik heb een paar uur geslapen en voel me alweer een stuk beter gelukkig! Het blijft klote, maar mijn emobui is ver Ik ben verder nog steeds relaxed, weet dat moppie komt als ze wil komen en niet eerder en heb haar mijn excuses al aangeboden voor de stress van vanmorgen en verteld dat het OK is, mama wil niet pushen, het is aan haar niet aan mij en alles is goed.