Manootje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jelina!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's Hier nog BIB, kom net terug uit het ziekenhuis. CTG in orde, bloeddruk stabiel en een spoortje eiwit in mijn urine. Ze zouden me eigenlijk inwendig onderzoeken, maar omdat ze toch niet van het weekend zouden gaan inleiden is dat verschoven naar maandag. Dus beeb heeft iig nog dit weekend om uit zichzelf te komen! Vannacht heel slecht geslapen dus duik nu snel mijn nestje weer in!
Hoi meiden, kom even kijken of er al babynieuws is en jaaaaa. MANOONTJE EN MAN EN MARISSA, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE JELINA En verder succes voor Sabrina, Ria en Sab, hoop dat jullie gauw bevallen, Draadje ook trouwens. Hetzelfde geldt trouwens voor Majkuh, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat, had een tijdje terug hetzelfde en ergens was het toen een opluchting dat de meiden te vroeg waren en Cedro ze geboren heeft zien worden, erger nog, die heeft er meer van meegekregen dan ikzelf hahaha. Maar kan je niet aan je vlos vragen of ze je niet eerder in kunnen leiden of dat ze je een handje helpt door te strippen als dat mogelijk is? Verder even ego, het is hier heeeeeerlijk, al echt zomer al is het nog wel verraderlijk, gelukkig heb ik van nature een huid die snel bruin wordt en niet zo gauw verbrand, maar de meiden komen alleen overdag buiten met een laken over de wagen heen. Verder gaat de communicatie met schoonmama een stuk beter, ze dacht dat ik het niet naar mijn zin had vertelde schoonzusje me gisteravond, dus vanmorgen maar uitgelegd dat ik nog even aan de warmte moet wennen en dat ik mede daardoor erg moe ben (keek blijkbaar nogal chagerijnig uit), dus de lucht is geklaard thank god... Nou meiden, hopelijk is er straks meer nieuws, ga nu nog even lekker liggen tot C komt, die was vanmorgen met een vriend in zijn huis bezig, ben benieuwd hoe dat opschiet, heb het alleen maandagmiddag even gezien.
Tis hier wel stil hoor... DRAADJE, spannend hoor, jij zit op hetzelfde wachtbankje Waarom zou je eigenlijk ingeleid worden ook alweer (sorry, weet het echt niet meer *bloos*)
Manootje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jelina! Mooie naam zeg!! Ik had wel meer baby's verwacht, maar helaas. Succes voor de rest die bezig is, hopelijk nog meer babynieuws vandaag! *Meldplicht* Alles nog rustig hier, vannacht 2 keer wakker geweest met harde buiken. Verder heeft Fabienne vanmorgen lekker geslapen tot 10:00 uur, wat een verwennerij... Dat doet me goed. Ik ga vandaag mijn gemak houden, ben iedere dag nog weg geweest, vandaag lekker een pyama-dagje houden. dadelijk een middagdutje doen met Fabienne... Hmm, ik voel me goed! Heb zin in de bevalling, nooit gedacht dat ik zo nog zou gaan denken. Scheelt veel als je ontspannen bent, en redelijk goed geslapen hebt. *einde meldplicht* Knuffel
Vanwege mijn te hoge bloeddruk, stilstaande groei van de baby en matige vruchtwaterhoeveelheid. Op zich allemaal niets dramatisch, maar ze willen geen risico nemen door mij ver overtijd te laten lopen. Ik hoop nog steeds op een spontane bevalling, maar heb nu al een week voorweeën dus schiet niet echt op
hey meiden nou huis is gedaan brief is gepost en ik kwam langs de snacktent dus daar ff broodje frikandel speciaal en een softijsje gehaald!!!!en lekker dat het is =P~ @misssz ja ik hoop het ook zo erg! @dancevalley nee niet 40 weken want dan loop ik dus zo een week rond en dat wil ik niet! @jomi ja ik hoop zo dat het niet weggaat en lekker doorzet! kunnen we lekker gaan genieten van onze meid! maar aan de ene kant heb ik er ook een hard hoofd in. heb je pbtje ontvangen en ook al verwerkt in de lijst! veel plezier met shoppen vanavond. @majkuh nee voor jouw dus schiet eens op gaan we samen gezellig bevallen goed!!!! lekker dat je je weer wat beter voelt meid! @draadje slaap lekker meid! laat je beeb maar komen van het weekend! @all heb dus net lekker pittig wat gedaan en gelopen! ik vraag me echt af of me lichaam me niet voor de gek houdt! we zien het allemaal wel maandag iig weer naar de vk en dan vraag ik of ze wil kijken of het ook wat gedaan heeft ofzo. ik ga nu lekker met de nieuwe wij ff op de bank zitten. vanavond bij me schoonouders eten!(als we dat redden) liefs sabrina
Manootje: Gefeliciteerd met jullie dochter Jelina, mooie naam overigens! Rust lekker uit en zodra je de energie en tijd hebt lees ik graag je bevallingsverhaal Sabrina: Probeer zoveel mogelijk rust te pakken nu je de ww nog kunt handelen. Straks heb je echt alle energie nodig voor de bevalling. Hoop zo dat het gaat doorzetten vandaag, en inderdaad veel lopen schijnt te helpen zei mijn buurvrouw Majkuh: Wat fijn dat het weer goed is gepraat tussen jouw en je man. Het is altijd vervelend zo'n communicatie onderling, vooral omdat mannen er gewoon een andere denkwijze op na houden. Ria: Hoe is het gegaan?? Wonders:Wat een mooie buik die lijtk erg veel op die van mij. Ik snap na het zien van je foto absoluut niet wat die VK om zat te zeiken Missz: Grappig zeg dat verhaal over die Gooische meid. Op tv komen ze zo afhankelijk over met de centjes van hun papa's. Ze rijden in de mooiste auto's en hebben supermooie appartementen in A'dam en allemaal omdat papa dat voor ze betaald
Je moet gewoon rustig aan doen, maar je kan natuurlijk ook rustig op de bank zitten dan in je bed te hangen! Ik ben niet zo'n bedplakker hoor; ja 's nachts! Ik had gisteravond ook zo'n uitgeteld moment dat alles zeer deed, toch wat teveel gedaan, maar ja; heel de dag alleen voeden en slapen dat kan ik ook niet! Ben stiekemaan alweer wat aan het werk... Zoon slaapt overdag, zeker in de morgen, heel goed. 's Nachts na het voeden valt hij minder goed weer in slaap. Hij meldt zich om de 3 uur, ook 's nachts. En ik voed op verzoek, maar als hij na 3 kwartier voeden een half uur jengelt, dan krijgt hij niet opnieuw de borst hoor! Maar ondanks de moeheid, vindt ik het nog steeds geweldig! Ik heb dan wel geen peuter in huis, maar ik vind het heerlijk om alleen te keuteren met zoonlief, het is mooier dan ik ooit had gedacht en het gaat me goed af moet ik zeggen!
Hoezo zw. dementie?? ik zou jullie nog op de hoogte houden van mijn afspraak vanochtend. EGO/VRAAG Ik moest vandaag bij de gyn zijn. Ik heb hem uitgelegd dat ik het gevoel heb alsof mijn lichaam niet veel meer kan hebben. Ik slaap enorm slecht/weinig, heb weinig tot geen eetlust meer, kan amper lopen en opstaan etc. Dit kon hij overigens goed begrijpen (hij was vandaag trouwens best aardig gelukkig). Mijn bloeddruk was 130/80, het hartje klopte goed en de baby ligt nog steeds goed. Hij heeft ervoor gekozen om geen inwendig onderzoek te doen, omdat ik maandag weer terug moet voor controle bij de gyn. We hebben het wel gehad over het gaan inleiden met 40 weken, wat dus a.s. dinsdag zou zijn. En nu komt mijn vraag aan jullie ... De gyn stelde voor als ik op maandag nog niet bevallen was om me op te laten nemen in het ZH voor inductie. Dit houdt in dat ze daar op de afdeling gaan kijken of ik ontsluiting heb. Zo ja, dan gaan ze mijn vliezen breken. Wat ik eigenlijk wel raar vind, want worden je vliezen niet gebroken als je pas rond de 5/6 cm zit?? Heb ik nog geen ontsluiting dan gaan ze gel inbrengen, dit zou volgens de gyn mijn baarmoedermond weker maken en de weeen op gang brengen. Dit klonk voor mijn gevoel het veiligst om voor te kiezen. OF ze gaan me een infuus aanbrengen en de weeen opwekken. Pfff, erg veel info in een keer. Maar mijn vraag is, waar zouden jullie voor kiezen als jullie in mijn schoenen stonden en waarom (of heeft iemand ervaring hiermee?). Ik hoop dat de kleine zich voor maandag zelf aandient, want anders moet ik me dinsdagochtend melden op de afdeling Marooz: Ik hoop dat je dit leest, maar jij hebt toch ook gel ingebracht gekregen? En hoe vond je dit en wat zijn de voor en nadelen? En werkt het ook echt?
Ja, ik dus! Meerdere dagen gel gehad! Een baby maakt alles goed en doet je snel vergeten, maar het is een heel zware, moeilijke, pijnlijke tijd geweest!
CLEO, op de een of andere manier put ik moed uit je berichtje Je vriend was er gelukkig wel bij, maar jij moet hem veel vaker missen! Ergens voelt het fijn het gevoel te hebben niet de enige te zijn, klinkt dat stom...? Voel me er iig beter door
Zoals het nu lijkt tot eind deze maand, zit immers ook met CB van de meiden. Maar met een beetje geluk is C zijn appartement na het weekend eindelijk klaar, die belde net al hierheen dat het even iets later werd en dan verhuizen we een kleine 20 kilometer verderop terug naar Jerez, zit nu nog in Rota, ook wel lekker en een stuk dichterbij het strand. Zal mijn schoonzusje hier wel missen, die gaat zo fijn met de meiden om, doet me goed en zoals het nu lijkt, laten we haar morgenavond een paar uurtjes oppassen (schoonmama is er ook, wel net zo fijn aangezien schoonzusje pas 16 is) en dan kunnen wij er even met zijn tweetjes tussenuit met twee mobieltjes aan hahaha, je weet maar nooit. Ben wel benieuwd hoe andere meiden dat hier deden met de borstvoeding, bedoel, dit wordt de eerste keer dat ik er even twee uurtjes niet ben...
Ligt misschien wel iets anders, maar ik snap je helemaal, je wilt enerzijds niet overkomen als een zeur als je vraag wanneer ie gaat en hoelang ie blijft en anderzijds, pfffffff, moeilijk soms...maar gaat vast goed komen daar bij jullie.
@Misssz, wat een mooie buik en wat is Gwen een schatje zeg. Maar meiden kunnen idd lekker krengerig zijn als ze haar zin niet krijgen. @Sabrina, nog steeds zulke krampen dus. Bah meid, hopelijk zet het snel door. @Zonstraal, ik zou het niet weten wat je moet doen. Moeilijke keus meid. Sterkte met je beslissing. @Draadje, ik hoop echt voor je dat de kleine dit weekend nog komt.!! Ik ben net terug van het ziekenhuis. Met mn dinnetje was alles goed. Met de kleine meid ook. Wat een schatje zeg. Ohhhh, ik wil ook een baby en wel NU.....!!!!!!!!!!!! Hoezo ongeduldig..???????????? Op de terugweg zat ik ineens bij de mac binnen. Het gebeurde zomaar. Werd erheen gelokt. haha.......... Heb even heerlijk lopen schransen...
Komt ie Sabrina..., \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Laat de 's nu maar komen...
@joki, hoop dat je genoten hebt van je maccie!! sinds de geboorte heb ik niet meer gesnoept.. heb er ook geen behoefte aan, ben benieuwd hoe lang ik dat vol hou!! ik zit al 1 week rond het zelfde gewicht.. gaat niks vanaf!!!! grrr.. moet er nog 6.. maar wil er nog 10!
hey meiden pff ze worden nu wel heftiger lijkt wel! maar voor hoelang? ze komen om de 8min weet een van jullie hoelang dat regelmaat moet blijven! en gaat het nog korter op elkaar komen? en wanneer? wat een hoop vragen he! we kregen net niet zon leuk nieuws oma ligt slecht en gaat nu wel heel erg hard achteruit! ik hoop dus dat de kleine heel snel komt kan ze oma nog ontmoeten! @zonstraal ga zo maar de maraton lopen denk ik! meid laat het op je afkomen en hoe moeilijk het ook is probeer het niet met het verleden te vergelijken! dikke knuffel voor jouw! @joki ow lekker is dat lekker heerlijk vreten!!! nog meer dansen!!!! nou ik ga weer verder in me boekje!