Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

was ik weer heb net ff lekker een uur op bed gelegen weet af en toe niet waar ik de slaap vandaan haal doe geen reet en slaap als een oss!!!

@misssz is ook lekker meuslibollen en ham/kaas croissant!

@wwndyy hier is de kleine tijdens een weee druk!

@kaatje k maar wanneer komen ze om de 4 a 5 min. heb toch sinds gister al regelmaat.

@kroepie gaat helemaal goed komen met je mannetje!

@evy77 ga je je niet overwerken meid!! denk om jezelf!

@ria32 meid gaan we wel samen he! dus hou me op de hoogte!!!
    laten we misspuma alleen op de 15de achter!

hahah zie dat er een hoop meiden op me vraag reageren maar ik weet dat ik tussen de 4 a 5 min moet bellen.
    maar ik bedoel: heb sinds gister al weeen.
    sinds gister al regelmaat was eerst 11min gister avond 10min nu 8 min.
    heb nog niet gemerkt dat ze weg zijn geweest maar wanneer gaan ze nu nog sneller komen?
    want nu doen ze toch niks?
    ik ben zo bang dat het weer afneemt en dat ik gewoon nog 3 weken doorloop
    pfff heb ik geen zin in hoor en al helemaal nu niet nu het slecht met oma gaat.

ik ga jullie voor vandaag verlaten(tenzij het echt door gaat zetten).
    we eten vanavond bij me schoonouders en dan lekker optijd naar bed(als ik kan slapen)
    fijne avond allemaal!

liefs sabrina

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    HIER GEEN C1000 EN PLUS!!!! *stampvoetend op de vloer*

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Even een leuk berichtje:

AMSTERDAM - Frans Bauer is vrijdag weer vader geworden.

Mariska is bevallen van een zoon. Het jongetje heet voluit Gerardus Johannes Maria, maar draagt de roepnaam Lucas. De kleine werd om 12.29uur geboren in het Franciscus Ziekenhuis in Roosendaal. Hij woog bij zijn geboorte 3320 gram.

Frans en zijn vrouw hebben al drie zoons Christiaan, Jan en Frans jr. Zij zijn, net als hun ouders, ontzettend blij met de komst van de baby. Moeder en zoon maken het beiden goed.

Zaterdag zijn Frans en Mariska precies één jaar getrouwd.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik was al benieuwd wie op dezelfde dag zou bevallen. Is dus in ieder geval Manootje geworden.

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @sabrina, bij ons in de buurt ook niet, andere gemeente gegaan! haha
    succes meis! fijne avond!

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bah, bah en nog eens bah, het spoelt hier.

Hoop dat het vanavond wel droog is, omdat wij vanavond zouden gaan shoppen.

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @daggie1984 hier helemaal niet ook niet in een andere gemeente tenminste niet in de buurt!

@jomi hahha die frans kan alleen maar mannen maken! hier regent het ook bah bah bha

nu ga ik echt doegie!!!

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @jomi/buddy... hier ziet er ook uit dat het gaat regenen!!
    hebben jullie koopavond op en vrijdag??

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, in Emmeloord is het op vrijdag koopavond. Zoals ik weet is in Zwolle, Heerenveen, Leeuwarden en Wolvega op donderdagavond. Ik weet niet hoe het in Lelystad is, daar komen wij nooit.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Je zal dit niet meer lezen, maar wens je smakelijk eten, dat het ook maar gezellig mag zijn en hopelijk gauw babynieuws.

Nog bedankt voor het bijwerken van de afspraken. Knuffel.

En Frans kan zeker alleen maar mannetjes maken.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Daggie/buddy: Hoe is het met Rivano? Het is zo'n mooi mannetje op de foto. IK WIL NU OOK MIJN MANNETJE VASTHIOUDEN.

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @jomi, meis ik hoop ook gauw dat je de baby kan vast houden! voor iedereen hoop ik het! kunnen we met z'n allen over gaan na de mama's! :)
    ik gun het jullie allemaal...

rivano gaat goed.. ben er achter gekomen, dat hij niet zo van de box houdt, op dit moment, dus ligt hij nu overdag in de kinderwagen! slaapt goed! gelukkig...

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @ria & michel: succes morgen!!

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Morgen komen er vrienden eten en als alles goed gaat kunnen we een lekkere BBQ doen.
    Dus ik ga nu even naar de winkel want als dessert wil ik een lekkere frambozenbavarois maken op een bodem van speculoos.
    Voor moederdag had ik beloofd om een aardbeientaart te maken, dus daar moet ik ook nog alles voor kopen.

Doei en tot straks

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    EGO: het gaat echt heel slecht met oma. vanaf morgen word ze in een soort van verzorgings tehuis geplaatst.
    ze kan zelf nu geen trap meer lopen of medicatie zoals zetpillen inbrengen.
    dit kon voor vandaag allemaal nog wel dus het komt allemaal heel erg koud op ons dak aan.
    het is de oma van me man hij heeft niet zon band met der maar ik hoop dat ze toch de kleine nog mag meemaken.
    dus klote weeen zet nu door!
    het kan zijn dat ze zo weg is maar het kan ook nog maanden duren.
    maar dat ze vanaf morgen al gelijk word overgeplaatst baat me zorgen.
    ze had een nieuw huisje gevonden gelijk vloers en daar zou ze vanaf augustus intrekken.
    dit allemaal gaat dus nu niet door.
    pfff wat is het leven af en toe hard!
    hoop echt dat ze de kleine mee maakt en vooral nu ze nog bij kennis is.
    dus kleine uk kom maar gauw het liefst van het weekend nog.

sorry meiden moest het ff kwijt! mijn man is daar niet zon prater in wat af en toe best wel jammer is.

16. Oh lieverd wat sneu!
    En wat gaat 't ineens hard als ik dat zo lees. Niet leuk :(
    Heel veel sterkte en ik duim duim duim duim heel hard voor jullie!!!

EGO:
    Mannetje is goed uit de operatie gekomen. Hij ligt nu zo ongeveer weer op zijn eigen kamer, dus ik ga me even omkleden voor de verjaardag en dan zijn kant op.
    Heb vanmiddag van de zenuwen zoveel gesnoept dat ik geeneens meer gewoon eten naar binnen krijg. Sukkel die ik ben.

Fijne avond allemaal.
    Liefs

17. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Manootje: Wat fijn je meisie is er!!!!!!!! Jelina? Lees ik dat goed? Van harte meid.

@Sabrina: Wat vreselijk meid. Sterkte ermee.

:) :) Frans bauer weer een zoon.... Dat wordt dus nog een nummer 5.... Maar hummm was hij niet pas de 14de verwacht....... Sorry mijn 40+ blues (zoals ik dat nu even noem is echt in volle gang....)

Ben ik nu echt de enige?? 40+er zeg maar....

Even alleen verslagje van vandaag:
    Om 2 uur ’s nachts zit ik op de bank. De baby-blues is verder ingedaald. Het hoeft niet meer voor me. Ik ben er klaar mee. Of je blijft zitten OF je komt NU! Wanhopig besluit ik om kwart voor 4 maar weer in bed te gaan liggen om proberen te slapen. Om 4.36 wordt ik wakker door krampen. Beeb luistert ? zet de bevalling dan toch in. Uren draai ik. Het komt allemaal netjes regelmatig en blijft lang zitten. Echter voelt het als een klein feestje en niet als ik me kan herinneren als wee. Toch maar op de klok letten. Misschien is dit dan de buikweeen die makkelijker draagbaar zijn dan rugweeen? Of heeft het te maken met andere zwangerschap andere weeen. Ik kan niet ontkennen dat de krampen regelmatig komen. Ze voelen niet krachtig. In de ochtend als Treblig wakker wordt vraag ik hem de verloskundige te bellen. Alleen vraag ik wel erbij te zeggen dat ik het gevoel heb dat het toch echt loos alarm is en dat er dus een grote kans bestaat dat als ze komt ze voor niets komt. We besluiten Angelique te bellen en die komt Toon halen. De vk staat niet lang daarna voor de deur. De krampen hebben iets van werk gedaan. Er is geen ‘tutje’ meer maar het zit nog wel potdicht. Op zich valt me dat nieuws nog wel mee. Helaas constateer ik een half uur nadat ze is vertrokken dat de krampen volledig vertrokken zijn. Ik probeer wat te slapen maar dat gaat niet. Treblig heeft gelukkig gewoon thuis kunnen werken en komt af en toe met wat thee maar is verder druk aan het werk. Eigenlijk best relaxt. In de middag besluiten we er ff tussenuit te gaan, ff zinnen verzetten. Maar in de auto slaat de 40+ blues toe. Gilbert zet acuut de auto aan de kant en belt de vk. Laten we maar naar het ziekenhuis staan om de status van de beeb te monitoren. Het ziekenhuis heeft het niet druk want we kunnen gelijk terecht. De vk van het ziekenhuis staat ons ter woord. Ik vertel haar dat ik waarschijnlijk psychisch gewoon niets meer waard ben en dat het lichamelijk waarschijnlijk vrij weinig te constateren valt. Echter door alle omstandigheden besluit ze ons aan te sluiten op een ecg. Na een half uur in ligstand hieraan gelegen te hebben blijkt alles inderdaad rustig. De hartslag van de beeb is rustig, vrijwel geen baarmoederactiviteiten maar ook geen baby –bewegingen. Ze legt me op mijn zij en sluit de apparatuur weer aan. Jeeeeeeemig wat een verschil. Je kunt duidelijk zien waarom ik niet meer slaap. Met al die activiteit doe je gewoon geen oog dicht. We vragen naar de betekenis. De baby voelt zich het beste als ik op mijn zij lig (dan worden de bloedvaten die voor de zuurstoftoevoer niet samengedrukt door de volle baamoeder).... En dan is er ook de meeste activiteit. Helaas kan ik dan niet slapen. Half zittend is dus een optie voor vannacht wellicht dat ik dan wat slaap. Het ziekenhuis geeft aan dat we naar huis kunnen en dat ze ons vraagt de volgende dag weer de baby te monitoren. Ondanks dat er dus niets aan de status momenteel gedaan wordt is de baby-blues even vergeten. Het manneke kan er natuurlijk ook niets aan doen. Ik heb even de moed weer om de macht door te komen. En manneke is (ook bij mij) weer ontzettend welkom! Voor hoe lang deze opleving is, is de vraag, maar nu kan ik er weer even tegenaan ;)

****Einde meldplicht*******

18. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    @manootje Gefeliteerd met je dochter!!

*meldplicht*
    Vandaag ben ik ook weer even naar de vk geweest. Alles weer helemaal goed, bloeddruk 120/70. De vk schat dat de kleine zo'n 6,5/7 pond word. Ik denk dat ze daar wel gelijk in gaat krijgen. Heb haar ook verteld dat ik voor aankomende zondag of woensdag ga, maar dat ik dat niet verwacht natuurlijk. Haha, eerlijk gezegd denk ik dat ik wel overtijd zal gaan lopen. Voor zover mijn bezoek aan de vk.
    Had trouwens vannacht last van maagzuur, niet normaal zeg. En mijn man had zo goed als alle melk opgedronken, grr.
    Onze poes is gisteren trouwens voor de sterilisatie geweest, alles goed gegaan, maar ze wil die kap maar niet omhouden. Ben bang dat ze die hechting loslikt en dat haar ingewanden er dan uitvallen ofzo. Weet niet of dat mogelijk is. Maar goed, wel fijn dat we nu zeker weten dat er geen kleine minipoesjes komen, waar we geen plek voor hebben. Toen ik dr ging ophalen bij de dierenarts lag ze wel zo heel lief onder een dekentje te slapen, nu is ze weer grotendeels zichzelf en ze springt ook alweer tegenop. Sterke beesten die katten eigenlijk.
    Vanmiddag heb ik heerlijk nog 3 uurtjes geslapen. Doe het niet vaak, maar merk wel dat ik veel vaker en eerder moe ben en dat ik 's avonds ook zo weer slaap. En voel me ook lekker uitgerust altijd als ik weer wakker word.
    Nou, ik ga hier denk ik even eten koken en een koffie drinken die ik zeg maar om 1 uur ook al op zou drinken, voordat ik in slaap viel.

19. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    @geboorte-boodschappen- Bij de Em-Te geven ze ook een hele grote plastic krat met boodschappen en leuke dingen als je je geboortekaartje af geeft, heb ik vorig jaar gedaan en was erg leuk.
    Misschien zit er wel een em-te in de buurt...?

20. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Kroepie: Fijn dat alles goed is gegaan. En hopelijk dat je toch nog wat 'gezonds' kan weghappen vanavond.

Sabrina: Heel veel sterkte meid!!!

Deel Deze Pagina