Kroepie wat fijn dat je mannetje goed uit de operatie is gekomen! Weer een zorg minder. Harmless dikke knuffel meid, goed dat je toch de vk hebt gebeld! Sabrina ik wil je teleurstellen, maar ik heb ook al een week regelmatige, lichte weeën. Soms een wat pijnlijkeren en soms ook om de 5 à 8 minuten en het zet helemaal niet door bij mij helaas. Ik hoop dat het bij jou sneller gaat! Verder ben ik het even kwijt, jullie hebben ook zoveel gekletst weer Ik heb de hele middag geslapen, was vannacht aan het spoken geweest. Morgen is hier rommelmarkt in het dorp dus waarschijnlijk fietst manlief ons er even heen en nemen we onderweg iedere drempel mee in de hoop dat dat iets opwekt
Owhja Kaatje en Zogelukkig ik wordt echt helemaal week bij jullie borstvoedingsverhalen, ik hoop zo dat het bij mij ook gaat lukken!
Zooooooo wat kunnen jullie kletsen zeg! Borstvoeding, ohhhhh dat is ook zo geweldig, kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen meiden! ondanks dat ik nu voor fles kies SAPPIE, meis, ik lees het van je om, vreselijk nieuws voor je,hoop echt dat je ww doorzetten vannacht! CLEO, fijn dat het zo goed gaat daar, want dat weet je vantevoren natuurlijk ook niet en is behoorlijk spannend als je de familie niet kent. En idd, hier is het zo dat ik niet wil zeuren, maar die onzekerheid grrrrrr, altijd op het laatste moment te horen krijgen wanneer hij weg moet en voor hoe lang, dat vind ik vooral nu heel vervelend. ZOGELUKKIG, haha, dat met die naam had ik dus ook, snap er niets van hihi. KROEPIE, fijn dat je man helemaal OK is,w as toche ven spannend voor je, en dan ooknog smoties en ijs eten, smikkelkont! DE REST, sorry, doe het uit mijn hoofd en weet het niet meer! Hier uiteraard nog geen actie Ben weer rustig en kalm, vanavond bij een vriendin gegeten en heb sinds 3 dagen weer eetlust, heb al 3 dagen iets warms gegeten, da's uniek in 3 maanden! Zou mijn lijf energie willen hebben voor de bevalling?! Ach ja, morgen gaan we gezellig ergens op visite, dus lekker de hele middag eg, heerlijk die afleiding, zondag komt mijn jongste smiddags al en de grootste savonds en de dag daarna alweer naar de VK, kleine stapjes houd ik mezelf voor
hey meimama's! Ik kwam eens even gluren hoe het hier gaat... heel in het begin even met jullie meegekletst, helaas mocht dat niet te lang. Succes voor iedereen die nog op de planning staat!! Liefs, Moor
@kroepie: goed dat de operatie goed gegaan is, veel plezier op de verjaardag vandaag. Ik heb m'n snoepen een beetje in kunnen houden vandaag, oef! @sabrina: wat naar dat dit nu moet gebeuren met z'n oma, hoop ook voor jou dat het kindje nog goed kan meemaken @Moor: leuk dat je even komt spieken, spijtig dat het toen niet mocht zijn, maar ik zie dat je nu 14w bent. Zo blij voor jou! EGO: Heb lekker een 2-tal uurtjes geslapen en dan lekker naar de winkel geweest. Mijn frambozenbavarois met speculoosbodem staat nu in de ijskast af te koelen, mmmmmm. Mag er spijtig genoeg pas morgenavond van eten Straks vertrekken we voor een avondje cinema, we gaan naar Star Trek gaan kijken. Heb er zin in. Dus, tot morgen meiden!! Ria en Sabrina: succes hopelijk zijn er morgen beebjes
Het was een heerlijke drukke middag. De kids hebben lekker gespeeld. Zo leuk om te zien. Ben wel kapot nu. Merk dat ik steeds sneller en pijnlijkere harde buiken krijg. Echt vervelend. @Sabrina, tja die vraag kan eigenlijk niemand beantwoorden. Heel vervelend voor je die onzekerheid. Ik hoop echt dat het snel doorzet en nogmaals gewoon de vk bellen als je denkt dat dat nodig is. Sterkte met deze moeilijke periode. Ik hoop dat de oma van je man je kleine nog kan ontmoeten. Knuffel. @Kroepie, wat fijn dat het goed is gegaan. Veel plezier vanavond op de verjaardag. Heb je nog wat lekkers bedacht om te eten.? @Kaatje en zogelukkig, heerlijk dat gepraat over de kleintjes. Ik hoop dat deze keer bij mij de bv ook zo goed gaat. Heb er zo'n zin in. @Ria, veel succes meid. @Jomi, ik hoop dat je nog lekker hebt kunnen shoppen. @Daggie, fijn dat Rivano zo lekker slaapt. Echt genieten zo. @Harmless, dikke knuffel.!! Fijn dat je weer zo positief bent. @Tinke, lekker dat alles weer goed was bij de vk. @Moor, leuk dat je even langs komt. Ik zie dat je weer zwanger bent. Super. Hoe gaat het nu met je.? Ik ga zo de herdenking kijken. Toch wel heel dichtbij hoor. Misschien kom ik straks nog even langs.
RIA! ik was je bijna vergeten en herinner me ineens het berichtje van Michel! Superspannend meis, het is bijna zover!!!!
He meiden!! Heb effies grof bijgelezen, zijn er een aantal die een knuffel nodig hebben zag ik? Harmless bv.. Knuf meid! Eindelijk even tijd om jullie lieve felicitaties te lezen! Bedankt meiden! Bedankt buddy voor het nieuws en heel veel succes morgen! Hmm was je nog een smsje aan het sturen en zag dat ik die niet eens af heb kunnen maken, hihi. Nou mijn verhaal. Zal er meteen wat antwoorden van vragen in verwerken, zonstraal over vliezen breken, sap over rommelen Zoals jullie weten was het bij mij al een tijd aan het rommelen. 2 dagen continu harde buiken, regelmatig maar namen niet in kracht toe. Wel hebben ze zeker wat werk gedaan, blijkt achteraf! Om ong 16.00 uur had de vk natuurlijk gestript en voelde gelukkig verschil met maandag. Ze vroeg me haar te bellen als ze iets sterker werden. Ze werden wat sterkte en om 22.00 uur had ze m'n vliezen gebroken, ik had toen 2 cm ontsluiting en het was echt op hoop van zegen. Want meestal doen ze dit dus wel later. Maar ze hoopte dat het hierdoor zou gaan doorzetten.. Enne meiden voelde echt verschil nu het m'n vliezen wel waren haha! Wilde eigenlijk nog langs komen hier, maar de ww werden steeds heftiger en sneller en langer. Om 23.00 belde robin naar vk en die had zoiets van ja het zal wel, neem maar een douche en bel me daarna nog even. (in achterhoofd dat ik een uur geleden nog maar 2 cm had en bij marissa zo lang duurde) Nou het werd echt steeds heftiger, kwamen om de 2-3 min en hielden langer dan een min aan. Robin om 23.30 nog een keer gebeld en kwam ze met moeite toch langs. Ze was bang dat ik voor een teleurstelling kwam te staan. Nou had in nog geen 2 uur 6 cm! En nu was het dus rennen, want moest nog naar het zh! Om 00.00 uur zaten we in de auto, kwamen na een paar min aan en voelde in de gang dat ze echt kwam, nou moesten bijna rennen want om 00.18 uur is ze geboren, na 3 min persen! Het is zo ontzettend snel gegaan dat iedereen incl gyn en vk erorm verbaast waren. Al had ik ze verteld dat aanloop bij maris lang was, maar dat laatste stuk heel snel ging. Nou bij deze ging het dus nog sneller! Eigenlijk ging alles zo goed en snel dat ik binnen 2 uur dat ik in het zh aankwam we al naar huis gingen, met kind! De portier was enorm verbaast haha. De eerste nacht is echt op z'n mano's gegaan. Ging haar luier verschonen en ze poepte echt alles onder, spugen ook nog, nou konden we heel het kind verkleden.. Maar goed ze doet het heel goed, is wel misselijk, maar gaat vandaag goed aan de borst. Marissa houdt zich een beetje afzijdig, wil d'r nog niet vast houden, laat haar maar.. Robin is echt zo ontzettend lief geweest en stoer! Ligt nu lief in te dutten op de bank met die kleine bij hem.. Ben gewoon weer helemaal verliefd op m'n gezinnetje Ik voel me ook goed, moet alleen echt oppassen niet te veel te doen. Ben wel moe en heb echt ongelooflijke spierpijn. En naww natuurlijk met zo'n bevalling.. Tsjee wat een verhaal zo he.. Even voor de statistieken, Jelina is op 8 mei geboren, weegt 3450 gram en is 48 cm lang. Die week extra hebben haar goed gedaan, was dan ook in een week nog 1 kilo aangekomen Foto's volgen meiden! Zo en nu is het tijd voor de meiden die zo rommelen en het zat zijn! Dikke knuffel voor jullie en probeer snel weer langs te komen!! En afwachten op buddy nieuws zal het zo snel mogenlijk proberen te posten
Geweldig manootje wat een verhaal en wat fijn dat het zo goed is gegaan! Mooi gewicht en een heerlijke lengte, ik wil ook wel zo'n kleintje Ben heel benieuwd naar de foto's! geeft mij een beetje hoop dat je VK de vliezen heeft gebroken, ik dacht dat dat pas veel later werd gedaan, misschien wil de mijne het ook wel doen als blijkt dat ik maandag meer ontsluiting heb!
hallo meiden was ik weer even! ben nogal van slag na het bericht van vanmiddag! het is allemaal heel heel erg hard gegaan! @kroepie dank je wel! hoe is het met je mannetje? @harmless wat een gedoe! hoop dat je vanacht kan slapen! @oemhudaifa dank je wel meid! hoe is het nu trouwens met jouw schoonvader was het geloof ik? @draadje ja hier blijven ze in die regelmaat komen! @majkuh ow lekker dat je weer warm gegeten heb heb je er heerlijk van genoten??? ja ik hoop ook dat het doorzet! @moor hey meid zie dat het nu wel zo mag wezen! geniet van je zwangerschap meid! @evy77 hahah red jij dat dat als je wat gemaakt heb er vanaf te blijven hahah ik niet moet altijd even proeven doet een echt kok toch ook @joki als ik heel erg twijfel ga ik zeker bellen! @manootje mmmm nou dan mag het bij mij nu ook wel beginnen! wat een verhaal meid! geniet lekker van je gezinnetje! net lekker bij me schoonouders asperges gegeten heerlijk! me schoonmoeder was helemaal gesloopt en emotioneel ook is haar moeder die slecht ligt! morgen horen we wanneer ze naar het tehuis gaat. word waarschijnlijk gelijk morgen middag al. ze hebben haar nu als terminaal patient staan. pfff heb het er wel moeilijk mee. net ook nog lekker onder de douche gestaan en tot mijn verbazing verloor ik een best stuk slijmprop! ow duim duim duim! voor iig van het weekend! me schoonmoeder vond me anders en zei dat het niet lang meer zou duren! en we zeiden net dat we weg gingen tot vannacht nou we zullen zien! meiden slaap lekker alvast en tot morgen! hoop met een lege buik!
@ Majkuh, het was echt op hoop vanz egen, want je hebt dan 24 uur dan moet je echt bevallen. Had alleen mss iets duidelijker moeten zeggen dat toen ze die van mariss brak, het ook zo snel ging Maar doordat je de vliezen breek, komt er natuurlijk ineens veel oxytocine vrij en daardoor de ww. En er was iets gaande.. Maar wie weet meis is het idd voor jou ook een optie, of mss dat strippen nog een keer? Hoop voor je dat het doorzet meis! @ Sabrina, knuf meid! Oh en de bevalling werd alsnog door dezelde vk gedaan als bij marissa, wie had dat kunnen denken! Heb ervoor moeten verhuizen en heeeeel snel bevallen haha!
hey dames, Ben nu de herdenking aan het kijken, wel heftig hoor. Maar er zit dus niet een zwangere vrouw bij die is overleden, dat dacht ik namelijk. Sabrina, wat ontzettend vervelend van je oma... Is nooit leuk, en zo dubbel nu natuurlijk. Heel veel sterkte. Enne, ik hoop met je mee dat je snel je meisje in je armen mag sluiten. Makjuh, ook voor jou hoop ik dat je snel je meisje mag hebben. Jij zit er zo doorheen als ik het elke keer lees. Emotioneel zal het voor jou niet slecht zijn. Manootje, wat een mooi verhaal. Ik wil ook!!! Hahaha, ik moet alleen nog 2 weken uitzitten ben ik bang Kroepie, fijn dat het allemaal goed is gegaan met je mannetje. Is toch wel een soort van opluchting Evy, heerlijk geslapen dus vanmiddag. Ik heb mijn dutje overgeslagen en merk het wel Ria, wat heerlijk dat je morgen wordt geholpen. Dus dit weekend sowieso babynieuws Zogelukkig, ik zie het wel. Gwen had ook een bolle buik, dus ga er echt wel van uit dat deze dat ook heeft. Ik ben in ieder geval al lang blij dat het maar 4100 gram is en niet wat ik in mijn gedachte had. Maar hoe kunnen ze er zooo naast hebben gezeten bij jou? Is nogal een verschil 4200 en 3700. Wel fijn dat je bv zo lekker loopt, fijn gevoel he om je kindje zo te voeden. Ik heb het de vorige keer met liefde 7 maanden volgehouden, af en toe momenten dat je zoiets hebt van nee..... maar over het algemeen is het zoiets moois om te doen. Ik ben zeer benieuwd of dat nu weer gaat lukken Kaatje, jij ook al zo'n heerlijk zoet meisje. Meisjes zijn leuk he hahaha. Ik ben zo benieuwd hoe jongetjes zijn En toen was mijn geheugen leeg... Ik ga even wat te drinken pakken en zo de brie op tafel zetten. Mijn vriend is naar mijn zwager want die is jarig. Die zal wel laat thuis zijn en dan maak ik het mezelf wel gezellig met een brietje en een toastje hahaha. En ik zal vanavond nog wel een paar keer langs komen denk ik Liefs
Nou meiden ik ga slapen voor nu morgen om 8 uur in ziekenhuis zijn en vind het reuze spannend heb heel de dag in een waas gelopen kan het nog steeds neit bevatten allemaal dat het morgen overmorgen echt gaat gebeuren, we kunnen zelfs op het laatste moment nog afgebeld worden mochten de kamers vannacht vol komen ete liggen niet te hopen dus maar ja het werd wel verteld, hou jullie op de hoogte en anders mijn man de ooievaar staat al klaar dus breng die jongen maar hahahahahhaha weltrusten meiden en tot gauw hopelijk met veel babynieuws.
Hey meiden, Typ ik net een heel bericht krijg ik een foutmelding Dus nu maar even kort uit het hoofd. Manootje ,gefeliciteerd met jullie dochter!!! @sabrina, heel veel sterkte en ik hoop dat het nu snel gaat doorzetten voor je. @ria, eindelijk het einde in zicht, veel succes morgen! @jomi, nog geshopt? @wonders, wauw wat een mooie toeter, waar miept die vk in hemelsnaam over? @kroepie, fijn dat alles goed is gegaan. hopelijk vergeet ik nu niks belangrijks... Hier vandaag de schrik van mijn leven gehad, onze wasmachine is geploft We hoorden een knal en toen ik de keuken invloog nog 1, de deksel vloog van het machine af en de keuken zag zwart van het roet. En ide had ik net gister helemaal uitgeboend Het ding was nog maar 2 jaar en de garantie natuurlijk net vorige maand verstreken grrrr. Dus we konden vanmiddag een nieuwe bestellen die gelukkig komende week al geleverd wordt. Nu maar een met een megatrommel, want met 2 kids is de was niet weg te werken. De kraamtijd zit er hier nu echt op, manlief moet morgen weer aan de slag. Duncan is gelukkig een heel makkelijk manneke en huilt echt alleen als hij honger heeft. Sinds gisteren heeft hij het rondkijken ontdekt zooooo mooi. Ben echt helemaal happy met mijn mannen Grrrr het scherm verspringt weer iedere keer, heel irri, dus ik ga er vantussen meiden.
Manootje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Wat is dat rappido gegaan! Ik zei gisteravond al heh dat je vanacht mama ging worde! Ria meid heel veel succes morgen!!! Sappie ik hoop dat het niet te lang meer duurt! Durfde je gisteravond niet eens meer te stalken, ik dacht dat ik misschien al zou storen!!! hihi Nou mijn duimen draaien voor vanacht! Verder aan jullie allemaal een dikke dikke knuff!!! En borstvoeding is idd fantastisch om te geven! Zo intiem... alleen wat minder als de beeb een regeldag heeft en alleen maar aan die tiet wil hangen! (lees : ben net anderhalf uur bezig geweest met Mees!!!!!! )