sabrina, je bent zo ongeduldig! ze komen om de 4-5 minuten wanneer ze om de 4-5 minuten komen, dat is alles wat je erover kan zeggen. en dat kan nog weken duren, of vanavond nog. fijn he? kroepie, fijn dat het goed is gegaan! misssZ, jongetjes zijn ook heel leuk!!! verder even te moe... heel drukke dag geweest, vanmorgen vriendin langs, mijn ouders, de vk, en nu ook schoonouders dus lig er af. en mijn man ook, die moet maar hard werken met al dat bezoek... en ik ben er tussen uit gepiept naar mijn bedje, maar hij kan dat niet doen... morgen komt mijn broertje en zwangere schoonzusje. leuk, maar weer vermoeiend.... de rest van de week gelukkig rustiger, zijn we weer lekker met z'n viertjes! ik mis vooral mijn zoontje, die heb ik veel te weinig mee gedaan afgelopen week. heb hem net weer zelf naar bed gedaan, dat had ik wel gemist! slaap lekker allemaal, en Ria succes morgen!!
Wow, slijmprop verliezen kan een teken zijn he! Ik verloor hem om 23.00 uur en om 4.30 braken de vliezen! Ik duim voor je en ook voor oma.
Ik zeg heel eerlijk dat ik het liever niet zou willen en dat klinkt vast heel raar uit de mond van dit ongeduldje, maar als vriendjelief niet weg zou gaan zou ik me echt niet meer druk maken, ben Overl rustiger na afgelopen maandag. Maar gezien de ssituatie ga ik het wel vragen, of ze maandag nog eens wil strippen en als dat geen effect heeft of ze ervoor open staan om de vliezen woensdag te breken, zo niet of ze dan nog maar een x wil strippen. Dat hij weggaat kan ik wel aan stel dat beebje dit weekend komt, maar als ze maar twee of drie dagen ou is brrrrrr horroridee......maar goed, ben ook daar rustiger in kan het niet afdwingen en wil beebje geen stress bezorgen!
Manootje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Wat een super naam @Ria: Heel veel sucses voor morgen! Zet hem op!!! @Sabrina : Ohhh wat spannend meid... De weeen die je nu hebt komen nog niet om de 3 a 4 min maar kunnen wel al veel doen hoor... Hopelijk zet het vannavond/vannacht goed door ! Weeen dans voor jou ! \/ \/ \/ \/ \/ Hopelijk werkt het!
Hoi Dames, Hier nog een een kort berichtje. Alles redelijk, soms wat last van harde buiken... Maar nog niet zoals ik hier wat andere verhalen lees. Morgen is het 9 mei en ik heb gegokt dat ze dan zou komen, nou daar ziet het er mooi niet naar uit! Maar bij de eerste had ik ook de hele dag van alles gedaan en begon het ook spontaan terwijl ik de hele dag nergens last van heb gehad, dus we hopen er nog op! Hopelijk zet het bij de rest door die allemaal al met flinke ww rondlopen, ik heb nog niet echt te klagen, maar heb toch stiekem uitgekeken naar 9 mei, stom he?! Succes allemaal, en een heel fijn weekend toegwenst! Knuffel!
Nou ik lag heerlijk optijd in bed, maar kan mn draai niet vinden. Heb de hele dag al heel veel harde buiken. Sinds vanavond ook erg last van mn rug. Kan echt niet liggen. Moet ook op mn ademhaling gaan letten. Wat ik wel raar vind is dat het maar aan 1 kant pijn doet. Rechts onderin. Het enige dat helpt is lopen. Heb nu een warme kruik er tegen aan gelegd. Dat geeft ook wel verlichting. Maar die buik blijft steeds erg hard worden. Ik herken het niet als weeen van de vorige keer. Heb maar een kopje thee voor mezelf gemaakt. Zit nu op de bank. Hopelijk kan ik straks nog wat slapen.
Nou... ik ben weer thuis van de verjaardag. Was erg gezellig om ook mijn lieve ooms en tantes weer even te zien! Mannetje deed 't erg goed, moest helaas wel 2x overgeven van al 't bloed wat hij door had geslikt, dus dat was even schrikken. Zijn moeder zou komen en ook zijn vader was mee, dus daar werd ie even helemaal emotioneel van, de lieverd. (Zijn vader zegt nl. bijna nooit iets en komt eigenlijk nooit mee, is ook nog nooit bij ons thuis geweest) Ben nu kapot, reageer morgen wel weer even. Liefs
Nou dames hier drama nacht gehad pffffffffff lag er vroe gin om half 3 wakker van krampen pijn en noem maar op mannetje wakker gemaakt zei ga maar tijd opnemen want hou het neit uit naar wc geweest en flink geplast even nog aangekeken en toen ging het wel weer, weer even geslapen en nu 5 uur er weer uit met hetzelfde nu ga ik niet meer terug en mannetje zal er 6 uur ook wel uitkomen. ga even lekker rustig bijkomen nu en als ik het allemaal zo zie dan denk ik dat er wel weer veel gerommelt heeft vannacht verlies nog genoeg, heb wel het idee dat het hoofdje er echt neit door gaa tkunnen want hij drukty zo hard beneden maar komt neit verder dus bereid me ook wel beetje op keizersnee voor zei al tegen me man vannacht die druk doet veel pijn op mijn bekken en als die niet kan en je krijgt volop weeen zometeen dan ga je flink veeel pijn krijgen. O ja lig ik gisteren aan de ctg zit me man erbij vraagt die aan me hoe wil je je kind werpen zit die een folder te lezen over hoe het vandaag zal gaan zeg ik gelijk tegen hem nou gelijk in de maxi-cosi is wel makkelijk, we schieten in de lach daar neit normaal meer hadden allebij tranen over de wangen van het lachen zeg tegen hem vraag zoiets dan toch ook niet gevolg moest een half uur langer aan de ctg want die was met veel pieken van het lachen whhahahahahhah dus dames neit doen als je aan de ctg ligt.
Kroepie jij sterkte met je mannetje. Enne dames is eht al opgevallen dat de jongetjes voor de 40 weken geboren worden en de meiden erna op de tweeling van cleo na
@Ria, sterkte vandaag.!!! Hopelijk wordt het geen keizersnee. Nou ik ben uiteindelijk tegen 2 uur in slaap gevallen. Wist niet hoe ik moest liggen. Om half 5 alweer wakker. Kon niet meer liggen. Mn buik is weer rustig. Daar baal ik nog het meeste van. Dacht toch echt op een gegeven moment dat het was begonnen. Hopen maar dat het snel doorzet. Ik lig nu op de bank, want mn meisje was ook alweer om 5 uur wakker. En mn vriend wil er niet met haar uit gaan. Hij heeft nog niet eens gevraagd hoe het met me gaat en hoe ik me voel. Nee hij vind zichzelf nogal zielig dat ie weer om 5 uur gewekt is. Mannen....
BUDDY BABYNIEWS!!!!!! Heb sms van Misspuma, ze is vannacht om 0.10 bevallen van er meisje Jaylin!!!!!!
VIA SMS ( en nu via mijn iPhone want lig nog in bed haha) Ze is gisteren om 1500 gestript en 9 uur later was jaylin er!
Oooooooooooooooooh dat was even onverwacht (voor mij dan) @Misspuma !!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JAYLIN!!! Wat fijn dat ze er is!!!! En wat een prachtige naam. Nu heerlijk gaan genieten Ik ben er vannacht nog uitgeweest. Hevig zwetend en alles... had last van een aanval van maagzuur Gelukkig had ik nog een restje Gaviscon! Dat heb je er van als je niet normaal eet, maar wel snoept. Eigen schuld. Duik er nu nog even in en dan ga ik om 10.00 uur mijn allerliefste ophalen Tot later X
Goedenmorgen meiden was ik weer helaas nog steeds als waggelende kamer olifant! vannacht weer heerlijk geslapen! @majkuh ja dan krijg jij mijn weeen. @manootje wat leuk dat je dezelfde vk had! @misssz het is zeker heel erg dubbel nu! maar thats live helaas! heeft de brie je gesmaakt..? @ria32 denk niet dat je het nog leest maar heel veel succes!hahah geweldig ja die man van mij kan dus ook van die lekkere opmerkingen plaatsen pffff hier zowat elke dag wel een natte broek! @mamasan meid je wasautomaat moet langer dan 2 jaar meegaan dus kan je het verhalen op de fabrikant. lekker dat duncan zo tevreden is. @marooz pfff was het maar waar dat het doorgezet had. @kaatje k normaal ben ik niet ongeduldig maar nu met het gebeuren van oma heb ik zoiets kom NU!! @zogelukkig dank je je bent een schat! @marloes22 dank je helaas helpt de weeen dans niet bij mij! @kroepie meid wat super dat het goed gaat met je mannetje en zie je wel dat je niet bevallen bent! alle stress voor niets geweest. @joki hahah mannen pfff @misspuma ja hoor laten jullie me nu alleen achter zo op de 15de! GEFELICITEERD MEID MET JULLIE DOCHTER! oke ik had dus met ria gezegd dan laten we misspuma alleen achter op de 15de maar nee ik blijf daar straks alleen staan. pfffff ik heb me er maar bijneer gelegd dat ik nog wel 2 weken doorloop. maar zoals kaatje k zegt het wachten word beloond. daar geloof ik ook zeker wel in. meiden vanacht is het volle maan he! ben benieuwd hoeveel er geboren gaan worden. ik ga ff de lijst erbij pakken! zal eens kijken hoeveel mama's we nog moeten!
Oh, nog even vlug dit: @Ria Succes in het ziekenhuis!! Wij willen ook van jou babynieuws En door MissPuma klopt gelijk je theorie niet meer hahahhahah. Een meisje vóór de 40 weken hahahha @Sappie Hoe is 't nu lieverd?? Komen ze al sneller?? Oh... ik lees net je berichtje. Nog niets verder begrijp ik. ZEG KLEINTJE DAAR.... KOM JIJ ER EENS SNEL UIT!!! @Buddy/Harmless Lieverd... hoe is het nu bij jou?? Ben je nog steeds rustig of is het hum vandaag weer omgeslagen? Staat er nog wat op de planning qua ziekenhuis/ vk / gyn?? Hou je taai wijffie. Dikke dikke knuf voor jou!! @Joki *rolt met de ogen* Sommige mannen.... Knuf!
@Kroepie, balen van je slechte nacht. Dadelijk lekker je mannetje ophalen. heerlijk.!! @Sabrina, ah, arme meid nu ben je helemaal alleen op de 15e. Zullen we samen bevalen vannacht met de volle maan.? Lijkt me leuk. Heb mn mannetje even gezegd wat ik vond. Hij is weer bijgedraaid. Gelukkig. Eerst altijd doen dan pas denken... pfff... Zijn net kinderen... Kom Sabrina, speciaal voor ons... \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/