***Meldplicht*** Goedemorgen allemaal. Hier nog steeds een kamerolifant, weer een slechte nacht gehad met pijn. Elke 2 uren wakker van de pijn en dan met weer een tijdje eindelijk weer eens te kunnen slapen en dan weer wakker worden van pijn en volle blaas. Gisteravond hebben we even kort kunnen shoppen, we hebben een digitale fotocamera gekocht en een baby eerste jaren boek van Disney. Oh ja, ook de cranberrypillen gekocht. Voor de rest niet hoor, want ik kon het amper belopen van de pijn en al het vocht in mijn voeten. Maar we zijn geslaagd en dat is natuurlijk het belangrijkste. Nu ga ik nog even de afwas doen van gisteravond, hadden we door het shoppen geen tijd voor. Na de tijd hebben we de digitale camera geprobeerd en gekeken wat de mogelijkheden waren. Dus half 12 kwamen we erachter dat de afwas er nog stond. Als ik daar mee klaar ben, ga ik hier om 9.15 vandaan. Op naar de boerderij om 9.30 te koffiedrinken. Ook kan ik daar de digitale mooi uitproberen op de boerderij en buiten. Mijn schoonzusje met Maike van 3,5 jaar komen er ook, want mijn twee zwagers gaan nieuwe auto ophalen. Wij hebben gelukkig beide auto's weer, dus kan ik nu zelf ook kort even weg. Morgenochtend om 10.00 weer naar ziekenhuis voor ctg-, urine- en bloeddrukcontrole. Wij gaan toch kijken of ik iets voor de nacht kan krijgen. Ik hou het op deze manier niet meer vol. Gisteravond toen wij op bed lagen weer in tranen. Ook zullen we morgen zeggen dat het vocht bij de dag erger wordt, er staat nu al zoveel spanning op mijn voeten en dan moet ik nog de hele dag. Als ik morgen wel naar huis mag, gaan wij nog even bij opa langs voor koffie. Die woont 5 min. van het ziekenhuis af en die was gisteren jarig. Dus wilden we graag combineren. Heb wel tegen mijn mannetje gezegd, dat ik héél graag wil dat hij donderdag mee gaat naar de gynaecoloog en dat wij dan samen kunnen vertellen dat ik er gewoon helemaal doorheen zit. En zo niet nog 3 weken wil en kan lopen. MissPuma, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jaylin. Mooie naam hoor. Geniet maar lekker van de kraamtijd en rust maar lekker uit. @Kroepie: Fijn dat alles goed is gegaan met de operatie van je man. Straks is hij weer lekker thuis. @Ria32: Succes vandaag, zal voor je duimen. @Mamasan: We zijn geslaagd met shoppen, gelukkig wel. Maar jeetje, je wasmachine geploft. Kan mij voorstellen dat je heel erg geschrokken bent en balen natuurlijk. Je kan weer opnieuw beginnen met soppen, maar doe wel rustig aan hoor. Je bent nog maar net vorige week bevallen. @All: Sterkte allemaal vandaag die het nodig hebben en iedereen natuurlijk een prettig weekend gewenst. Tot later. Liefs JoMi. ***Einde meldplicht***
Sabrina, jij ook al kamerolifant lees ik. In die tijd dat ik berichtje type, zet jij het er ook neer.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie * ZonStraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ (med ind) ~ Jongetje 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 34mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 10 mei:JoMi, tcg,urine,bloeddruk controle, 10.00uur * 11 mei:Sabrina1984, controle vk, 10.30 uur * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: baby's BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:whp1141i] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:whp1141i] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 5310gr 51cm[/*:m:whp1141i] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:whp1141i] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:whp1141i] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:whp1141i] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:whp1141i] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - ?? - 3320gr- 50cm[/*:m:whp1141i] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:whp1141i] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:whp1141i] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - ?? - ??[/*:m:whp1141i] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:whp1141i] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:whp1141i] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:whp1141i] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - ?? - ??[/*:m:whp1141i] [*] Sheila82 - 7 mei - Dochter - 40,6 weken - ?? - ?? - ?? [/*:m:whp1141i] Tussenstand: 11 meisjes - 6 jongens NOG 18 WACHTENDE MAMA'S
@Sabrina: Ik zie dat de dochter van Sheila Dana heet. Heb net even op haar hyves gespiekt. En MissPuma is vandaag toch 39,1 week en op 9 mei bevallen of niet? Was volgens mij 0.10 vanochtend geboren.
@kroepie zoals je leest kut met hoofdletters! @joki ja is goed maar dan wel samen met zonstraal en harmless want die lopen nu een dag achter! @jomi hahah ja wat een toeval he! veel plezier vandaag. @all las net op de hyves van sheila82 dat ze donderdag is bevallen van een dochter dus heb dat ook maar ff op de lijst gezet! anders staat ze er eenzaam en alleen tussen!
ja weet ik maar weet niet of ze haar naam hier wilt hebben in de lijst vandaar. ze namelijk ook al een hele tijd niet meer geweest. ja lees dat ze vannacht is bevallen om 00.10 dus dat klopt ga het gelijk aanpassen!
HARMELESS, ZONSTRAAL, DRAADJE en IK zijn nu aan de beurt.......ben heeeeel benieuwd!!!! Hier dacht ik vanmorgen heel even dat het was begonnen, was wakker geworden en moest plassen, ging daarna in bed liggen en heb een half uur lang een soort van drukkende, zeurderige, branderige pijn op de onderkant gehad, beetje dat ongesteldheidsgevoel, moeilijk te definiëren, want normaal heb ik dan alleen rugpijn. Gisteravond toen ik ging slapen had ik het ook heel even, ik probeer me aar voor te houden dat mijn lijf langzaamaan aan het werk gaat. Ik ben weer in slaap gevallen en alles is uiteraard weg Maar heb nu wel hele goede hoop voor het strippen maandag!
Jomi, veel plezier vandaag. Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je vanmiddag wat uitrusten. Wel lekker geshopt dus.
Op vorige pagina heb ik de naam van Sheila haar dochter gezet. Ze heet Dana en heb dat ook even via hyves gevonden. MissPuma is vanochtend bevallen op 9 mei om 0.10 en is dus geboren bij 39,1 week zwangerschap. Dus kun je de lijst nog even weer aanpassen. Niet aangevallen voelen hoor, probeer je alleen maar te helpen.
Nu ga ik echt, afwas moet ik dus vanmiddag maar even doen. Ik moet mij aankleden en wegwezen. Doei lieverds.
@jomi nee meid ik voel niet aangevallen hoor! alleen maar lekker dat er meerdere opletten! we zijn tenslotte zwanger! hahaha
IK WIL OOK!!!! Maar ja.... ik ben nog lang niet 'aan de beurt' Dus jullie moeten 't nu voor mij doen! Zet 'm op meiden. Ik wil BABIES!!!
@kroepie je mag al wel!!! maar je kan nog niet want jij moet eerst al het buddynieuws brengen hier!!!
Goedemorgen meiden, @misspuma: Gefeliciteerd @sheila: ook gefeliciteerd natuurlijk Ik heb nog niet alles bijgelezen maar dat zal ik zo even doen Ik ben in ieder geval blij dat er toch een meisje wat vroeger is geboren dan rond de 40 wkn Geeft weer hoop. Gisteren heb ik mijn kleine weinig gevoeld, heb me wel zorgen gemaakt, gelukkig gisteravond laat/vannacht ging ze behoorlijk tekeer, had weer behoorlijke druk van onderen. Voelt niet echt prettig maar ben in ieder geval blij dat ik iets voel. @sabrina: nog steeds aktief hier.. HHmmZ.. Dacht je ligt al dik in de weeen..
MissPuma gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal en foto's! Sheila ook jullie gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hier niets veranderd, heb de halve nachte beneden gezeten maar nog steeds zet het niet door. Ga zo met manlief nog even de rommelmarkt hier over, tot later!
@dancevalley nee helaas nog niet! ze zijn ook alweer weg! dus ik ga er maar vanuit dat ons meisje nog wel even blijft zitten! @draadje veel plezier op de rommelmarkt!