Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meisjes, ff heel erg EGO:

Ik ben nooit zo bezig geweest met mijn gewicht in de zwangerschap. Ja, ik kwam goed aan, maar at gewoon gezond, so be it.

Maar ik werd wel heel snel dun, dus ik ben vanochtend toch maar op de schaal gaan staan en raad eens:
    AL 27 KILO KWIJT IN NOG GEEN 2 WEKEN!!!

En het enige dat ik daarvoor heb gedaan, is borstvoeden! :D :D :D

2. zogelukkig

3. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Misspuma: Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat is het snel gegaan, geniet van elkaar en dan hoop ik je snel weer te zien hier met je bevallingsverhaal :D

Zogelukkig: Wauw! Dat is nog eens leuk nieuws om te lezen. Ik hoop dat het bij alle dames zo gaat werken, want wist niet dat je door borstvoeden kon afvallen :eek:

Sabrina: Wat een verschrikkelijk nieuws meid, ik hoop snel dat jullie kleine meid zich nog gaat aandienen zodat je oma dit nog kan meemaken. Dikke knuffel!

PS: Ik sta verkeerd op de lijst, volgens de lijst zou ik gister met Harmless uitgerekend zijn, maar ik ben teruggezet door de gyn naar 12 mei. Dus officieel heb ik nog 3 dagen voor ik de 40 weken bereid.

EGO
    Verder zijn er geen plannen vandaag. Het is wel erg mooi weer, dus misschien vanmiddag een wandeling maken als ik de energie ervoor heb. Het huis is meer dan schoon dus daar ga ik ook niks meer aan doen, de nesteldrang begint te minderen bij me :p

4. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Goedemiddag allemaal

**meldplicht**

SABRINA: STERKT MET JE OMA!!!! HEB IETS SOORT GELIJKS MEEGEMAAKT IS NIET LEUK MAAR BLIJF DENKEN AAN DE GOEDE LEUKE TIJD!!

MISSPUMA EN SHEILA: GEFELICITEERD MET JULLIE MEIDEN

RIA: ZET HEM OP HE!!!!!

HET ZIJN NU WEL ERG VEEL MEIDEN VOOR DE STATESTIEKEN MOETEN ER NOG EEN PAAR JONGENS BIJ!!!!

HIER ALLES HETZELFDE HET ROMMELT ZACHTJES VERDER NIKS BEN ALLEEN HEEEEEEL MOE EN IK HAD AL GEEN ENKELS MEER MAAR MIJN KNIEEN ZIJN NU OOK AAN HET VERDWIJNEN EN VOETEN EN HANDEN SLAPEN BIJNA HEEL DE DAG. GA VAN DE WEEK AAN DE VK WEL AANGEVEN DAT IK DIT GEEN 14 DAGEN MEER GA VOLHOUDEN. :oops:

BOX STAAT OP Z`N PLEK EN SPULLETJES ERIN ALLES STAAT KLAAR DUS VOLLE MAAN DOE JE BEST!!!!! BEN ZO BENIEUWD WAT HET IS EEN JONGEN OF EEN MEISJE!!!! :rolleyes:

GA NAAR M`N MANNETJE TOE IS VANDAAG THUIS ZOONTJE LIGT IN BED DUTJE DOEN EN GA LEKKER VAN DE ZON IN DE TUIN GENIETEN

GROETJES
    EN IEDEREEN ALVAST GEFELICITEERD MET MOEDERDAG DIE PAS MOEDER IS GEWORDEN OF AL WAS EN BEN JE HET NOG NIET ER KOMEN NOG VELE JAREN DAT JE HET MAG VIEREN

COLIN 8)

5. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    he meiden, kreeg om 9.19 uur een smsje van m'n buddy maar heb nog geen tijd gevonden het jullie te laten weten, sorry buddy. Maar Ria stuurde dat haar vliezen waren gebroken en ze bijna weg spoelde, haha. En ze ging aan het infuus. Heb verder nog niets gehoord..

Probeer het jullie weer zo snel mogelijk te laten weten, maar met visite, badje bv en gezinnetje gaat je tijd ongelooflijk hard..

Ga nu proberen wat te lezen, kijken hoeveel tijd ik heb haha Bedankt voor alle reacties jullie zijn schatten!

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Nee geen hele kilo, daar heb je helemaal gelijk in! Maar ze werd qua echo en uitwendig natuurlijk klein geschat. Wilde hiermee eigenlijk zeggen dat die extra dagen voor haar lekker waren, voordeel is dat ze vrij klein/kort is en daarom haar gewicht zo lekker mee heb. En in die week heb ze lekker wat extra gewicht kunnen pakken ;)

7. **********************BUDDY NIEUWS*************************************

Van Harmless:

Vandaag gelanceerd om 10.14 uur: STAN.
    3500 gram en 52 cm.

Nog GEEN berichtjes op hyves zetten, ze plaatst later vandaag bericht.

*****************EINDE BUDDY NIEUWS*************************************

!!!GEFELICITEERD BUDDY MET JULLIE ZOON STAN!!!
    Wat heerlijk dat hij er nu toch is... ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal.
    Nu eerst maar lekker genieten meis. Dikke knuf

8. zogelukkig

Harmless GEFELICITEERD met jullie zoon STAN!!!

Dat is dan toch nog ineens snel gegaan!
    Mooie naam, stond ook op mijn lijstje! ;)

En RIA: zet em op meid!!!

9. Oh mijn hemel.... dat wil ik ook!! :D :D

@Sabrina
    Meid, heel veel sterkte lieverd. Ik hoop zo dat het allemaal nog even goed gaat.
    Ik denk aan jullie, hele dikke knuffel meid.
    liefs

@Colin
    Lekker genieten van 't zonnetje. En zeker bij de vk aangeven dat het zo niet gaat!!

@Ria
    ZET 'M OP!!!!

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @harmless gefeliciteerd met jullie zoon!!!

meiden verder reageer ik ff nergens op vanavond of morgen doe ik wel de lijst aanpassen.
    we komen net terug van oma en was nogal heftig.
    ze vroeg wanneer de kleine komt want ze wil der nog graag zien! ow ik wou dat ik haar er antwoord op kon geven.

ik ga nu ff lekker in de tuin zitten met een boek en vanavond eten maken voor moeder,vader en zus met aanhang we hebben het allemaal erg moeilijk.
    alleen me man niet pfff wou dat ie eens emotie ging tonen.

tanks meiden voor jullie medeleven!

dikke kus voor jullie

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Harmless gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Stan!!!

Ria veel succes vandaag!

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dag lieve dames. Zoals jullie net vernomen hebben: Vanochtend is onze zoon geboren!!!

Hij heet Stan. Is 3500 gram. 10.14 uur. 52 cm en heeft al goed gedronken gelijk na geboorte!!

We zijn weer helemaal verliefd. Hij is wat misselijk. Hij is in 1 perswee van 7 minuten te wereld gekomen. De eerst 4 cm heb ik van middernacht tot 8.45 uur op geploeterd. Daarna ging de hel los, met het breken van de vliezen en na 1 uur was ik dus al volledig ontsloten. De vk wist niet wat ze zag toen ze om 10 uur binnenkwam! Je buik ziet eruit alsof je persdrang hebt...... En ja hoor ik mocht dus los. Heb me dat geen 2 x laten zeggen. Geen kraamhulp, vk was ook nog niet klaar. HAHA alles uit de auto getrokken om maar op tijd wat foto's te kunnen maken! Volledig verslag komt nog. Hij slaapt nu en Toon komt zo kennis maken! Spannend!

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Hoi iedereen,

Alles goed met iedereen? Ik heb hier op het begin af en toe nog meegekletst, maar kon het op een gegeven moment echt niet meer bijhouden. We zijn op een gegeven moment ook verhuisd, tijdje geen internet gehad en kon dus ook niks meer volgen.

Was nu toch wel benieuwd wie er al bevallen zijn. Zie dat het eind april overwegend jongens zijn en nu vanaf mei overwegend meisjes. Grappig!

Voor iedereen die al bevallen is: Van harte gefeliciteerd!!
    Voor iedereen die nog moet: Succes!

Ik zal vanaf nu weer proberen mee te lezen hoe het met jullie gaat!

Liefs, Rainbow

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Harmless, gefeliciteerd met jullie zoon Stan..!!

@Sabrina, meid heel veel sterkte.!! Ik wou dat ik iets voor je kon doen.!! Dikke knuffel. Ik hoop dat de kleine snel komt zodat oma haar nog kan zien.

@Rainbow, klets gezellig weer mee. Hoe gaat het met je.?

@Ria, veel succes.

@Zogelukkig, jeetje wat veel. Ik zou dat het bij mij ook zo hard gaat straks..

Ik ben de hele dag al anders. Ik krijg niks uit mn vingers. Wil van alles, maar er gebeurd niks. Heb ook zo veel pijn aan mn borsten. Alsof ik ongesteld moet worden zeg maar. Mn buik zeurt ook. (ik ook., haha...)

15. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Harmless: Gefeliciteerd met de geboorte van Stan!

Sabrina: Een hele dikke knuffel meid, wat zullen jullie het nu moeilijk hebben. probeer voor zover het kan toch nog even wat te ontspannen en wie weet met een beetje geluk dient jullie kleine meid zich heel snel aan. De meeste mannen proberen zich toch groot te houden, misschien is dat wat jouw man nu ook doet. Iedereen verwerkt verdriet op een andere manier.

Ria: Zet 'm op meid! Lanceer 'm in die maxi-cosi zoals je toen zei ... haha moest echt lachen :)

Hier schijnt het zonnetje niet meer, het ziet er ook erg stil uit als ik naar buiten kijk. Manlief is wat in het huis aan het klussen, ik ga zometeen even een dutje doen en dan zien we wel weer wat de avond gaat brengen.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zogelukkig ik hoop dat ik het ook allemaal snel kwijt ben! geniet er maar lekker van!

@zonstraal ik zal zo de lijst aanpassen en dan ook jouw datum ff.ik probeer ook zoveel mogelijk te ontspannen.

@colin doe ik ook zeker maar idd is het heel moeilijk!
    hier ook geen enkels meer en het doet gewoon zeer.

@manootje kan me voorstellen dat je geen tijd heb om gelijk buddy nieuws te plaatsen je bent ook druk met je gezin.

@kroepie ik hoop ook dat het nog goed gaat maar ik heb er een hard hoofd in.

@rainbow78 welkom terug hoe is het met de zwangerschap?

@joki dank je wel! kan je de kleine toespreken dat ze nu komen moet!

net ff lekker als een klein kind zitten janken moest er ff allemaal uit!
    het huis net helemaal schoongemaakt en vanavond ff lekker relaxen onder de douche.
    weer ff concentreren op de zwangerschap.
    we hopen natuurlijk dat de kleine zich snel aandient maar ja niks is zeker.
    en we hopen dat oma nog blijft leven zodat ze de kleine kan knuffelen.
    ik moet me rustig houden en ja kan er wel aan denken maar moet het ook een beetje naast me neerleggen is wel moeilijk maar gaat niet anders.
    anders kan ik de hele dag wel huilen.

ik ga ff de lijst erbij pakken en aanpassen.

17. Oh buddy, wat een verhaal, maar wat ben ik blij dat alles GOED is!!
    Heel veel plezier met de kennismaking tussen jullie zoons :D
    liefs

18. @sabrina
    Ik bedoelde ook meer dat oma jullie kleintje nog kan zien met dat het goedkomt...
    Goed dat je je nu een beetje op jezelf probeert te richten. Misschien mogelijk zelfs wat kunt ontspannen.
    Hou je taai!

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sabrina, ik heb haar even goed toegesproken..!!!
    Het gaat goed komen met de volle maan vannacht..!!! Ik duim heel hard voor je.!

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN
    * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN
    3 mei
    *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN
    * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN
    6 mei
    * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN
    8 mei
    * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN
    10 mei
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma
    * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    11 mei
    * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    12 mei
    *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie
    *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75
    * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje
    13 mei
    * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV
    15 mei
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje
    *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN
    16 mei
    *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan
    19 mei
    *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN
    21 mei
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    22 mei
    *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje
    * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PHZ ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    2 juni
    *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN

Er zijn op dit moment 34mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Afspraken:

* 10 mei:JoMi, tcg,urine,bloeddruk controle, 10.00uur
    * 11 mei:Sabrina1984, controle vk, 10.30 uur
    * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur
    * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur
    * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur
    * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur
    * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur

De aanpassingen zijn:
    baby's

BEVALLEN :baby: :D
    • Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte

[*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken – 11.20 uur – 3585gr - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo – 38,3 weken – 16.31 uur – 5310gr – 51cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:115krrrw]
      [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - ?? - 3320gr- 50cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur – 3560gr – 52cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Sim80 – 4 mei – Pip – 40,3 weken – 07.56 uur - ?? - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:115krrrw]
      [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - ?? - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Sheila82 - 7 mei - Dochter - 40,6 weken - ?? - ?? - ??[/*:m:115krrrw]
      [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm
      [/*:m:115krrrw]

Tussenstand:
    11 meisjes - 7 jongens

NOG 17 WACHTENDE MAMA'S

Deel Deze Pagina