Nou meiden probeer wel wat te reageren, maar het is zo druk voor je het weet is de dag alweer om Hier gaat het goed. Hebben wel een heerlijke nacht achter de rug , hoop vannacht wel een beetje te slapen. Overdag is het echt een prinsesje, leuk dat ze zo lief is als er visite is maar moeten 's nachts slapen Bv lijkt nu goed op gang te komen dus goede hoop voor een rustige nacht Marissa gaat zich ook wat meer met haar zusje bemoeien en heeft geholpen met badje enzo. Echt schattig. Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat opschieten en jullie ook kunnen genieten van jullie kleintjes!!!!
@Harmless, wat een mooi mannetje.!! @Manootje, oh wat een mooi meisje zeg. Geeft niet hoor zo groot, kan ik lekker zwijmelen. Ben zo benieuwd naar ons meisje. Fijn dat de grote zus het ook leuk gaat vinden. @Draadje en Majkuh, zet hem op. We willen nog meer baby's.... @Kroepie, fijn dat alles goed gaat met je mannetje. Nog even rustig aan doen dus. Het kan zo ineens beginnen. Je weet het nooit. Het mag nu komen. Ben benieuwd. Ik ben blij dat mn meisje op bed ligt. Mannetje is nu nog aan het stofzuigen. je weet immers maar nooit. En het moet dan toch schoon zijn. haha... Ga straks lekker x-factor kijken. Ben benieuwd wie er gaat winnen. Kom tussendoor nog wel spieken. Laptop staat op de bank leuning, hoezo verslaafd..????
Ohhh manootje! wat een snoepie!!!!! Ik wil ook, ook, ook!! Draadje wij moeten het gewoon doen vannacht hoor en jij ook SAPPIE! Voel me net zo'n schizofreen, het ene moment is et helemaal OK en zie ik wel wanneer ze komt en het andere moment ben ik er zoooo klaar mee! Word gek van mezelf!! Ben best relaxed hoor, absoluut minder gespannen dan ik bij bv Lisa was, maar toch, volgens mij zit elke 40 weken zwangere vrouw in spanning wanneer haar kindje komt
Majkuh, dat is toch heel normaal. Het is volgens mij vooral die onzekerheid van wanneer het gaat gebeuren. Dat heb ik dan tenminste. Hadden we maar een datum, dan was het denk ik een stuk makkelijker. Knuffel.!!
Goede avond meiden, Allemaal super bedankt voor de felicitaties! Hier mijn bevallingsverhaal: Om 14.45u afspraak bij de vk, gezegt dat ik er helemaal doorheen zat. Ze zij dat ze me wilde strippen mits dit mogelijk was. Dit was gelukkig mogelijk had 1cm ontsluiting. Op de terugweg naar huis toe, kreeg ik al last van harde buiken maar had ze toen nog niet getimed. Toen ik thuis was (ben nog even langs Pa en Ma geweest om de koffie) om 17.00u ging ik de harde buiken toch maar eens timen en ze kwamen al om de 4 min...kon mijn klokje erop gelijk zetten. Ik de verloskundige gebeld, ze zij als ze nou echt pijnlijker en sterker worden dan moet je even bellen. Dus zodoende bel ik om 18.30u de vk weer, ze wilde ons om 19.00u in het ziekenhuis zien. Daar aangekomen heeft ze gevoeld en had ik 3cm ontsluiting. Toen ging het een hele tijd heel langzaam, ben nog wezen douchen om me totaal te kunnen ontspannen daarna weer gevoeld en toen zat ik op 5cm, de weeen werden pijnlijker en heftiger maar ze deden nog niks heb een tijdje op de 5cm gehangen. Toen ze na een uur weer ging kijken, zij de als je 6cm hebt dan ga ik je vliezen breken omdat dan de weeen meestal sneller komen. Dus zodoende ik had 6cm, en mijn vliezen werken gebroken, de weeen werden inderdaad heftiger. Ben nog een keertje wezen douchen en toen had ik 7cm, schoot dus niet op...heb toen op handen en knieen op het bed gehangen om de indaling van Jaylin te bevorderen. En toen van 21.00u tot 24.00u gedaan om op de 10cm te komen. Eindelijk persdrang om 24.00u, en na 3 keer persen was ze geboren onze Jaylin! Ze weegt: 3240gr en is ongeveer 48cm. We zijn om 03.00u 's nachts thuisgekomen, en de kraamverzorgster is nog een uurtje gebleven. Tot nu toe gaat alles prima, ons kleine meisje drinkt al graag de fles helemaal leeg en ze poept en plast ook goed! Kortom het is een heel tevreden meisje! Keano is helemaal trots op zijn kleine zusje, hij is er niet bij weg te slaan hihi! Ik zal zo even wat foto's plaatsen van ons prinsesje. Liefs, misspuma
@ Manootje: Wat een prachtige dochter! Geniet ervan! @ Harmless: Gefeliciteerd met jullie zoon Stan! Geniet ervan! Meiden die nog in de wachtrij staan, ik denk aan jullie!
Hey meiden, Harmless, gefeliciteerd!!!! wat een schatje! @manootje, wat een plaatje en het pakje liefffff! Meiden doe nog moeten, zet hem op he? Laat de maan maar eens een babyboom veroorzaken Ik hou het even kort, de fles wacht weer op me.
Buddynieuws Ria Om 20.19 uur zijn Ria en Michel papa en mama geworden van Noah Daniel!!!!!!!!! Gefeliciteerd buddy geniet ervan en een dikke knuffel!!!
@ Ria: Gefeliciteerd met jullie zoontje Noah Daniel! Geniet ervan! @ Manootje: Wauw wat een prachtige dochter hebben jullie! Liefs, misspuma
@Ria, gefeliciteerd met jullie zoon Noah Daniël.!! @Misspuma, wat een mooi verhaal van je bevalling. Fijn dat de vk je gestript heeft. Ik heb nog veel aan je gedacht. Wat een mooi prinsesje.!!!! Oh, ik word helemaal week van al die mooie baby foto's.
BUDDY wat fijn dat ze er is meis! Foto foto foto!!!!! JOMI psies! Wist je maar wanneer, dit wachten is gruwelijk wanthe kan elke moment, of volgende week pas aaaaaah!
@ Makjuh: Bedankt meissie! Ik snap dat je het wachten nu ook beu bent, nu mag jij echt bevallen hoor! @ Joki: Ja, ben ook heel blij dat ze me wilde strippen! Liefs, misspuma
hey meiden hier was ik weer helaas geen activiteit hier! aaaaaaaaaaaaaaaa *grote gil* @majkuh kom doen we samen!haha hier ook hoor zo vind ik zwanger zijn niet erg en zo heb ik van kom nou(vooral als er hier gespamd word!) @joki nee helaas nog niet!!verslaafde!!! hahaha zet hem op vannacht he! @harmless ik ben het met het verhaal van oma! maar maakt niet uit! wat een schatje *ik wil ook* @kroepie ja dat lees je goed klapkut hahha ja ik ben prettig gestoord weet je nu toch wel! @draadje ja mooi is dat het. oma vraagt hier ook naar de baby zo lief! @manootje wat doe je me aan wat een doetje!!! @misspuma meid wat een verhaal heerlijk lijkt me! blij dat het zo goed gaat met de kleine! @ria32 Van harte met jullie zoon! zo meiden vanavond lekker relax met ouders en zus gepraat over oma. net lekker een douche gepakt en nu lekker relaxen met me mannetje op de bank. we gaan er wel optijd het bedje in want we hebben ons middag dutje gemist door alles. helaas sta ik nu nog alleen op de 15de. heb er net met me man over gehad dat ik maandag bij de vk aan wil geven dat ik al een paar dagen last van weeen heb en het gebeuren met oma. en willen dus vragen of als het mogelijk is ze me gaat strippen. mannetje was het er ook wel mee eens en ervoor. dus we wachten het af. maar majkuh,draadje,joki dames vanavond moeten we voor baby's zorgen! slaap lekker allemaal(of puf ze) liefs sabrina
@manootje: wat een verhaal. Het is idd heel snel gegaan. Nu lekker genieten . Wat een knappe meid, zo wil ik er ook wel eentje @MissPuma: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE JAYLIN! Ooooh, ook al zo'n knappe meid b]@Sheila: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE DANA![/b] @sabrina: veel sterkte met de oma van je man! @harmless: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE STAN! Wat een schatje @rainbow: welcome back, wanneer moet jij bevallen? @ria: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE Noah! Ego: Vriendin was ziek, dus is niet kunnen komen. Heb dan lekker samen met m'n vriend een romantische gourmet gedaan. Was wel kapot van de hele namiddag in de keuken te staan om de aardbeientaartjes te maken, pfff. Heb dus nog niet van m'n frambozenbavarois gegeten, maar nemen die morgen mee naar m'n ouders, aardbeientaartjes is voor bij m'n vriend. Na dit weekend zullen er weer wat kilo'tjes bijzitten
@Sheila: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! @misspuma: Jeetje meid wat een verrassing haha... Die zagen we niet aankomen hoor Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Super naam... Is ook de 3de naam van ons Jill Wat een schatje!!!! super foto's! @Sabrina : Jeetje wat naar zo met oma.... Heel erg veel sterkte! Wel dubbel zo allemaal... @Zogelukkig : Wauw 27 kilo al! Jeetje dat gaat goed joh =D> @Harmless van harte gefeliciteerd met jullie zoon Stan! super.... Geniet ervan , wat een knapperd! @Manootje: Ahhhh wat een super foto! Wat een knappe meid! Ria : Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Noah! Geniet ervan!!! Volle maan he meiden!!! Kom op hoor.... Ga duimen voor veel baby nieuws morgen! Hier gaat het allemaal goed! Jill is een tevreden meisje en ze doet het super goed.... Het gaat allemaal zo snel. Vandaag was de kraamhulp er voor het laatst! Zal wel effe druk worden nu maar krijg nog veel hulp omdat ik nog niet alles kan en mag. Wel blij dat alles nu weer beetje normaal wordt... ook voor joey.
@Misspuma Wat een heerlijk verhaal van je bevalling! En wat een schatje... *zwijmel* @Ria !!!GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NOAH!!! Mooie naam... en wat zul je opgelucht zijn dat ie er nu is Benieuwd naar je verhaal en foto's hahahhahah @Evy Jammer dat je vriendin ziek was... maar nu heb je morgen nog een lekker taartje Meiden... GA NOU EENS BEVALLEN!!! Potverdikkie. Nog iemand X-factor aan 't kijken??