Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niemand hier :(

Kleine frummel is me al sinds vanmiddag helemaal bekaf aan 't maken door constant te bewegen en gek te doen. Je ziet gewoon hele voeten langskomen.
    Ben er nu echt wel een beetje klaar mee. Hoop dat 't zo gaat slapen!!!

2. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ria gefeliciteerd met jullie zoon Noah!!!

MissPuma wat een mooi meisje!

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Kroepie, ik zit ook te kijken. Denk dat Lisa wint. Dat hoop ik tenminste..
    Vind Rachel niet zoveel aan..

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Bedankt voor jullie lieve reacties

Misspuma, wat een mooi meissie!!

Slaap lekker allemaal!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond allemaal,

@Harmless, gefeliciteerd met de geboorte van Stan. Mooie mannetje hoor.

@Ria32, gefeliciteerd met de geboorte van Noah.

Allebeide leuke namen. Geniet er lekker van.

Ik ben de hele dag op de boerderij geweest en ben net een half uurtje thuis. Heb dus net de afwas klaar. Deze dame gaat als zo onder de douche en dan gaan we slapen. Heb vanmiddag daar even gerust, maar ben nu helemaal op. Ook voor het gevoel staan mijn voeten op knappen van het vocht, dus ik wil weer zo snel mogelijk met mijn beentjes omhoog. Morgen om 8.00 loopt wekkertje alweer af, omdat ik om 10.00 voor controle in het ziekenhuis moet zijn. Als verder alles goed gaat, daarna naar opa die 5 minuten van het ziekenhuis vandaan woont. Nog verjaardag vieren (gisteren 72 jaar geworden), dus even een bakkie doen. Dus ik kan als het goed is morgenmiddag ook pas aan mijn meldplicht voldoen (heel misschien morgenochtend nog even voor ik weg ga).

Dus iedereen vannacht bevallen met volle maan.

Nog even een weeëndans erbij:

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

Welterusten allemaal en tot morgen.

Liefs JoMi

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey meiden!

Ik dnek ik moet even kijken naar babynieuws en wat zie ik 4 babys!!!!!

SHEILA gefelicitteerd!
    MISSPUMA gefeliciteerd!!!
    HARMLESS gefeliciteerd!!!!
    RIA gefeliciteerd!!!!!!!

Super zeg allemaal baby's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat nu echt super snel zeg!

Meiden die nog moeten hele dikke knuffel!

Oh ja en zogelukkig.... ikke ben nu ook even dik 20 kilo lichter...hihi lekker heh?

7. Hier nog wat foto's van ons meisje... :D

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    alle meiden die inmiddels bevallen zijn, heeel hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!

gr laura

9. YEAHHHHHH!!!!
    Lisa heeft gewonnen.... en wat heeft ze mooi gezongen... moest helemaal huilen :cry:

@marloes
    Heb 't op je hyves ook al gemeld... maar wat een mooi poppetje heb je!
    Ben helemaal verliefd!!

Trusten ladies.
    Morgen babies???

10. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Jeetje wat een baby nieuws!!!

MissPuma (ik weet niet of ik je al heb gefeliciteerd vanmorgen....) Gefeliciteerd met je mooie meisje

Harmless, heerlijk ventje hebben jullie gekregen, gefeliciteerd

Ria en Michel ook van harte met jullie zoon, en paste hij in de maxi taxi ;)

Dames, wij hebben een verjaardag gehad. Ben kapot. Ga afsluiten en naar bedje

Liefs

11. @Sabrina: Zag dat op de lijst bij mijn naam bij bevallen nog vraagtekens stonden bij de tijd....
    Jill is om 16.19 uur geboren

12. Hier een nog steeds onrustige uk... ik duik mijn bedje in!
    Trusten allemaal... fijne moederdag!!!

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Voor alle mama's en bijna-mama's: FIJNE MOEDERDAG!!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik was op het begin uitgerekend op 25 mei door de vk, 26 mei door mezelf en 1 juni door het echo-bureau. Ben dus benieuwd welke dag het gaat worden :D

14. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Sheila: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE DANA!
    Harmless: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE STAN!
    Ria: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE NOAH DANIEL!

Wat super zeg, zoveel baby's ineens...!! Het gaat inderdaad snel, alleen hier nog niet helaas! Nog steeds af en toe last van harde buiken, maar nog echt geen regelmaat, mijn gegokte dag is ook voorbij gegaan :( Nu toch maar wachten tot 19 mei dan? ben benieuwd of ik dat ga halen.
    Vannacht werd ik wakker met pijnlijke ongi-achtige buikkrampen, extreme pijn, toch ben ik weer half in slaap gevallen en droomde toen dat ik wakker werd met krampen en na 1 keer persen de baby was geboren, en dat ik ermee naar beneden kon wandelen en ik me kei goed voelde... 8) :) Haha, dat zal zo makkelijk nog niet gaan! Maar dat hummeltje in mijn armen(in mijn droom) heerlijk!! KAN NIET WACHTEN!!
    Sinds vandaag ook weer flink slijmverlies, dus wie weet zit het er toch aan te komen, moet ook veel naar de wc voor een grote boodschap en heb gehoord dat dat ook een teken kan zijn! Aangezien ik meestal maar 3 keer per week moet. Ook heb ik nog ananas gegeten, want van mij mag ze echt wel komen nu hoor! En als klapper op de vuurpijl hebben vriend en ik vanavond nog heerlijk gevreeen :eek: , dus hopelijk komt er snel vooruitgang in die bevalling! :p

LISA gewonnen!! Jee =D> , ik hier ook flinke tranen laten rollen, wat kan die meid zingen he?!!! Ik heb sowieso al de hele avond het gevoel gehad dat ik een flink potje moet janken, dus X-factor kwam goed te pas! :)

Nou dames, succes met de bevallingen vandaag, voor de rest nog even volhouden.

Voor de Mama's hopelijk gaat alles goed, hebben jullie trouwens al last gehad van kraamtranen?

Voor iedereen hier een hele fijne moederdag toegewenst!! Geniet er maar lekker van!

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede nacht meiden,

@ Sabrina: We hebben je beiden wel in de steek gelaten hé...ik hoop voor je dat jij je kleine meisje ook snel in je armen kan sluiten!
    En heel veel sterkte met je Oma, dikke knuffel voor jou hoor!

@ Evy: Bedankt meissie! Heerlijk gourmetten, fijn dat je zo genoten hebt.

@ Sheila: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet ervan!

@ Marloes: Nee, die zag niemand denk ik aankomen hihi! Ik denk doe het gewoon ff stil tussendoor :).
    Leuk dat Jaylin ook de 3e naam is van Jill! Moeilijk hé als de kraamzorg er voor het laatste is, dat weet ik nog goed bij Keano.
    Fijn dat je nog hulp krijgt van iedereen, geniet er maar lekker van hoor!
    Wat een mooi meisje heb je toch, geniet er maar lekker van!

@ Kroepie: Dank je wel meissie! En is de beeb nog stil geworden...?

@ Draadje: Dank je wel!

@ Manootje: Bedankt meissie!

@ JoMi: Veel plezier vandaag bij de verjaardag van Opa! Doe je wel rustig aan...

@ Laura: Bedankt meissie!

@ MisssZ: Bedankt meissie!

@ MaMaSuusjuh: Hoe is het nu met je? Ik heb tot nu toe nog geen last gehad van de kraamtranen, maar ik voel ze al wel in mijn ogen prikken hihi.

Nou meiden het leven van een kraamvrouw gaat ook niet altijd over rozen...onze kleine Jaylin is niet van plan om te gaan slapen, ze blijft wakker zit heel erg om zich heen te kijken. Af en toen een gilletje te geven, ze heeft last van haar darmpjes...zo zielig!
    Dus ik zit nu even met haar beneden, ze ligt nu lekker in de box en volgens mij zie ik haar oogjes al dichtvallen. Straks om 03.00u mag ze weer een flesje, en hopelijk valt ze dan nog even in slaap want dan kan deze versgebakken mama ook nog even een tukkie doen...hihi.
    En ach het heeft ook wel iets bijzonders, zo midden in de nacht in alle stilte genieten van onze nieuwste aanwinst!
    Ze is alweer 1 dag oud, jeetje dat gaat snel haha!
    Allemaal een fijne moederdag gewenst, en ik hoop op nieuwe baby's!

Liefs, misspuma

@ Marooz: Bedankt meissie!

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Huil, huil, huil, nog steeds NIETS :( klaarwakker natuurlijk en kan weer eens nergens anders aan denken, word gestoord van mezelf!!!!

17. Fairy01

Fairy01 Lid

1 feb 2009
    30
    0
    0
    Hallo majkuh, 40 weken vandaag?? Gefeliciteerd ;)
    Succes vandaag!

Ik moet nog kleine 2,5 week, maar ik zie dat het hier best stil aan het worden is.

Gefeliciteerd meiden die gister zijn bevallen!

Ik heb vannacht weer is heerlijk geslapen, geen voorweeen gehad en harde buiken, heerlijk!

Liefs Fairy

18. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    @Harmless: Gefeliciteerd met jullie zoon, werd ook hoog tijd voor een jongetje op de lijst hihi

@Sabrina: Veel sterkte met je oma, nu is gewoon een rotmoment omdat je eigenlijk alleen maar blij wilt zijn.

@Joki: Dat gevoel ken ik zo goed. Heb de laatste dagen ook moeite om tot aktie te komen, ben niet te genieten.. Blehh..

@Majkuh: Ik denk dat jouw gevoelens voor iedereen hier wel heel erg herkenbaar zijn hoor. Tenminste ik vind het ook erg spannend en mag van mij ook wel los. Ben het wachten af en toe flink zat.

@Ria: Gefeliciteerd met jullie zoon.

@Misspuma: Hoop dat je toch nog wat slaap hebt gehad vannacht.

19. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Hallo dames

*meldplicht aan*

Ik had gisteren ook al het gevoel dat er zo heel misschien iets aan zat te komen. Ik had de hele dag een wat anders gevoel in mijn buik, af en toe wat pijn. En voelde op een gegeven moment ook wat vocht uit mezelf lopen. Ik dus even naar het toilet en wat het is weet ik nog steeds niet. Het was niet zo veel, mijn broek werd er niet nat van. Denk toch dat het wat urine was. Maar 's avonds laat wel 4 pijnlijke krampen om de 8 minuten ofzo, maar toen ik in bed lag was dat ook weer klaar. Hele dag wel meer harde buiken. Toch wel fijn om te weten dat mijn lichaam zich nu aan het voorbereiden is. Daar is ook veel voor te zeggen. Het wordt nu allemaal lekker spannend, eindelijk wat actie in de tent.

@ all die bevallen zijn alweer Gefeliciteerd!!! Supernieuws!

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

nou hier ben ik dan nog rond en gevuld!
    helaas heeft de volle maan hier niks gedaan.
    ik ga er ook niet van uit dat ik vandaag nog ga bevallen.
    dus morgen bij de vk vragen om me te strippen.

@evy77 dank je! nog geen stukje gehad mmm bij mij was ie al op geweest :)

@marloes22 ja zeker heel dubbel vandaar dat ik morgen ga vragen om te strippen.
    helaas van mijn kan geen babynieuws.

@kroepie nee ik heb geen xfactor gekeken we lagen er om half 10 in.
    lisa gewonnen! dat is mooi helemaal terrecht!

@jomi zo druk daggie vandaag voor je dus! succes in het ziekenhuis. hier ook last van dikke voeten pfff wat kan dat pijn doen.

@misspuma ja ja ik sta daar nu helemaal alleen op de 15de maar ach die van mij komt ook wel hoor!

@dancevalley helaas zijn het altijd rot momenten maar goed dat is het leven.

@majkuh kop op meid! die klein van ons mogen we ook vast en zeker snel in de armen nemen.

vannacht heerlijk geslapen.
    we gingen om half 10 na bed en werd net om half 9 wakker helemaal gesloopt door gister. 2 keer tussendoor wakker geweest om te plassen maar was zo weer weg.
    vandaag doen we helemaal niks. misschien ff een bakkie doen bij vrienden ofzo maar verder geen plannen.

ik zal de lijst ff gaan aanpassen en mezelf eenzaam op de 15de zien staan.

Deel Deze Pagina