Goedemorgen! Hier nog steeds alles rustig, denk niet dat het vandaag gaat gebeuren... Nu eerst even wakker worden met koffie
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 35mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 11 mei:Sabrina1984, controle vk, 10.30 uur * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: baby's BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:hnild0ue] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:hnild0ue] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 5310gr 51cm[/*:m:hnild0ue] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:hnild0ue] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:hnild0ue] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:hnild0ue] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:hnild0ue] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m:hnild0ue] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:hnild0ue] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:hnild0ue] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - ?? - ??[/*:m:hnild0ue] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:hnild0ue] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:hnild0ue] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:hnild0ue] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m:hnild0ue] [*] Sheila82 - 7 mei - Dochter - 40,6 weken - ?? - ?? - ??[/*:m:hnild0ue] [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m:hnild0ue] [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - ?? - ?? [/*:m:hnild0ue] Tussenstand: 11 meisjes - 7 jongens NOG 16 WACHTENDE MAMA'S
*meldplicht* Ik sliep vannacht pas om 03:00 uur, had wat last van buikkramp. Vervolgens om 05:30 weer wakker en er een uurtje uit geweest... En toen om 08:00 uur wilde Fabienne de eerste zijn die me moederdag ging wensen, nog een poging gewaagd om haar bij ons in bed nog even te laten slapen, maar ze had er geen zin in ze was te vrolijk en opgewekt. Dus nu zijn we eruit, vriendje is nu broodjes aan het bakken en koffie aan het zetten, heerlijk rustig ochtendje hoop ik. Misschien dadelijk buiten ontbijten zonnetje schijnt lekker nu. Maar denk niet dat het vandaag gaat gebeuren, maar heb wel zoiets van aangezien ik slechte nachtrust heb gehad en een drukke dag tegemoet ga zal het vanavond wel beginnen... Zo gaat het altijd, als je goed uitgerust bent en lekker hebt geslapen mag het komen, en als je een klote nacht hebt gehad dan zal je zien dan komt het. Ik moet nog 9 dagen, dus wie weet duurt het nog even! Fijne dag vandaag Mama's!!
Hier ook meldplicht!!! *maakt vreugdedansje* Nog steeds bol en rond, jawel. Beeb is gelukkig wat rustiger, dus kan nu normaal zitten. Ben vanochtend al vreselijk lief verwend door mijn grote meid!! Wat kun je daar toch van smelten... ze zijn al zo stoer met 12, maar toch ook nog zoooo schattig!! Nu ff ontbijtje, mannetje probeert vla naar binnen te werken. De pop. Vanmiddag komen mijn ouders, omdat we daar niet heen kunnen. Dus ik zal zo even monchou taart maken... yummie! Het zonnetje schijnt, dus ik hoop dat 't zo blijft!! Fijne dag allemaal... X Oh ps @Fairy Hier stil?? Volgens mij niet hoor...
Oh lieverd, ik hoop echt dat 't snel doorzet hoor! Ging je nou nog naar de vk voor iets? En wanneer dan? Sorry, kan 't me even niet herinneren... En wanneer ging je hubbie nu weg? Meis, ik hoop ook dat het voor jou vandaag doorgaat!! Ik duim duim duim. Liefs
Goeie morgen meiden. Nog niks gebeurd hier. Helaas heeft de volle maan ons in de steek gelaten. Snik... Ik ga nu naar mn moeder, gaan we lekker brunchen.. Mmmmm... Ben er pas einde van de dag weer. Hopelijk lees ik dan veel babynieuws hier.. Fijne dag allemaal.. Knuff..
FIJNE MOEDERDAG DAMES!!!!!!!! Vooral die die het voor het eerst mogen meemaken! En degene die nog geen beeb vast houden maar rondsjouwen in hun buik: Laat je toch maar lekker verwennen, ook jullie zijn eigenlijk al moeders! @Ria: Ook jij van harte met je zoon Noah... Leuk onze mannen op dezeflde dag. Mooie kraamweek! @Majkuh: He bah 40 weken...... Vervelend. Dike knuffel. Misschien gebeurd het wel ineens geheel onverwacht! [-o< Heeft de volle maan nog zin gehad????????? Zit met nieuwbakken zoon te onbijten op bed. Wat een mooie moederdag! Lijst: Herstelde beweging.... 8 jongens geen 7
@mamasuusjuh ik mag eerst he! dus nog heel even wachten jij. @kroepie stuur je een stukje hierheen!!! @joki stomme maan he! nou lekker laat ons gewoon zitten! @harmless nee hier heeft de maan geen zin gehad! mannetje vroeg net wanneer ik ging werpen. hij kan ook niet meer wachten en nee ik ook niet. doe mij die moederdag kado maar.
Ik had me net toch flink veel slijmverlies, dus wie weet... Ik hoop echt dat het doorzet, ook voor jou hoor meis!!! Ik zal voor je duimen dat het vandaag gaat door zetten, dat zou een leuk moederdag kado zijn toch? Heb net een super leuke mok gekregen (met koffie erin) waarin een hele lieve tekst stond van mijn vriend namens Fabienne, en een mini rompertje van t meisje in de buik met I LOVE MAMA erop. Helemaal in de wolken, had het echt niet verwacht! dadelijk naar mijn moeder, en schoonmoeder... Spreek jullie vanavond! Knuffel!
Mogguh meiden, Ria,gefeliciteerd!!!! Ik zag weer prachtige beebjes voorbij komen *smelt* @jomi, veel succes vandaag! @de gevulde meiden, jammer dat de maan niks gedaan heeft Ik had gehoopt op moederdagbeebjes. Hier vanochtend verwend door zoonlief. Op de psz had hij een pennenbakje gemaakt en daar zat een glitterpen met veertjes in in het knalroze. Gisteren had hij voor hemzelf en namens zijn broertje nog 2 plantjes uitgezocht, hi is er helemaal trots op dat hij het zelf heeft gedaan Hij stonnd ook te popelen om het allemaal te geven. Verder doen we er niet veel aan, dus als het zonnetje blijft schijnen ga ik lekker de tuin doen vanmiddag. Je kan zien dat er weken niks aan gedaan is, het onkruid staat onderhand een meter hoog. Ik ga nog even gezellig een bakkie doen met mijn mannen, ik wip vanavond nog wel even binnen.
GOEDEMORGEN ALLEMAAL, RIA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NOAH DANIEL HARMLESS JULLIE OOK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON STAN **MELDPLICHT** HEB MIJN MOEDERDAGKADOOS ALWEER TE PAKKEN EN SCHILDERIJ VAN MIJN ZOONTJE VAN BIJNA 2 EN EEN WEKKER MET EEN LAMP OM RUSTIG WAKKER TE WORDEN!!! WILDE IK AL LANGER MAAR ER IS AAN MIJ GEDACHT!! LIEF HE MIJN MANNEN ZIJN NU BIJ DE BELGISCHE BAKKER VERSE BROODJES AAN HET HALEN IS VOOR ONS MET DE FIETS NOG GEEN 5 MINUTEN VERDER ALLES HETZELFDE BEN NET ALS DE REST AARDIG BEU AAN HET WORDEN MAAR HELAAS WACHTEN DUURT LANG EN WAAROM KAN IK 37 WEKEN HOPEN VAN BLIJF LEKKER ZITTEN WANT DAT IS HET BESTE VOOR HET KINDJE EN DAARNA SLA IK OM ALS EEN BLAD VAN EEN BOOM VAN KOM MAAR!!!! EN OP ZICH WAT IS 2 WEKEN??? NIKS TOCH MAAR JA DIE HORMONEN ZIJN ZO ERG!!! GA DIREKT BENEDEN WAT OPRUIMEN VANMIDDAG BIJ MIJN OUDERS BARBEQUEN SAMEN MET MIJN BROERTJE EN ZUSJE EN AANHANG GEZELLIG AS DINSDAG NAAR VK EN VOETREFLEX WIE WEET WAT DAT ALLEMAAL UITHAALD!!! GROETJES COLIN
@kroepie ik heb nog niks ontvangen! @mamasuusjuh ow spannend! ben benieuwd of er vandaag moederdag baby's komen. @mamasan ow wat schattig van je zoontje! @colin heb je bericht gehad volgens mij klopt het ook niet. zal der ff vragen wat het moet zijn. hier ook hoor eerst wil je dat het blijft en het liefst trek je nu de kleine eruit! pfff wij kunnen ook niet meer wachten! @all het is hier heerlijk weer dus ik ga ff lekker in de zon zitten en vanmiddag natuurlijk ff de formule 1 kijken verder geen plannen. kom vanmiddag nog wel ff kijken of er nog nieuws is. liefs sabrina
Hallo....hier een sip iemand....ben er echt zo klaar mee Ben bang dat het nog tot volgende week vrijdag duurt. De echo's gaven aan dat ze de 13e pas komt, maar je mag uitgan van de 10e omdat het verschil minder dan een week is, maar denk dat ik mezelf vreselijk voor de gek loop te houden. Uitgaande van de echo's kwam de eerste 4 dagen te laat en de 2e 3 dagen, dus ik loop er nog wel een kleine week vreeeeeeeselijk. Morgenmiddag half 4 VK, opnieuw strippen, wil vragen of ze evntueel open staan voor het breken van de vliezen als het strippen geen effect heeft, en anders woensdag iig weer strippen. Vriendje gaat as zondag ofde maandag daarop (17 of 17 mei)weg voor 7 of 8 dagen wrs.........
pfff meid weet precies hoe je je voelt zit in dezelfde situatie! jij wilt dat de klein komt ivm je man. en ik ivm oma! ow kunnen we er samen niet iets aan doen!!!
het stomme is, ik voel nog helemaal niets, maar dan ook echt NIETS! Geen krampje, gene pijntje, geen he-le-maal niets!! aaargh! en nou weet ik best dat dat niets betekent, want bij Noa voelde ik ook niets en 3 uur later had ik een kind, maar toch, als mijn lijf nou wat deed dan wist ik dat het werkte, maar dit bleeeeeeegh! Ik begrijp dan ook precies hoe jij je voelt SAPPIE, je weet dat je af moet wachten want je kan verder toch niets, maar je weet ook dat elke dag wachten net die dag teveel kan zijn....
Goedemiddag Dames, Ria: Gefeliciteerd met jullie zoontje Noah Daniel, en wat een prachtige naam!! Is het werpen in de maxi-cosi je goed afgegaan? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Majkuh: 40 weken alweer, ik begrijp je 'frustratie' best wel hoor meid. Ik denk dat de meeste van ons zich wel in je kunnen verplaatsen. Het lastige aan dit alles is gewoon dat we helemaal NIKS eraan kunnen doen, om het eerder te laten komen. Het komt wanneer het komt ... en zoals je al zei het kan zo gebeuren voor je het zelf weet, zonder dat je lichaam je heeft laten weten bezig te zijn om de bevalling op gang te zetten. Dikke knuffel meid! Sabrina: Volle maan heeft niets gedaan lees ik, de dag is nog lang wie weet wat die allemaal met zich mee gaat brengen. EGO Zweten jullie ook zo ontzettend veel meiden? Ik wordt echt wakker in het zweet elke avond (sorry voor de details). Gister tijdens het plassen heb ik wat hele kleine volkjes ontdekt in mijn urine, weet iemand wat dit is? Ik heb wel eens vaker slierten slijm in mijn urine maar die vlokjes heb ik pas echt ontdekt. Morgen mag ik weer naar de gyn dus ik zal het haar ook wel even vragen. Ook hier is het ontzettend lekker weer, zometeen even alles lekker laten luchten en dan lekker in de tuin zitten met manlief en bakkie koffie. Fijne dag dames!
Hier ook zo'n zweetkonijn terwijl ik normaal echt bijna nooit zweet! Moet echt om de 3 dagen een andere pyama aan en elke dag douchen en schrobben want ben nat van het zweet, yahj!
hoi allemaal, ben even druk geweest, en kom ik terug is er eindelijk babynieuws!! RIA EN HARMLESS HEEL ERG GEFELICITEERD!!!!!!!! eindelijk weer de jongetjes score weer omhoog. ik zag al prachtige foto's voorbij komen, leuk leuk leuk. verder allemaal ongeduldige dames. vooral sabrina en maaike, van jullie kan ik het me meest voorstellen. sabrina, veel sterkte met je oma. het is al naar genoeg, maar ook nog net nu... maaike, ik kan me goed voorstellen hoe je stresst, het is gewoon een rotsituatie. ik zou zeggen ga een lange wandeling maken in de natuur, je hoofd frist ervan op, en het kan ook nog wat anders doen want wandelen kan weeen opwekken. het allerbelangrijkste is dat je moet proberen niet te stressen, want de stresshormonen blokkeren de bevalling... je moet feel good hormonen hebben! kun je je vriend je geen ontspannende massage laten geven met lekkere olie? en dan niet je tepels vergeten, die stimuleren werkt ook! kijk eens op deze site, staan wat natuurlijke tips: http://www.labourtens.com.au/wordpress/?p=3. en zoals je al zegt kan het opeens zonder voortekenen beginnen, en het hoeft ook helemaal niet hetzelfde te gaan als bij je dochters, bij mij was dat ook niet zo! hier is verder alles goed, meisje is een lief en braaf babietje. mijn broertje en schoonzusje zijn er, dat is erg gezellig, zij is ook 6 maanden zwanger! ze zijn nu naar de rommelmarkt met mijn mannen, en ik ben jaloers, want ik ben gek op rommelmarkten maar moest thuisblijven! blehhh...