Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Jomi
    Meid... sterkte met je tante!
    Wat goed dat ze het zelf aan heeft gegeven bij d'r man. Dan zijn ze er toch het snelst bij... Nu maar hopen dat het goed opknapt! Ik duim voor je.
    Jij moet goed om jezelf denken en geef het ook aan bij de vk/gyn hoor!

@ria
    Wat een heerlijk verhaal hahhahahah
    Gelijk iedereen onder gepiest! Mooi zo... ;)
    Lekker genieten hoor.

Hier nog even tv kijken en dan vroeg op bed.
    Ben bekaf!

Liefs

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zo heb net het eten op. Wat een vermoeiende dag zeg. Heb niet veel gedaan, maar de hele tijd maar gezellig doen is ook zwaar. haha... Het was wel een leuke moederdag. Ik ga maar vroeg mn bedje in. Wat jammer dat er geen baby's geboren zijn vandaag. Het kan nog, maar we moeten dan we opschieten.
    Morgen is mn mannetje jarig. Ben benieuwd of we een dubbele verjaardag gaan krijgen..

@jomi, sterkte meid. Probeer idd ook aan jezelf te denken.
    Dikke knuff.

@Sabrina, hopelijk zet het nu wel snel door. Ik ben erg benieuwd of de vk je wilt strippen morgen. Mijn vk doet het niet voor de 40 weken. Ze zegt dat het dan waarschijnlijk alleen maar pijn oplevert. (Soms heb je wel resultaat zoals misspuma.) Ik duim iig voor je.

@Ria, wat een mooi verhaal. Lekker gelijk piesen.. haha..

@Majkuh, hopelijk gaat het voor jou snel beginnen. Het zegt ook echt niks als je van te voren niks voelt. Wie weet vannacht. Of anders hoop ik dat het strippen morgen helpt.!

@Harmless, lekker dat de kleine het zo goed doet. Echt genieten.!
    Ik ben jaloers, ik wil ook weer filet, carpaccio en biefstuk..!!! Ik moet nog even geduld hebben.!

@Kippie, graag gedaan meid. Dikke knuffel terug.
    Jammer dat de bv niet gelukt is. Je hebt het toch geprobeerd. Met de fles worden ze ook groot.
    Nu heb je hopelijk wat meer tijd om te rusten en te genieten.

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Even over die nieuwe regel ivm inleiden met 41 weken, is dat bij jullie allemaal zo dat als je niet wilt wachten tot 42 weken je met 41 weken al ingeleid kan worden?
    is dat een algemene regel, of plaatselijk?

4. Ik kreeg van mijn vk niet het idee dat het plaatselijk was.
    Ze heeft tegen mij gezegd, dat als ik bij 41 weken ben, ik word doorgestuurd naar de gyn om te kijken of ik inleidbaar ben. Omdat tegenwoordig 41 weken al als officieel overtijd gezien wordt ipv 42 weken.
    Denk dat als je geen bezwaar hebt tegen wachten tot 42 weken dat dat ook kan, maar dat is bij mij echt geen optie. Dat hou ik niet vol, maar mijn lichaam ook niet.

Ik zou 't morgen even vragen bij de vk als ik jou was!

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Majkuh, mijn vk zei dat het een nieuw protocol was ism met het ziekenhuis. Volgens mij kwam het zelfs vanuit het ziekenhuis. Ik denk wel dat het landelijk is. Ik zou het even vragen morgen. Zou je het willen dan.? Ik twijfel nl heel erg. Heb mn zinnen toch gezet op een thuis bevalling zonder toeters en bellen. Dan is het dus echt heel anders.

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Volgens mij begint het nu echt serieus te rommelen.
    Het begint met steken in mn liezen en trekt mn hele buik over en eindigt in mn rug. Zo begon het ook de vorige keer. Probeer er maar niet teveel hoop op te vestigen.

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Joki: Spannend hoop het voor je!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    JOKI, spannend meis, hoop het voor je!
    Ik ga zowieso in het ziekenhuis bevallen en als het inhuod dat mijn vriend er bij kan zijn wil ik het zeker, bovendien vind ik meer dan 41 weken lopen niet verantwoord, teveel enge verhalen gehoord......

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Nou helaas geen slaap meer kunnen pakken vannacht, Jaylin was erg onrustig. Ze krijgt nu meer flesvoeding en dit lijkt effect te hebben, ze is stukken rustiger.
    Straks om 22.00u krijgt ze nog een flesje en dan hoop ik dat ze in een lekkere lange slaap valt.

@ Dames die rommelen: Ik denk elke dag aan jullie, hoop zo dat jullie binnenkort ook bevallen! Denk aan jullie, knuffel voor jullie allemaal!

Liefs, misspuma

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Majkuh, dan zou ik het zeker doen. Dus nog 1 weekje hooguit.!!!
    Waarschijnlijk gebeurd het zo ineens als je er niet meer vanuit gaat. Ik duim heel hard voor je dat je niet meer zolang hoeft te wachten.

@Misspuma, heb je foto's op hyves bekeken. Wat een schatje zeg. Ik hoop dat ze goed slaapt vannacht. Kun je ook een beetje rust pakken.

Ik vind het ook wel spannend. Probeer niet teveel te hopen dat het nu doorzet. Valt het weer zo tegen. Lekker ontspannen en we zien wel.

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Majkuh: hmmm ik ging ook 100% voor een z-huis bevalling.... Soms loopt het anders ;)

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik ga maar proberen te slapen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vannacht. Waarschijnlijk alleen maar slapen..!! haha....

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihi, vannacht thuis in mijn eigen bed is ook OK hoor! ;)

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

hier was ik dan nog heel even voor ik slapen ga.
    we hebben heerlijk gesnackd vanavond en toen ook nog naar de snackbar gelopen voor een softijsje! mmmm heerlijk ben wel helemaal kapot want het is nogal een stukje lopen maar goed je moet er wat voor over hebben.

@ria32 meid zo heftige bevalling dus maar goed jullie hebben na alles eindelijk jullie mannetje in je armen kunnen sluiten! geniet van de tijd!

@joki ik weet ook niet of het kan het kan namelijk alleen maar als je iets ontsluiting heb. maar als ze het alleen al proberen dan ben ik al opgelucht.
    ik heb dat dus ook alles wat ik nu voel denk ik van ach het zal wel niet!
    maar toch succes meid!

@majkuh bij mij weten is het een nieuw protocol omdat bij 42 weken geboorte de kindjes een slechtere start en achterstand oplopen.

@misspuma lekker dat jaylin nu wel slaapt.

hahha hebben jullie wel eens dat programma lekker slim gezien???
    me kerel is aan het zappen en stopt daar we piessen zowat in de broek hier ow ow ow wat een domme wijven!!!

meiden ik ga jullie lekker verlaten want ga heerlijk liggen tukken!
    tot morgen scheetjes!!!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Mooi, als ze dan een beetje schappelijk bij mij zijn en de eerste dag van de menstruatie aanhouden en niet de echodatum, dan zou vriendje er net bij kunnen zijn voor het geval ik echt overtijd loop! En ik vraag gewoon of ze niet eerder wat voor me kunnen doen vanwege de situatie, wie niet waagt.....;) !

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik ga nu ook slapen, ben benieuwd of er morgen babynieuws is en wie de volgende is!!

17. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Hier nog steeds niks aan het handje hoor, wel veel kramp ongi-achtig... Jee, bij Fabienne heb ik niet zoveel kwaaltjes gehad, dus zit nu ook echt met iedere pijn te denken: Zou het nu beginnen. Irritant als er dan geen regelmaat in komt.

Ik baal een beetje, maar heb eigenlijk nog niks te klagen, moet nog 8 daagjes vanaf vandaag(maandag). Spannend!
    Laat haar maar snel komen, want ik verveel me echt dood! Zit er echt op te wachten!

Knuffel voor iedereen!!
    Tot morgen!

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Wakker, wakker, wakker ;)

HARMlESS is jouw bevalling nou alsnog spntaan begonnen de dag voor je werd ingeleid, ik ben het even kwijt.

JOKI hoest me de ww??

BUDDY alles goed met jou en je meisje? Ho voel ie je nu zelf eigenlijk, OK of toch RP gesloopt?

KAATJE en jij en jouw meisje? Is he gezellig met de visite uit nederland?

MAROOZ haal je neus eens uit die wieg en kom eens meekletsen! ;)

DANCEVALlEY heb nooit zo goed begrepen waarom je vriend niet bij de bevalling wil zijn....?

ZONsTRAAL je klinkt idd een stuk zonniger en minder bezorgd, good for you!

KROEPIE jij klinkt ook wat bter moet ik zeggen, iets minde gefrustreerd :D

SAPPIE hoe gaat ie met jou, poep dat kind er nu eens ut kreng!

RIA haha een waterval, had ik ook bij de meiden toen mijn vlieEn tijdens een perswee braken, stroomde alles van over!

Zo de rest ben ik even kwijt, mis al HT geklets wel hoor dames, alle bvallen vrouwen hebben ander dingen te doen logischerwijs, maar mis jullie wel....

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ja ja hier ben ik dan als nachtbraker!!!
    wie had dat ooit gedacht dat ik om kwart over 4 beneden zou zitten!
    hahah moet er wel om lachen.
    heb echt een slechte nacht ben om de haverklap wakker!
    nu steeds flinke steken dat ik maar naar beneden ben gegaan om ze te timen!

@mamasuusjuh ja ik zit ook op die kleine te wachten iedereen spreekt der toe maar denk dat ze net als mama der eigen willetje heeft!

@majkuh ja ik wil ook wel uit poepen maar ze wil niet!!

20. Jee Sabriana!!
    Zie dat je nu niet meer online bent, maar ben wel retenieuwschierig of 't nog doorgezet heeft hoor.... ik hooooooop 't zo voor je!

@majkuh
    Tja... nog even gefrustreerd, maar probeer me rustig te houden.
    Ben veels te moe om daar energie aan te 'verspillen' zeg maar.
    Nu vriendje ook nog zo zielig is, heb ik mijn hoofd echt bij andere dingen. Wil gewoon dat hij zich eerst beter voelt, voordat ons kleintje komt.
    Ik snap ook echt niet dat er nog meiden zijn die nog kunnen stofzuigen... ik ga dood van de pijn in mijn rug als ik dat doe (en nu moet ik wel omdat vriendjelief niet mag bukken ivm de druk op zijn hoofd) Als ik de was naar zolder heb gebracht en in de machine heb gedaan dan ben ik al gebroken :(
    Dus daarom probeer ik me rustig te houden en wacht ik af... ;)

@Joki
    Hoe is het nu met jou??
    Zijn de steken weeën geworden (of gebleven)?!

@Mamasuusjuh
    Ooooooooooh nog een weekje!! Ik snap dat je nu wel wilt dat ze komt hoor!!

@Buddy/ Wonders
    Waar zit je?!
    jij hebt ook MELDPLICHT hoor!!

Zo... nou ik heb weer aan mijn meldplicht voldaan ;)
    Zit nu te wachten tot dochterlief naar school vertrekt en dan duik ik er weer in.
    Moet vanochtend de vk bellen of onze afspraak verschoven kan worden. Vriendjelief heeft een controle afspraak bij de KNO op hetzelfde tijdstip woensdag en aangezien die schat daar nog niet alleen heen kan... Ik hoop maar dat ze dan deze week nog wel tijd hebben voor mij.
    Verder vandaag lekker helemaal NIETS!!

Heb gister van een collegaatje (vorige week bevallen... zucht) het boekje (Krijg nou tieten) van Claudia de Breij gekregen om te lezen. HILARISCH!! Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben ... hahahahha. Vriendjelief zegt ook altijd tegen mij dat ik een boek moet gaan schrijven. Lijkt me prachtig, maar ik heb er nog niet echt rust voor in mijn hoofd.
    Enniewee, als je het boekje nog niet gelezen hebt, DOEN!! Het is echt megagrappig :D

Zo... tot later!

Deel Deze Pagina