Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Mogguh.... Meldplicht voldaaan...compleet gebroken nacht van mijn rug en bekken auw auw auw, ga kids wegbrengen en zo weer proberen te slapen.

Heb vannacht op de bank gelegen wan mijn matras is te zacht, maar bank was ook geen succes.

Uiteaard nog steeds met baby in buik, denk dat ze vrijdag komt, heb me er maar bij neergelegd dat he anders loopt dan gehoopt en verwacht, wil er idd geen energie meer aan verspillen

Xxx

2. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Hier ook nog geen baby, ben nu officieel overtijd :)

Gisteren weer flinke voorweeën en ik trap er telkens weer in, maar heeft toch niet doorgezet.
    Zometeen naar de gyn en daar gaan ze me ook inwendig onderzoeken (brrrr... best bang voor) om te kijken of ik inleidbaar ben.

Dus tot straks!

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie hahaha ja rete nieuwschierig ben ik ook NA ME KIND MAAR ZE LUISTERD NIET NAAR ME!!!

@majkuh beter meid dat je je erbij neer heb gelegd het is kut ik weet het maar anders maak je jezelf alleen maar gek.

@draadje succes bij de gyn vandaag.

nou heb tot kwart voor 5 vanacht beneden gezeten maar de krampen waren weg. pfff word er moe van en dat ben ik nu al want heb een kut nacht gehad!
    zometeen om half 11 bij de vk zijn! DUIMEN JULLIE VOOR ME [-o< [-o< [-o<
    dan ff boodschappen doen en dan kom ik wel melden hoe het gegaan is.

tot straks meiden!

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    He Draadje, wel lopen mooi gelijk op ;)
    Succes bij de gyn vandaag, geef anders aan aan hem/haar dat je het allemaal een beetje eng vind, dan kan hij/zij er rekening mee houden!

Ben benieuwd wat de uitkomst is, succes meis!

Met mij gaat het eigenlijk wel goed, we willen vandaag NIET dat de baby komt ;) echt niet, mijn moeder is vandaag jarig en die zegt elke keer:' oh dat zou toch zo'n mooi cadeautje zijn voor MIj, al ze op MIJN verjaardag word geboren!'

En wij zijn daar zooooo zat van! Jullie weten hoe mijn vorige kraamperiode is geweest na madam haar zelfmoordpoging (K*T dus!) en ik zou zo graag willen dat deze kraamperiode om MIJ (ons) draait, het is namelijk MIJN (onze) baby en het gaat eens een x niet om haar!

verder voel ik me eigenlijk wel prima, sinds eind gistermiddag ofzo is de hoop dat ze elk moment word geboren weg, heb vrijdag in mijn hoofd zitten, dus viel redelijk snel in slaap gisteren voor mijn doen :D Ik geloof er gewoon niet meer zo in , denk dat ze dee erste word die gewoon blijft zitten ;) :p

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    SAPPIE, ik duim voor je!!! Je hebt vast al opening na al dat voorwerk en dan kan ze strippen en heb jij vannacht een baby! Ik word ook gestript, popepen we samen een baby vannacht!!! (wel na 2400 hoor, lees hierboven waarom ;))

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Joki: Ze heeft vannacht heerlijk geslapen, mijn man en ik ook trouwens haha!
    Morgen ben je uitgerekend meisje, het kan nu echt niet lang meer duren!

@ Makjuh: Ik duim voor je dat je bevalling na het strippen begint! Denk aan je hoor meissie.
    Ik voel me nu goed, heb een redelijke nacht met slaap gehad dus ben weer in orde!

@ MaMaSuusjuh: Bij Keano had ik ook helemaal nergens last van, nu had ik ook allerlei pijntjes/kwaaltjes en twijfelde ook heel erg of het nou wel of niet was begonnen!
    Het kan niet lang meer duren!

@ Draadje: Officieel overtijd...nou hopelijk komt je beebje snel hoor!

@ Sabrina: Ik duim heel hard voor je hoor! Succes bij de vk.

Hier een redelijke nacht slaap gehad, ging om 23.00u naar bed en werd om 03.00u wakker van het flesalarm hihi. Jaylin lekker een flesje gegeven en weer terug op bed gelegd toen nog geslapen van 04.30u tot 07.00u. Jaylin heeft haar flesje alweer op, en ligt nu met haar papa op bed zo lief om ze zo samen te zien. Keano is DVD aan het kijken, Oma komt zo om hem in bad te doen. De kraamzorg is er met een uur of 09.00u.
    Mijn man gaat vandaag de geboortekaartjes regelen, en Jaylin aangeven (nee niet bij de politie :) zo stout is ze nou ook weer niet).
    Fijne dag en ik hoop op veel baby's!

Liefs, misspuma

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeie morgen meiden.

"Helaas" heb ik heerlijk geslapen. Geen w meer te bekennen. Hopelijk gaat het snel eens echt beginnen. Ben het wachten ook wel beu. Voel me wel goed. Gaan straks ff naar de hema ff taart halen. Vriendje is jarig.!!! Stop mezelf maar lekker vol met taart vandaag. :)

Sabrina en Majkuh, veel succes bij de vk vandaag. ben echt benieuwd.

Majkuh, ik hoop dan wel voor je dat ze morgen komt.

Draadje, succes bij de gyn straks.

Kroepie, slaap nog maar even lekker.

@Misspuma, klinkt echt zo goed hoe het gaat bij jullie. Heerlijk.!!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Misspuma, fijn dat het zo goed gaat! :D
    En wat baby betreft sla ik andaag even over, anders moet ik het de rest van
    Mijn leven aanhoren en dan bega ik een moord ;)

Ga nu kids wegbrengen en dan naar bed! Later :D

9. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    *meldplicht*

Goedemorgen alle,

Geen nieuwe beebjes lees ik, moederdag was dus echt moederdag en geen werkdag ;)

Hier weer eens voor de verandering een klote nacht. Gwen werd om 1 uur wakker en heeft ons tot 4 uur bezig gehouden. Ik word er zo moe van, ze sliep zo goed en nu de laatste paar weken is het drama. We hebben gisteren vol gehouden haar niet uit haar bedje te halen en haar alleen een aai over de bol te geven. Er was namelijk niets aan de hand, mevrouw wilde alleen maar geknuffeld worden en ze moet nu toch is gaan leren dat 's nachts slaaptijd is. Maar goed, drama dus. Krijzen, gillen overstuur. Ik ging bijna overstag en toen ging ze spelen!!! Nou ja zeg, hou bedoel je dramaqueen. Dus om half 4 zat ze spelend in bed... Ik heb er geen aandacht meer aan geschonken en ben uiteindelijk in slaap gevallen rond kwart over 4 denk ik. En zij was weer wakker om half 8. En het rotte is, we gingen pas om half 1 naar bed, dus mijn slaappartijtje heeft nog geen 4 uur geduurd.
    Als dit zo door gaat ga ik helemaal vermoeid de bevalling in. En mijn schaambot doet steeds meer en meer pijn. Nu met zitten brand het zelfs, ik twijfel om de fysio te bellen want die kunnen hier denk ik voor de rest ook niets aan doen. Ik weet hoe ik me houding moet aannemen en welke oefeningen ik kan doen maar het effect is er niet meer. Alleen dit doet goed zeer, hoop echt dat het niet erger word. Zijn er nog meer dingen die je ertegen kan doen.

@Oem, waar ben jij eigenlijk??? Hoe is het met je schoonvader, en ben jij misschien stiekem mama geworden gisteren?

@Makjuh; zul je zo zien dat het vandaag begint, ik ga voor je hopen dat het dan nog 1 dagje blijft zitten.

@Sabrina; jammer dat het niet is doorgezet

@Kroepie; Hoop dat ze nog plek hebben voor je, zal toch wel

@Joki; Jammer dat het niet heeft doorgezet. Ik heb af en toe ook krampen die enorm lijken op de weeën in het begin bij Gwen. Maar nee hoor, vals alarm dan

@Misspuma; klinkt als een heerlijk meisje wat je hebt. Lekker genieten!!!

@de rest, maak het snel goed met jullie. Ben er alleen nu niet meer zo bij. Ben ook niet echt te genieten.

Nu eerst koffie.

Liefs

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Goeiemorgen dames,

Toch weer + 10 p bij te lezen. Daar ga ik direct aan beginnen,maar eerst even een EGO

Hele slechte nacht gehad, keelpijn en slijmen. Nu ook misselijk na het eten. Voel me dus vrij ziek. Zo spijtig dat dit nu moet gebeuren. De eerste dag van m'n eerste week verlof en ben al ziek :( .
    Lig nu in m'n bedje en hoop dat het beterd gedurende de dag.

Allez, ga nu even bijlezen sinds zaterdagavond :)

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Oh ja, nog vergeten. Sinds gisteren ook officieel meldplicht, ook 37 weken :D

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig beebies, jullie houden de mama's flink voor de gek met al dat loos alarm. Luister eens naar je mama's en kom eens naar buiten ja!!! (Zo ik spreek) Oja Majkuhs beeb, morgen kom jij eruit niet op oma's verjaardag!

@Majkuh: Ja onze bevalling is uiteindelijk toch spontaan begonnen. Heel bizar hadden we geen rekening mee gehouden. Ik heb zojuist een verslag bij de mama's onderdeel gezet. Is ook te lezen op hyves voor degene met hyves.

De nacht is hier redelijk verlopen. Manneke had huidhonger en wilde niet in zijn eigen bed liggen. Heeft dus een groot gedeelte tussen ons in gelegen. (Wel veilig op het aankleedkussen boven onze lakens onder zijn eigen lakentjes.) Drinken doet hij goed en het plassen en poepen vergaat hem ook al prima. (Gisteren ging het zwarte poep al weg!) Zijn bruine poep is nog wel wat klevering en nog niet spuitachtig dus is nog wel wat residu. Vandaag doe ik lekker niets! HAHA!

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

VOOR DE MEIDEN DIE AL WEKEN LANG SLECHT SLAPEN!!!!!
    hoe houden jullie het vol???
    ik slaap een nacht kut en ben helemaal gesloopt!
    helemaal op. me rug doet zeer me buik doet zeer ik zit er helemaal doorheen!
    ook zo bang dat oma de kleine niet zal zien! noem maar op ga zo maar door!
    ben trouwens ook mega misselijk! hele zwangerschap nog niet gehad zelfs de eerste maanden niet!

ja sabrina nu weer tot de orde weer genoeg gezeikt voor vandaag!

@majkuh meid kan me voorstellen dat je niet wil dat de kleine vandaag komt.
    deal doen we daar ga ik voor!maar ach ben al voor meerdere dagen gegaan en denk ook dat die van mij de eerste is die blijft zitten!

@misspuma ow leuk beeb aangeven lijkt me toch een hoogte punt van de geboorte ook.

@joki mmmm lekker taart lust ik ook wel maar ben bang dat het er net zo weer uitkomt!

@misssz lekker dat ze midden in de nacht gaat zitten spelen!

@evy77 feli met je 37weken!

nou ik ben al helemaal klaar om naar de vk te gaan zal daar ff lekker zielig gaan lopen doen hopen dat ze me strippen!
    pfff o wat ben ik erg!
    tot straks

14. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Sabrina; ik ben benieuwd of ze al willen kijken. Hier zijn ze daar volgens mij niet zo happig op. Maar goed, jij hebt wel een reden. Ik hoop dat ze meewerken vandaag!

@Harmless; hahaha straks komen de spuitluiers!!! Heerlijk ;)

@Evy; beterschap, hopelijk knap je snel op

15. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    @Majkuh: Het is niet echt zo dat mijn vriend niet bij de bevalling wil zijn denk ik want toen ik over mijn vriendin begon dat zij er wel graag bij wil zijn was hij daar niet zo happig op. Terwijl je dat toch wel zou verwachten.
    Hij vind die verantwoordelijkheid heel eng omdat ik thuis wil bevallen en dat er dan niet meteen iemand voor handen is en je moet bellen en dan duurt het zolang voor ze komen haha..Weet je mannen hebben gewoon een grote mond maar oh zo'n klein hartje. Hij zei gisteren nog tegen zijn moeder ze moet maar mooi in het ziekenhuis bevallen. Als mijn bloeddruk hoog blijft zit die kans er ook wel in, wacht het maar rustig af. Moet woensdag weer voor controle en urine inleveren. Zo een heel verhaal geworden is ook zo moeilijk uit te leggen.

Nou verders vandaag dus officieel 38 weken, gaat toch ook best wel snel.
    Ik voel me af en toe best vreemd en ongerust daardoor. Ik voel de kleine helemaal niet meer op de tijden van de afgelopen weken. Gisteren heb ik haar ook amper gevoeld. Gelukkig toen ik in bed lag voelde ik haar wel, ze strekte zich zo'n 3x even uit, tenminste dat denk ik.
    Misschien heb ik wel heel vaak harde buiken, geen idee, kan iemand me uitleggen hoe dat voelt, en kan het dat je daardoor de kleine niet voelt??

16. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    PPFFF was even bang dat mijn verhaal weg was, kreeg een error bericht toen ik wou plaatsen. Sorry voor mijn lange ego bericht..

17. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

goede morgen allemaal,

ze weekendje niet geweest en een hoop bij te lezen.

Voor iedereen die is bevallen GEFELICITEERD :) weet niet meer wie ik wel en niet gehad heb :oops:

@sabrina hoe is het met je oma? gaat het nog steeds slecht? Hoop dat je bevalling snel komt dan!

@majkuh vandaag voor jou overslaan met bevallen doe dan maar precies 1 minuut over 12 ;) vannacht dan is het niet op je moeder haar verjaardag

@evi gefeliciteerd met je 37 weekjes :)

@ fotos heb super lieve fotos voorbij zien komen zeg *smelt smelt* super lief.

Hier verder morgen de uitreken datum maar ben bang dat ze nog niet wil komen voorlopig. Pfff en sorry ben het zat :oops: genoeg geklaagd :)

Allemaal een leuke moederdag gehad?

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    lig je eindelijk lrkker te slapen, word je wakker gebeld door zon idioot die je een lot wil verkopen grrrrr!! En ik moet opnemen want het zou een nieuw klant kunnen zijn.

Weet je wat wel gaaf is, ik heb al vijf dagen warm gegeten! Niet veel, maar wel iets en ik had vanmorgen honger als een bouwvakker haha volgens mij is mijn lijf ook echt energie aan het opslaan ofzo ;) heb al cornflakes en twee boterhammen gegeten!

En daa daat weeeeer de telefoon, iedereen belt maar omnte gragen of er al wat is, neeheeeeeej dan hoor je het wel! ;) hajahah

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja majkuh ik herken het ;) ze bellen de hele dag is er al wat?? NEE DUHH anders had ik inderdaad het al laten weten heb ik toch beloofd, of de opmerkingen aghh gossie is ze er nou nog niet... zo pff zwaar zeg met zo dikke buik. En wanneer komt ze? UHHH jah als ik dat kon plannen zal wel erg makkelijk zijn ;)

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sabrina & kroepie: gisteren eindelijk van m'n bavarois gegeten en ook van m'n aardbeientaartje en het was HEERLIJK :)

@sabrina: succes bij de vk!

@zonstraal: ja, hier ook zo zweten, word regelmatig nat van het zweet wakker. Enkel 's avonds eb 's nachts wel. Door wat zou dit komen?

@jomi: wat naar van je tante

@ria: wat een deugeniet al, iedereen al onder geplast :D

@joki: klinkt spannend, duim voor jou!

@MisssZ: niet leuk dat je zoveel pijn hebt!

@dancevalley: proficiat met je 38 weken.

Deel Deze Pagina