Wsl een spuit met pethidine; dat is pijnstiller met slaapmiddel. IK kon er niet op slapen, maar het haalt wel de scherpe kantjes ervan af; je wordt er een beetje stoned van.
hey meiden hier was ik dan toch weer! mannetje is ff bakkie doen bij een hele goeie vriend van ons. helaas ben ik niet mee gegaan heb zon last van me rug! lijk wel een oud wijf die rond loopt! loop nog net niet achter een rolator. dus ik zit hier in me eentje koffie te leuten. maar goed nog ff en dan kunnen we overal weer naartoe alles weer doen en niet vergeten pronken met een mooie meid(ze gaat natuurlijk op der moeder lijken) oke oke ik ga weer naast me schoenen lopen #-o @daggie1984 nee ik voel me ook zeker niet aangevallen meid! maar wist niet precies wat je bedoelde. balen meid dat ook het contract van je vriend niet verlengd word. @majkuh ja het beste is idd om hem mee te nemen naar de vk dan weet hij ook hoe en wat. ik wilde eerst het liefst vanmiddag lekker inleiden dan hebben we der lekker in onze armen maar manlief riep mij tot de orde en zegt je wil niet in het ziekenhuis en anders kan het nog met 41 weken. en ja daar heeft ie weer gelijk in. het klinkt heel hard maar zegt ook als oma een hartstilstand had gehad dan had ze de kleine ook niet gezien. en ja dat deed mij de ogen echt openen pfff af en toe moet je mekaar ff wakker schudden. @manny dat de kleine maar snel mag komen nu.had van de week ook die krampen dat zijn lichte weeen. @manootje meid heel veel succes met de bv. lijkt me heel frustrerend als je er voor kiest om bv te geven en dat het niet lukt. @zogelukkig your back in town!!!!
Even nog snel een berichtje. We krijgen zo mn schoonouders op visite. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Wil wel lekker in mn joggingbroek op de bank hangen. Het rommelt nog lekker door in mn buik. Heb even snel alles gelezen. Maar geen tijd om te reageren. Iedereen een fijne avond en welterusten voor straks. Nog wel even dit.., Majkuh, ik hoop dat het strippen wat oplevert.!! Ik duim heel hard voor je. Daggie, wat een naar nieuws meid. Bah... Manootje, succes met de bv. Ik hoop dat het helpt en dat je straks lekker kan genieten van de bv. Sabrina, ah, helemaal alleen aan de koffie.!! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt. Dikke knuffel
@joki hahah ik lig zelfs met me joggingbroek aan op de bank al komt de koningin langs is mijn huis! en mijn lichaam! veel plezier meid! wie zal er van ons het eerst gaan bevallen????
zo ben ik ook weer even @sheila82 wat een super schatje zeg, en super lieve foto... *smelt* @manny hopelijk zet het door en bevallen op de uitrekendatum ' @sabrina klote zeg dat het zo slecht gaat met je oma, hopelijk komt je kleine snel en kan je oma er zeker ook nog van genieten @majkuh ben benieuwd of het allemaal gaat doorzetten!! me duimen draaien overuren zodat jullie lekker samne de bevalling kunnen doen, en je man ook nog lekker van jullie kleintje kan genieten @joki zie dat we even ver zijn, hier ook lekker al met me pyama aan op de bank.. pfff vriend is even met de kleine meid nog naar de speeltuin toe en gaat zo haar bedje in. @hier verder nog geen voorweeen niks, helemaal nergens last van. Geen veel krampen niks. Maar hopelijk komt het zo hup in 1 keer en besluit ze toch even te komen nog snel
Ja maar ja mn mannetje is jarig. Wil er toch een beetje leuk uitzien, in hoeverre dat nog mogelijk is. Voel me net een aangespoelde walrus...
@daggie Wat vervelend zeg... hoop dat ie snel wat vindt!! (En jij straks ook weer natuuurlijk) @Joki Kan me voorstellen dat je geen zin hebt! Maar kun je niet met je schoonouders in huis in je joggingbroek hangen? 't Is jouw huis en hoe jij je voelt meid. @Sabrina Soms is zo'n wake-up call nodig. Hou je taai wijffie! @Zogelukkig Ik moet 't even kwijt... niet al aanval bedoeld hoor ...maar ik krijg een beetje het gevoel dat je mij/ ons niet gelooft over het nieuwe protocol van 41 weken en het inleiden. Krijg er een beetje irritatie-kriebels van. Ik snap je punt wel, een natuurlijke bevalling is het beste (ook mede ingegeven door jouw ervaringen) maar er zijn ook gevallen waarin het wel kan/ het beste is. Enniewee, dat moest ik even kwijt. @manootje Wat vervelend van de situatie met je moeder Probeer gewoon lekker je eigen ding te doen en het naast je neer te leggen. Sterkte meis. Fijne avond meiden!
Ja, van mij mogen ze komen gewoon nu beginnen dan vannacht bevallen op de uitrekendatum en weer meiden erbij hier bij de mei mama's '
@wonders2 ja dat hopen wij ook maar ja niks is zeker. jij heb er 1 die denkt nu kom ik! @joki ow ja dat is ook zo nog gefeliciteerd meid!!!ja ach ik ga ook alleen nog maar in joggingbroek over straat en dat omkleden is ook een crime! pffff ja hier ook een wally de walrus! ou ou ou fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt @kroepie die call heb ik ook zeker wel gehad! jij ook een fijne avond wijfie! @joki en wonders2 ik wil ook meedoen met die dag!!!! meiden ik ga nog ff gtst kijken en dan lekker me bed in weet niet meer hoe ik moet zitten of doen! tot morgen meiden!
Hier nog geen actie op een paar behoorlijk flinke harde buiken na, dus tsja, we wachten de nacht maar weer af Ik voel me verder prima, heb al meerdere malen gezegd dat de echte stress wel weg is, tuurlijk wil ik graag dat de baby komt, maar niet harder dan elke andere meer dan 40 weken zwangere vrouw! Dus ik geloof absoluut niet dat ik mijn eigen bevalling in de weg zit, zo gestressed ben ik simpelweg niet (gelukkig maar!) Lisa kwam met 40,4 Noa met 40,3 en deze als we de echo aanhouden zal ook met zoiets komen, dus ik verwacht haar donderdag of vrijdag wel Heb me er ook bij neergelegd dat mijn kraamdagen anders verlopen dan gehoopt en verwacht, ik zou heeeeel graag iig een dag of 4 met mijn vriend willen, het enige wat ik echt NIET wil is bevallen zonder hem, en ik denk dat iedereen zich daarin kan vinden. Voel me wel kalm nu, donderdag is nog ver weg, er kan nog van alles gebeuren, ik hoef het niet te doen, maar ze hebben het wel als optie geboden en dat vind ik al heel fijn, dat je serieus genomen word! Ben echt wel heel benieuwd wie er volgt, nu al een par dagen geen babies, er zal; wel weer een ontploffing komen straks! Heb helaas geen bad had er graag ingezeten nu
Voor fairy, ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze het rotspul vinden en er niet og een keer voor zouden kiezen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, google anders eens!
**meldplicht** vanmorgen vk gebeld en verteld dat vannacht bijna 2 uur om de 7 min weeen die langzamer sterker werden en om 6.00 wakker alles weg dit was de derde nacht zo en ben in 6 dagen tijd weer 2 kg aangekomen en ik vertrouwde het niet. mocht vanmiddag langskomen bloeddruk 139/84 en met de baby alles ok. Mag evt in het ziekenhuis gaan slapen vanwege de vermoeidheid maar niet handig met een kleine van bijna 2 maar ze kunnen me niet helpen willen ook niet toucheren omdat ik evt toch al 2 cm heb omdat dit de tweede is. Moet wachten op de weeen en moet rust rust en rust houden jaja makkelijker gezegd dan gedaan Balen wil niet dat de kleine nu al komt maar het idee dat dit nog ruim 2 weken gaat duren benauwd me nu al was bij de 1e zwangerschap exact hetzelfde en toen hebben ze me met uitputtingsverschijnselen opgenomen. dit was mijn ego bericht volgende week maandag weer naar de vk we zullen zien groetjes Colin
Mijn bloeddruk was 120/70 hihi, echt hoog voor mij COLIN, balen meis als je zoveel last hebt en het doet niets. Kun je geen familie inschakelen die je wat kan helpen?
@colin Jeetje... wat vervelend meis! Ik snap dat het lastig is om een nacht in het ziekenhuis te blijven als je nog een kleintje van 2 rond hebt lopen Dan zit je ook echt te wachten op een opmerking als 'je moet wachten op de weeën en je moet rust houden'. TSSSSS Sterkte meid @Majkuh Is 120/70 hoog voor jou? hahahha Ik heb meestal rond de 110/70... laatste keer 118/82 of zo... kan merken dat het hoger wordt (hartkloppingen, kortademig enzo) Mijn mannetje had een bloeddruk van 98/68 voor zijn operatie en na de operatie (volgende ochtend) nog lager! En een bad... *zucht* ...hier ook niet één (vandaar af en toe dippen bij 'dinnetje) Zou ook heeeeeeel graag even dompelen hoor. Heerlijk! @Sabrina Heerlijk slapen lieffie
mijn bloeddruk ligt normaal op ongeveer 100/55 ,110/50, 100/45 zelfs Mijn hartslag is ook erg laag, toen ik aan de ctg lag zat het regelmatig tussen de 50 en 60 per minuut beebje heeft ook zo'n lage basishartslag ook maar 110 Mijn moeder heeft het ook, zit in de familie
Dag meiden was ik weer even! Zogelukkig; ik vind het helemaal goed hoor dat je mensen waarschuwd want de ww die door het infuus veroorzaakt worden zijn idd chemisch en worden vaak als heftiger ervaren! Alleen is het idd heel verschillend. Ik voelde me niet aangevallen hoor maar wou ook mijn eigen ervaring erbij zetten natuurlijk. En tjah het termijn waarbij jij ingeleid bent is echt zwaar k*t... dan wil je lichaam en baby helemaal nog niet! Kan me voorstellen dat het erg heftog geweest is en dat je dat niemand toewenst... Protocol; Ik wordt er ook een beetje kriebelig van zoals kroepie zegt... ik heb het alleen maar aangegeven omdat iemand die toch als een zeer betrouwbare bron beschouwd kan worden :-D het mij verteld had op het moment dat ik er echt enorm doorheen zat... en ik had er toen best heel veel aan om dat te horen... Ook zeg ik steeds dat het nieuw is... en dat niet iedereen er nog van weet, maar ik heb het id tegen dovemansoren te praten, en dat vind ik jammer... iedereen moet er maar mee doen wat die wil.. (eveneens niet als aanval bedoeld, maar ja... wou het wel even kwijt) Fairy; Hier een hele goede (meerdere zelfs hihi) ervaring met die pethedine prik icm slaapmiddel! Ik heb er 4 keer 1 gehad, 3 keer omdat ik nierstenen had en ik echt niet meer sliep, dan was die prik het enige wat nog hielp helaas, en de laatste ker kreeg ik hem in de nacht voor mijn bevalling, toen had ik om de 3 minuten ww die geen zoden aan de dijk zetten helaas... ik was kapot en met die prik viel ik heerlijk in slaap... de volgende dag was ik er weer helemaal klaar voor! hahaha Ik zou er niet voor kiezen om een petedine prik tijdens de bevalling te nemen, maar om een nacht te kunnen slapen... tjah ik zou zeggen.. DOEN! hahahah (wel weer heel verschillend per persoon...) Ik ga met Mees zo lekker voor de tv! De papa is vandaag voor het eerst weer aan het werk namelijk... en we missen hem enorm! hahah Oh en maaike ik zal even kijken of ik nog kan spammen! Mees bedoel ik dan heh
Hmmm, ook zo geweldig dus? NOT! Weet je, ik weet dat ze het niet express doet, ze weet en kan gewoon niet beter. Het draait gewoon altijd om haar en zelf denkt ze dat ze de meest gevende persoon ooit is. En ze doet ook wel veel voor anderen, maar uiteindelijk heeft het allemaal met HAAR te maken, word er soms zo moe van. kan me voorstellen dat je beoerd word vanje moeder als ze zo irritant doet, alsof het enige belangrijke is dat het HUN kleinkind is, uhhh halloho! het is JOUW kind! en jouw feestje, maar dat doet er blijkbaar niet toe......zucht....irritante moeders soms. En weet je, kan haar niet eens uitleggen waarom ik zo geirriteerd ben, want als ik dat wel doe krijgen we de discussie weer van voren af aan, het is namelijk indirect MIJn schuld dat ze die zelfmoordpoging had gedaan! Als ik niet zo'n vreselijk vervelende puber was geweest en haar haar kleinkinderen niet had ontzegd blablablabla, maar wat haar eigen aandeel daarin is zal ze NOOOIT erkennen, het is nog steeds allemaal mijn schuld. Ik vind dat zo jammer, ik begrijp dat het niet leuk voor haar zou zijn om te horen hoe ik erover denk/voel, maar een beetje begrip van haar klant zou zoveel wegnemen, maar dat zit er gewoon niet in, dan moet ze inzien dat zij iets verkeerd heeft gedaan en dat kan ze simpelweg niet.....zucht......maar goed, de dag is bijna voorbij HA! Geen 11 mei baby