Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dank u dank u.... ik ben ook wel verliefd op hem hoor! hihi

Alles verder goed wijffie?

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Daggie: wat k*t zeg, de crisis wordt toch ook overal als excuus gebruikt.

@manootje: hopelijk komt de bv toch goed op gang, duim voor je meid!

@joki: thuis ben ik ook koningin hoor :D , blijf ik lekker in m'n jogging zitten :p

@colin: sterkte meid!

Ego:
    Heb zo m'n ups en downs vandaag, pffffffff. Nu weer een lichte down, m'n keel doet weer goed zeer en neus zit weer lekker dicht. Hopelijk krijg ik vannacht wat slaap en is het morgen beter hoor.
    Ga jullie laten vanavond en tot morgen, moet nu ook voldoen aan m'n meldplicht hé :)

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0

Thanx ;) voel me goed, heb net lekker de tuin gedaan, heb echt wel het vertrouwen dat beebje deze week komt, ben alleen heeeel benieuwd wanneer!! :confused: 8)

Enne, als ik in leeuwarden kom bij mijn vriendin kom ik die knapperd LIVE bewonderen hoor, kan ik hem vast 'reserveren' voor mijn dochter voor later :)

4. Als je dan toch naar Leeuwarden komt... DAN MOET JE OOK BIJ MIJ LANGSKOMEN!!!

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Zozo in de tuin gewerkt! Alles om die ww op te wekken! You go girly! ;) Ik heb er ook vertrouwen in dat ze deze week komt hoor meid, ik blijf gewoon duimen draaien!

En als je in Leeuwarden bent kom je maar lekker langs hoor! Heel gezellig!!! Kunnen we alvast plannen maken voor jou kleine meid en Mees! hahaha (oh wat erg zou dat zijn zeg!!!!!!! Dat wij al trouwplannen gaan maken voor over 20 jaar! whahahah :-D

Nou mijn hoofd slaat weer lekker op hol!

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Makjuh: Nou ik hoop zo voor je dat de beeb wel komt als je man er nog is!

@ Kaatje K: Ow wat rot dat ze gisteren en vannacht zo slecht sliep, dan ben je inderdaad wel doodop nu.

@ Ria: Wat een mooi mannetje, en wat een bos met haar! Geniet er maar lekker van.

@ Draadje: Wauw wat een goed nieuws, hopelijk komt beebje snel!

@ Lana: Jeetje 5 dagen overtijd...snap dat je het nu beu bent!

@ Sabrina: Jammer dat de vk je niet wilde strippen, maar ik snap dat je ook niet ingeleid wilt worden! Sterkte en beebje komt echt vanzelf!

@ Sim: Ow wat vervelend dat je nog zo een last van je bekken hebt! Wauw 6 nachten dat Pip heeft gespookt kom ik met mijn 1 nachtje van Jaylin...
    Wat een mooi meisje is Pip geniet ervan! Wat een bos met haar zeg!

@ Sheila: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet ervan! Wat een mooi meisje.

@ Daggie: Owjeeh wat een slecht nieuws, wat erg dat je man zijn contract niet wordt verlengd. Sterkte.

@ Manny: Vandaag uitgerekend spannend!

@ Marooz: Wat een mooi kindje is Mees toch!

Hier een goede rustdag gehouden. Vanmorgen helemaal geen visite gehad, mijn man en Keano waren op stap dus heerlijk genoten van Jaylin.
    De geboortekaartjes zijn gedrukt, dus die kunnen morgen op de post ze zijn echt super geworden.
    Jaylin is nu zo rustig als wat, ze slaapt de hele dag. Ze zit nu op 30cc voeding, om 22.00u mag ze al 40cc hebben.
    Ze is vandaag ook gewogen: ze weegt nu 3080, bij de geboorte was dit 3240 dus wel wat afgevallen maar nog niet té veel.
    Ik zal zo nog wat foto's spammen!

Liefs, misspuma

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Spreken we toch samen af! hihi

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Misspuma: Ja foto's! Ik vind het zo leuk om al onze baby's te zien.... zwijmel!!! Wat is spoken eigenlijk? Dat ze dan niet willen slapen? Lekker dat Jaylin zo goed drinkt en lekker koest. Mees is een uitzondelrijke rustige baby als ik iedereen mag geloven iig...

Vraagje... kan een baby te rustig zijn?.... rara vraag mischien maar Mees huilt echt helemaal niet, zlefs niet als hij honger heeft... stom eigenlijk dat ik me daar druk om maak maar ja...

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Grote broer zijn is ook heel vermoeiend...

Liefs, misspuma

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    OOHHHHH lief!!!!! Ook al van dat mooie haar! Mooie meid hoor! En keano helemaal uitgeteld... hihi lief!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ja ja ja leuk! Dan gaan we koffie doen met de mopjes in de stad in leeuwarden, leuk!

Haha en nee hoor, ben gek op mijn plantjes vandaar het harde werken haha!

Misspuma aaaaahhhh wa een dotje en keano hihi wat uberschattig! ;)

OEMHUDAIFA leef je nog meid??

Sappie, allee ok bij jou, je bent zo stil voor jouw doen ;)

Ikke is munt, beetje misselijk heb zoveel gegten vandaag, had berehonger haha! Lig nu op bed en hoop eens een x voor half een te slapen!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

nog steeds geen beebjes bij?
    Ik zag wel dat een flink aantal het zwaar hebben, dikke knufff voor jullie!!
    Kom maar eens kleintjes, jullie mama's willen jullie zien!

Ik heb net ook zitten smelten bij de foto's, prachtige plaatjes meiden!

@daggie, wat een ellende het contract niet verlengt, hopelijk kan je mannetje snel wat anders vinden.

Pethidine spuit, ik heb ze gehad bij Damian en het deed vrij weinig, maar het scheelt per persoon hoe je er op reageerd.

Het oxitine infuus, dat is geen pretje.
    Ik ben bevallen met en zonder infuus en ik vind de weeen heel anders en veel scherper met infuus.
    Ook de aanloop naar de persweeen was heel anders.
    Bij Damian kreeg ik eerst nog poepdrang voor de echte persweeen kwamen, nu werd ik meteen overvallen door de persweeen.
    Maar ik kan heel goed begrijpen om het te doen als je op bent en het wordt aangeboden.

Hier zitten we midden in de regeldagen, Duncan komt soms na 1,5 uur alweer om zijn fles, die ook helemaal leeg gaat.
    We kunnen nu wel goed zien dat hij lekker begint aan te komen, zijn toet wordt lekker bol en hij krijgt wat meer spek op zijn lijfje.
    Damian mocht vandaag beschuit met muisjes trakteren op de psz, hij werd gewoon verlegen van alle aandacht.
    De andere peuters vonden he prachtig een baby, ze hingen met zijn tienen meteen aan de kinderwagen :D

nog even snel mijn binkies spammen :D

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja gezellig! Gaan we lekker naar de broodtrommel! (broodhuys heet het nu geloof ik hihi) En dan lekker filet americain op broodje!En kletsen natuurlijk.... ik vind het een strak plan!

Hoop dat je lekker kan slapen meis... ik lig er voorlopig nog niet in... dus blijf hier maar wat hangen vanavond hahaha Tjah mannetje is pas tegen half twaalf, kwart voor twaalf thuis en moet zo rond elfen nog voeden dnek ik dus dan wacht ik gewoon even op hem!

Het is hier wel rustig inderdad...iedereen al lekke vroeg in bedje? of zijn er meiden bezig misschien?

Sappie zou vroeg op bed geloof ik toch?

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Mamasan wat een heerlijke kerels!

15. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Oh, ik smelt echt helemaal weg bij alle foto's... Ik wil oohook!

Hier nog steeds gerommel, had vanmiddag een paar uur om de 7 min weeën, maar nu is het weer rustiger en onregelmatiger. Maar vind het niet erg zo hoor, het is goed te doen en ik weet dat er iig iets gebeurd daar beneden en uiterlijk donderdag gaat 'het' geburen!

Vraagje, zegt het wel of niet druk zijn van de baby nog iets over een aanstaande bevalling, of is dat ook een bakerpraatje?

16. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Oh ja, nog een ding; Het wachten op de baby is niet echt goed voor mijn banksaldo ;) Ik heb net een bestelling gedaan bij H&M online voor na de bevalling :D

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oh ja en osseworst en heel veel pate!! :D gezellig en uiteaard naa de prenatal en de hennes babykleertjes kijken hahaha goed plan!

Kroepie, vergeef me maar weet jij nou wat er in je buik zit, jongen of meisje of is het geheim? (is handig ivm uithuwelijken whahahaha!)

Ik ga nu proberen te slapen ladies, tot morgen!

18. Ik weet wat er in zit!!!
    En we hebben keus uit of die van jou of die van Marooz whahahahhahaha
    Dus ja, het is geheim!! (Je weet nooit wie hier meeleest)

Broodhuys is goed, Bagel en Beans leuker!
    En ik weet niet of je wel 's in Stadscafé komt? Is ook heeeeeeeeul gezellig :D

@draadje
    Ik ben ook al weer in de online shop geweest :oops:
    Erg hè?

En Sabrina zou idd vroeg op bed!
    Ik ben nog even James Bond aan 't kijken, maar ik denk dat ik zo maar ga koesen.

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    draadje; ze zeggen wel eens dat de baby rustiger wordt omdat deze zich klaar maakt voor de bevalling maar ik hou het op bekerpraatje! Lekker geshopt dus! hihi

kroepie en maaike; ja leuk leuk leuk! stadscafe is ook heel leuk! ach wij vinden wel wat! bagel en beans hebben we die hier dan? nee toch?... of ben ik echt al te lang niet meer in de stad geweest?

Lekker koesuh maaike!

20. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Geen baby'tjes erbij vandaag?

Ik ben de hele dag bezig geweest (ondanks mijn buikpijn) met het huis poetsen, ik denk dat ik vandaag 'echt' nesteldrang heb gehad, terwijl ik al eerder dacht dat ik het had.
    Heb echt alles nog een goede beurt gegeven, badkamer, slaapkamers, beneden, de was bij gewerkt, gestofzuigt en gedweild bedden verschoond enz. En ben echt helemaal gebroken nu! Iets te veel van het goede denk ik. Stomme ik, maar aan de andere kant ben ik wel helemaaaaal klaar voor de bevalling.
    Dus laat maar komen die kleine meid... :D

Ben benieuwd, hopelijk slaap ik goed vannacht... Ik heb zo'n gevoel dat het niet lang meer gaat duren, al probeer ik dat van me af te zetten. Want je kan beter denken dat je nog 2 weken moet dan kan het alleen maar meevallen.

Dames, succes met de bevallingen... Morgen gaan we met z'n allen er tegen aan goed?? :p Hopelijk voor iedereen een rustige nacht vannacht.

En alle moeders, wat een knappe kleintjes allemaal, heerlijk!! Mooie foto's!

Knuffel!

Deel Deze Pagina