Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,,

hemel nog steeds iedereen rond?
    Ga eens bevallen meiden!

@majkuh, jammer dat het sstrippen niks geeft gedaan.
    Hopelijk komt je kleintje toch nog snel vanzelf.

@sabrina, Die maffe katten zijn heeel bekend.
    De oudste was ronduit een kreng tegen de rest de dagen voor de bevalling.
    Alleen zij mocht bij het vrouwtje.

@draadje, ook na de bevalling is je banksaldo niet veilig hoor ;)

@misssz, jij wordt lekker in de watten gelegd!

@jomi/buddy, fijn dat je hulp hebt!
    Ik hoop dat we heel snel van jou ook mooie foto's mogen zien.

Nou ik ga eens mijn mannen in bad slingeren, we lopen hier nog allemaal in pyama :D
    Tot later!

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank je wel voor de felicitatie.

Hier is het hartstikke mooi weer hoor, bijna geen wolkje aan de lucht, zonnetje schijnt. Alleen hier op waait het wel hard.

Ja, meestal is het met vrouwen, maar dit is toch ook heel bijzonder om 5 generaties op de foto te hebben. Dat hoor je zeker maar zelden.

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

majkuh ik hoop het zo!! dat zal nog een ssuper nieuws zijn zeg!
    en inderdaad als het doorgaat bouwen we een super feest!!!

@mamasan heerlijk nog in pyama ;) ook wel eens lekker hele ochtend te doen zalig :)

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Is zeker fijn dat ze mij helpen, boodschappen doen was op het laatst al geen pretje meer.

Heerlijk toch, even een lui ochtendje. Badderse met de mannen. Maar slinger niet te hard hoor, want dan slinger je al het water er gelijk weer af en dan helpt het badderen ook niks. :) ;)

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik hoor dat er hier al meer in zijn voor een feestje.

Als iedereen bevallen is, bouwen we een super megafeest bij de mei-mama's2009.

6. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    *meldplicht*

Hier nog niks aan de hand, heb wel het idee dat ik vruchtwater verlies, maar omdat ik al een keer eerder bij de vk ben geweest en het geen vruchtwater bleek te zijn durf ik nu niet te bellen, aangezien ik ook nog geen ww erbij heb. We wachten wel af, morgen moet ik toch naar de vk.

Ik kom straks nog even lezen en meer reageren, maar ben er nu weer even weg van.

Knuffel Suus

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @jomi laten we het hopen! dan mogen ze nog wel groter worden van mij! hahaha die van jouw vind het dus ook niet erg!

@majkuh ik doe een vreugde dansje met je mee meid!!!
    hahah dan heb je een te kleine bh doos!

@daggie1984 leuk toch zon generatie foto! geweldig.

@mamasan ja ik wil wel bevallen maar die kleine meid wil niet achter de kaptafel vandaan.
    nou krengig is ze niet maar zo anders ze loopt zelfs weg ben ik echt niet gewend van der. hoeveel dagen voor de bevalling begon het bij jouw?

@mamasuusjuh meid je moet ff op je hand blazen komt er wat uit en kan je het niet tegen houden dan is het vruchtwater! is een tip van mijn vk!
    spannend!

ja kom maar op met die feest partijen! kan niet wachten!
    nou meiden ik ga lekker met een boek op de bank!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Spannend hoor.

Knuffel terug.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    :) Mijn mannetje kan normaal al niet van mijn (.)(.) cup F afblijven, wat denk je wat er nu gebeurt met cup I en nu nog grote tepels. :)

Lees ze, heb je een leuk boek?

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @jomi hahahaha ja dat probleem heb ik dus ook heb een tieten man!
    hahaha en nu mag ie er niet aan zitten omdat ze mega gevoelig zijn.
    en van de week gaat ie voor me staan zegt ie als je bevallen bent en ik mag er weer aanzitten dan ga ik die dingen toch lekker misbruiken! (moet je je voorstellen of ie een kop trekt of ie mega lekker zit te eten)
    nou dan lig ik alweer dubbel pfff mannen!
    heb csi boek is wel spannend leuker dan de serie!

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waggelen jullie nou nog allemaal????????????????? Jeemig! Beebies NU is het zat =D> =D> kom op!

Hier gaat het goed. Melkbar is geopend en manneke drinkt echt goed! Ben zooooo blij. Vandaag zouden de kraamtranen moeten komen. Ben benieuwd! :)

Echt dames ik hoop vlug dat jullie wonders zich vlug aandienen. Ik voel me echt de koningin te rijk. (Dat had ik bij Toon echt niet dat roze wolk idee dus dames die het niet hebben kan ook heel normaal zijn hoor!)

12. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hier even een kort berichtje, voel me niet zo goed. Ben een beetje ongerust omdat ik de kleine (bijna) niet voel. Jakkes weet niet wat ik moet.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dan moet je gewoon bellen hoor, naar de vk. Je moet gewoon naar je gevoel luisteren en het zekere voor het onzekere nemen. Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, was misselijk en voelde de kleine niet goed en ik moest gelijk komen voor controle en moest 5 dagen in ziekenhuis blijven. Wil niet zeggen dat jij ook opgenomen wordt, maar het kan dat je ook even voor controle moet komen. Dus BELLEN hoor. Knuffel van mij

14. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Ja ik weet t. Ik moet bellen maar ben zo'n trut, bang om te bellen, bang om te horen wat ze gaat zeggen. Voelde meteen tranen opkomen toen ik je berichtje las :cry: Ben bang dat ik niet eens uit mijn woorden kan komen..

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0

Lieverd wil je alstjeblieft NU bellen!
    Ik had het laatst ook en erw as gelukkig niets en was megagerustgesteld, iedereen was superlief en zeiden allemaal at ze liever hadden dat ik 100x voor niets belde dan 1x te laat!!! neist

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    NOG MEER GOED NIEUWS!!!
    Jahooo, ben zo blij :D
    had vriendje een lange uitgebreide mail gestuurd overw aarom ik wel de vliezen wil laten prikken, uitgelegd wat het inhoud, risico's etc etc en hij vind het geen enkel probleem meer!! :D Ohhhhh, toch nog een goede dag, yahooo!!

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @harmless lekker dat de bv goed gaat meid! geniet lekker van de mannen!

@dancevalley meid je moet echt bellen hoor! idd beter 1x te veel dan 1x te weinig!

@majkuh you go girl! wanneer worden dan de vliezen gebroken???

18. Kijk, daar wil ik wel een dansje voor doen :D
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

19. @Dancevalley
    Juist nu moet je bellen... als je er zo emotioneel onder bent!
    Jouw spanning voelt de beeb ook nl. Dus gewoon bellen. Zoals Majkuh ook al zegt, ze hebben liever dat je 100x voor niets belt, dan 1x te laat...
    DUS DOEN!!!

@de rest
    Heb wel bijgelezen, maar ben nog beetje duf in 't hoofd. Heb nog weer geslapen van 9.30 - 12.00 uur. HEERLIJK!! Maar goed, dus niet heel veel puf om op iedereen te reageren.
    zo even een stokbroodje eten en dan 's even de chaos boven opruimen. Wel heel langzaam en met heel veel pauzes, want na 5 min is mijn rug al gebroken :(

Ik denk aan jullie!
    Liefs

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    SAPPIE donderdag of vrijdag!!!!

Deel Deze Pagina