Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Geeft niet hoor, laat die tranen gewoon komen. Had ik ook, maar bel ook al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen. Is voor jou maar ook voor de kleine beter. En je bent geen trut hoor, ik wilde toen eerst ook niet bellen. Maar ze laten je liever een keertje extra komen dat er niks is.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ga nu weg, misschien tot vanmiddag en anders laat op de avond.

Liefs JoMi

3. Zeg... wanneer krijg ik nou 's smsjes van al mijn buddy's waarin staat dat er een kleintje geboren is?! Potverdikkie!!!
    Ik dans me hier een ongeluk, maar helemaal niets :(

Uhm meiden, even een andere vraag:
    Gaan jullie ook op vakantie deze zomer? En zo ja waar naar toe?
    Ik heb een leuk huisje gezien vlak over de grens in België, op 20 min. van Maastricht. Ik wil er heel graag heen, maar ik durf niet te boeken... Eigenlijk wil ik eerst zeker weten dat met de kleine alles goed is en dat weet ik pas over een week of 3/4.
    Ik heb deze mensen gemaild om te vragen of ik een optie kan nemen voor deze periode.
    Is dat gek? Wat vinden jullie?

x

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie wat dacht jij er eens van dat jij eens 1 hele dag niks ging doen! heb ik gister gehad na ik me zo kut voelde en vandaag weer helemaal top.
    gelijk heb je dat je die mensen gemaild hebt.
    nee heb je ja kan je krijgen en idd wil je eerst weten hoe het met de kleine is.
    wij gaan ditjaar niet op vakantie we willen volgend jaar naar griekenland.
    en eerst is het hier tijd voor een nieuwe bank enz.

@majkuh meid wat super want dan is je mannetje ook de eerste dagen erbij! kan je nu niet bellen dat ze gaan breken?

@jomi veel plezier!

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    HAHA Kroep.... Wil je nog wel eens sms-en hoor ;) Maar dan met poep nieuws??? Hij heeft vandaag al 2 plasluiers en 2 poepluiers gehad.

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Zo mn meisje ligt lekker op bed, kan mama even achter de pc.
    Alles nog goed hier, denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren. Heb wel steeds steken onderin mn buik. Een zeurderig gevoel zeg maar. We zien wel, moet "gewoon" rustig afwachten.

@Kroepie, we hebben eigenwijze baby's in onze buik. Willen nog even niks met de wereld te maken hebben.!
    Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Dat is meer financieel, dan dat ik het niet zou aandurven. Had heel graag gewild, maar de voor en achter tuin moest ook gebeuren en we willen een nieuw bed. Je kan helaas niet alles doen wat je wilt.
    Toen mn dochter 3 maanden was zijn we een week naar Texel geweest. ik heb alleen toen pas geboekt toen ze was geboren. Gewoon voor de zekerheid. Het is toch niet raar om een optie te vragen.?

@Jomi, gefeliciteerd met je moeder en haar man. Veel plezier vandaag. Hopelijk hou je het een beetje vol.

@Sabrina, misschien toch een teken van je kat.?
    Ik heb ook mega last van mn tieten. Dat het ik al een dikke week.

@Majkuh, Joepie, wat een goed nieuws.!! Ben blij voor je.!!!
    Grote kans dat je meisje zich snel spontaan aandient.

@Daggie, wat leuk dat je opa en oma uit Engeland er zijn. Veel plezier samen.

@Mamsuusjuh, ik zou toch even de vk bellen voor de zekerheid.

@Harmless, heerlijk zo op die roze wolk.

@Dancevalley, heel gauw die vk bellen meid. Ze zijn de laatste die het raar vinden dat je belt. Doe het nou maar, al is het voor je eigen gerustheid.
    Laat je het even weten als je gebeld hebt.?

7. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    geen actie nog..gisteren was de uitrekendatum...ben moe..wil het zo graag... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

8. Hahahahhahahah stommerd!! :D
    Maar wel lief van je ;)

9. Dikke dikke KNUF voor jou!!!!

10. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ** zucht******doe de weeen dans

dikke knuffel terug...ga maar even douchen..........

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Manny, wat is het erg hè, dat wachten. Doe de weeën dans met je mee..

\:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ \:D/ \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ \:D/ :whistle: \:D/

Dans je mee Sabrina.?

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dancevalley inderdaad bellen hoor meid!! liever 1000 keer teveel dan 1 keer te weinig zeg ik altijd.

----even ego-----

Hier vanmorgen al 3 keer diarree gehad :oops: en nu gelukkig leeg pfff. Dochter slaapt gelukkig ideaal ;) 2,4 jaar oud en ngo lekker elke middag slaapt ze 2 a 3 uurtjes. Dus ik lig nu ook in me bed want heb zo om de 10 minuten paar flinke krampen en ben ook misselijk gewoon :s Dus hopelijk voortekens en gaat ze snel komen. Maar ik verwacht er niet teveel van.

-------------einde ego------------

@ majkuh wat super zeg, nu weet je zeker dat het niet lang meer duurt voor jullie je kindje vast hebben geweldig :)

@buddy/kroepie ik hoop dat ik je snel mag smsen met baby nieuws :)

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hmmm heb soms lichte ongesteldheidskrampjes, zou leuk zijn als het doorzet!!

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Wonders, rust maar even lekker uit. Klinkt hoopvol. Hoop het voor je.

Majkuh, zou het dan toch.? Ik duim heel hard voor je meid.!!!

15. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    het rommelt dus wel lekker bij een aantal meiden, het is idd weer tijd voor babnieuws!!!

Makjuh, fijn dat je mannetje iets langer hier is en dat hij het toch ook wel wilt dat breken van de vliezen. Maar het rommelt al dus misschien is het niet eens nodig. Was dit positieve bericht voldoende om het op te wekken ;)

Ik ga even snel hondje uitlaten en dan mijn bedje in.

Kroepie, rustig aan jij. Ook jij bent hoogzwanger ;)

Liefs

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Voor de liefhebbers, heb nog een paar buikfoto's in mn album gezet.

17. MEID :confused:
    Wat een heerlijke toeter hahahhahah... jij draagt echt vooruit of niet?
    En de rest is megaslank!! Mooi hoor :D

Oh, ik zal ook even nieuwe foto's maken.
    Roep het al steeds, maar vergeet het ook steeds en straks kan 't niet meer!

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

goedemiddag allemaal,

pff was zo moe gisteren dat ik niet geweest ben meer, en word meteen gestraft met tig pagina's bijlezen.... ondaks een goede nacht ben ik nog steeds heel moe. meisje is zooo braaf geweest gisteren en vandaag. gisteren nog een hoop bezoek, en we zijn met mijn ouders en broer & schoonzus uit eten geweest in de pub. dochter sliep erdoorheen (helaas voor de zeer teleurgestelde serveerster) en zoontje was ook braaf. vanaf vandaag even een paar daagjes rust met z'n viertjes! de vk is vanmorgen langsgeweest voor de laatste controle. alles is goed en we zijn uit hun zorg ontslagen!! dochter was 200 g aangekomen dus doet het super.

ik heb wel bijgelzen maar geen puf voor uitgebreide reacties. even uit m'n hoofd:

discussie protocol: geen zin me erin te mengen, maar zogelukkig, relax meid en neem ook eens iets van een ander aan! ik zou het leuk vinden als je bleef want ik vind het leuk kletsen met je maar gun anderen ook eens een punt. wie er gelijk heeft interessert me niet, maar laat anderen in hun waarde, Marooz weet ook wel waar ze het over heeft, ook al heeft jouw vk er niet van gehoord.

maaike, wat een fijn nieuws! van de opluchting ga je vast spontaan bevallen!!

nog steeds geen babynieuws, kan er niet eens iemand gaan bevallen!!!!!!!!

zal me ook eens aan een weeendansje voor jullie wagen...

Marooz, mees is een snoepie, hij heeft al zo'n mooi uitgevuld gezichtje, net of hij al een paar maanden oud is!

vakantie: wij gaan naar nederland dit jaar, wel zo makkelijk, kunnen onze vrienden en familie langskomen om de kleine te zien. mijn ouders hebben een vakantiehuisje in friesland, dus dat was makkelijk qua boeken, haha. gewoon even aan mijn ouders vragen of we die weken mochten en natuurlijk lekker budget ook!
    ik zou me niet teveel zorgen maken over op vakantie gaan met een baby. wij hebben altijd veel gereisd en doen dat nu nog. we zijn met zoonlief 6 maanden naar Oman geweest, en toen hij nog jonger was wat weekendjes weg (dublin, nederland, etc..) is echt goed te doen hoor. ik kan me wel voorstellen dat je wilt wachten tot de geboorte met boeken, dat je zeker weet dat alles goed is. maar als je een optie kunt nemen is dat natuurlijk ideaal.

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    kroepie, ik heb soms ook echt het gevoel dat ik voorover val. Haha..
    Dank je.!

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi hoi, vanuit bed, ben zooooo moe..... Nog steeds krampjes soms licht, soms scherp
    En venijnig , hangt nie samen met eenharde buik ofzo, zit echt helemaal onderin bij mijn baarmoedermond, is niet van de baby dus heb goede hoop dat het vandaag of mogen vanzelf losgaat!!

Kaatje, jeetje alweer uit eten geweest, wauw! En wat gezellig!! Leuk dat je hier terug blijft komen zoals sommige andere mamas, is anders saai zonder jullie hoor ;)

Dancevalley, heb je gebeld lieverd?

Sappie, donderdagochtend mag ik bellen naar de diensdoende vk, als ze niet slaapt ivm nachtelijke bevallingen komt ze thuis de vliezen breken en anders dus vrijdag, dus einde deze week is mopje er iig EN vriendje ziet haar ook nog! Hoop dat ze vanavond uib zichzelf komt hihi.

Nu gauw plassen voor de miljoenste x!

Deel Deze Pagina