@Kaatje Ik ben ook niet van 't thuiszitten in de vakantie, hoe groot of klein de kids ook zijn. Vandaar dat ik ook echt weg wil, maar ja, wil eigenlijk wel weten of alles met ukkepuk goed is. De eigenaresse zat nu in Egypte (grrrrr) en komt morgen thuis, dus ik hoop op een positief antwoord van haar ivm de optie. En anders moeten we de gok maar nemen van het niet-boeken... wil gewoon eerst een beetje zekerheid qua gezondheid van de uk. @Majkuh OEEEEEH SPANNEND meid!! Eind deze week dus in ieder geval weer babynieuws JIPPIE!!! hahahahahahha Heb net even onze slaapkamer wat opgeruimd en de was gedaan. Nu kapot, zweet me dood. Dus eerst maar even bankhangen en dan straks nog bedden opmaken Ook zo'n leuk karweitje *zucht* Dan ben ik er voorlopig wel weer even klaar mee hahahah Mannetje had gister een hele goede dag qua pijn, maar vannacht steeds hoestbuien gehad (niet fijn als je keel helemaal open ligt) en als kers op de taart had ie ook nog 2x tegen zijn neus aangeslagen ... AU!!! Dus beroerde nacht gehad. Heeft hele ochtend geslapen en is nu even douchen. Hoop zo dat het snel bijtrekt voor 'm. Vind 't zo vervelend dat ie zo'n pijn heeft. Wat dat betreft zijn mannen net je eigen kinderen... tenminste zo voel ik 't ....als hij pijn heeft, dan wil ik 't wel van 'm overnemen! Hier is de lucht nog steeds stralend blauw, maar helaas waait 't als een gek, dus buiten zitten is er niet bij. Balen. tot later!
!----------- Meldplicht ---------------! Hier gaat alles goed. Heb al een drukke dag gehad. Om 7u40 opgestaan en alles afgestoft, want om 9u stond de kraamzorg hier voor een eerste gesprek. Kijk er naar uit dat ik op iemand kan terugvallen hoor na de bevalling. Dan moest ik naar de mutualiteit om m'n inkomen in orde te maken voor tijdens m'n zwangerschapsverlof en ook even naar de bank voor het kraamgeld. Even gerust en 's middags lekker twee croissants gegeten en dan was het al 13u en stond de vader van m'n vriend hier al samen met de tuinman om ons gras te komen afdoen. Dan nog even de boven gestofzuigd en de bedden verschoont en nu ben ik lekker op . Buiten vanavond nog koken doe ik lekker niets meer . Beetje last van harde buiken en onze meid beweegt nog steeds goed, dus hier gaat alles goed. Voel me al iets beter dan gisteren, keelpijn is al iets minder maar heb nu een echt snotverkoudheid, doe niet anders dan snuiten lol. !----------- Einde meldplicht ---------------! @marooz: lekker van genieten meid, zou me er geen zorgen in maken als onze meid zo rustig blijkt te zijn hoor @misspuma: toch een mooie meid hé, en zo schattig dat keano is @mamasan: mooie foto van binken @draadje: lol dat is een van de redenen waarom ik nu in m'n zwangerschapsverlof niet meer naar het stad ga hihi, zo kan ik ook niets meer kopen @joki: bij jou mag het vandaag komen hé, zie dat je voor vandaag bent uitgeteld Mooie buik hoor, lekker naar voren. Heb aan m'n vriend ook gezegd om foto te maken, maar ben nog aan het wachten @sabrina: ik heb hier ook grotere tepels hoor en ze staan meestal ook stijf, denk dat dit normaal is, borsten die zich voorbereiden op de komst van de baby @majkuh: dat zou fantastisch zijn, duim voor je! @dancevalley: als je je ongerust voelt dan moet je snel de vk bellen hoor @kroepie: wij gaan waarschijnlijk twee weekjes naar de kust (in België), zitten we toch niet té ver van huis @wonders: als ik me niet vergis zou dat er toch op moeten wijzen dat het gaat gaan beginnen hoor, ik duim voor je Zo ben lekker bijgelezen, ga nu even een douche nemen en dan even boekje lezen op de bank.
** meldplicht** goedemiddag allemaal, vandaag gaat het een stuk beter vannacht van 22.00 - 5.30 geslapen heerlijk ben gelijk een ander mens. vanmiddag naar voetreflex geweest heerlijk wie weet doet het wat Lekker bij een vriendin een bak koffie gedaan. Waait het bij jullie ook zo hard hier is het echt niet normaal. ga strijken moet ook gebeuren verder is alleen harde buiken verder weer rustig groetjes colin
ben ik weer na een klein uurtje geslapen te hebben pfff, werd wakker helemaal naar en misselijk net bijna overgeven, en pijn in me buik grrr nu waterpoep sorry voor de details en me buik blijf ook hard... pfff mag dus wel doorzetten allemaal van me. @joki wat een super mooie buik zeg echt helemaal geweldig @majkuh last van weeen dat kan als ik zo lees niet lang meer duren !! spannend !! zet hem op, hopelijk zet het goed door. @kroepie de opruim bui te pakken als je nog meer zin hebt me huis mag ook wel weer schooon gemaakt worden. Heb er zelf totaal geen zin in @dancevalley nog gebeld?? gewoon doen hoor. @evy gelukkig voel je, je weer een stuk beter.
dit begon bijmij zondag..maar goed..nog niks verder...is het wel een teken dus? (is me eerste keer...geen idee verder hoe of wAT :
@joki ja erg he gewoon afwachten! pfff ook niks voor mij! alles is hier schoon en gedaan af en toe alleen ff stofzuigen maar alles is klaar! ja ik ook een week last van me tieten! de kat denk wel dat het een teken is want we hebben der al 5 jaar dus lijkt me vreemd dat ze nu ineens gaat veranderen. tering jij moet je buik echt ondersteunen anders val je voorover! maar hoe krijg je het voor elkaar zon buik en dan bijna 4 weken pfff wil niet weten hoe je er op het eind bij loop!!!! @manny ja we willen allemaal iedereen is nu de 37weken gepasseerd dus iedereen wil!!! @kroepie beetje minder dat je aan iedereen knuffels uitdeeld behalve aan mij =; oke ik doe ook mee!!!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ @wonders2 klinkt alof je bezig bent! @majkuh schiet je op want dan kan ik wil niet voor me beurt gaan! hhaha nachtelijke bevallingen ze moet gewoon komen donderdag en de vliezen breken! @evy77 ja denk ook wel dat het normaal is maar damn die dingen doen zon zeer! @colin hier waait het ook al de heledag. gelukkig is het hier wel een beetje beschut en kan ik nog lekker buiten zitten. net heerlijk buiten gezeten in de zon. schoonmoeders kwam een bakkie doen die is zo nieuwschierig naar der eerste kleinkind en kan niet wachten. het waait hier wel maar hier achter zit ik beschut dus ook goed uit de wind! mannetje is nu de auto aan het uitzuigen normaal doe ik dat maar dat gaat nu niet! hij vind het kutwerk maar het was net een afvalbak!
Vriendje net thuis gekomen en heb hem zover gekregen om nieuwe buikfototjes te maken na m'n douche. Dus in m'n fotoalbum staan nieuwe foto's
Jonguh!!! Ik knuffel jou altijd al dood op MSN... maar vooruit ...ook hier voor jou dan: ********************KNUFFEL***************************
@Wonders, klinkt alsof het is begonnen. Succes meid. @Evy, prachtige buik.!!! Ik ben net even bij mn schoonouders geweest. Ben nu helemaal kapot. Kan geen woord meer uitbrengen. Ben heel misselijk. Voel me echt niet lekker. Bah...
Dag meiden! Wow wat een mooie buiken heb ik gezien! Ik mis mijn buik soms wel hoor! Heb nu een hele mooie (NOT) flubber de bubber buik! hihi Al moet ik zeggen dat het al wat aan het buitrekken is, heb ook helemaal geen opgezette buik! Dus mag niet klagen hoor! Dank jullie wel voor de geruststellende woorden! Mees is idd gewoon rustig... en ben er ook wel blij mee hoor! hahah Maar ja andere mensen kunnen je zo onzeker maken heh? maaike buddy bud, ik had al gezegd hoe blij ik voor je ben via de sms, maar hier nog even een keertje! WOEHOE!!!!!!! sappie buddy bud 2 -D) Dus jij komt ook naar Leeuwarden toe om een broodje filet te halen??!!! Super!!! Kroepie; ehmm doos? hahahahah ja best wel heh? Dus op de kelders! HEEEEERLIJK!!!! Daar hebben ze ook heerlijke cheesecake... ik denk dat ik mannetje er even langs ga sturen om wat te halen... MJAMMIE!!!! Maar dus allemaal nog rond en gezond meiden?.. ga s werpen!!!! hihihi :-D Meiden door de ww dans van jullie bedacht ik me ineens iets wat ik nog niet eens gemeld heb! Vrijdag begint het nieuwe seizoen van dancing with the stars! En er doen dit keer als begeleiders 3 personen mee die ik goed ken! hihi Ik had al eens verteld dat ik veel gedanst hb toch? Nu is het zo dat de zoon van mijn leraar (omar smids jr), en zijn partner/vriendin (Marleen Suurmeijer) mee doen! Hij danst met Manon Thomas en zij met Lange frans... en dan doet ook nog een super lief vriendinnetje van mij mee! Lena Mastenbroek!!! Zij danst met Ursul de Geer! Ik heb er zo zin in om ze op de tv te zien! En hoop dat ze er lang in mogen blijven! We zijn hier in Leeuwarden heel trots dat zij gevraagd zijn om mee te doen, vooral omdat ze allen 3 van dezelfde dansschool zijn! Lena danste voorheen met Marcus van Teijlingen, maar omdat hij Dirty Dancin ging doen kon ze even niet verder.... en nu mag ze dus zelf aan DWTS mee doen!! Eigenlijk hoop ik dat Leentje er heel lang in mag blijven... maar ja ze heeft niet de meest populaire match denk ik.. we wachten af! hihi
hai meis, het betekent dat je lichaam aan het werk is, het is zich aan het voorbereiden, kan ej alleen niet zeggen hoe lang het daarover doet Ik herken in sommige krampjes in de verte wel de ww, die zijn 1000x sterker en pijnlijker, maar besef goed dat als dit doorzet de bevalling echt begint, dus het is vervelend, maar zie het maar als dat je lijf aan het werk is, een beetje een diesel die op moet starten! 1 tip: verwelkom de pijn, echtw aar, adem ernaartoe en verzet je niet !
Wij gaan deze zomer niet op vakantie. Wij kunnen in verband met ons akkerbouwbedrijf niet op vakantie gaan. Wij zouden hoogstens een weekje van tevoren bv. een weekendje kunnen boeken. Maar wij gaan daarom altijd februari/maart een weekendje naar Centerparcs. Ik vind het niet gek dat je het vraagt hoor? Ik weet niet of er meer zijn die zoiets doen, maar ik zeg altijd, wie niet waagt, wie niet wint en nee heb je en ja kun je krijgen.
vakantie: wij gaan naar CP! (centre parcs hihi) Lekker makkelijk en zeer vriendelijk met zo'n kleintje! Volgens jaar gaan we wel weer verder weg, maar het is ook even kijken hoe leuk Mees het vind, al voorzie ik niet veel problemen hoor!
Wowww, mooie buik hoor. Ook zo mooi aan de voorkant. Ik draag ook echt voor, maar die van jou is wel wat groter hoor. Vanmiddag werd er nog tegen mij gezegd, je bent wel smal in je gezicht hoor. Maar wat wil je ook, afvallen bij overlijden van oma en 2 weken geleden erg ziek en niet kunnen eten. Ben nog maar 10 kg in deze zwangerschap aangekomen.
Dank je Jomi, Jij hebt idd ook een prachtige buik. Het is toch ook niet gek dat je door alle stress afvalt. Vind het nog knap hoe je jezelf hierdoor heen slaat. Knuffel meid.!!