Gelukkig maakt mijn mannetje altijd het bed op. Omdat ik beschadigde nekzenuwen heb, heb ik de kracht niet om bv een hoes om een dekbed te doen. Dan verga ik van de pijn. Maar mijn mannetje is er heel handig in en heeft het altijd zo voor elkaar. Jammer dat je mannetje een beroerde nacht heeft gehad. Hoop dat hij zich snel weer beter voelt. Hier is het ook nog mooi weer, ik zit dan ook in Friesland (10 km van Heerenveen af). Het waait hier ook hard en kunnen dus ook niet buiten zitten.
Dat is zeker leuk dat je er wel 3 van kent. Ik hoop van harte met je mee dat ze er allemaal zo lang mogelijk in mogen blijven zitten.
Dank je wel hoor. Ik snap het zelf soms ook niet hoe ik dit allemaal nog volhoud. Maar ik hoop dat we donderdag meer weten, Ik hoop zo dat hij mij wil helpen, want ik kan echt niet meer hoor. Ik lig nu bij moeder op bed met een laptop, totdat wij gaan eten. Als er straks visite komt, kan ik ook niet languit op de bank. En als het niet meer lukt, ga ik naar huis. Knuffel terug.
Zo dames, heb even gereageerd. Dit was even de makkelijkste manier nu ik hier zo lig. Vanmiddag heb ik mijzelf nog even verwend, heb een leuke buitenpot met 3 Spaanse margrieten erin gekocht. Ook ben ik verwend door de man van mijn moeder. Vorige week heb ik toch een nieuwe digitale fotocamera gekocht. Wat heeft hij gedaan, geeft hij mij zo een nieuwe fotoprinter die bij die camera hoort. Alles erop en eraan. Ach, opa is ook zo blij, maar ik had natuurlijk wel weer tranen in mijn ogen. Ik wens jullie allemaal alvast een smakelijk eten en tot laters. Liefs JoMi
EGO- Ik had vanmiddag toch maar even gebelt naar de vk ivm vruchtwatet verlies op aanraden van jullie en mijn moeder en zus. Beter een keer te vaak gaan. Ik ben geweest, en ze heeft alles gecheckt, hartje klonk goed en ze dacht dat het een lange baby gaat worden(ben benieuwd). Ze kon niet echt zeggen of het vruchtwater was, nu moet ik het proberen op te vangen, of een plastic zakje in mijn ondergoed leggen, zodat ze morgenvroeg even kan kijken of het vruchtwater is, en dan kan ze alsnog actie ondernemen (wat ze daarmee bedoelt weet ik niet?) Dus, ik ben benieuwd, wie weet is het weer geen vruchtwater. maar ja, dan heb ik in ieder geval gecheckt. Mijn zwangere zus (31 weken) was met me mee gegaan en toen we binnen kwamen voor mij, zei ze tegen mijn zus, 'jou moest ik net hebben' Blijkt dat ze resultaat van het bloedonderzoek binnen had, en dat ze zwangerschapssuiker heeft. Morgen druk dagje dus, zij gaat met mij mee naar de vk en ik met haar mee naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Twee halven vormen een hele Verder wat last van krampen en harde buiken, maar weet nog steeds niet of het nou door gaat zetten, zal nog wel een paar dagen duren denk ik. Ik ga zo even op bed liggen proberen wat te slapen, want mijn nachten zijn echt klote. Stel dat ik vannacht begin dat ik toch redelijk ben uitgerust. @Vakantie- WIj gaan niet dit jaar, mijn vriend werkt sinds februari bij zijn nieuwe werk en heeft na mijn bevalling al 2 weekjes vrij, en dan in december gaan we als het goed is verhuizen, dus hebben we die dagen hard zat nodig. Verder lees ik nog geen babynieuws, ben benieuwd wanneer de volgende word geboren en hoe alles verloopt. Morgen zal ik proberen om wat meer te reageren op iedereen, maar ben echt kapot, druk dagje weer. *Knuffel*
hahaha meiden wat ik nu weer heb! wij zijn verslaafd aan de griek vinden we helemaal geweldig en we komen daar zo vaak dat ze ons al kennen. nu hebben we besloten om morgen naar de griek te gaan. is ie dicht op woensdag #-o helemaal vergeten! maar schoonzusje kan donderdag niet dus nu gaan we vrijdag mits ik niet bevallen ben! dus ukkie nog ff blijven zitten tot vrijdag nacht!!! de auto is weer heerlijk schoon! kon het natuurlijk niet laten om ff te helpen! staat de hele buurt me stom aan te staren van hallo moet jij niet bevallen! ik zeg ja liever vandaag dan morgen maar de kleine wil nog niet! @evy77 mooie buik meid! jouw tattoo is ook wat uitgerekt he! die van mij is mega nu hahaha! @kroepie DANK JE!!! @joki hahah moest er wel om lachen!!! @marooz je mag niet klagen over je buik kijk eens in de box of bedje tering zon mooi manneke ervoor terug! tuurlijk kom ik! ik hou niet van dat soort programma's maar wel leuk dat het allemaal bekende zijn. @mamasuusjuh goed dat je gegaan bent meid! succes morgen ook voor je zus! @all ik ga lekker pasta eten zometeen! staat nu te pruttelen is bijna klaar. dan met mannetje film kijken! nee dat doen we nou nooit verder lekker weer optijd na bed en heerlijk slapen! fijne avond meiden en tot morgen!!!! OW JA DAN WIL IK BABYNIEUWS LEZEN!!!
pfff, terug uit de stad en wat lig ik eraf. het is echt een ramp om pasfoto's te laten maken van een week oud kindje! ze moeten namelijk de ogen open hebben, hoofd min of meer recht. we zijn er een half uur ruim me bezig geweest.... toen lekker taart eten en langs de drogist en ik was weer helemaal op! ben superblij met m'n dubbele mountain buggy! hij rijdt super! natuurlijk blijf ik nog bij jullie kletsen maaike, bij de mam's is het nog niet echt gezellig. straks als we daar met z;n allen zijn weer!
Sabrina, heerlijk weer een film avondje. De uk moet maar even blijven zitten dus. Hoop voor je vk dat je niet vrijdag nacht gaat bevallen. Lekker puffen met veel knoflook op. haha.. Geniet van je avond en tot morgen. Ik wil ook babynieuws morgen..!!!
Hoi, ben hier weer, net mijn nieuwe stofzuiger uitgeprobeerd fij joh voor een nestelachtige hoogzwangere moeder kan nu als ik wil heel de dag stofzuigen. Ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient. ikke voorlopig niet ga toch maar voor 23 mei wat ik altijd gezegd heb valt het niet tegen. wel veel last van harde buiken maar dat is niet te vergelijken met weeen dat is het voordeel als je al een keer bevallen mbent je weet wel wanneer je voor het eggie begint dus gewoon afwachten!!! en wachten duurt zo lang!!! Ga zometeen song festival kijken benieuwd nederland zal er zo wel uitliggen zoals gewoonlijk groetjes Colin
hallo allemaal, even een update af en toe ongigevoel, soms weg soms aanwezig, geen idee welke kant het uitgaat, we zien wel. Ik maak me niet meer druk, die paar dagen, het kan hooguit tot zondag duren, dus ik ben blij, vriendje is en bij de bevalling en nog een paar dagen in het kraambed! Ben moe en misselijk dus hou het even kort.
Majkuh, lekker dat je nu zo ontspannen bent. Misschien zet het daarom nu wel door. Ik voel me net als jij ook zo misselijk en ben zo moe. Ga zo maar slapen. Heb ook erge pijn in mn rug.
Meldplicht! Vandaag heeft het weer de hele dag gerommeld, zit zo'n 6-8 minuten tussen steeds, maar het zet helaas niet door.... Ik ben benieuwd of de been nog uitzichzelf wil komen hihi. Morgen ben ik jarig, maar vier het gelukkig niet. Kruip lekker in mijn eigen schulp haha; Ik wil baren!!!
Rommelende meiden een hele dikke knuff! Buddy maaike...lieverd ik hou mijn tel in de gaten! Hoop dat het door zet!
@joki ja is altijd heerlijk maare weet nu al niet meer of ik het wel ga redden! ben elke keer tegen deze tijd helemaal gesloopt! dus hoop dat ik niet in slaap val onder de film! hahha ja lekker toch lig je te puffen vraagt ze zo wa heb jij gegeten heerlijk GRIEKS!!!! @colin kom je ook ff hier??? hahaha lekker toch uitproberen! dingen moeten het wel goed doen he! @majkuh you go girly ow spannend!!!! @draadje nee niet bevallen op je eigen verjaardag meid! @marooz niet te lang blijven staren meid! nou de film begint! tot morgen meiden!
even ego update!! hier de hele avond last gehad van weeen. Heel de tijd het idee dat het door ging zetten, net even warme douche genomen en nu veel steken in me vagina maar wel minder als wat het was. Soms komt het terug, dus of het is een begin of het is allemaal vals. De kleine meid is wel behoorlijk druk in me buik, heb ze lang niet zo veel voelen bewegen. Dus of ze zit te romellen of ik weet niet wat,,, @majkuh hoop dat het bij jou doorzet zal wel lekker zijn dat je mannetje lekker lang kan genieten althans lang maar meer kan genieten van jullie!! sorry verder weet ik het even niet meer
Owwww, zo zielig mijn 'zoon' zijn vriendinnetje heeft het uitgemaakt en hij is he-le-maal van slag, ligt al 2 uur opgekruld op de bank te huilen n te sippen, zegt geen boe of bah..... Arm jong is 12........en dit gaat nog zooooo vaak gebeuren, maar hij is net als papa, als die zijn hart verpand dan heb je het en mag je het houden, is hondstrouw (om aan te geven, mijn vriend is 44 en ik ben zijn tweede vriendinnetje........hij heeft zelfs gewacht tot zijn 18e voordat hij 'de ware' ontmoette, als dat niet lief is ;0)
Goede avond meiden, @ mamasan: Ow wat een heerlijke foto van je binkies! Een grote trotse broer zo te zien. @ Makjuh/Buddy: Hoe is het nu met jou? Ben je al bezig...ik duim voor je hoor! Ow ik hoop zo dat het goed komt met die tickets! @ MisssZ: Ow wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen, en ook fijn dat Gwen niet 1x wakker is geweest! @ Sabrina: Sorry, ik zal nog veel meer spammen ! Maar dat verwacht ik ook wel van jou hoor, ik ben zo benieuwd naar jou mooie meissie! @ Joki: Gefeliciteerd met je 40 weken! Wauw wat een mooie buik heb je, je draagt echt naar voren. @ JoMi: HaHa, jij ook al jarloers! Ik hoop voor jou ook dat je je kleintje snel in je armen kan sluiten! @ Evy: Bedankt, ja Keano is zeker schattig ! Wauw ook al zo een mooie buik, geniet er nog maar van je gaat het echt missen! Waar blijven de baby's...ik wil babynieuws!!!!! Ik doe een weeendans speciaal voor jullie: \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ en helpt het...? Hier een off-dag...de welbekende kraamtranen ze blijven stromen. Jaylin sliep vannacht tot half 3 goed daarna tot half 6 met haar op gezeten *gaap*. Voor de rest van de dag ging het prima, ze slaapt overdag als een roosje (als ze dat 's nachts nou ook eens deed... [-o< hihi). Keano is op de psz geweest, en heeft trots een foto laten zien van zijn zusje. Vrijdag gaat hij trakteren op de psz. Vandaag gelukkig geen bezoek gehad, had niet gewild dat iemand mij in zo een dip-periode zag...heerlijk bij mijn man uitgehuild. Liefs, misspuma
Ahh wat zielig voor je zoon Makjuh, luddefede is echt niet leuk. Jomi, hopelijk voel je je vanavond wat beter. Is ook niet alles om nu nog op een verjaardag te zitten Draadje, jij hebt dus ook het risico om op je eigen verjaardag te bevallen. Ik ben de 21e uitgerekend en de 23e jarig... Hoop voor hem dat hij eerder of later komt. Samen met je moeder is ook niet alles denk ik Colin, heerlijk schoongemaakt dus. Wat voor een stofzuiger heb je. Wij hebben een dyson, ideaal Sab, en lekker gegeten? Geniet van je filmpje meid (dat je daar trouwens nog je aandacht bij kan vestigen... mijn concentratie is al niet alles en nu helemaal niet meer) Evy mooie buik joh!!!! Kroepie, hoe is het nu met je kerel? ehm, wat erg ben alles alweer kwijt. Ik ben ook best moe, heb mijn middag dutje overgeslagen omdat ik afgelopen nacht zo goed had geslapen. Maar dat hakt er nu wel in. Ga zo dus maar even mijn bedje in denk. Mijn vriend was trouwens vandaag nog even naar de hema geweest voor zijn werk (moest vouwgordijnen bestellen ofzo) en hierdoor kon hij 4 knuffies meenemen!!! Yeah!!!! Ik heb nu die roze poes, blauwe hond, rode paard en groen schaap. Helemaal geweldig. Poes en paard zijn voor Gwen en die kleine man heeft die andere 2. Helemaal leuk. Misschien nog tot vanavond en anders tot morgen, hopelijk lees ik dan weer een nieuw wereldwonder!!!