ahhh misspuma, die kraamtranen.... Lekker laten lopen. Ik heb er bij Gwen geen last van gehad, maar huil sowieso niet snel (al weet ik niet of dat verband met elkaar heeft hoor). Hopelijk slaapt je meisje vannacht wat beter. Lijkt me echt heel erg wennen hoe het straks weer gaat met zo'n kleintje. Als Jaylin 's nachts huilt wordt Keano dan ook wakker? En hoe is Keano voor haar? Lief of is hij stiekem toch niet zo heel erg blij met haar? Ik ben namelijk zo benieuwd hoe Gwen gaat reageren....
wonders: spannend meid ik hoop dat het het begin is!!! maaike; oh wat ziewig!!! maar hij heeft duidelijk wel goede genen gekregen dus misspuma; lekker huilen meid, en die gebroken nachten herken ik... gaaaaaap ik probeer de papa altijd wat te laten liggen als mees onrustig is, al neemt ie me dat niet in dank af hoor! hahaha hij wil eigenlijk dat ik hem altijd wakker maak!... Missz; ook al knuffies aan het sparen? het is een rage !!! hahaha Meiden weet iemand hier meer over verborgen refluX?.... Ik heb het id dat Mees hier last van heeft namelijk. Tijdens en na de voeding kreunt en gromt (?) hij heel erg. Het lijken me geen krampjes... ook herkauwd hij zijn voeding, en is zijn tong wit beslagen hij hikt ook heel veel... vaak trekt hij een pijnlijk gezicht als hij herkauwd... en ook wil hij sinds een paar dagen niet op zijn rugje liggen mar graag rechtop gehouden worden, of op zijn zij... Het enige wat hij niet doet is heel erg huilen... maar de rest lijkt wel heel erg op verborgen reflux... Misschien even ankaarten bij de ha?
Vanmiddag al een heel verhaal getypt maar nadat zoonlief op een knop had gedrukt was alles weg Nu dus opnieuw... Hij ligt nu op bed dus nu is het veilig whaha Nou hier vandaag voor het eerst alleen met de kids! Pfff pittig hoor... Is me echt tegen gevallen. Waarschijnlijk ook omdat ik zelf nog niet alles ben. Veel moe en slap voelen! Niet leuk maarja vk en kraamhulp hadden al gezegt dat het even kon duren eer ik me beter voel. Moest me rust tussendoro pakken maarja dat gaat haast niet. Joey slaapt nog 1 a 2 uurtjes s'middags maar dan komt ons Jill tussendoor ook voor de fles. Dus dat gaat niet.... Al merk ik dat ik het wel nodig heb! Tegen de middag val ik haast om Nou ja zal wel goed komen allemaal.... Verder is de dag goed gegaan! Joey word steeds rustiger en weer zijn eigen en ons Jill is een tevreden meisje... @Wonders : Spannend joh! Klinkt goed in ieder geval... Hopelijk zet het goed door! @Majkuh : Ook aan het rommelen... oooh spanned.... Goed nieuws in ieder egval dat je vriend bij de bevalling zal zijn! @Mamasan :Super foto van je jongens.... Echt mooi! @misspuma: jij ook al van die onwijs mooie foto's.... smelt gewoon weg hier! Kraamtranen ppfff heb ze ook een paar dagen gehad! Erg vervelend maarja hoort erbij he. @Sabrina: hopelijk haal je de griek vrijdag nog Keer lekker smullen voordat ze komt fijne avond meid.... @Joki: Wat een mooie buik heb je.... Sorry ben de rest effe kwijt.... Maar wil iedereen die aan het rommelen is sucses wensen! Dat er maar weer een babyboom komt! We zitten te wachten op jullie kleintjes Voor iedereen een dikke knuffel!
@ MisssZ: Keano wordt niet wakker als Jaylin huilt 's nachts dus dat is een pluspunt! En hij is tot nu toe heel lief voor haar, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen. @ Mees: Ja, die kraamtranen pfff...! Ik probeer mijn man ook altijd te laten liggen als Jaylin 's nachts onrustig is, vandaar dat ik dan naar beneden ga. Maar hij neemt dan meestal de avond-fles zodat ik er vroeg ik kan kruipen. Kan het toch niet laten hoor: Liefs, misspuma
Ooohhh de arme schat, ik was hem kwijt, is hij in ons bed gekropen......... Zo sneu, heeft al zo slecht nieuws gehad vorige week, is weer helemaal mis met hem en zijn moeder omdat ze gewoon weer haar exvriendje boven haar zoon zet,(dus dikke kans dat hij binnenkort wel bij ons woont fulltime) arm kind heeft het echt zwaar momenteel
Marooz, hoor je hem ook veel slikken? Ik zou het gewoon aankaarten bij de HA. Zelf flink wat info op internet zoeken en in de gaten houden, ook ruiken of je soms zuur ruikt. babietje van mijn vriendin heeft het ook, niet in ernstige mate, maar wel soms vervelend.
@ Makjuh/Buddy: Ik denk aan je hoor, en ik wacht met smart op een sms-je! (sorry dat ik niet zoveel tijd meer voor je heb, maar na de kraamweek zal dit wel weer goed komen hoor!). Liefs, misspuma
Misspuma; wat een scheetje is het zeg! Om op te eten! Maaike; ja hoor hem veel slikken idd, en als hij aan het herkauwen is dan ruikt hij ook zuurderig uit zijn mondje... dus heb zelf het id dat het wel reflux is, maar gelukkig niet zo erg dat hij er heel erg bij huilt.... hij vraagt alleen wel vaker om de borst :-S En wil steeds rechtop zitten... nu ook... heb hem net terug gelegd in zijn bedje en hij begint gelijk weer te kreunen en kronkelen... Ik ga vanavond iig even zijn matras wat hoger leggen bij het hoofdeinde zien of het helpt..
Maaike wat zielig voor je zoontje... en wat sneu dat hij van zijn mams niet de plek krijgt die hij verdient... gelukkig heeft hij wel een super "stief"mama!
doe niet zo gek doos! je bent net bevallen, je hebt wel wat anders ana je hoofd, hop met je kop in die wieg!!
marooz, zou dat zeker in de gaten houden, klinkt wel erg als maagzuur omhoog hoor, ik heb er verder geen verstand van, maar het viel me bij de baby van mijn vriendin wel op (haar alleen niet vreemd genoeg, maar goed.....) Ik zou ermee naar de dokter gaan als het aanhoud hoor! en wat betreft mijn 'zoontje'' tsja, is echt heel sneu, ben een paar weken geleden met zijn moeder gaan praten,w eet niet of je dat nog weet........nu dus weer in gesprek via de email, heb haar gevraagd hoe het zit en ze draait er een beetje omheen, dus heb een hele nette, maar duidelijke mail met hoe ik het zie en de eventuele oplossingen erin gezet. Zo stom, we hebben een co-ouderschapregeling, ze kan die vent 4 dagen in de week zien, zoonlief kan een weekend in de maand naar ons, er is van alles mogelijk zodat zij EN haar vriendje houd En haar zoon grrrr...maar goed, eerst afwachten wat ze zegt, maar vind het echt zo sneu voor dat kind. Hij doet wel stoer, maar is nog zo klein, is gewoon in ons bed gekropen, dat zegt genoeg.......
Heey dames, Ik lees net een pb van majkuh. Ik ben idd een poos niet geweest. En ik denk dat ik voorlopig alles behalve actief zal zijn op het forum. Ik lees wel zo nu en dan mee en mn man spiekt voor babynieuws. Alles gaat goed, maar ik ben niet vaak meer online. Sorry dat ik je zo heb laten wachten majkuh. Manlief had nog gelezen dat je naar me vroeg. Verder was harmless bevallen van stan las ik. Van harte hoor. Majkuh: Hoop dat het voor jou ook gauw mag vlotten iig voor de 18e. Sorry meiden, maar ik spiek nog wel mee.
huh, ik had net een berichtje geplaatst en nu is die weg??? Ik vroeg ook nog naar Oem, maar die heeft zich al gemeld. Fijn dat het goed gaat met je, we zien je wel weer verschijnen als je meer tijd hebt. @all, ik heb geen idee meer wat ik allemaal had neergezet. Ik kom morgen weer loeren. Ga nu echt afsluiten
Maaike; ja ik weet iddnog dat je een gesprek gehad hebt, en dat ging toen heel goed... das dan zo jammer heh?... dat het zo snel weer de oude situatie is.. en er is er 1 duidelijk het dupe van.. die arme kerel.. en idd als die in jullie bed gekropen is dan zegt dat al heel veel, die voelt zich helemaal niet happy...zielig... Ik moet voor mezelf ook al naar de HA dus dan kaart ik het wel eventjes aan, klinkt idd wel erg als reflu heh?... we zullen wel zien! Oem; meid doe maar rustig aan hoor! Je man kijkt dus nog wel eens op het forum begrijp ik? dan krijg je babynieuws wel mee, en verder horen we het wel als jij zelf babynieuwds hebt natuurlijk! knuff! Missz; lekker slapen alvast!!
brrr voel me de hele dag al niet lekker, soort van misselijk/last van mijn maag en constant harde buiken sinds een paar uur, maar niets wat doorzet.......misschien vannacht ach ja, dan morgen nog en dan is het alweer donderdag, ben echt zoooo blij hahahah!!
makjuh, bevalse vannacht Ik weet het alweer, Marooz die witte tong had Gwen ook toen ze nog inieminie was. Ik weet niet of je bv of fv geeft (ik gaf borst) en ik weet nog dat ze zeiden dat dit heel normaal was. Dat slijt vanzelf weg zeg maar. Echt dat wittige, achterin duidelijker dan voorin zeg maar. De rest kan ik je niet mee helpen. Liefs
Missz; dank je wel meid... die witte aanslag op de tong is idd heel normaal bij bv, maar met alle andere dingetjes erbij laat ik het denk ik wel eventjes nakijken. Zou anders zo zielig zijn als hij last heeft van maagzuur en ik het niet door heb! hihi En idd Maaike ga maa lekker los vanacht! Meiden ik ga ook eindelijk weer eens op bed! Mees is nu weer rustig dus heb goede hoop op een paar uurtjes (lees 2!!! hahahah) slaap! Dikke knuff