Hahaha, nee bevallen gaat niet gebeuren vannacht helaas, alles is afgezwakt. Wel harde buiken maar doen geen pijn oid, dus weer zon bitch van een nacht en dan hopen dat ze morgen komt
Hoi Dames, Hier ben ik dan eindelijk, tijdens ww, vruchtwaterverlies en slijmpropverlies met wat bloed, alles waar een bevalling mee kan beginnen heb ik last van. Vanaf 3 uur niet meer kunnen slapen, heb om 5 uur vriendje uit bed geschopt. En we zijn nu beneden aan het noteren, en proberen vruchtwater op te vangen. Ondanks alle voortekenen twijfel ik nog wel, maar geloof eigenlijk niet dat het nog kan afzakken. Pfff...Zucht Kneun. Zou het dan eindelijk zo ver zijn, Fabienne is ook geboren met 39,1 weken... Zou wel toevallg zijn. Om 10:30 uur moet ik naar de vk, dus we wachten rustig af. Vriendje blijft in ieder geval thuis, stel dat het nog af zakt kan hij altijd nog vanmiddag gaan werken (maar denk niet dat dat gaat gebeuren) maar je weet maar nooit. Ik hou jullie op de hoogte dames, ik ben benieuwd, ga weer even waggelen door de kamer. Mijn ww zijn trouwens nog niet met veel regelmaat, maar langer als 10 minuten duurt het niet voordat er weer een komt, al duren ze nog niet een volle minuut. Dus het is nog spannend...>!! Knuffel Suus
***Meldplicht*** Goedemorgen allemaal, Hier nog steeds een dikke ronde kamerolifant. Die weer een hele slechte nacht achter de rug heeft en al bijna een uur op is. Heb gisteren wel een gezellig dagje bij mijn moeder gehad, maar was ook wel vermoeiend. Ik ga zo nog even een uurtje proberen te slapen, om 8.00 moet ik weer mijn medicijnen hebben. Dus ik zie dan nog wel even als het lukt om nog wat langer te slapen. Tot later. Liefs JoMi. ***Einde meldplicht***
MELDPLICHT helaas hier niet bevallen, zelfs geen ww JA wel 1 hele!! hahaha, werd wakker en dacht:'AUWWWW, die doet zeer!!' en toen was het weg, kunstig niet waar?! Mamasuusje, spannend hoor, ben jij dan eindelijk de volgende?!! Jomi, hoi kamerolifantje!
*********************************************BUDDYNIEUWS********************************************* Vannacht om 4.58 uur kreeg ik de volgende sms (gaap): Wonders: Hoera Savanna is geboren om 3.36 uur. Ze weegt 4750 gram en is 54 cm lang. Ze doet het goed. XXX Anne, Natasja en Alysia *******************************EINDE BUDDYNIEUWS***************************************************
@buddy/ Wonders !!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER SAVANNA!!! Toch nog snel gegaan of niet??? Wat heerlijk dat ze er is... en ik ben benieuwd naar het verhaal. Nu eerst lekker bijkomen en genieten @Misspuma Wat een DOTJE!!!! @Majkuh Ooooooh zo sneu voor je zoon meid. En liefdesverdriet op die leeftijd is zo erg Misschien is het voor alle rust wel beter dat hij toch bij jullie komt wonen?? @Marooz Ik zou even bellen meid. Klinkt niet helemaal fijn... kan me voorstellen dat 't voor je kleintje nog vervelender is! Niets erger dan die zure melk steeds opgeven @Oem Fijn dat je even laat weten hoe het is meid. Goed om te horen dat het goed met je gaat, maar heel begrijpelijk dat je hier wat minder bent. Je laat ons toch wel weten als je bevallen bent?! Succes met alle gezondheidsperikelen thuis! Liefs @Mamasuusjuh Oh wat hoop ik dat het doorzet voor je!!! Ik duim heel hard met je mee En anders succes bij de VK!! @Jomi Jij ook al weer vroeg lees ik. Ben ook heel de nacht onrustig geweest en veel wakker. Heb nog getwijfeld of ik er gelijk uit zou gaan, maar ben nog maar even blijven liggen... Dikke knuf voor jou! Hier dus een mega onrustige nacht... lag er rond 23.00 uur in, gelijk in slaap gevallen, maar daarna veel wakker geweest Het ging steeds zo goed met slapen, maar het lukt me steeds minder. Als meissie zo naar school nog maar 's proberen.... oh nee, kan niet. Ik ga om 10.00 uur naar mijn 'dinntje toe. Dan tussen de midddag nog maar even lekker koesen. Verder vanmiddag om 16.00 uur met manlief naar de KNO arts en dan gelijk klossen halen voor ons bed (zorgwinkel zit in het ziekenhuis) Dan vanavond nog zw.yoga... en dan is de dag weer om. De babyboom is hopelijk begonnen met Savanna... dus andere meiden, kom op!!! Liefs
@Draadje VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt... en nog even niet bevallen hoor
Wonders gefeliciteerd met jullie dochtertje Savanna. Ik weet nog niet of ik naar de vk ga, denk dat ik over een paar uur haar beter hier kan laten komen. Ik zal haar dadelijk even bellen wat ik het beste kan doen! Met die ww de auto in en uit, dat gaat niet werken denk ik. Spannend, ik ben zo benieuwd! Nog steeds ww, en slijm/bloedverlies, en vruchtwater(al zou ik dat wel naar de vk willen brengen om te kijken of het echt vruchtwater is) *Ondertussen flink de ww aan het wegblazen, even noteren hoe het nu is, enige regemaat hoop ik* Hou jullie op de hoogte!
goedenmorgen meiden Allereersthappy birthday to draadje!!!! maak er een leuke dag van meid! @wonders2 balen is dat he als je niet weet of het nu echt of allemaal nep is. je lichaam kan je zo voor de gek houden pfff @majkuh aaa wat zielig van je zoon *knuffel voor hem* @misspuma ja ik ben ook zo benieuwd. me man kreeg gister een mail met een zwangere vrouw en op der navel had ze zon kijkgat(wat normaal op een voordeur zit) zegt ie had je die maar! hij kan ook niet meer wachten! *knuffel voor jouw* ow komt ze weer!!!! ik wil ook =P~ =P~ =P~ @misssz heerlijk gegeten. film werd idd ook niks lag weg te dommelen en manlief heeft me na boven geschopt! @marooz meid met reflux moet je het idd even aankaarten ik was ook een baby die niet huilde en me ouders hebben me heel lang laten lopen ermee en het zuur wat omhoog komt kan de slokdarm beschadigen. dus beter even na laten kijken meid! @marloes22 hahah zie het helemaal voor me MAMA delete. kan je de voeding van jaylin niet een stukje verlaten of vervroegen zodat jij ook ff kan slapen? @oemhudaifa mmm bij jouw nog geen babynieuws dus. lekker dat het goed met je gaat. ook met je schoonvader? @mamasuusjuh ow meid wat spannend! nou kom maar op met babynieuws! @kroepie *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* lekkere tijd! @wonders2 van harte met jullie dochter! vannacht heb ik weer heerlijk geslapen! helaas is de film niks geworden want na 15min lag ik weg te dommelen op de bank en heeft manlief me na bed geschopt! hij wil ook dat ik smiddags nu nog ga slapen maar dat kan ik bijna niet en dan slaap ik snachts niet! maar kom nu ook aan genoeg slaap we liggen er meestal om 10 uur in en om 7 of 8uur ben ik wakker! dus heb dan genoeg! vandaag verder geen plannen alleen vanavond bij schoonzus eten! eten we lekker pannekoeken! mjam jam!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 35mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 13 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur * 14 mei:Kroepie, controle vk, 14.40 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 18 mei:Sabrina1984, controle vk, 11.50 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: baby BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m7dx811n] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m7dx811n] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 3510gr 51cm[/*:m7dx811n] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m7dx811n] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m7dx811n] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m7dx811n] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m7dx811n] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m7dx811n] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m7dx811n] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m7dx811n] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - 3760gr - 51cm[/*:m7dx811n] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m7dx811n] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m7dx811n][*] Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ??[/*:m7dx811n] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m7dx811n] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m7dx811n] [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m7dx811n] [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm[/*:m7dx811n] [*] Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 54cm [/*:m7dx811n] Tussenstand: 12 meisjes - 8 jongens NOG 15 WACHTENDE MAMA'S
Goeiemorgen, die had ik niet aan zien komen, enw at een gewicht en lengte1 gefeliciteerd met savannah!!!!!
###inbraak### Ik wil wonders even feliciteren met savanna, heb veel msn contact met haar!! Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!! spreek je snel weer!! xxx juni mama 2009 ###uitbraak###
***meldplicht*** Na een goede nacht weer een slechte nacht. Ach, kan ik er alvast weer even aan wennen. @Marooz; Gezondheid van je zoontje is idd het belangrijkste. Hopelijk is het geen verborgen reflux. Good luck @Makjuh; hahaha wel 1 hele wee hopelijk komt de rest snel @Kroepie; ook al een bud nacht achter de rug. Ik heb mijn telefoon altijd op stil staan naast mijn bedje, kan ik ook niet gestoord worden. Succes vandaag bij de KNO arts @Draadje; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! JIj hebt dus ook het risico dat je een beebje krijgt op je verjaardag. Ik ook, ik ben de 21e uitgerekend en de 23e ben ik zelf jarig. Ben benieuwd. @Wonders; Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Nog een behoorlijk gewichtje aan haar kontje hangen! @Suus; En en en en en??? Spannend hoor, wat ga je met Fabienne doen? Heel veel succes meis, hopelijk heb je snel je beebje in je armen @Sab; hahaha, ja ik kan dat echt niet meer hoor een film kijken. Dit vind ik al vermoeiend . Wel lekker geslapen? En heerlijk pannekoeken eten vanavond. Ik moet nog bedenken wat ik ga eten. Zal niet heel uitgebreid zijn denk ik want heb nergens zin in (goh, gezellig he...) @Jomi; jeetje, jij hebt ook al zo'n rot nacht gehad zeg. Je was er in ieder geval vroeg bij zeg maar. Hopelijk kun je na je meds nog even een tukkie doen. *knuffel* @all; ben echt een beetje sjaggie. Door dat gebroken slapen (en Gwen heeft gewoon heerlijk geslapen weer, was misschien een eenmalige actie eergisteren) word ik er niet gezelliger op zeg maar. Ik heb ook constante druk aan mijn onderkantje en alles is opgezwollen (sorry, ik kan me dat niet meer herrinneren van Gwen eerlijk gezegd) en nu heb ik gelezen dat dit ook een verzakking kan zijn??? Huh??? Ik til natuurlijk nog best wel veel (15 kilo). Ook heb ik veel steekjes daaronder. Morgen naar de vlos, dan zal ik het er wel even over hebben Ik ga even gwen helpen met haar broodje en dan gaan we de hond uitlaten en bedenken wat we nu gaan eten vanavond...
hahaha hier ook geen zin om te koken dus doen we het steeds zo! balen dat je slecht slaapt! wou dat je wat van mij kon krijgen! *stuur jouw slaap toe*
Maaike, na gisterenavond dacht ik, nou die is beslist vannacht bevallen. Jammer, jammer jammer meid, helaas heeft het niet mogen doorzetten. Op naar de volgende nacht zou ik zeggen . Jouw dochters waren toch ook rond deze tijd geboren. Kan niet missen dan vandaag of morgen . Bij mij was het 1ste 40, 4, 2de 40,5 en 3de 40,4. Dus zet hem op. @draadje, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er maar een leuke dag van. Toch nog een kindje geboren vannacht, daar word ik blij van @WondersVan harte gefeliciteerd met jullie dochter. @MissZ, knuffel meid, valt niet mee he. Hoop dat het niet meer lang gaat duren voor je. @Sabrina, mmm lekker pannekoeken. Je hebt me op een idee gebracht voor vanavond . @Kroepie, ooh mied die slechte nachten moeten je wel opbreken. Heb helaas geen tips. Denk maar lekker aan jezelf overdag. Knuffel en smak..... @Mamasuusjeh, zet hem op meid, succes. Nou zlef weet ik niet wat ik meemaak. Pip heeft gewoon weer voor de derde nacht op een rij goed doorgeslapen. Wat een badje voor het slapen gaan allemaal wel niet kan doen, wonderen. Voel me gelijk weer een stuk beter. Vandaag is het echte leven weer begonnen. Mannetje weer werken, Janne weer zelf naar school gebracht. En het ging allemaal goed . Fijne dag iedereen