Nou Meiden, Ik heb goed naar jullie geluisterd hoor. Ik heb de VK gebeld en verteld over mijn klachten en ze was binnen een kwartier hier. Mijn bloeddruk was 145/85 en de kleine had besloten om na 5 weken met haar ruggetje links te liggen nu het ruggetje rechts, dus waarschijnlijk de reden dat ik haar niet voelde. Bizar. Vanwege mijn misselijkheid en overige klachten moest ik toch voor de zekerheid naar het ZH aan het CTG, maar liefst anderhalf uur aan dat apparaat! Bloeddruk 140/100! Mijn urine en bloed wilden ze ook controleren omdat alle klachten erg wezen op een zw.vergiftiging. Ze kon me niet garanderen dat ik naar huis mocht Na dik 2 uur daar geweest te zijn waren de uitslagen goed en mocht ik godzijdank naar huis. Word vanaf nu iets strenger gecontroleerd en er is me op mijn hart gedrukt. ALTIJD BELLEN. Gisteravond heb ik eigenlijk de hele avond alleen maar kunnen janken, dus nu ook weer met barstende koppijn wakker geworden. @wonders: Gefeleciteerd met jullie dochter
@Sab; Hahaha hier probeer ik ook altijd dat ik wel 1 keer in de week ergens kan aanschuiven. Het scheelt mij weer koken en lang in de keuken staan met een kleine die er ook bij wilt zijn. Altijd leuk zo'n peutertje die ook in een pannetje wilt roeren hahaha @Sim80; Heerlijk zeg dat je kleine meisje het zo goed doet. Een derde draaid dus net zo makkelijk mee als ik het zo lees. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met 2 van die kleintjes. En ik hoop ook aan de ene kant dat het niet al te lang meer duurd maar goed het is dan zo terleurstellend als het wel lang duurd he hahhaha. Het komt wanneer het komen moet, ik ga uit van volgende week of die week erop @Dancevalle; gelukkig is alles goed. Wel een hoge bloeddruk hoor, jeetje meid. En idd, altijd bellen! Daar zijn ze voor, en al zouden ze denken dat je je aansteld dan nog is het voor je eigen gemoedsrust. Ik ga hier een kleine poepbroek verschonen. Stinkie stinkie naast me.
damn meid jij heb dus een pittige dag gister achter de rug! *knuffel* blij dat alles goed is meid! toch maar goed dat je ff gebeld heb!
@sabrina Was mij ook al opgevallen... dames... waar zijn jullie?! Fijn dat je zo lekker geslapen hebt meis! @Majkuh Ik snap dat wel van je banner @Sim Wat heerlijk dat het zo goed gaat!!! @de rest... Ben nog steeds moe. Dus na het koffiedrinken duik ik tussen de middag nog lekker mijn bedje in! Kan er nu al naar uitkijken. Tot later!!
jah, er komen steeds meer dagen 'overdue' op te staan!! da's niet leuk Bidden dat de VK morgen tijd heeft!
**meldplicht** wonders: gefeliciteerd met je dochter en wat een gewicht en lengte is in iedergeval geen kleintje!!!!! goedemorgen, weer heerlijk geslapen (sorry) maar dan kan ik weer een stootje hebben!!! alleen harde buiken verder alles rustig. o jah mijn voeten doen zo`n pijn van het vocht dat is dan minder. ga zo poetsen en de was hangt buiten. zoontje is naar mijn schoonouders (altijd 1 x per week) boodschappen al gedaan dus genoeg te doen vandaag maar kan vanavond aanschuiven bij mijn schoonouders dus hoef geen eten klaar te maken. dus op het poetsen na best een relax dagje. Morgen heb ik de kleine heel de dag alleen en dat is op het moment best heftig kijken hoe ik vannacht slaap anders kan ik mijn vader nog inschakelen. Handig die ouders. tot gauw groetjes Colin
JIPPIE WEER EEN WONDER BIJ!!!! @Wonders: Van harte met de geboorte van Savannah! @Majkuh: Gewoon ff banner deleten. Ik had op een gegeven moment ook ff die teller van hyves gehaald enzo. Was het zoooo zat dat ik er ff niet mee geconfronteerd wilde worden. Dus is heel begrijpelijk als je dat gewoon ff doet. Hier gaat het super! Stan had 6 poepluiers en 5 plasluiers gisteren =D> Wat een verslag Vandaag heb ik wat stuwing, had ik bij Toon niet dus ben er eigenlijk wel blij mee. Stan heeft alleen wel wat krampjes gehad waardoor de nacht zo/zo was. Maarja altijd meer dan de laatste 2 weken van de zwangerschap bij elkaar dus ik klaag niet! Het is echt een heerlijk manneke en ook vandaag is hij weer wat aangekomen. Dus we hebben er hoop op dat hij vlug weer op startgewicht is! Toon is vandaag de hele dag ook thuis (had de afgelopen dagen gym en psz dus was halve dagen weg) dus ik ben benieuwd hoe het helemaal loopt vandaag. Maar tot nu toe nogsteeds op de roze wolk! @Sim: Heerlijk dat het bij jou ook goed gaat @Dancevalley: Hou het inderdaad maar goed in de gaten. Ik vond de CTG wel erg fijn om inderdaad een verklaring te krijgen voor een bepaald gevoel. Hopelijk vind je nu wat rust! En inderdaad bij elke twijfel bellen!
Hallo Dames, Ik heb gister met hulp van de injectie in mijn been een heerlijk nachtje in het ZH geslapen. Vanacht helaas wederom weer slecht grrr! Aan iedereen die slecht slaapt: heel veel succes nog even en hoop dat jullie het met middagdutjes in kunnen halen! Is het genieten van de zwangerschap nu echt voorbij?? Bij iedereen? Pff wat voel ik me een zwangere zeur zeg. Fijne dag iedereen en succes iedereen die moet bevallen. xxx
Dancevalley: Goed zo meis, zie je nou wel, goed dat je het gedaan hebt! Harmless, Joehoe 6 poepluiers en 5 plasluiers! Gefeliciteerd ! Als mijn VK morgen niet kan ga ik denk ik idd die banner weghalen, want we worden er ondertussen een beetje moe van, allemaal eigenlijk wel Maar goed, heb goede hoop dat we morgen ons meiske vast mogen houden!!
Fairy, ik slaap serieus waar al 3 maanden slecht, meer volgens mij zelfs....in het begin werd ik er heel erg moe en sjacherijnig van. dan vel ik pas rond 2 uur half 3 in slaap en 7 uur ging de wekker. Op een gegeven moment is het verplaatst, ik slaap nu al weken tussen 2400 en 0200 (meestal zo rond 0100) en word dan tussen 5 en 6 weer wakker en slaap niet verder, blijf wel liggen meestal. Daartussen heb ik vaak nog 2 of 3x geplast. He-le-mala gesloopt was ik in het begin en nu op de een of andere manier ben ik het gewend. vannacht heb ik 5 uur geslapen, dat noem ik een goede nachtrust, terwijl ik het dubbele nodig heb wat ik wil zeggen is, wie weet went het wel, hoe frustrerend ook. Succes ermee meis!
OPROEP: alle zwangerevrouwen die in de buurt wonen van MAJKUH zouden jullie vandaag en vannacht jullie benen bij elkaar willen houden! MAJKUH is eerst jullie wachten maar ff!!!! @kroepie moest jij vanmiddag niet naar je vk??? staat in de lijst! @majkuh hoop dat het helpt me oproep! @colin lekker dat je kan terug vallen op je ouders! lekker relaxen vandaag meid! @harmless veel plezier met je mannen vandaag! @fairy01 nee geen zwangere zeur je wil gewoon graag dat de kleine komt en dat hebben we allemaal! ik ben alweer helemaal klaar huisje aan de kant, ik gedouched, mollie is ook weer gedaan! verder vandaag geen plannen denk dat ik het boompje ff ga snoeien in de tuin. vanmiddag misschien nog ff met mannetje weg maar nog niks in de planning!
Hee meiden, Hier weer even wat tijd om bij te lezen en een stukje te plaatsen! Ik zal straks even wat foto's van Mila plaatsen, daar ben ik nog steeds niet aan toegekomen. Mila is vandaag alweer een week oud.. dus laatste dag (ochtend) kraamzorg en het afrondende bezoek van de verloskundige. Gemengde gevoelens hier.. zo jammer om die bijzondere periode af te sluiten, ik heb echt genoten van mijn zwangerschap en een fijne kraamweek gehad. Aan de andere kant is het ook zo heerlijk dat ze er is, dat alles weer normaal wordt en dat we nu met zn 4-tjes zijn. Met Mila gaat het hartstikke goed. Ze komt goed aan, komt 's nachts 1x voor een voeding en slaapt verder lekker door tot een uur of 7 (ik weet dat dit heel snel kan veranderen, maar voor nu genieten we er van!). Omdat zij zo lekker slaapt komen wij ook goed aan onze rust toe en dat bevordert het goede humeur en het genieten! Met haar grote zus gaat het ook steeds beter, ze is dol op Mila, wil de hele dag naar haar kijken en kusjes geven, maar is naar ons toe wel wat stout en hyper. Ze moet echt haar draai nog vinden in de nieuwe situatie, maar het gaat iedere dag beter. Zelf moet ik die draai ook nog vinden hoor, ben nu zoveel met Mila bezig, dat ik het soms moeilijk vind om de oudste de aandacht te geven die ze verdient. Ik kan (nog steeds) weinig van de oudste hebben en daar voel ik me wel eens schuldig over. Herkennen meer mama's die zijn bevallen van de 2e dat? Zal wel weer goedkomen.. Ok.. ik ga nu ff bijlezen en kijken hoe het er hier voorstaat..
@Kippie: Hier is Toon ook superlief voor zijn broertje. Kusjes geven, aaien etc. Broertje moet gedag gezegd worden voor slapen, na slapen en als hij weg gaat. Naar ons toe is hij inderdaad hyper. Zo van Stoei met mij!!!!! Ik wil aandacht! Hij hoeft niet terug aan de borst daar vind hij zich te groot voor. (dat hoor ik wel eens) Gelukkig is mijn lontje niet kort nu.
Goedemorgen...gaap... @Wonders gefeliciteerd met jullie dochtertje Savanna, heerlijk nieuws voor jou..! hier vanavond naar de vk..heb iedere dag nu een wacht dag..en voelt niet leukkkk
nee geen mafkees! ik ben prettig gestoord *schudt met het hoofd steekt tong uit en kijkt scheel!!!* heb jij ook hyves of msn????
@kippie75 meid wat lekker dat het zo goed gaat. kan me voorstellen de gemengde gevoelens maar ik zou ook weer hebben van mmm lekker niemand die elke ochtend eris. ik kijk persoonlijk heel erg tegen de kraamzorg op. hier het boompje ook alweer gesnoeid! ga nu maar lekker de tuin in met me boek! doei meiden kom af en toe wel ff kijken