@Sabrina, helaas nog niet. Misschien morgen. Het rommelt wel door in mn buik. Loop ook als een kip zonder kop door het huis om te kijken of alles wel opgeruimd en alles wel echt schoon is. Alles is schoon, maar bij ieder stofje of pluisje word ik gek..
Hier gaat het iedere dag weer een beetje beter. Ik knap zienderogen op. Ben zelfs al aan de wandel geweest naar de winkel. Sta nog steeds onder controle, voornamelijk voor mijn suiker en schildklier. En de kilo's (totaal 47 kilo aangekomen) verdwijnen alweer langzaam...Daar zal nog wel veel tijd overheen gaan voordat ik weer wat lekkerder in mijn vel zit, maar ook dat gaat helemaal goed komen. Met Roan gaat het super! Roan is een heel tevreden ventje en we genieten met volle teugen van ons gezin. De meiden vinden het super om er een klein (nou jah, "klein") broertje bij te hebben en Roan heeft dus ook 3 mama's.
Webmiertje, wat fijn dat het beter met je gaat. En dat Roan het zo goed doet. Nu gaat het alleen maar beter. Lekker rustig aan doen en genieten.!!
jeeeeeh babynieuws!!!!! wonders & draadje heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! majkuh, had ook goede hoop voor je.... misschien morgen? net terug uit londen, paspoorten zijn aangevraagd! daarna nog even koffie gedronken, gewandeld in Regents Park en daar heerlijk geluncht. en nu ligt deze mama eraf dus gaat even plat. maar moest natuurlijk even checken voor babynieuws, en jawel!
Even snel vanuit hier, alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!! Mooie namen hebben de kindjes ook allemaal. Nou meiden, ik ga gauw weer verder, ben druk aan de poets, het is hier zo goed als klaar en nou willen we hier vanavond kunnen slapen ook, eindelijk gewoon als gezinnetje bij elkaar.
Draadje van harte met jullie zoon Pim!!! Mamasuusje van harte gefeliciteerd ALVAST met jullie kleine en nu ben ik aan de beurt!!! potjandosie!
Manny, Joki, kom op meiden, wij zijn vannacht hoor!!!! MANNY lieffie, zit je erdoor? Ik ken het mopje, kom op, je kan het, je kan het, je kan het!!! Echt waar, mijn eerste was 40,4 tweede 40,3 derde 40,? (volgens de echo ben ik vandaag pas 40 weken, dus nog niet overtijd ) We kunnen het, echt waar, ze zijn er bijna!!!
@webmiertje wat lekker om te lezen dat het langzaam maar zeker weer beter met je gaat. het idd een hoop 47kilo maar meid als je wil gaat het er echt wel weer af hoor. je heb geen kleine man nee maar goed is toch nog schattig! @kaatje k lekker dat het nu geregeld is meid! ga maar lekker plat! @cleo79 meid wat lekker veel plezier verder meid! @majkuh ja poep dat kind nou maar eens uit!!! hey hallo dames en ik dan ik wil ook vannacht!!! ow nee doe maar vrijdag nacht na de griek lekker puffen met knoflook mmmmmmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmm ow heb zon zin in vrijdag. nou meiden ik ga een bakkie koffie zetten en dan straks naar me schoonzus toe! lekker pannekoeken eten!!! (lees vreten) tot morgen meiden
Draadje Gefeliciteerd met jullie zoon PIM!!! Wat een gave naam joh! Suus, hoop dat alles goed is, alvast gefeliciteerd met jullie kleine! Jody, ook ik ken je niet maar ik wens je heel erg veel succes. @all, middagdutje van ruim 2 uur gedaan! Wow, wat doet dat een mens goed zeg. Ben alleen nu wel een beetje de weg kwijt hahaha dus ga even rustig wakker worden met Gwen Liefs
* meldplicht * Hier gaat alles goed, vandaag iets rustiger dan gisteren. Nog steeds goed verkouden maar geen keelpijn meer, dus niet zo erg. Vocht in m'n enkels heb ik al een hele week niet meer, weet niet goed hoe het komt, maar denk dat ik iets minder zout binnen krijg. Ben er allesinds blij mee hoor Nu alles even proberen bijlezen. Strakjes ga ik nog eens gaan eten met twee trein-vriendinnen, kijk er al naar uit. * einde meldplicht * @sabrina: ja tattoo staat nu beetje wazig onderaan, maar valt eigenlijk nog goed mee @draadje: ook al vier je het niet toch een GELUKKIGE VERJAARDAG Oooh, toch op je verjaardag. PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE PIM! @majkuh: tja liefdesverdriet, we zijn er allemaal doorgegaan. Vind het zo zielig voor hem, wel goed dat hij zijn emoties los laat. @misspuma: ze is zo mooi @mamasuusjuh: oooh, spannend, ik duim voor jou @wonders: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE SAVANNA! @fairy01: nee hoor, ik geniet nog ten volle van m'n zwangerschap. Van mij mag ze op de uitgerekende datum komen hoor @kroepie: sterkte voor je man, spijtig dat hij zoveel pijn heeft. @webmiertje: leuk om te horen dat het beter gaat met jou
Hey meiden, Hier het BABYNIEUWS!!! van een super trotse tante!! Mamasuusjuh is om 17:05 uur bevallen van een gezonde en mooie dochter Kayleigh ! Alles is goed en vooral snel verlopen! Om 13.30 uur had ze nog maar 3 cm ontsluiting en om 17:00 uur dus volledige en na 2x persen was het wondertje er al! Moeder en dochter moeten nog een nachtje ter observatie blijven i.v.m. mogelijke infectie (waar het er nu niet naar uit ziet) en dan mogen ze morgenmiddag lekker naar huis! En dan zal ze jullie zelf het verdere verhaal komen vertellen Alle andere meiden nog heel veel succes en voor degene die bevallen zijn: GEFELICITEERD ook namens mamasuusjuh! Groetjes, "Tante" Miranda