Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Mamasuusjuh
    !!!GEFELICITEERD MET JE DOCHTER KAYLEIGH!!!
    Ging dus behoorlijk snel nog :D
    Nu lekker genieten!!

Hier vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest met manlief.
    KNO-arts was tevreden, het heelt goed, maar hij heeft nog wel extra pijnstillers meegekregen. Na 't weekend moet ie weer tiptop in orde zijn!
    Dus vanaf maandag mag ukkepuk komen :D

Ik ga zo naar zw.yoga... weet niet of ik nog kom (zal 't wel niet kunnen laten) maar anders tot morgen!!

Liefs

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @mamasuusjuh, gefeliciteerd met jullie dochter.!!

@Kroepie, fijn dat het het goed gaat met je mannetje. Verwen hem maar goed, dan is ie zo weer opgeknapt.!! :)
    Veel plezier met de yoga.

@Evy, gezellig lekker eten. Veel plezier.

@Misssz, oh heerlijk zo lekker slapen. Ben je een beetje bijgekomen.?

Ik ben net terug van de vk. Ze heeft me gestript. Het was goed week en kon er goed bij. Ze stelde voor om vrijdag weer te strippen, dan zondag weer en maandagavond mn vliezen te breken. Als het dinsdag nog niks gedaan heeft ga ik naar het ziekenhuis om in te leiden. Ben helemaal happy. Voel me echt serieus genomen. Dus hooguit nog 6 daagjes en dan heb ik mn kleine meisje in mn armen.!!! Hopelijk gebeurd het eerder.!!

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Mamasuusjuh; Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Lekker genieten, en jeetje wat een snelle bevalling!

4. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hoi meiden,
    ik kom me hier ook even melden..officeel ben ik 13 juli uitgerekend..maar ik ben zwanger van een tweeling ( nu 31w+4dg ) en zit al 6 weken aan de weeenremmers en heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen vanwege een korte baarmoedermond ( 7mm )
    NU lekker thuis met bedrust alleen sinds ruim een week dagelijks krampen..soort menstruatieachtige krampen vanuit mn onderrug naar mn onderbuik.
    Nu heb ik ze ook..al ruim een uur..ze worden niet heftiger maar zijn bv wel heftiger als voor het weekend.
    Ook denk ik dat ik vorige week mn slijmprop verloren ben..ging naar de wc en hoorde "plop" keek effe en zag een soort wit kwal achtige substantie ( geen bloed )...dacht ff aan afscheiding..maar nu ik meer lees over een slijmprop denk ik dat dat het is geweest.
    Morgen heb ik controle..dus hopelijk zit alles nog goed...
    Zodra de krampen heftiger worden bel ik natuurlijk meteen..

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @mamasuusje!!! proficiat meis!! geniet ervan! goed herstel!!
    dat is de 3de vandaag???? baby boom!!

@kroepie sterkte met je mannetje :S

@Olove.. succes

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    eind deze maand gaan we weer over na een nieuwe forum!!! staat boven aan de site!!! pfff

7. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    MamaSuusjuh, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    mamasuusje: Van harte met jullie dochter!!!

Ego (sorry):

Ik kan het echt niet voor me houden en ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Toen ik vannochtend opstond en in de spiegel keek vond ik mezelf er anders uitzien. Een beetje rossig. Om een uur of 11 kreeg ik om de 5 a 7 minuten lichte krampen en harde buiken. Ik kreeg als laatst een heel sterk ongi-gevoel en op de wc had ik bloedverlies met slijm. Ik verloor al eerder stukjes slijm, maar nu dus ook met bloed. Sindsdien nog steeds bloedverlies(met slijm), veel harde buiken en ik houd opeens vocht vast. Eerder niet gehad. Ik vermoed dat het vocht is, want mijn handen en voeten (en eigenlijk lijk ik helemaal) een stukje dikker en het voelt ook wat strakker.

Zijn dit nou serieuze 'voortekenen'? Hadden jullie dit ook? Of zegt het niet echt iets.

Ik ben benieuwd zeg...

Bedankt alvast.

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mamasuusje, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

JOKI< jaaaa, net als ik dus, ik hoop zooooo voor je dat het strippen effect heeft!!!

EGO:

net terug van de voetreflex, laatste poging om te bevallen zonder vliezen te laten breken.
    Ging daar liggen en ben zooooooo vreselijk moe, werd er misselijk en ongemakkelijk van. Overdag voel ik het nauwelijks, mijn lijf heeft zich aangepast, het moet wel, maar al dik 3 maanden op 4, 5 soms 6 uur slaap is niet zo goed ;)

daarbij toch de (onbewuste) stress, vriendje gaatw eer weg, andere kant van de wereld, heb dan net een baby, hoe gaat alles financieel, ik probeer overal controle over te ouden en alles verstandelijk te beredeneren en uit te leggen om maar grip te houden.
    Heb zelf niet eens door hoe gestresst ik ben :oops: tot ik daar dus lig. Kon wel huilen, mijn hele lijf voelde ongemakkelijk en naar, net als een baby die zich niet aan de slaap over kan geven.....zucht....ik kom maar niet uit dat hoofd.

maar goed, it is out of my hands, ga zo op bed liggen met een pling plong muziekje en genieten van de laatste dag baby in mij buik.

Wish me luck girls........

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    lieverd, je bent 40 weken zwanger, alles is een voorteken nu ;)
    Die ongikrampen vooral, maar ja, houden ze een week aan, of zet het meteen door??

het is duidelijk dat je lijf aan het werk is, hoop voor jou dat het 'snel' werkt ik denk aan ej!

11. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    Owkee mensen, update van onze kleine. Vanmiddag had ik al een berichtje gepost hier ivm de opname in het ziekenhuis, daarstraks is onze kleine met een keizersnee de wereld in geholpen. Alles is prima met hem, en hij voelt zich helemaal happy bij de kersverse mams:)...

Zodra ze thuis is, zal ze even een berichtje postne, maar hier even de gegevens:

Naam: Sullivan
    Gewicht: 2505 gram
    Lengte: 49 cm
    Tijd: 17.29

Helaas dus met een keizersnee, maar de operatie verliep sneller dan hun verwachte. Er is verder weinig bloed gegoten, en mams en kind maken het goed.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Gefeliciteerd met je zoon Jodytje, en wat een aparte naam :D

Fijn dat alles goed is met jullie!

13. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    draadje gefeliciteerd met pim..heerlijk meid, genieten

@all...thanks girls, ben naar de vk geweest, ze heeft gestript, er is al wat ontsluiting..ben opgelucht nu..

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Majkuh, meid een hele dikke knuffel.!! Ik hoop zo dat je kleintje vannacht komt. Doen we het lekker samen. Probeer lekker te ontspannen.!

@Oem, ik zou het niet weten. Ik hoop voor je dat het wat betekend en dat het doorzet.

@Manny, spannend meid. Hopelijk doet het wat voor je. Bij mij is hetzelfde verhaal. Spannend.!!

15. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Dames,

Aangezien ik geen buddy had wil ik het nieuws even zelf komen melden ... Gistermiddag zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige zoon!!

De papa en mama zijn ontzettend trots :D natuurlijk, de bevalling is supersnel en onverwachts toch nog op een natuurlijke manier gebeurd. Ik had om 08.00 uur een afspraak in het ziekenhuis en na de CTG scan (routine controle) kreeg ik een inwendig onderzoek en ik bleek al ruim 3cm ontsluiting te hebben en toen zijn mijn vliezen gebroken en vanaf toen is alles supersnel gegaan!

In verband met privacy plaats ik geen foto van ons zoontje en ook geen naam, hopelijk jullie begrip hiervoor :oops:. Ons zoontje is 52 cm en 4200 gram geboren ... en een wolk van een baby. Hij ligt nu naast me te slapen en ik ben helemaal verliefd op hem :D

Ik lees snel weer bij dames en voor degene die ook bevallen zijn ... gefeliciteerd natuurlijk!!

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zonstraal, gefeliciteerd met jullie zoon.!!!
    Lekker genieten.!!!!

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Zonstraal: Mabroek (van harte) met jullie zoon. Moge Allah hem laten behoren tot de saliheen (oprechten) amin!

Majkuh: Het is morgen 14 mei, ik hoop dat je snel gaat bevallen. Hoe lang blijft je partner weg? Ik hoop zo voor je dat hij er bij kan zijn!

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Morgen gaan ze mijn vliezen breken Oem, dus wrs zijn we dan binnen 24 uur weer papa en mama!

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond allemaal,

Majkuh: Het schiet nog niet zo snel op met jou hè? Ukkepuk van Majkuh, kom er eens uit!
    Wonders2: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Savanna. Geniet lekker van je kraamweek en rust nu maar lekker uit.
    Kroepie: Je krijgt eerst van mij ook een dikke knuffel. Vervelend dat je ook zo'n onrustige nacht hebt gehad. Fijn dat het goed was met je man bij de KNO-arts, maar wel fijn dat hij wat zwaardere pijnstilling kon krijgen. Duim dat het zo snel mogelijk minder wordt met de pijn. Veel plezier bij de zwangerschapsyoga. :) Die babyboom komt vandaag wel uit, met alweer 3 op 1 dag.
    Sabrina1984: Hoe waren de pannenkoeken. Waren ze wat te pruimen? :) ;) Ook vraag ik mij af hoe het Sistabigbones en Zonstraal is?
    Misssz: Jammer is dat hè, heb je net een goede nacht gehad en de volgende is het weer mis. Ik heb jammer genoeg na mijn medicijnen niet meer kunnen slapen. Fijn dat je nog wel zo'n lekker middagdutje hebt kunnen doen van 2 uur.
    Sim80: Fijn hoor dat Pip heb zo goed doet en al zo lekker slaapt. En ja, het gewone leven gaat op een gegeven moment weer door. En mannetje kan natuurlijk niet eeuwig thuis blijven.
    dancevalley: Fijn dat je toch gebeld hebt en na heel wat onderzoekjes zoals ctg en zo dat toch alles goed is. Voel je je toch een stuk geruster. Nu weet je ook zeker dat je volgende keer niet zo lang moet wachten en gewoon je gevoel achterna moet gaan. Knuffel van mij.
    colin: Fijn dat je lekker hebt geslapen, maar minder dat je pijn hebt van het vocht dat je vasthoudt. Heb je lekker gegeten bij je schoonouders? Ben je nog steeds aan het rommelen?
    Harmless: Jeetje, 6 poep- en 5 plasluiers. Doet ie goed hoor. Blijf nog maar lekker even op die roze wolk zitten.
    Fairy01: Lekker dat je even een nachtje goed hebt kunnen slapen op die injectie. Alleen jammer dat het afgelopen nacht alweer minder was.
    Kippie75: Mila alweer een weekje, wat gaat dat snel zeg. Fijn dat je ook zo'n goede kraamweek hebt gehad. Lekker dat het zo goed met haar gaat en ook met grote zus. Grote zus moet natuurlijk nu wennen, omdat aandacht toch gedeeld moet worden. Jammer dat ze dat naar jullie uit door hyper en stout te zijn. Maar dat zal toch denk ik snel beter worden.
    Daggie1984/buddy: Hoe gaat het nu bij jullie en met Rivano ook alles goed? Ik had het ook gezien dat wij eind deze maand weer naar een nieuw forum verhuizen, maar ik geloof niet dat wij er zoveel last van krijgen dan vorige maand.
    Manny: Fijn dat je vk je gestript heeft, duim voor je dat het helpt. Knuffel van mij, heb je wel even nodig.
    Joki: Ben je nog geslaagd met spulletjes in de stad? Fijn dat ze je gestript heeft en nu heb je zeker uitzicht dat het niet al te lang meer duurt voor je de kleine in je armen kunt sluiten.
    Draadje: Gefeliciteerd met je verjaardag en met de geboorte van jullie zoon Pim. Dus was een hele snelle bevalling, daar wil ik het ook wel voor doen. Geniet maar lekker en rust ook maar goed uit.
    Webmiertje: Fijn dat je je telkens ietsje beter voelt, gaat natuurlijk niet zo snel. Maar alle kleine beetjes helpen. 47 kg is natuurlijk niet niks, maar het gaat je vast lukken. Heerlijk om te horen dat het met Roan zo goed gaat en ja, hij boft toch maar met 3 moeders.
    kaatje k: Al weer wat uitgerust?
    Cleo79: Schiet dus nu lekker op met het huisje. Ik hoop dat het vanavond lukt, dat je er voor het eerst als gezinnetje kunt slapen.
    Evy77: Fijn dat je je weer een stuk beter voelt en geen vocht meer vasthoudt.
    MamaSuusjuh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kayleigh. Is toch nog vrij snel gegaan. Nog even een nachtje in het ziekenhuis en morgen weer lekker naar huis. Geniet er maar lekker van.
    Olove: Wens je veel succes, wel spannend allemaal voor je.
    OemHudaifa: Ik weet het niet precies, maar klinkt wel serieus hoor. Wens je veel succes. Knuffel van mij.
    jodytje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sullivan. Mooie naam hoor. Fijn dat alles goed is gegaan.
    Zonstraal, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en ik zie precies op de uitgerekende datum. Geniet er maar lekker van.

Zo, ik heb even mijn best gedaan en hopelijk heb ik op iedereen kunnen reageren. Als ik iemand ben vergeten, sorry hoor.

Ik ben hier vandaag soms even geweest om bij te lezen, maar sinds vanochtend ben ik heel erg aan het rommelen. Veel harde buiken (denk dat het voorww zijn) maar weet het niet zeker. Is voor mij ook de eerste. Ook heb ik al 4 keer in 1 dag een grote boodschap op de wc moeten doen, dus misschien is dit een voorteken. Ik hoop het.

Morgenochtend moet ik namelijk om 9.30 weer op de kraamafdeling zijn. Eerst ctg-, bloeddruk- en urinecontrole. Om 10.15 hebben we een afspraak met mijn eigen gynaecoloog. Kijken hoe hij erover denkt, misschien dat hij mij een handje wil helpen. Ik zit er helemaal doorheen. Heb geen voeten en handen meer over van het vocht en heb als ik lig alleen maar pijn en tintelingen. Ik rust dus ook echt niet meer uit en krijg dus alleen maar minder energie. Dus ben benieuwd wat voor nieuws ik hier na de tijd aan jullie kan melden.

Ik ga nu nog even een wasje ophangen en zo nog wat drinken. Misschien kom ik zo nog even langs hoor, mannetje heeft vergadering en wordt thuis gebracht. Hij gaat gelukkig morgenochtend met mij mee.

In ieder geval wens ik jullie alvast welterusten en hopelijk morgen nog meer babynieuws.

Liefs JoMi

20. ZONSTRAAL... JIJ BOEFJE!! :D
    !!!VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
    Geniet er lekker van hoor! Hele dikke knuf!

@Jodytje
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SULLIVAN!

@Jomi
    Ik duim dat je gyn morgen iets voor je wil doen hoor!!
    Hoop dat je vannacht een beetje slaap kan pakken. dikke knuf!

@majkuh
    Voor jou duim ik ook nog steeds, maar anders doet het vliezen breken morgen vast al heel veel goeds! Hoop dat je nog wat slaap krijgt vannacht, zodat je wat energie voor de bevalling hebt. Liefs

@Sabrina
    Jij moet nog even wachten op je Grieks etentje... daarna duim ik ook weer voor jou ;)

@oem
    Ben je al bezig?!
    En of het voortekenen zijn hahhahahahah
    Ik duim!!!

@wie werd er ook al weer gestript?
    SUCCES!!! Hoop dat 't doorzet

Nou, ik ben net terug van yoga en bekaf...
    Tot morgen lieverds.
    X

Deel Deze Pagina