Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonders: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Savanna ! Wat een aparte maar mooie naam :D
    Geniet ervan!!!

Draadje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pim! stoere korte maar krachtige naam! Geniet er lekker van !

@Joki: Jeetje haha begint die nesteldrang bij jou nu ? Tekenen van het begin ? ;)
    Doe je ook een beetje rustig aan ???

@Webmiertje : fijn dat het met de dag beterder gaat met je! En super dat Roan het zo goed doet :D

@Sabrina : doe vrijdag avond voor jou een weeen dansje :) Hopelijk helpt het!

@misssz: Lekker he die middag dutjes! soms heb je die echt nodig...Kan je daarna alles weer aan!

@Evy : Balen dat je nog steeds flink verkouden bent... Wel fijn dat de keelpijn in ieder geval vast weg is... Dat kan zo naar zijn.

Mamasuusjuh : Wauw wat snel gegaan in 1 keer joh! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kayleigh! Mooie naam ook :D
    Morgen dus al lekker naar huis.... Geniet ervcan meid!

@Joki: Ohh spannend .... komt dus echt dichterbij nu! Hopelijk doet het strippen al iets en is dat vrijdag niet nog een keer nodig! Sucses!!!

@Olove: Wat leuk een tweeling! Spannend allemaal.... Ben benieuwd wanneer de kleintjes geboren gaan worden!

@Oem: Ohh dat klinkt idd serieus... Ben benieuwd hoor .... Je lichaam is echt bezig en hopelijk zet het dan ook gewoon meteen door!

@Jodytje : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! aparte naam... Geniet van mekaar!

@Manny: Fijn dat je gestript bent... hopelijk doet het wat... Ben benieuwd... sucses meid!

Zonstraal : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Geniet lekker van mekaar en van de kraamtijd!

@Majkuh: Ohhh meid eindelijk het einde in zicht he.... Misschien besluit de kleine alsnog om zelf te komen en anders morgen! Heel veel sucses !!! Zet hem op he....

@Kippie: Ja ons joey is niet jaloers naar zijn zusje maar hij is idd ook erg hyper geweest en stout... Dat heeft echt een aantal dagen geduurd!
    hij werd ook s'middags helemaal hysterische wakker.
    Heb daar echt moeite mee gehad want hij wou zich niet laten troosten en vooral niet door mij! :( Sinds de kraamhulp weg is gaat het stukken beter !
    Nu begint het gewone leven weer en wordt alles weer gewoon....
    jill is echt zijn zusje en hij knuffelt en kust haar het liefste de hele dag haha
    ik herken dus heel veel van wat je schrijft!

@Jomi: Sucses voor morgen!!!

@Kroepie: Lekker naar yoga geweest... Nou lekker rustig aan doen he en betijds naar bedje :D

Zo pppfff wat moest ik weer veel bij lezen...
    Heb gewoon gene puf en zin meer om zelf nog iets over me eigen te schrijven haha
    Dat komt dus nog wel...
    Ben moe dus ga lekker plat!

Dikke kus voor de gene die hem willen en nodig hebbenj hihi

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Marloes22: Dank je wel en jij ook een kus en een knuffel terug van mij. Lekker slapen.

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Heb nu wel echt weeën. Al vrijwel direct na 't strippen. Sinds een uur echt pijnlijk. ben al wezen douchen, maar het werd erger. Het was wel erg fijn even douchen. Ben ze nu aan het klokken. Tot nu toe precies 4 minuten ertussen. Moet ze echt wegpuffen. Heb mn mannetje maar even naar bed gestuurd. Nu kan ie nog even zn rust pakken. Ben benieuwd of het doorzet.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wow Joki, succes en we wachten het buddynieuws wel af. Knuffel van mij.

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Dank je Jomi. Twijfel nog steeds of het doorzet. Knuffel terug.!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oooohhh joki spannend spannend!!!!

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Majkuh, doe je met me mee.?

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Jomi: Jij hebt je best gedaan zeg! BEdankt voor je reactie(s). Hopen dat het voor jou ook gauw doorzet.

Joki: OEEE spannend, Ik zie dat we even ver zijn. Ik ben benieuwd of we morgen babynieuws hebben van jou.

Majkuh: Dat had ik gelezen! Ik ben het denk ik vergeten door je laatste post (je klonk een beetje down) dat ik er niet bij stil stond (omdat ik dacht dat je een beetje down was vanwege dat je partner er niet bij kon zijn).

Kroepie: JA JA JA klinkt het serieus??? I hooppe soooo. Ik ben zwanger zijn niet zat, maar nu wordt het me iets te spannend. (ps. Beterschap voor je partner. Je hebt gelijk hoor, als ze pijn lijden dan wil je dat het liefst overnemen)

Hier: Harde buiken zijn er nog steeds. Ik blijf proppen slijm bloed verliezen. Ook voelt het wel een beetje pijnlijk etc. Ook in mijn rug. Ik durf niet te zeggen of het vannacht gaat gebeuren, maar het zou mij echt verbazen als ik na het weekend nog loop (Allah weet het beste).

Ik vind het zoooooooooooo spannend ineens...Oeeeeee...Ik ben opeens weer helemaal actief..(laatste dagen nogal rustig) (weer hele harde buik en licht ongi-gevoel)

9. Ben nog steeds wakker *gaap*

@Joki
    4 minuten er tussen??
    Ik moet bellen als er 5 min tussen zit en ze houden een minuut aan voor een uur...

@majkuh
    gaat 't al los lieverd??

Nu echt maar 's proberen te slapen!

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    NEEEEEE!!! en ik word er gek van! ben echt boos nu!

Ben miojn bed maar weer uitgegaan want elke poging om voor 12 uur in slaap te vallen slaat nergens op, zal wel weer half 2 of 2 uur worden, met 3 x piesen en dan vanaf kwart over 5 weer wakker ofzo, grrr!

En het stomme is, ben echt wel moe, ja nu dus niet, op de een of andere manier ben ik savonds klaarwakker, slaat toch nergens op dit??

En dan ben ik weer aan het stressen, bang dat de VK morgen geen tijd heeft en ik nog een dag loop, of dan zul je zien dat ik de uitozndering ben die gen ww krijgt van het breken van de vliezen, oohhh heb het echt even gehad HELP!

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Heb mn vriend uit bed gehaald. Hij staat nu te douchen. Gaan zo maar de vk bellen. Is toch echt serieus.

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Majkuh, dikke knuffel van mij tussen de weeën door..

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    alle dames die inmiddels bevallen zijn: heeeeel hartelijk gefeliciteerd met jullie kindjes!
    geniet van de komende tijd!

enne Joki: zet 'em op!

gr laura

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    JOKI lieverd, heeel veel succes en plezier en alles vannacht meis, het is je gegund!!

15. Succes meissie!!
    Ik kan niet wachten tot morgenochtend :D

16. @Majkuh
    Lieverd, komt vast goed meis.
    Probeer weer even tot jezelf te komen... diep in en uitademen ...en dan beetje ontspannen. De vk heeft vast tijd voor je en die weeën... wedden dat je in 2 uurtjes klaar bent?! ;)
    Dikke knuf

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ben gewoon verdrietig kroepie :9 voel me een beetje mislukt.......baal ervan dat ik zo gestresst ben, baal van iedereen die vind dat ik zo gestresst ben en baal ervan dat ik niet gewoon af kan/wil wachten tot ze komt, baal gewoon flink :(

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Joki succes, misschien doe ik wel met je mee.

Ben namelijk mijn bedje maar uit gegaan. Heb om ongeveer 10 minuten pijnlijke harde buiken. ook een pijnlijke druk van onderen. Ook een soort ongi gevoel. Maar ik twijfel nog steeds. Dit is ook mijn eerste, dus ik weet het niet hoor. Ik voel mij gewoon vreemd. Zo, heb er weer 1tje. Ze duren ongeveer 15 seconden op dit moment denk ik.

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    JOKI en JOMI, kom maar met babynieuws morgen hoor, succes beiden!!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Majkuh, nog steeds wakker. Je krijgt een knuffel van mij hoor. En ik vind je niet gestressd.

Deel Deze Pagina