Thanx meis....zit er gewoon een beetje door denk ik.......wat ik zeg, voel me net zo'n schizofreen, het ene moment gaat alles goed, en het nadere word ik er knettergek van. ga nu maar proberen te slapen, word een beetje moe. Die krampjes die je aangeeft zijn wel het begin hoor, hoop dat het doorzet meis. Beetje wandelen wil nog wel helpen, vooral rustig blijven ademhalen, dus lekker diep naar je buik en proberen te ontspannen als het pijn doet. Niet verzetten, ook niet al het echt heel erg pijn gaat doen, laat het maar over je heenkomen, voor mijn part alsof je in je eigen wereldje zit, sta het gewoon toe. Wil niet belerend overkomen hoor *bloos* maar zo is mijn ervaring, verzetten doet erg veel zeer, meegaan in de pijn, als je dat kan maakt het draaglijk, soort van trance krijg je dan. Succes meis!!
Dank je wel hoor en ik vind het lief van je. Ik weet gewoon niet hoe het voelt. Ik probeer het ook gewoon te laten gaan. Er zat net 9 minuten tussen en duurt ongeveer 20 seconden.
Nou dames, waarschijnlijk moet ik jullie teleurstellen. tot 1.55 kwamen ze gemiddeld om de 9 minuten, toen een half uurtje niet. Toen had ik 3 in 13 minuten en nu al 15 minuten niet. Dus ik ga toch proberen weer wat te slapen. Maar wie weet ben ik er straks weer uit. Als jullie niks meer horen zal het afgezakt zijn en meld ik mij niet eerder dan na het bezoek aan het ziekenhuis. Dat zal eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Is er nieuws laat ik het wel weten via buddy Daggie en/of mamasan. Liefs JoMi
@Jomi Ik hoop dat het alsnog heeft doorgezet meid! En anders succes in het ziekenhuis! @Joki EN EN EN EN EN EN?? @Majkuh Lieverd, je moet niet zo streng zijn voor jezelf... Je bent echt een topwijf en een supermoeder (als ik zo lees wat je schrijft) en ook voor deze meid zul je dat zijn. Het is logisch dat je zo graag wilt dat ze komt... ten eerste OMDAT ZE ER AL HAD MOETEN ZIJN en ten 2e t/m 100e omdat je zoveel liefde te geven hebt. Dat je de ene keer wilt dat ze spontaan komt en de andere keer wilt dat ze gehaald wordt (op wat voor manier dan ook) hoort erbij. Ik denk dat we dat allemaal met je mee kunnen voelen. Zeker gezien de omstandigheden waar jij/jullie in zitten. En je bent juist niet mislukt... ze heeft 't hartstikke goed bij jou... NU AL!! Wat wil je nog meer? Er is een reden voor dat ze nog niet komt, ook al word jij daar ongeduldig van meid. En gestresst... ach wat is gestresst. Ik zou er naar kijken als gespannen En dat kun je van heel veel dingen worden. Bekijk 't zo... binnen 2 dagen heb jij je meissie in je armen samen met je man! Probeer die momenten in je hoofd vast te zetten zodat je er van kunt genieten als hij weg is... en dan istie voordatje 't weet weer terug. Ondertussen mag je mij dan stalken met mooie foto's van je meissie, zodat ik nog jaloers word op al jullie 'echte' moeders!! hahahahah KNUF
Goede morgen meiden, Mama en zoon zitten beneden, papa en dochter doen nog een tukkie dus even tijd om te reageren! @ Makjuh/Buddy: Heel veel succes vandaag met het breken van je vliezen, laat het dan maar snel gedaan zijn! Ik denk aan je hoor meissie! @ Wonders: Van harte gefeliciteerd met je dochter Savanna! Geniet van je kraamtijd! @ Draadje: Van harte gefeliciteerd met je zoon Pim! Geniet van je kraamtijd, en op je eigen verjaardag dat is nog eens een kado! @ MaMaSuusjuh: Van harte gefelicteerd met je dochter Kayleigh, geniet van je kraamtijd! @ Olove: Welkom bij de mei-mama's! Wat leuk een tweeling! Ik hoop dat de tweeling toch nog even blijft zitten, succes! @ jodytje: Van harte gefeliciteerd met je zoon! @ ZonStraal: Van harte gefelicteerd met je zoon, geniet van je kraamtijd! Weer heel wat baby's geboren, joepie! En eindelijk ook weer eens wat jongens erbij, de meiden namen wel een hele grote voorsprong hé! Hier gaat het goed, op de kraamtranen na ze blijven maar stromen heb ik het idee. Maar goed ik gooi het er maar uit, je kan er maar vanaf zijn toch! Ook heb ik nu erg last van stuwing (geef de fles dus mag er nog niks mee ook), ben er koortsig van... Met Jaylin alles goed, ze is een tevreden meisje ze zit nu al op een fles van 70cc dus dat is prima. Ze is gisteren gewogen, ze is niks aangekomen of afgevallen sinds afgelopen maandag dus ons kleine meisje weegt nog steeds 3080gr. Verder worden de nachten nu ook weer wat langer, ze slaapt nu na de fles van 03.00u weer wel in gelukkig dus zit niet hele nachten meer met haar beneden. Met Keano gaat het op zich ook wel goed, al kan ik merken dat hij het nu allemaal gaat beseffen. Hij wordt ondeugend, snel boos en is hyperactief! Gelukkig reageerd hij dit op Papa en Mama af en laat hij zijn zusje met rust. Voor zijn zusje is hij nog steeds super lief, wat ik heel fijn vindt! Nou meiden ik ga er weer vandoor, het is zo flesjestijd voor de kleine meid! Iedereen die aan het bevallen is succes! En alle wachtenden jullie ook succes! Liefs, misspuma
Thanx Kroepie ik kon echt wel even een opkikker gebruiken, pffff......bn behoorlijk nerveus, mag over 1,5 uur bellen of ze kan ja of nee....heeeeeel spannend! JOKI en JOMI, hoe gaat ie dames????
***Meldplicht*** Goedemorgen allemaal, Nou, hier nog steeds een rond kamerolifantje. Het heeft jammer genoeg niet doorgezet. Om 3.00 ben ik op bed gegaan en nog wel een paar keer een wee gehad. Maar ben toen toch tot een uurtje of zes in slaap gevallen. Was ook erg moe, daarna geen oog meer dicht gedaan. Weer een kort nachtje gehad. Ik ga nu snel douchen, want half 9 rijden wij hier weg voor de controle in ziekenhuis. Tot laters. Liefs JoMi ***Einde meldplicht***
@ Makjuh: Ik hoop zo dat de vk kan! Ik denk aan je @ Jomi: Jammer dat het niet heeft doorgezet, ik hoop dat het vandaag nog doorzet voor je! Zit hier met een klein mopperend meisje op mijn schoot, ze heeft net een uur gedaan over haar flesje, veel te lang. Vandaag toch maar eens zorgen dat mijn kleine meisje haar flesje sneller op kan drinken, dus maar eens op zoek naar een beter speen voor haar. Mijn man ligt nog op een oor..maar door het huilen van Jaylin zal hij er zo wel uit komen. Liefs, misspuma
*** BUDDYNIEUWS *** BUDDYNIEUWS *** Joki is vannacht is bevallen van dochter Juna. Juna is 9 pond, 54 cm en alles is goed! *** BUDDYNIEUWS *** BUDDYNIEUWS ***
goedenmorgen meiden hier ben ik weer nog steeds helemaal rond en gevuld! gister heerlijk ff met mannetje naar de intratuin geweest en toen pannekoeken gegeten. dat we thuis kwamen hebben we nog wat gedronken en we lagen om half 11 in bed(is laat voor ons de laatste paar weken) maar weer heerlijk geslapen. @misssz was je stoned van je middag dutje! @evy77 ow jouw tattoo valt wel mee nou die van mij is echt hugeds!!! @mamasuusjuhvan harte gefeliciteerd met jullie dochter! @kroepie wat lekker dat het bij de kno goed was! jaaaaaaaaaa morgen avond mag ik maar pas na 11uur hoor eerder niet hahaha. @joki meid wat een topper dat ze je gestript heeft!OW SPANNEND!!! @olove meid jee dat is niet niks zolang al aan de weeenremmers! succes meid! @daggie1984 ja ik zie het staan van het forum. @oemhudaifa meid dat zijn idd tekenen maar alles is een teken want je lichaam is zich aan het klaarmaken voor de bevalling. mocht je bloedverlies erger worden dan wel aan de bel trekken he. @majkuh mag ik je een hele dikke knuffel geven je heb het niet makkelijk meid! @jodytjevan harte gefeliciteerd met jullie zoon! @manny wat top meid dat ze je gestript heeft! @zonstraal van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @jomi de pannekoeken waren heerlijk!!! @marloes22 is goed maar pas na 11 uur hoor anders krijg ik ze bij de griek. @misspuma meid dat alles lekker gaat. zo ben eindelijk weer bij! vanmiddag gaan we kijken voor een nieuwe bank!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#BEVALLEN 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 ~ BEVALLEN * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje ~ BEVALLEN 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ BEVALLEN 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 35mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 14 mei:Kroepie, controle vk, 15.50 uur * 14 mei:JoMI, controle gyn, 10.15 uur * 14 mei:Misssz, controle vk, 17.30 uur * 14 mei:Kroepie, controle vk, 14.40 uur * 15 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur * 18 mei:Sabrina1984, controle vk, 11.50 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: baby BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 3510gr 51cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:25gl2cl1] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - 3760gr - 51cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:25gl2cl1][*] Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Zonstraal - 12 mei - Zoon - 40 weken - ?? - 4200gr - 52cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 54cm[/*:m:25gl2cl1] [*] Draadje - 13 mei - Pim - 40,3 weken - 5.25 uur - 3000gr - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Mamasuusjuh - 13 mei - Kayleigh - 39,2 weken - 17.05 uur - ?? - ??[/*:m:25gl2cl1] [*] Joki - 14 mei - Juna - 40,2 weken - ?? - 4500gr - 54cm [/*:m:25gl2cl1] Tussenstand: 14 meisjes - 10 jongens NOG 12 WACHTENDE MAMA'S
misschien een idee iedereen tot 18 mei vandaag bevallen???? maar dan wel vanavond want we gaan vanmiddag voor een nieuwe bank kijken!
aaaaargh! VK moest werken.........slaapt dus nog, maar belt mij als ze op het werk is....weet dus nog niets