Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker

aaaaaaaaaaa ze moet gewoon der nest uitkomen naar jouw toe en die vliezen breken!
    anders breek ik haar!!!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    NO fun dit! :(

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    nee daar kan ik me helemaal inkomen meid!

knuffel voor jouw

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Zonstraal; Gefeliciteerd!!!! En dat op de uitgerekende datum

@Jody; Gefeliciteerd! En wat een leuke naam.

(ga even verder lezen)

5. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Joki Gefeliciteerd!!! Juna, wat een mooie naam. En een heerlijke 9 ponder.

Zo, ik ben weer redelijk bij. Heb een beetje tussen de regels door gelezen want mijn kleine meisje vraagt ook aandacht.

Leuk Sab dat jullie naar een nieuwe bank gaan kijken. Mijn vriend wilt ook een nieuwe, liefst een hoekbank. Ik vind het allemaal best, als het maar niet nu is :)

Makjuh, ben benieuwd wanneer de vlos wakker wordt en je kan helpen. Je bent op zo te lezen

Oem, dat klinkt wel redelijk serieus hoor. Ben benieuwd of het doorzet

Jomi, hopelijk komt het voor jou ook snel!!!

Misspuma, lijkt me helemaal niets die kraamtranen, ben blij dat ik die de vorige keer niet heb gehad. Lijkt me zo raar om te huilen terwijl er niets aan de hand is.

Marloes, wat grappig dat je zoontje zo gek op je dochtertje is. Ik hoop dat dat hier ook gebeurd.

@All, Redelijk geslapen, wel meerdere keren wakker geweest om te plassen en om het maagzuur weg te werken (blegh). Deze kwaaltjes zal ik echt niet gaan missen straks ;)
    Gwen heeft weer lekker geslapen, hopen dat ze dit zo vol houd dan denk ik dat ze gewoon kan blijven slapen als hij straks geboren moet worden (stom he, ik ga er zo vanuit dat het 's nachts gebeurd allemaal).
    Vanmiddag naar de vlos, ben benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen. Ik hou me toch in ene een hoop vocht vast, hurken doet gewoon zeer aan mijn velletje.

Ik kom later weer even loeren dames

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Pff ok, get a grip, niet vnadaag dan morgen, 1 dag kan er ook nog wel bij pff!

Trying to smile :) beebje is er bijna.......

7. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    Dames (en sommige mannen hier), de eerste foto van moeder en kind, speciaal voor jullie:

linkje...

Moeder en kind hebben een zware nacht gehad, veel wakker gelegen, maar volgens de laatste berichten maken ze het goed.

Groetjes, Angela, Sullivan en ik

8. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Wat doe ik mezelf aan!! Het kan ook niet alleen maar s ochtends op dit forum te kijken. :D :D Ineens allemaal baby's, =D> kan t niet bijhouden, hihi..

Mag ik jullie allemaal even in 1 keer feliciteren, ben bang als ik namen ga noemen iemand ga vergeten en dat kan natuurlijk niet..
    Dus bij deze meiden super gefeliciteerd met jullie zoons/dochters

Hier weinig nieuws, controle bij de verloskundige was goed, voel mezelf ook weer beter. Ben wel veel sneller moe. Gistermiddag ook weer 2 uren liggen slapen, heerlijk.

@Majkuh: leef echt met je mee hoor

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz wij zijn al maanden op zoek naar een nieuwe bank maar ja we moesten ook een baby uitzet ed. dus ja dat hadden we op een laag pitje gezet.
    nu hebben we een hele mooie gezien gister in een krantje. en ja er zit meestal toch een lever tijd op van ong 6 weken.
    nee wij nemen geen hoekbank is onhandig vind ik want je kan er niet mee spelen en ik ben nogal gek van interieur veranderingen.
    we hebben een 3 zit met 2 fatteuls gezien(weet niet of ik het goed schrijf) dus hoop dat het vanmiddag wat word.
    ik hou ook een hoop vocht vast ben in 1 week 1 kilo aangekomen.
    succes bij de vk.

@majkuh pfff erg he dat wachten!

@jodytje leuke foto!

@all pfff word gek van die banner staat er nog 1 dag nee er moet staan misschien nog 15 dagen of kan nog wel 15 dagen duren!
    aaaaaaaaaa
    nou hier is alles weer lekker schoon heerlijk.
    straks ff weg. vanavond bakkie doen bij pap en mam want ja voorlopig zullen we er niet aan toe komen.
    morgen ga ik met schoonzus naar de ikea ff lekker shoppen met zijn 2.
    en morgen avond naar de griek.
    dan zaterdag bijkomen en zondag (volgends mij droom) bevallen.
    hahaha heel stom maar heb echt zoiets van dat dat en dat moet nu nog gebeuren want ik ga zondag bevallen!
    ow wou dat ik die droom nooit had gehad hahaha!

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    echte babybom!!!! hahahah

dames die bevallen zijn!! super gefeliciteerd!! geweldig! geniet ervan! en rust goed!

@majkuh, balen voor je meis.. maar nog fftjes! dikke knuffel!!

@jomi buddy, jammer dat het niet heeft door gezet!! succes in het zh!!! dikke knuffel!

@sabrina en kroepie, ik vergeet jullie niet!! ook een dikke knuffel :)

@oem.. hoe is het met jou??

@missz! klopt het nou dat we samen jarig zijn?? :)

11. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Ben jij dan ook de 23e mei jarig??? En wordt jij dan ook een kwartje??? Goed bouwjaar dacht ik zo :D

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg

jaaaaaah!! augustus/september zijn vruchtbare maanden!! haha.. worden veel baby's in mei geboren!!

ja ben dan ook een kwartje.. pfff... haha

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik word 16 juni een kwartje!!!
    dus idd een goed bouwjaar!!!

14. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    wel leuk dat er zoveel jonge mama's zijn.
    Hahaha ja Daggie, augustus september is hot :)

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    OK, het goede nieuws is dat vriendje pas op 20 mei weggaat, dat is dus woensdag, en dat betekent dat we 2 dagen meer hebben dan verwacht. Dan komt hij d 26ste thuis, dus betekent dat er flink wat geld verdiend word (niet onbelangrijk ;)) Dus dat is helemaal OK, ikke isse blij :)

Verder heb ik het maar losgelaten, als het vandaag nog kan dan kan het, en anders houden we die ene dag ook wel vol, ze hebben het beloofd, dus morgen kan het niet anders, enwat is nou 24 uur? ;) Als hij niet weg zou gaan zouden ze me door kunnen laten lopen tot eind mei!

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    sterkte majkuh!! we zorgen dat je er door heen komt :)

17. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Joki, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Wachten, wachten, wachten....VK heeft gebeld, vannacht 2 bevallingen gehad en er is nu iemand bezig......als ze vanmiddag of vanavond een gaatje heeft komt ze, anders morgen.......we wachten af ;)

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    * meldplicht *
    hier nog steeds snipverkouden :D , beide neusgaten zitten compleet dicht, ik ruik niks meer lol.
    Gisteren was het echt gezellig met m'n vriendinnen en lekker gegeten.
    Dochter van m'n vriend krijgt weer haar kuren, grrrrrrrr! Het is echt een verwend nestje geworden.
    Maandag mocht ze bij mama langs om spulletjes voor school op te halen en even de mama te zien en toen ze terugkwam had ze weer tegen mama gezegd dat ze de oude regeling (enkel weekend om de 14-d) terug wou. Ze was al een dag later naar ons gekomen hé, dus ze was pas één dag bij ons.
    Haar ma vroeg of we het niet hoorden dat ze zich 's avonds in slaap weende? :confused: . Vonden wij een beetje raar want bij het klaarmaken om te gaan slapen staat ze hier steeds te zingen en is ze goed gezind.
    Het begint een beetje vermoeiend te worden voor ons. Bij ons zijn er duidelijke regels en bij de mama niet, dus is het leven gemakkelijker bij de mama hé.
    Na het gesprek met de mama hebben we haar even tijd voor zich alleen gelaten en sindsdan is alles weer héél goed, tot gisterenavond, dan was ze alleen met de papa en ik merk de laatste tijd dat ze van hem echt niets kan verdragen. Dus had ze weer zielige berichtjes naar de mama gestuurd, terwijl dit echt niet gegrond is, maar wat doe je er aan, de mama geloofd alles wat dochterlief zegt hé.
    We worden er zo moe van om deze strijd steeds te moeten strijden, we weten dat we nooit op hetzelfde niveau als de mama zullen staan en dit is soms zo kwetsend en pijnlijk emotioneel.
    Ze moet nog 10 worden maar is al 1m50 en ze weegt nu 56.7kg, dus haar hormonen zijn al serieus in werking, ze heeft al schaamhaar, haar borstjes beginnen te groeien en die hormonale buien maken het er ook niet gemakkelijker op.

Pfffffffffff, sorry, moest dit even kwijt, we doen zo ons best maar worden totaal niet gewaardeerd en dit doet pijn, vooral voor m'n vriend omdat ze hem als vader steeds achteruit duwt. Hij heeft nooit een eerlijke kans gekregen en vind dit zo erg voor hem.
    Hij zegt de laatste tijd steeds meer, hopelijk ziet onze dochter mij wel graag :( , dan breekt m'n hart steeds een beetje. HIj is een fantastische vader, maar omdat wij strikt zijn en regels naleven ziet zijn dochter dat niet, voor haar is het gemakkelijke leventje veel aanlokkelijker natuurlijk.

Nu ga ik stoppen met zagen en proberen we weer even alles wat positiever te zien ;)

* einde meldplicht *

moet het in twee delen doen want scherm springt steeds naar boven, dus reacties volgen nog ;)

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Mamasuusjuh: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE KAYLEIGH!

@joki: dat is goed nieuws voor jou, nog max 6 dagen, dat is niet zo lang meer hé :)

@olove: suc6 meid, hopelijk blijven ze nog even zitten hoor ;)

@zonstraal: oooooooooh, goed nieuws dus. PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE!

@jodytje: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE SULLIVAN!

@Jomi: dat klinkt beloftevol hoor, ik duim voor je dat het mag doorzetten

@joki: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE JUNA!

@sabrina: hopelijk valt de bank even goed mee in het echt als in het krantje ;)
    oei, vocht, 1kg in 1 week. Ik ben raar genoeg 1kg afgevallen sinds maandag, snap er niets van

Deel Deze Pagina