OEM!!!! 8 POND!!! You go girl! En dan dachten ze nog dat het niet zo'n groot kindje zou zijn. Heerlijk meid dat je bevallen bent. Lekker genieten nu van je kleine wereldwonder. @ all; ik ga doggie even uitlaten en dan mijn bedje inrollen. Net 3,5 croissant (goh, vocht of spek.... ) naar binnen gewerkt hahaha. Om 17:30 naar de vlos, zal allemaal wel weer goed zijn. En vandaag 39 weken, ik ben ook al flink aan het aftellen. Zooooo fout....
goedemiddag dames, **meldplicht** ZONSTRAAL: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JODYTJE: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SULLIVAN JOKI: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JUNA OEMHUDAIFA: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON DE JONGENS BEGINNEN WEER IN DE BUURT TE KOMEN VAN DE MEISJES!!!! HIER VEEL GEROMMEL HEFTIGER EN LANGER. VANAVOND NAAR YOGA LAATSTE KEER VORIGE WEEK HAD IK TOEN S`NACHTS SERIEUS VOORWERK MISSCHIEN DAT HET DEZE KEER MEER DOET. MORGEN 39 WEKEN SPANNEND!!! ZOONTJE LIGT NET OP BED EN IK BEN IN HUIS HELEMAAL BIJ DUS LEKKER RELAXEN. VANNACHT REDELIJK GESLAPEN MAAR WEL VEEL WAKKER VAN NAAR HET WC GAAN TOT GAUW WEER GROETJES COLIN
Oem even vanaf de iphone dus geen kleurtjes maar van harte meis, dus toch!! Hier een leuke ochtend gehad! Mrt mannie op stap, slingers, beschuiten etc etc gekocht heel gezellig en fijne afleiding. Ben helemaal kapot, heb oifantepootjes en ga zo slapen, maar boel me goed vk komt vast nog wel. Het begint hier weer ligt te rommelen, dus wie weet
hey meiden ik ga er vandoor kom denk ik vanavond nog wel ff langs om te kijken of er nog meer babynieuws is. wij gaan nu de bank uitzoeken dus meiden duimen voor me dat het een hele mooie is en dat ie net zo bevalt als in het krantje! @misssz hahaha hier ook last van net broodje gezond met brie op mmmmm lekker hoor! ach we zijn maar zwanger en nu is het dus nog legaal!!! @colin mmm rommelen noyu ben benieuwd. @majkuh lekker he die afleiding heerlijk! mmm rommelen ik zeg maar niet meer zet hem op wat die kleine blijft dan zitten #-o dus kleine blijf maar zitten heel heel lang misschien dat dat helpt dag meiden tot straks
Amin inshallah, dank je wel voor je felicitaties. Ik las net dat jij ook inmiddels mama bent geworden van een zoon, mabrouk en moge Allah hem ook behoren tot de oprechten. All: Iedereen bedankt voor jullie felicitaties!! Ik wil alle moeders die inmiddels bevallen zijn van harte feliciteren ... en degene die aan het rommelen zijn veel sterkte wensen! Sabrina: Onze zoon is geboren om 16.20 uur. Bedankt voor het erbij zetten, dikke knuf!
Jodytje, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Oem, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Zonstraal, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! GO BOYS
Goede middag meiden, @ Harmless: Ow heerlijk naar buiten met de kleine, ik mag waarschijnlijk morgen een rondje maken =D> heb daar ook zo een zin in! En hoe ging de gehoortest en hielprik...? Gefeliciteerd met je zus! @ Kroepie: Ja, een kleine mopperkont haha! Tja, het is niet makkelijk de juiste speen te vinden, maar ik denk dat we hem nu eindelijk gevonden hebben. Heb je je tas nog ingepakt, wel doen hoor voor je het weet is het zover! @ Manny: Kan nog komen hoor, de weeen na het strippen! En joepie al wat ontsluiting! @ Kaatje K: Ik laat ze ook flink stromen hihi. @ Sabrina: Ja, tuurlijk helpt het duimen...ze draaien overuren voor jou! @ Oem: Van harte gefeliciteerd met je zoon, geniet ervan! @ MisssZ: Veel plezier bij de vk, en gefeliciteerd met je 39 weken! De kraamverzorgster is net weg, nu ben ik voor het eerst alleen thuis met mijn dochter! Keano is samen met mijn man bij zijn Tante caketjes maken voor te trakteren op de psz, dus ben nu heerlijk even alleen. Moet eerlijk zeggen heerlijk hoor even die rust, Jaylin ligt lekker tevreden in de box te slapen. Om 16.00u is het weer tijd voor een flesje, we hebben nu hopelijk de juiste speen gevonden...hoop het zo. Ik deed er op den duur een uur over om haar het flesje te geven, terwijl ze het met 15 a 20 min wel op moeten hebben... Heb net wel heerlijk van 12.30u tot 14.30u geslapen, heerlijk hoor! Jaylin is trouwens geslaagd voor de gehoortest, allebei haar oortjes doen het de hielprik ging ook goed madam sliep gewoon door =D>! Liefs, misspuma
Oh even ego hoor! We zijn net bij de vk geweest. Had gevraagd om de 'echte' vk en niet de stagiaire en toevallig had de vk dienst die ook echo's kan maken Dus na de gewone controle (bloeddruk prima, hartslag uk prima, uk ligt helemaal ingedaald prima, HB prima) zei ze: 'hebben jullie nog vragen?' Dus ik... Nou ...je hebt zeker geen tijd voor een echo? Ik ben zo nieuwsgierig! Zij lachen! We hebben dus op papier een 'liggingsecho' gehad, maar wat was 't LEUK!! Ons schatje is echt supercute hahahahah. Lag met 't gezichtje naar voren en ruggetje naar achter, dus als dat zo blijft... hmmm ...wordt 't dan weer een sterrekijker?? Ik hoop 't eigenlijk niet, want weet nog hoe lastig dat was met mijn meissie. Maar goed, wel heerlijk om ons schatje te zien. Geslacht is ook nog steeds hetzelfde hahahah (gelukkig!) We konden zelfs de nageltjes op de vingertjes zien *zwijmel* Ik vertelde dat ik er wel klaar mee was, en toen zegt ze... nou er zijn leuke manieren om 't te voorspoedigen... vooral leuk voor je man! 't Is dat ie donker is, maar anders had ie gebloosd whahhahahah. Nog geen nieuwe baby's zag ik. Majkuh... nog wat gehoord? Sabrina... hoe is de bank? Tot vanaaf!!
Nee, nog niets gehoord. Ben net wakker, heb heerlikk gelegen was zo stuk na het winkelen ik ben lekker ok, als ze kan vandaag is he super, zo niet dan word het morgenochtend is ook goed. Maar wat vreselijk leuk zeg dat je een extra echo hebt gehad! Heb jij je mopje ook een beetje gezien terwijl je toch nog even moet hihi gaaf hoor! Hier nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld ben, soms met licht pijnlikke krampende harde buik. Lijf doet dus wel wat, maar het hoeft niet eens door te zetten van me, ik kan ook nog wel tot morgen wachten we zien het allemaal wel Waar ik wel doodmoe van word is van al die telefoontjes pffff ik heb al wel 100x gezegd dat als er wat gebeurd ze het wel horen. Tis liet bedoeld maar zo irritant dat ik niet meer opneem. Elke x vertellen dat er nog niets is is voor ons ook niet leuk.
Ooooooh wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt! Rust doet een mens goed hahahah Kan me voorstellen dat je knettergek wordt van die telefoontjes Ben al lang blij dat niemand mij belt... nou ja ... niemand. Mijn schoonmoeder belt sinds de operatie van manlief ELKE avond!! *zucht* Wel schattig hoor, maar ze belt steeds op mijn mobiel, omdat ze denkt dat hij nog niet kan praten, en dat kan die wel. En ik word er een beetje kriegel van. Ben meer 't type van 'als je niets hoort, dan gaat 't goed'. Snap wel dat ze wil weten hoe 't is met hem, maar dan hoef je toch niet iedere avond te bellen?! Nou ja, dat was even mijn klaagzang. Vanvond komen mijn paps en mams en dan gaan we ons bed op klossen zetten. Kan ik eindelijk weer een beetje fatsoenlijk in en uit bed stappen hahahah. Die van ons is nogal laag, dus ik moet mezelf echt een zetje geven om er uit te komen.
Zoooo jaa echt wel, kan ook niet e Ok wezen voor een mens om maandenlang gemiddeld mar 5 uur slaap per nacht te hebben, dat icm hormonen maakt van mij geen lieverdje (milde understatement )
Zo hey, ik ben er een dagje niet en whoppa, gelijk weer een aantal mama's erbij, gefeliciteerd!!! Verder alles goed hier, vannacht voor het eerst bij C geslapen (nou ja, jullie snappen hem wel) en dat is nog wel even weer wennen zo omdat het hier een stuk lawaaiger is dan ik gewend ben, maar dat went nog wel, meidenkamer is aan de achterkant en die slapen er in elk geval dwars doorheen, maar ben blij dat we hier tijdelijk zijn want het schijnt nog erger te zijn in het hoogseizoen, we zien wel of ik hier dan weer ben of dat ik lekker in Nederland blijf...
OemHudaifa heel erg gefeliciteerd!!!!!!! cleo, lekker dat je weg bent bij je schoonouders, veel fijner zo op jezelf. hoe lang blijf je eigenlijk nog? pffff ben moe ga nu even kolfen, want ga vanavond even uit...
Hai meiden, Sorry voor mijn afwezigheid. Ik ben nog steeds intensief met de bv bezig. Maar we gaan de goede kant op! Jelina hoeft nog maar een klein beetje bijvoeding en mss kunnen we het gaan vervangen door gekofde melk. Ze wordt steeds wat sterker en kan steeds langer intensief aan de borst drinken. Verder is het een lief en tevreden dametje. Heb wel last van de tranen gehad, vind het allemaal veel te snel gaan. Vind vooral het idee dat Robin weer moet werken niet leuk.. Moet mezelf wel in de gaten houden, schaambot doet met de dag meer pijn en val weer snel af. Maar genieten doe ik nog elke dag van mijn mooie dametje (s)! Juist omdat je zo trots en blij ben wil je dat zo veel mogenlijk vast houden.. Ik lees weer veel beebs erbij, allemaal gefeliciteerd!!!! Voor de dames die nog moeten, lieverds ik weet hoe het is om op het wachtbankje te zitten en wens jullie nog veel sterkte! Enne de dames die eind mei zijn uitgerekend, jullie vind ik helemaal knap, petje af en knuffels voor jullie!
hey meiden hier was ik dan weer heel even! ff tussen het eten koken door!! we zijn net bij die zaak geweest en wil ff een feessie vieren want we hebben een nieuwe bank!! nou ja hebben duurt 6 tot 10 weken dus nog ff en dan hebben we hem!!! maar zijn in ieder geval goede vooruitzichten want we zijn al zolang opzoek na een nieuwe \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ zo gelijk weer een weeendans!!! @zonstraal ga de tijd morgen er ff bijzetten meid! geniet lekker van de kleine!! @misspuma dat is mooi goed laten draaien! lekker dat alles goed was met jaylin. @evy77 ach wat maakt het uit die kilo's nog ff en je heb je wonder! @kroepie zoals je hierboven leest is ie helemaal top!hahaha je weet dus wat je te doen staat vanavond! @majkuh pffff vertel mij wat die telefoon aaaaaaaaaaaa. @cleo79 wanneer kom je weer naar nl dan? en komt je man dan ook mee? @kaatje k veel plezier vanavond! @manootje meid wat lekker dat het steeds beter gaat daar! geniet er maar lekker van! ach nog even en dan mag ik me kleine meid ook eindelijk in me armen sluiten! zo meiden morgen ochtend ben ik er nog even voor ik naar de ikea ga! fijne avond allemaal en tot morgen
!!!!!! Net gebeld, vk heeft geen tijd, heeft met gyn op het ziekenhuis overlegd, mag me op negen uur melden en zij breken mijn vliezen!!!! Heb geen idee moet ikdan meteen blijven of ga je eerst naarhuis?? Ben helemaal spannend!!
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd! Gaat snel hier ineens! IK WIL OOK!!!! Ben het nu wel zo zat! Vanmiddag bij de verloskundige geweest, die heeft me gestript. Tot nu toe doet het nog vrij weinig helaas.. Maar het kan nog. Moet anders maandag weer en als dat niet werkt ben ik woensdag alweer 42 wk Dus hoop echt dat het nu snel uit zichzelf doorzet...