Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie je afspraak staat erbij meid!!!

2. Tja, dat heb je er van als je zoveel kletst!!!
    Jouw berichtje was tegelijk met de mijne, dus gemist. Heb 't alsnog gelezen.
    Sommige mensen *schudt 't hoofd*
    Goed afgebekt whaahhahaha :D

Bedankt voor 't aanpassen van de lijst mop.
    Nog geen weeën of zo??

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Kroepie, slecht geslapen dus weer, en dat zeiltje argh wat een ramp! Ik he zo piesding voor kids erop, is iets beter te doen, kraakt niet maar zweet me nog steeds een ongeluk, zelfs met molton ertussen.

Tjsa, als jullie nu allemaal even de vk en de gyn aanpakken haha, ben er zelf ook wel erg moe van hoor...kastje-muur, kastje-muur, kastje.........om gek van te worden.

maar vandaag gaat het gebeuren, ik heb al die tijd het gevoel gehad dat ze op vrijdag werd geboren, dus dat word em gewoon! ik hoop echt dat ze zo bellen, en het niet vergeten ofzo!

4. Hebben ze nou nog niet gebeld?! GRRRRR
    Het is bijna half 9 POTVERDIKKIE!!!

Kan me voorstellen dat je er moe van bent meid.
    Maar vandaag is de dag, ik weet 't zeker!!!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie ja idd sommige mensen*moord neigingen*
    graag gedaan schat!
    nee helemaal niks me lijf doet helemaal niks meer geen weee geen slijmprop geen teken helemaal niks! pffffword er nu wel ff gek van wil het allemaal zo graag!!!

@majkuh meid pfff puf echt spirit uit je berichtje nu!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!
    mag me tussen half elf en elf uur op de kraam melden!! Gaat het dan eindelijk gebeuren???

Als ze mijn vliezen breken en ik krijg niet binnen 4 uur ww ga ik aan het infuus! Dus Als de vliezen breken krijg ik een kind vandaag, wish me luckk!!!

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

zet hem op meid!!!!!

8. JIPPIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve schat... je krijgt sowieso een kind vandaag WHAAAAAAAAAAAAA!!
    Go Majkuh, Go Majkuh, Go Majkuh, Go Majkuh, Go Majkuh, Go Majkuh.
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hahaha, ja, tenzij ik daar kom en half Almelo ineens weer spoedbevallingen heeft en ik weer naar huis kan ;)
    Ik zweer je, ik blijf daar gewoon zitten, ga niet naar huis voordat mijn meisje er is! ;)

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    nee zeker niet weggaan!!!! gewoon blijven zitten!

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Als je geen geld had, dan had je die bank niet aangeschaft toch verschrikkelijk die bemoeizuchtige mensen.

@ Makjuh/Buddy: De kraamzorg is er nog tot morgen, zal haar wel missen hoor maar ook wel lekker om je huis weer voor je alleen te hebben hihi.
    En tuurlijk gaat het vandaag gebeuren, you go girl!
    Ik zou ook gewoon blijven zitten, spoedgevallen of niet jij blijft met je kont in dat ziekenhuis en komt er niet uit voordat je je meisje in je armen hebt!
    Heel veel succes vandaag!

@ Kroepie: Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Erg hé dat gekraak van het zeiltje...kon er ook niet van slapen en dan inderdaad ZWETEN bah!

Vandaag was mijn uitgerekende dag, en nu heb ik mijn meisje alweer bijna een week!
    Keano is met zijn traktatie naar de psz vertrokken, ben benieuwd hoe hij het vindt om te trakteren.
    De kraamhulp komt om 09.00u, en Oma komt dan ook want die gaat haar kleindochter in bad doen.

Liefs, misspuma

12. Majkuh je blijft daar tot 't er is!!
    En anders kom ik persoonlijk die lui even vertellen wat ik er van denk. En je weet... don't mess with a pregnant lady!! :evil:

@Misspuma
    Wat leuk dat ie gaat trakteren!!! Vond ie het zelf ook spannend?
    En je meisje al weer een week... pfff ...wat vliegt de tijd zeg!
    Veel plezier met Oma :D

13. ok... genoeg voor nu.
    Ik duik er nog even in!

Liefs

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    ***Meldplicht***

Goedemorgen allemaal.

Hier een teleurgesteld kamerolifantje, die er even helemaal doorheen zit.

Gisteren had ik controle in het ziekenhuis. Eerst ctg+urine+bloeddruk. Ctg en urine waren goed en ook blaasontsteking was gelukkig weer over. Bloeddruk was weer erg hoog 134/98, maar hoef nog net niet een extra pilletje erbij. Daarna door naar de gynaecoloog in de hoop dat er wat voor mij gedaan kon worden. Nou niet dus, er gaat nog niks gebeuren. Omdat de andere uitslagen goed waren en ik nog genoeg goed vruchtwater heb wil de gynaecoloog helemaal nog niet een handje helpen. Ook al kan ik gewoon niet meer, moet toch nog maar even doorzetten volgens hem. Hij denkt dat de kleine geen 2 weken meer zit. Kleine is nu bijna helemaal ingedaald, dus ik hoef niet meer plat als mijn vliezen breken. Dus na mijn bezoek aan het ziekenhuis gisteren had ik het helemaal even gehad. Slechte nacht achter de rug met ww en barstende koppijn.

Maandag moet ik om 9.30 weer voor controle ctg+urine+bloeddruk op kraamafdeling.
    Woensdag moet ik om 12.45 ctg+urine+bloeddruk controle kraamafdeling en om 13.45 controle gynaecoloog (niet mijn eigen, die van vorige week. Die misschien wel wil helpen, dus misschien dan wat meer hoop). Zou je deze afspraken ook op de lijst kunnen zetten Sabrina (geef je groot gelijk dat je je banner eraf hebt gehaald) of moet ik je nog even een pbtje sturen?

Heb nu ook slechte nacht gehad, veel wakker en pijn en ook nog steeds erge hoofdpijn. Dus ik ben er ook even helemaal klaar mee.

@Majkuh: Joepie, maak een dansje voor je. Ben zo blij voor je dat je er om half 11 mag zijn en ik duim voor je dat het gaat gebeuren vandaag. En laat je aan het bed vastketenen, anders kom ik wel bij je en doe dat wel even, neem ik slot en sleutel wel mee. ;) Knuffel van mij en succes.

Joki, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Juna. Mooie naam hoor. Geniet van je kraamtijd en rust maar lekker uit.

OemHudaifa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hoop dat je een fijne kraamtijd hebt en rust jij ook maar even lekker uit. Heb je wel verdiend hoor.

Voor de rest even geen reacties op anderen. Maar heb wel alles gelezen en voor iedereen een hele dikke knuffel.

Kom straks nog wel even langs, kijken hoe het met Majkuh gaat en of er nog meer nieuwtjes zijn.

Fijne dag allemaal.

Liefs JoMi

***Einde meldplicht***

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misspuma ja dat vind ik dus ook! lekker he jij heb je meissie al! geniet lekker van de kleine meid!
    veel plezier met oma!!!

@kroepie slaap lekker meid!

@jomi pb maar even dan doe ik het vanmiddag!

meiden ik ga er vandoor nog ff wat in huis doen hier! en dan lekker douchen en dan naar de ikea!
    tot vanmiddag!

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    JOMI, meis wat een zak van een vent zeg, helaas helpt het niets maar je krijgt een hele dikke knuffel van me hoor, vind het zo klote voor je, al die onderzoeken en testen en je ziek voelen en dan niet eens willen helpen, grrrr!

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    kroepie slaapse
    sappie veel plezier bij ikea

ik ga zo nog even als een kip zonder kop door huis lopen, ben helemaal spannend (alweer ;0)

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Een knuffel doet altijd goed hoor. Dank je wel lieverd.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Broed jij je eitje maar lekker uit vandaag hoor, dus je mag je mag best als kip door huis lopen. ;) :)

20. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Makjuh; Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren. Idd, niet naar huis gaan zonder je kleine meisje :D Heel veel succes, ben benieuwd hoe het gaat allemaal.

Sab; Ik krijg de link niet open... Maar ik probeer het straks wel weer. En whahahaha wat een wijfie ben jij ook! Idd, het gaat ze geen reet aan wat iets kost en waar je het vandaan haalt. Al moet je er een lening van afsluiten, jullie leven. Hier hebben we ook wel eens mensen die vragen hoe we het allemaal doen op 1 salaris. Groot koophuis, hobby's 2 auto's voor de deur, jacuzzi blablabla. Lekker laten lullen, zijn gewoon jaloers ;)

Kroepie; heerlijk dat jij 's ochtends weer even plat kan, zeker na die nachtrust van jou. Wat voor een zeil heb je eronder? Ik heb vorige keer bij de leen bakker van die moltons gekocht die je over je hele matras kan doen en die zijn ook waterdicht. Kraakt bijna niet en zweet ook niet zo erg als die stomme zeiltjes die je in je pakket krijgt. Misschien ook een tip. En anders die van Makjuh, is ook geen slecht idee.

Misspuma; Leuk dat hij mag trakteren vandaag. En nog maar 1 dagje kraamhulp. Ik was blij de vorige keer dat ze weg was. Had een zwelg van een meisje die ons hielp. Ze was zoooo sloom, in werkelijk alles. Het praten, lopen, schoonmaken pffff. Werd al moe als ik haar zag. Heb nu ook gevraagd of we een iets sneller persoon mogen krijgen hahaha.

@Jomi, jeetje meid het zit je niet mee op deze manier. Hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je beebje snel wilt komen.

@All; Ookal kon de vlos niet veel doen gisteren toch heb ik behoorlijk wat gerommel in mijn buik. Misschien heeft ze toch iets geprikkeld. Bij Gwen ben ik redelijk op tijd bevallen en de vlos zei wel dat meestal de eerstvolgende ook wel rond dat tijdstip komt. Dat zou dan volgende week sowieso betekenen. Ik begin het nu wel spannend te vinden, zometeen hebben we er een klein kereltje bij ieieiieieieieee. Hahaha, zo leuk!!!
    Ik ga zo even een klein boodschapje halen en dan denk ik dat mijn zus wel even langs komt op de koffie. Kunnen mijn neefje en Gwen even lekker samen spelen.

LIefs

Deel Deze Pagina