@MisssZ Buik is prachtig!! Maar volgens mij ben je topzwaar of niet?! @Oem Wat een domme vk zeg!! Alsof je als aanstaande moeder niet weet wat je voelt... Wat heerlijk dat het goed is, geniet er lekker van hoor! @Evy Dat klinkt als groot zeg... hopelijk wordt 't niet al te GROOT!~ @manny Ik hoop dat 't doorzet meid. Ik wacht met smart op je berichtje!!
Dank je wel, je bedoeld een giga buik met topzwaar of dat ik veel ben aangekomen??? Allebei wel hahaha. Ben nu 17 kilo aangekomen... het ging zo goed in het begin. En mijn buik is idd weer mega, maar daar had ik me wel op voorbereid want bij Gwen was het ook geen kleintje. Zal is zien of ik daar een foto van kan vinden.
oeps, 2 missen door elkaar gehaald, lijk wel zwanger... maaike, eindelijk!!!! heel erg gefeliciteerd met stella, mooie naam ook !!!!!!! OemHudaifa, ook jij erg gefeliciteerd met je zoon! Klinkt of het allemaal soepel ging. Tja, pijn doet het altijd maar wel snel in ieder geval. Geniet ervan allebei!
Ik bedoelde giga buik hoor! Extra kilo's zijn me niet opgevallen joh. Hier ook bijna 17kg erbij... maar ja, dat had ik met mijn meissie ook. En ik wilde zo onder de 100kg blijven Nu hopen dat er de komende 2/3 weken niet veel meer bijkomt!
Hey meiden Heb eindelijk de puf en de tijd om even te reageren, hier gaat het allemaal redelijk heb veel last vn me lichaam sinds de bevalling slapende vingers me bekken blaas en de rest aan de oderkant is nog steeds gevoelloos dus moet echt tijd en rust nemen om te herstellen, noah is nu eindelijk goed aan de borst bezig maar heeft tijd geduurt werd er ook heel onzeker van. de rest hechtingen enz doet ook nog best pijn we hebben een schat van een kraamhulp die echt alles doet voor ons en ook nog eens thuis dingen doet voor ons zoals dingen voor noah maken om later terug te lezen hie rhoeven we niks te doen alles word gedaan en morgen is ze helaas voor het laatst zal haar vreselijk gaan missen. Wil de dames die inmiddels bevallen zijn van harte feliciteren en diegene die nog wachten hoop dat het snel komt je kan je ogen namelijk niet geloven. meiden tot later weer me ogen vallen me nu alweer dicht.
iedereen erg bedankt Manny: Het klinkt idd bekend! Wie weet meid Majkuh: YESSS eindelijk bevallen. Geniet ervan meid en wow ik dacht dat ik snel was hahhaha Groetjes
@kroepie, ach komt allemaal weer goed. Straks gaan we weer lekker aan de sonja bakker Bij Gwen was ik 25 kilo aangekomen, dat ga ik niet meer redden hoop ik. @Kaatje, hahaha hou is op jij met je lijk wel zwanger dan heb je je wel heeeeeeel snel hersteld En heeft je meisje al veel roze??? @Ria; dat gevoelloze wat jij aangeeft dat had ik na de bevalling van Gwen in mijn linkerbovenbeen. Alsof alles verdoofd is. Ik kon er bij wijze in snijden en voelde niets. Dit had ik trouwens ook op een heel groot gedeelte op mijn buik rond mijn navel. Dat gevoel komt wel weer terug hoor, dan is er een zenuw knel gaan zitten had ik begrepen. Wel vervelend dat je last hebt van je hechtingen en van die gevoelloze dingen. Wel fijn dat je bv nu lekker op gang komt. @all, vriendlief is aan de borrel op zijn werk. Gwen en ik hebben heerlijk gegeten, moet alleen nog de hond uitlaten en het komt hier met bakken uit de lucht... Dus hij moet maar even wachten, ik kan niet nu naar buiten met hem en met die kleine meid. Als het goed is is hij om half 8 thuis. Dan kan ik snel de hond uitlaten en kan hij even lekker eten en op Gwen letten
Goede avond meiden, @ Kroepie: Keano vond het geweldig om te trakteren! Hij heeft er enorm van genoten. @ Sabrina: Genieten doen we zeker! Ik hoop dat jij je meisje ook snel in je armen kunt sluiten! @ MisssZ: Mijn kraamverzorgster is echt toppie! Die vliegt door het hele huis heen haha! Snap dat je nu gevraagd hebt voor een sneller persoon. @ Harmless: En is de kraamverzorster er voor de laatste keer geweest? Snap dat je het beu bent die vreemden over de vloer. Vind het ook wel weer fijn om morgen alles alleen te doen. @ Oem: Wauw wat een verhaal over je bevalling! Geniet er maar lekker van hoor. @ Evy: Wat een gewicht al van je beebje. Hopelijk wordt de beeb niet topzwaar... @ Makjuh: En nu een felicitatie in kleur dat heb je wel verdiend! Van harte gefeliciteerd met je dochter Stella, geniet van je kraamtijd! Nou meiden vanmorgen naar de eerste hulp gemoeten voor mij...toen ik om 07.00u uit bed kwam kreeg ik flinke pijn in mijn buik. Dit tegen de kraamverzorgster gezegt, die zij even de ha bellen. Dus de ha gebeld en die zij ik ga vragen of de gyn even naar je wilt kijken. Dus wij naar de polikliniek toe, daar een inwendige echo gehad maar er was niks aan mijn baarmoeder/eierstokken te zien (gelukkig!). Toen door naar de eerste hulp, bloed laten prikken, infuus aangelegd en een plasje ingeleverd. Toen kwam de dokter die voelde aan mijn buik en ineens was de pijn weg schaamde me dood. Toen wachten op de bloeduitslag en urine uitslag, want ze dacht misschien toch aan de blinde darm. Toen kwam de dokter terug met de uitslag: het blijkt dat die Streptokokken Groep B Bacterie weer heftig terug is gekomen na de bevalling... dus zit nu weer aan een flinke antibiotica kuur voor een week lang. Gelukkig dat het niet mijn blinde darm was, anders moest ik nog worden geopereerd in mijn kraamweek... Met Jaylin alles goed, ze drinkt haar flesjes nu netjes leeg zonder moeite en netjes in 20 min tijd. Ze is 100gr aangekomen in 2 dagen dus prima! Nog 60gr en ze zit op haar geboortegewicht, dus dan mogen we met haar naar buiten, mits het weer meezit... En ik hoef haar niet om 03.00u wakker te maken voor een voeding, ben benieuwd hoe laat ze zelf komt. Keano heeft getrakteerd op de psz, hij vondt het super leuk zal zo ff een foto plaatsen! Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
Ja ja Buddy bud Maaike is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb alleen mijn plicht als buddy niet zo goed gedaan Sorry meid lag de hele dag op bed... Maar je had het zelf al gepost dus iedereen was gelukkig op de hoogte! Dikke knuff voor jullie allemaal
@Marooz Ach, maakt niet uit toch?! Bovendien... tegen snelle jelle Maaike met haar Iphone kun je toch niet op hahahhaah Was je niet lekker dat je de hele dag op bed hebt gelegen? @Misspuma Wat leuk dat hij het zo naar z'n zin had!! Ben benieuwd naar de foto (heb nog niet gekeken) Och jee... ook nog naar de EHBO? Balen dat je bacterie weer terug is Ik hoop dat je kuur snel helpt! @MisssZ Hier ook met bakken uit de hemel. Hebben weer een zwembad in de tuin Geloof dat 't volgende week weer mooi weer wordt. Tijd voor een nieuwe beeb in Leeuwarden!! Ach... als 't afvallen door de bv bij mij net zo snel gaat als bij sommige hier, dan maak ik me niet druk!! haahhahah Heb de hardloopschema's al weer uit de kast gehaald (positief hè?) @Ria Wat rot dat je van die ongevoelige stukken hebt. Ik hoop dat het snel overgaat!! Hier een hele dag bijna niet gegeten (gewoon vergeten) dus ging bijna onderuit. Net vlug Mac gehaald (niet echt gezond ik weet 't) Het heeft wel geholpen, maar heb nu koppijn. Denk dat het vroeg slapen wordt. Misschien nog even Hollands got Talent kijken. Fijne avond allemaal! X
gefeliciteert makjuh met jullie dochter Stella!!!! eindelijk is ze er!!! Hier nog steeds veel gerommel maar ik geloof er niet zo meer in. Het hopen alleen al ben ik beu. heb zo`n buikpijn maar het zet niet door geen ritme of wat balen maar ja ben hier niet de enigste die op een bankje zit t e wachten!!!! Ga tv kijken en op tijd naar bed!!! Groetjes Colin
Majkuh: Eindleijk daar is ze dan!!! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van..... !!!! Dikke knuff! Sabrina : Speciaal voor jou ... wel iets vroeger dan 23.00 uur maar heb gezegt dat hij vanaf dan pas zijn werk mag gaan doen komt ie \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Hoi allemaal! Nou eindelijk is ze er en wat een sneltreinbevalling! In het kort : Elf uur op het zh, eerst aan de ctg, half 12 vliezen geprikt, nog geen vijf min darna de eerste wee en ook heftig, volgde elkaar snel op, binnen no time om de vijf minuten ww, even later voelde ik druk van onderen dat gemeld en ineens stond de kamer vol! Ze vroegen aan peter waar de kleertjes waren en ik dacht huh, nu al?? Nog nirt eens getoucheerd! Getoucheerd en alleen het randje zat er nog, paar minuten daarna echt persdrang en volledige ontsluiting, mocht mrepersen en na negen min was ze er! Al met al twee uur, ik ben een natuurtalent bevallen zeiden ze haha! Apgar van tien, geen scheurtje niets hoera! Kan mijn ogen niet van haar afhouden Ze is wel erg misselijk door de snelle bevalling en ze heeft teveel dri ken gehad want ze hadden vergeten te vertellen hoeveel ze mocht, verder doet ze het briljant en ik voel Me helemaal goed!
Mens wat een snelheid!!! Ongelooflijk Wat fijn dat alles goed is en dat jullie nog heerlijk samen van d'r kunnen genieten voor je hubbie weg moet! KNUF!!! Ben echt megablij voor je. Heb zo meegeleefd *tranen schieten in mijn ogen* Ik wil fotooooooo's!!!!
Even EGO: Kleintje is hier al helemaal ingedaald en megadruk. Nu heb ik steeds megapijn onderin... alsof 't met een vingertje aan m'n vliezen zit te krabben. Echt heeeeeeeeeel vervelend. Volgens de vk zit 't dan tegen een zenuw te porren. Herkent iemand dat? Voelt echt heel vervelend Manlief vroeg me al, moeten we het tasje klaarzetten?? Maar ik heb 'm nog niet ingepakt Morgenvroeg is dat 't eerste wat ik ga doen!!