Hihi, ja heel snel maar net als oem echt heeeeel erg pijnlijk, op een gegeven moment had ik zon zere rug, heeft ze twee spuiten water ingezet, bizar en megapijnlijk maar hielp wel. Het ging zo hard, bijna geen pauzes en echt geen houding kunnen vinden, gelukkig ging het zo snel, maar het persen pfffff tering zeg, werd kotsmisselijk en moest bijna spugen, en toen ze eruit was jaaaaaahhhhh alles meteen over, zo fijn! Maar de eerste wee begon en ik zei meteen: er komt dus geen volgende he schat?!!! Hahaha! Ik zet gauw fotos neer hoor, ze is nu al verandr, lag in de kreuekels en is nu helemaal gaaf, ohhhh ze is zo mooi hihi!
Majkuh.. jaaaaaa daar is ze dan.. en wat een bevallingsverhaal zeg! Gefeliciteerd met jullie Stella, mooie naam.. Nu lekker genieten.. Liefs
Jeetje Maaike wat een enorm snelle bevalling! hahaha Was je lichaam er toch al klaar voor heh? Alleen dat laatste zetje even nodig! Super dat ze het goed doet, en tjah dat ze wat misselijk is is niet raar natuurlijk..maar wel ziewig.. Hele dikke knuff buddy! Kroepie; ja ben weer niet helemaal fit... en geloof dat de brakke nachten daar debet aan zijn helaas... dus dacht mannetje is hele dag aan het werk, dus ik en Mees blijven ook lekker liggen... en toen was het al 5 uur! hahahahah OOPS! Mees is idd helder heh? Hij reageerd ook al heel duidelijk op ons, vooral op mij.. Rustig hier! Ik zal Mees voeden en dan op bed! Tot morgen meiden!
Tsja, daar lig je dan, midden in de nacht met je pasgeboren baby. Stella is nog steeds misselijk, zo zielig ook lucht in de darmpjes. Ze is muisstuil, maar kan vanuur het niets faan kokgalzen, mama doet dus geen oog dicht Tis ook een kleine sabbel, werd geboren met een blaar op haar handje, kwam van get sabbelen!
Hallo dames, Hier is het volgens mij begonnen. Had gisteravond bij het naar bed gaan sterke menstruatiepijn. Om één uur wakker geworden voor het toilet en toen gelijk een wee gevoeld. Sindsdien niet meer weggegaan, ze hebben ook steeds een piek en zakken dan weer af tot de volgende komt. Douchen hielp helaas niet. Tussendoor blijf ik menstruatiepijn houden en de weeen zijn ook best pijnlijk. Moet dan echt gaan wiegen en rustig aandoen, niets zeggen en op mijn tanden bijten. Man mag dan echt niet aan mijn buik komen. Ik vind het eerlijk gezegd nu al verschrikkelijk en ik ben nog maar net begonnen. Tijdens de weeen en daarna heb ik ook echt een pijnlijke druk op mijn staartbot en op mijn anus. Had tijdens het afvegen ook roze slijm en later zelfs wat gelig. Ook heb ik een zere onderrrug. Heb alleen nog niet die weeen om de 3 minuten een uur lang, dus mag de vk nog niet bellen. En ik wil gewoon weten of ik echt echt bezig ben. En dat het niet gewoon weggaat straks. Dat zou echt een crime zijn. Voelde trouwens ook wat breken binnenin, dacht dat het mijn vliezen waren, maar heb nog geen vruchtwater verloren. God, het doet echt pijn, grr!
@ Makjuh: Jeetje wat een stortbevalling, snap dat het extra pijnlijk was omdat het zo snel ging! Vervelend dat Stelle zo misselijk is na de bevalling, hopelijk is dat snel over! Geniet van je gezin meissie! @ Tinke: Ow spannend, ik hoop het voor je hoor! Succes! Hier een geweldige nacht gehad, Jaylin kreeg om 23.00u haar laatste flesje en ze ligt nu nog te slapen...we hoefden haar niet wakker te maken om 03.00u voor een flesje nou echt super geweldig! Mijn man en ik hebben eindelijk eens een nacht doorgeslapen, wat doet een mens dat goed zeg! Vandaag moet mijn man helaas weer aan het werk, vindt het wel jammer hoor. Ook is de kraamzorg er vandaag voor de laatste keer. Ze is er tot half 2. Keano gaat een weekend logeren bij zijn Tante, dan heeft hij weer eens de volle aandacht voor zichzelf. Hij kijkt er nu al naar uit, vraagt heel de tijd naar Tante toe hihi. Fijne dag allemaal! Liefs, misspuma
Goedemorgen, uiteraard vanuit bed! Tinke, klinkt serieus meid! En ja, ben met je eens dat het vreseliju is schat, er is maar een oplossing want je kan niet terug en dat is meegaan in de pijn. Doe je ogen en eventueel oren dicht, sluit je af, ik zei haar naam als ern soort mantra, en raakte echt in een soort trance om de pijn te verdragen. Succes meis!
@Majkuh Ooooooh een blaar op haar handje?? De schat *smelt weg* Ben je nog een beetje aan je rust toegekomen?? @Tinke Klinkt serieus meis. Maar mag je pas bellen als ze om de 3 min komen?? Ik moet bellen als ze om de 5 min komen, maar misschien komt dat omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen? Of beval jij ook in het ziekenhuis? Sterkte meid!! @Sabrina BEN JE STIEKEM AAN 'T BEVALLEN?! Of lig je nog na te genieten van de Griek? @marooz Oh vervelend dat je je zo min voelt, maar wel lekker hoor... zo'n hele dag in bed hahahahah @MissPuma oooooh nu al een nacht doorgeslapen!! LEKKER!!! En ook fijn voor je kleine man dat hij even gaat logeren. Even 100% aandacht voor hem. Jammer dat je kraamhulp al weer weggaat en dat je man al weer aan 't werk moet. Dan is het net of je ineens in de normale wereld gegooid wordt. Hier een rustig dagje... Ga zo eindelijk maar eens mijn tas inpakken. Ja, nu echt. Mijn schoonzus from hell was gister jarig (40 geworden) en daar moeten we vanmiddag op visite. We hebben nu al geen zin, maar ja, moet toch eventjes. Gelukkig hebben we een goed excuus om EVENTJES te gaan hahahahah. Meiden, het zonnetje schijnt... tijd voor BEEBIES!!!! Wie is er aan de beurt?!
Goedenmorgen meiden pffff zo ben weer een beetje bijgekomen van gisteren. was natuurlijk helemaal gesloopt! we gingen rond half 5 bij de ikea weg en waren om half 6 thuis. om half 7 moesten we al bij de griek zijn dus nee heb niet echt helemaal rustig op me kont kunnen zitten. kwam gisteravond thuis deed me birckenstocks uit maar die stonden nog in me voeten. maar we hebben een super leuke dag gehad ik ben mega goed geslaagd weer dus helemaal top!!!! @kaatje k is idd ook wel een vorm van nesteldrang want ik wil zomaar in eens alle puntjes op de i hebben! vervelend dat de klein veel spuugd. @kroepie snapte je hem nou gister de opmerking van mij over de lening??? je mag wel idd je tas klaar gaan zetten! @oemhudaifa wat een prachtig verhaal meid! lijkt me een heerlijke bevalling. @evy77 ja idd staat alles gelijk tip top maar dat moet ook! @manny meid wat een topper spannend!!! @majkuh van harte gefeliciteerd met jullie dochter! @ria32 meid heb het met je te doen gelukkig heb je noah die de pijn wel een beetje verzacht! @misspuma meid wat naar! dit heb je toch ook al 2 keer in de zw gehad??? lekker dus met de kleine meid alleen samen! heerlijk hoor! @tinke klinkt serieus meid! gister dus heerlijk naar de griek geweest was zo heerlijk! nu ben ik echt benieuwd of ik vanavond ga bevallen ik denk het niet! heb het allemaal opgegeven en denk dat ik serieus tot 42 weken wel loop! pfff moet er niet aan denken al die baby praat hier heel erg leuk maar ik word er zo jaloers van ik wil ook me kleine meid vast houden!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma ~ BEVALLEN * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#BEVALLEN 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 ~ BEVALLEN * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje ~ BEVALLEN 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ BEVALLEN 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 35mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 18 mei:JoMi, ctg+urine+bloeddruk, 9.30 uur * 18 mei:Sabrina1984, controle vk, 11.50 uur * 20 mei:JoMi, ctg+urine+bloeddruk, 12.45 uur * 20 mei:JoMi, controle gyn, 13.45 uur * 22 mei:Kroepie, controle vk, 14.00 uur * 22 mei:MisssZ, controle vk, 17.00 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: baby BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 3510gr 51cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:2xhv7fy3] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - 3760gr - 51cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3][*] Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Zonstraal - 12 mei - Zoon - 40 weken - 16.20 uur - 4200gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 54cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Draadje - 13 mei - Pim - 40,3 weken - 5.25 uur - 3000gr - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Mamasuusjuh - 13 mei - Kayleigh - 39,2 weken - 17.05 uur - ?? - ??[/*:m:2xhv7fy3] [*] Joki - 14 mei - Juna - 40,2 weken - ?? - 4500gr - 54cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Oemhudaifa - 14 mei Zoon - 40,1 weken - 8.50 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:2xhv7fy3] [*] Majkuh - 15 mei Stella - 40.5 weken - 13.35 uur - 3610gr - 51cm [/*:m:2xhv7fy3] Tussenstand: 15 meisjes - 11 jongens NOG 11 WACHTENDE MAMA'S
Ben nog niet helemaal bijgelzen maar allereerst: @Majkuh: JOEPIE, super gefeliciteerd =D> =D> @kroepie: dat gevoel van onderen, heel herkenbaar hoor. Heb het ook al een aantal weken. Ik zeg het is net alsof ze met een mesje aan het prikken is.. HIHI.. Maar wat ik had begrepen is dat dat ook met het indalen heeft te maken..
Makjuh, wat een stortbevalling. Heb je geen last van naweeën??? Sab is lekker aan het uitslapen denk ik, of ze gaat dood van de knoflookwalm hahahaha (of ben je toch stiekem even snel moeder geworden???) Kroepie, heerlijk familiedingen.... Ik heb er zo'n hekel aan, vooral bij stomme mensen hahaha. Veel succes en beter dat je je koffertje nu is klaar gaat zetten! Misspuma, Wat fijn dat ze nu al een nachtje heeft doorgetrokken! En fijn voor Keano dat hij even de onverdeelde aandacht gaat krijgen. Gwen gaat ook vanavond lekker uit logeren bij opa en oma. Dan kunnen mama en papa ook is uitslapen Nu kan het nog. @all, gisterenavond kwamen er vrienden op visite, was echt heel erg gezellig. Wel laat geworden. Om 1 uur lag ik in bed. Maar was ouderwets gezellig. Miste alleen mijn wijntje en mijn toastje filet american hahaha. Wat een zeur ben ik toch. Zometeen gaan we naar baarn, even winkelen en daarna gaat Gwen haar middagdutje doen. Daarna snel haar weg brengen en dan gaan wij lekker uit eten!!! Weet alleen nog niet waar hahahaha. Liefs
@sab, jeetje wat een dag meid!!! En je kan idd beter denken dat je tot 42 weken door moet lopen dan valt het altijd mee. @Tinke, klinkt idd wel heel serieus. En je mag je vlos altijd bellen he. Als jij denkt dat het echt begonnen is dan kan zij altijd nog langs komen en zeggen of het zo is ja of nee. Succes meid
@MisssZ: 17 kilo valt toch nog mee, niet. Ik zit nu op 15 kg, had dit ook een beetje verwacht. Maar je buik is idd wel groot @Ria: wat leuk dat alles op zijn plooien begint te vallen. Geniet maar lekker van jullie zoontje. @misspuma: wat ambetant dat die streptokokken er weer zijn :x . Hopelijk ben je er na je antibiotica kuur snel vanaf hoor. Leuk dat Jaylin het zo goed doet en dat Keano het zo tof vond op de psz te trakteren. @marooz: mooie foto van jou en Mees, wat een schatje toch hé @kroepie: lol, nog steeds geen tasje. Bij mij staat ie toch al een tijdje klaar hoor @majkuh: wauw ja, dat is snel gegaan. Nogmaals proficiat en geniet nog even lekker samen van jullie kleine spruit. @tinke: het lijkt me idd dat het voor jou begonnen is, sterkte meid en ik duim voor je! Hier gaat alles goed! Gisteren lekker Star Trek series gekeken. Wel beiden aan het snotteren en snufferen, maar toch lekker samen. Af en toe probeert ons beebje zich te draaien en dat kan serieus pijn doen aan m'n schaambot, maar ben al over de grootste schok heen dat het al zo'n goed gewicht heeft, kan nog alle kanten uit gaan. Vandaag een beetje strijken en het voor de rest kalmpjes aan doen .
ego:: heb echt een mega off day vandaag! ben normaal heel erg van het schoonmaken enz maar heb nergens zin in en puf voor. voel me blegh en ben er helemaal klaar mee! vooral met zwanger zijn! maar nu maar ff me er toe zetten ff wat in huis doen niet veel! en dan lekker op bed liggen! want al zou het nu beginnen dan kan ik niet eens me kind eruit poepen heb nergens puf voor! ik zal vandaag ook niet veel of helemaal niet meer op het forum zijn! misschien vanavond laat en anders morgen weer! mijn pc gaat uit! sorry meiden ben er ff klaar mee!
@Makjuh GEFELICITEERD Ik probeer met jullie mee te lezen maar jullie kletsen wat af zeg...ik volg het niet meer haha! Hier al 2 weken last van krampen..die de afgelopen dagen erger worden. Gisternacht dacht ik dat het zover was..kwamen om de 3 a 4 min..toen onder de douche gaan staan..en toen werd het minder en eenmaal in bed trok het weg Gisteravond weer krampen..in bed was het weg..en vanmorgen kwam het weer..pijnlijk vanuit mn onderrug..( waar ik al de hele week last van heb )..voelde het nu echt opkomen vanuit mn rug..en het bleef daar of het ging naar mn onderbuik.. Toen gaan douchen..onder het douchen nog wat krampen gehad..en nu na het douchen blijf ik het zeurderige gevoel houden in mn onderbuik en onderrug met krampen...Er zit nu niet echt regelmaat in. Denk dat het weer voorweeen zijn..waar ik wel een beetje gek van wordt..elke keer die spanning! Ook moet ik de afgelopen dagen onwijs naar de wc...grote boodschappen..zowat diarree ( sorry ) Even iets anders..ook iets leuks! We hebben sinds een maand een vogelhuisje in de tuin..en meteen kwam fam. Koolmees voor het open huis. Zij hebben sindsdien het huis toegeeigend..en samen waren we aan het broeden..hoor mn moeder nog zeggen dat ze zich afvroeg wie van ons als eerst zou zijn. Nou..vanmorgen deed ik de tuindeur open..en ik hoorde een heel orkest baby koolmeesjes schreeuwen om hun mama..Mevr Koolmees heeft dus gewonnen!
@sabrina Geniet maar ff lekker van je eigen dagje. Even geen babies, geen schoonmaken... gewoon lekker simmen. Kan zooooo opluchten! Je hoeft voor ons niet altijd vrolijk te zijn lieverd. Wedden dat je je morgen een stuk beter voelt. KNUF @olove Wat schattig die koolmeesjes!!! Nog even en jouw kleintje kan meedoen met de roep om mama Sterkte!! @evy Nou, de tas is zo goed als ingepakt hoor!! Goed hè *geef mezelf een schouderklopje* Nog wat kleine dingetjes halen en dan kan 't maar komen hhahah