Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ Evy: Snap dat je het niet erg zou vinden dat ze eerder komt, je bent er bijna hoor! Gefeliciteerd met je 38 weken!

@ MisssZ: Fijn dat Gwen het zo goed deed bij je schoonouders, is een hele opluchting lijkt me!
    Ik heb me kleding nog niet gepast...durf nog niet voor de teleurstelling haha! Bij Keano duurde het immers ook 5 maanden voordat ik weer iets paste...
    Lekkere gele dressing haha!

@ Sabrina: Die van mij wilt wel sexen maar het mag helaas de komende 6 weken niet...

@ Harmless: Ja, het gaat zeker snel Jaylin is ook al weer een week oud te tijd vliegt.

@ DanceValley: Lekker dat je tot 11 uur hebt geslapen, dat doet een mens goed lijkt me.

@ Colin: Jammer dat je nog geen ontsluiting hebt, en dat ze vk je nog niet kan helpen. Veel plezier en smakelijke eten van de asperges!

@ JoMi: Ow ik hoop ook dat de pijn tijdelijk is sterkte! Veel plezier vanmiddag op de boerderij!
    Morgen je uitgerekende datum, de tijd vliegt. Ik hoop dat je vannacht mag bevallen hoor!

@ Kroepie: Joepie eindelijk voortekenen! Snap dat het zwemmen vermoeiend voor je wordt, lijkt me ook niks met je dikke buik in zo een benauwd hokje.

Ik heb mijn kleding nog niet gepast, ben zo bang voor een teleurstelling...bij Keano duurde het ook 5 maanden dus ik wacht nog eventjes.
    Jaylin heeft net haar flesje op en ligt in haar wiegje boven, maar zo te horen is mevr nog niet van plan te gaan slapen ze zit nog na te pruttelen haha.
    Keano komt straks ook weer thuis =D> heb hem wel gemist hoor mijn kleine grote man!

Liefs, misspuma

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

dacht net ff op de bank te liggen word ik door me mannetje naar bed geschopt!
    moest op bed gaan liggen want op de bank sliep ik toch niet! ow mannen pff zo bezorgd dat ie is.

@dancevalley lekker he zolang slapen heerlijk! ik loop ook al weken met voorweeen maar verder niks!

@colin lekker dat er naar je geluisterd is meid!
    veel plezier vanavond.

@harmless ow ja nu weet ik het weer jij was het idd die zomaar ging bevallen. denk dat ik dat ook ga krijgen!

@jomi hier heb ik ook het idee dat het voorbij vliegt behalve de laatste loodjes!vind ik een goed idee vannacht!

@kroepie hier ook veel zin maar hij wil niet! en me bromtol heb ik niet meer! ;)

@misspuma ja maar hij wil wel! die van mij wil niks! :|

het is echt zon zondag zondag vies weer lekker bankhangen en niks doen!
    heerlijk!!!
    ow zal ff foto's van me katten op de nieuwe krabpaal plaatsen zo leuk!!!!

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    voor degene die interesse heeft heb foto's van me katten op de nieuwe krabpaal in me album gezet!

liefs sabrina

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    voor degene die interesse heeft heb foto's van me katten op de nieuwe krabpaal in me album gezet!

liefs sabrina

5. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Evy; Gefeli met je 38 weken!!!

@Sab; hahaha ouwe viespeuk :D Nee hoor, ik heb daar gelukkig geen last van. Mijn vriend werk gelukkig mee :) Die doet niet zo moeilijk en al helemaal niet als daardoor misschien ons kereltje sneller komt. En laat even snel foto's zien van de poezels op hun nieuwe tempel!!! Je hebt zo te lezen wel een enorm lieve man hoor, die moet je koesteren.

@Harmless; Doe je wel een beetje rustig aan, wat je zegt je bent net een week weer opnieuw mama geworden. Alle tijd van de wereld moet je maar denken

@Dancevalley; spannend, ben benieuwd of het overgaat in echte weeën. Wel fijn dat je zo lang hebt kunnen slapen

@Colin; jammer dat je nog geen ontsluiting hebt. Hoop dat het morgen wel het geval is! En heerlijk dat je vanavond aan kan schuiven al laat ik de asperges mooi aan jou over, blegh...

@Jomi; wat vervelend meid dat je zo'n last nu van je nek en schouder hebt. Ik ga met je mee duimen dat het idd spierpijn is van het verkeerd liggen en het met een dag of 2 over is. Hoop sowieso dat je snel bent bevallen hoor, morgen alweer de 40 weken!!! Komt u maar ;)
    Veel plezier bij je schoonouders

@Kroepie; Ik vind het knap hoor dat je je nog wilt wagen in het zwembad. Ik had in cp al heel erg het gevoel mijn buik te moeten beschermen. Vond het heel niet fijn in het zwembad. En idd dat afdrogen haha, dat gaat na een douchebeurt al niet zo fijn meer whahaha
    De 23e ben ik jarig ;) is zo sneu als hij op mijn verjaardag komt. Mij maakt het niets uit maar lijkt me voor hem niet zo leuk. Denk alleen dat als het de 23e is het mij geen zak meer uit maakt omdat ik dan ook overloop en dat willen we natuurlijk niet :D
    Hahaha en jij ook al zo'n man die het eng vind, rare mannen hebben jullie toch ;) (nee hoor, ik kan me die gedachtengang wel een beetje voorstellen, je moet er ook niet te lang over nadenken zeg maar :) )
    En we zijn uiteindelijk niet wezen lunchen want het zaakje waar we heen wilde gaat pas om 3 uur open dus ik zit nog steeds heerlijk op de bank ik mijn hangpak te chillen. Wat een rust zo zonder moppie om me heen.

@all; wij gaan zo naar mijn schoonouders Gwen ophalen. Papa mist haar hahaha, hij wilde een uur geleden al gaan maar ze ligt nog te pitten en ik heb geen zin om daar op de bank te gaan zitten, zit hier lekkerder zeg maar. Ze zouden bellen als ze wakker is maar hij is helemaal zenuwachtig whahhaa. Gekke jongen. Gwen gaat niet zo vaak uit logeren, en hij ziet haar natuurlijk doordeweeks niet zo heel erg veel. Als hij geluk heeft 's ochtends een half uurtje en 's middags uit zijn werk (eh 's avonds) een uurtje. Is wel sneu eigenlijk als je het zo leest. Maar goed, dan gaan we daar dus zo heen.

O ja, tip voor jullie. Ik las laatst op een ander forum een tip met microvezel doekjes. Daar dan je ramen mee lappen. Eerst met een licht vochtige doek en daarna met een droge doek. Helemaal streeploos schoon, geen schoonmaakmiddel nodig en je bent zo klaar. Heeriljk zeg, echt ideaal. Die doekjes zijn oa bij de zeeman te koop. Ik heb er gelijk een dotje ingekocht. Wilde dit even met jullie delen hahaha

6. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Leuk sab die krabpaal. Die katjes genieten er wel van denk ik. Hoe lang is je kerel eigenlijk???

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz nee is geen viespeuk is gewoon heerlijk!!
    heb ook een schat van een man zou niet zonder hem kunnen hoor!
    hahah hij is 1.96 meter lang he!!! de krabpaal is 2.48 dus vandaar hij kan makkelijk bovenin komen.
    ze vinden het heerlijk en genieten van de krabpaal!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoe lief kan je wezen??!! :D :D :D :D

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    majkuh stoppen nu!!!!

IK WIL OOK

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Goed van je man dat hij je naar bed heeft gestuurd, je hebt je rust hard nodig!
    Wat een mooie krabpaal!

@ Makjuh: Ow wat een mooi kindje, echt té schattig! Geniet van haar!

Jaylin wilde niet slapen in haar wiegje dus heb net even heerlijk met haar buiten gewandeld toen is ze in de wagen in slaap gevallen. Straks om 16.00u weer flesjes tijd.

Liefs, misspuma

13. @Majkuh
    WAT IS ZE SCHATTIG!!!!! *zwijmel*
    Wat een dotje zeg hahahhaha... HEERLIJK!
    Maar nu ben ik ook jaloers.

@Sabrina
    Wat istie GROOT!!! (de krabpaal... en je man ook whahaha)
    Wel cool hoor, wat zullen die katten blij zijn :D

@MissPuma
    Gewandeld? Had je een droog stukje gevonden?! hahahah
    Hier is 't ook droog nu. Nu maar hopen dat 't zo blijft.

@MisssZ
    Oh op je verjaardag is niet leuk!
    Ik zit met dezelfde spanning. 29 mei uitgerekend en ik ben 1 juni jarig.
    Wil ook niet dat 't op mijn verjaardag komt... Zal nog spannend worden.
    Ik duim voor jou!!
    En manlief... denk dattie bang is dattie ons pijn doet of zo hahah.
    En die microvezeldoekjes zijn hier ook favoriet!!! ;)

@Sabrina
    Geen bromtol meer?!

Ik ga nog ff plat liggen.
    Net filmpje gekeken met manlief en dochter, maar nu ben ik kapot.
    Zij gaan voor nog eentje, maar mijn rug is gebroken.
    Tot later!

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @majkuh: ooooooooooh, zo'n schatje, ze is echt mooi :D !

@sabrina: wauw, grote man heb jij, en die krabpaal, gigantisch hé ;)

@kroepie: dochter van m'n vriend is ook 1 juni jarig, denk niet dat ik me zorgen moet maken dat onze meid op mijn verjaardag komt, dat is 17 juni, dan zou ik al meer dan twee weken overtijd moeten gaan :(

15. Ben ik de enige die last heeft van een trage site? Word er geïrriteerd van!!
    Ok, op dit moment wel, het lijkt wel of iedereen in winterslaap is.
    Jullie zijn natuurlijk allemaal aan 't knuffelen met jullie kindjes *ziet groen van jaloezie*
    Op een paar na...

Enniewee, wat mij opviel:
    Dat er heel veel uitgerekend zijn op het moment dat ze zelf ook jarig zijn!! :)

16. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hey dames,

Snel bericht

Majkuh: Wat een schatjeeeeeee

Alle nog niet bevallen dames: Geduld wordt altijd beloond! Geniet nog even van de zwangerschap, want ook dat ga je missen.

Manny: Ben jij soms al aan het bevallen? Ik hoop het wel voor je meid.

Hier gaat alles goed. Vooral met de kleine. Het is een echte knuffelkont. Slaapt bij mama in bed ook (erg he? maar hij wil niet anders)

Met mij gaat het ook goed. Ik heb alleen veel bloed verloren direct na de bevalling. Ik merk nu dat ik er last van krijg. Heel erge hoofdpijn, ogen die dik aanvoelen etc. Mijn hb was 5,2 vanmiddag. Ik hoop maar dat het goed gaat komen!

Kroepie: Ja haahha iedereen is idd aan het knuffelen denk ik.

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Kroepie; Ik heb dat ook dat de site onwijs traag is... Heel vervelend idd. hahaha en denk dat sab je straks mooi uit gaat leggen wat een bromtor is, of trilei :)

@Sab; beste kerel dan, mijn vriend is ook niet klein hoor. Die is 1.91 ofzo. Maar die van jou ziet er helemaal groot uit naast die krabpaal.

@Makjuh, ahhhh wat een moppie *smelt* Lekker genieten zeg.

@Oem; Weet je wat je kan proberen om je wat beter te voelen, floradix. Dat mag je volgens mij ook als je bv geeft. Dat geeft je wat meer energie. Ik heb het de vorige keer ook gehad, ik was ook heel erg slapjes de eerste paar dagen.
    JIj bent dus lekker aan het genieten van je mannetje. Jammer dat je niet aan foto's doet, ben zo benieuwd naar je kleine grote vent!

@All; Gwen is weer lekker thuis. Hebben lekker makkelijk aardappel anders gegeten. Nu even koffie en dan gaat ze lekker naar bedje toe. Ze is moe, ze heeft heel druk gespeeld bij opa en oma. Die gaat straks als een blok in slaap vallen denk ik. En ik ook hahaha. Ondanks dat ik zo'n heerlijk relaxed dagje heb gehad ben ik helemaal kapot. Zit mezelf echt in de weg....

18. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    O ja Oem, en over het slapen in bed. Je kan een kleintje nu nog niet verwennen daarmee. Maar probeer het straks wel te veranderen want ik heb een kennis die heeft haar dochter ruim een half jaar in haar bed gehad! Die wilde niet meer in haar eigen bedje slapen... Ik weet niet of jij daar bezwaar tegen ziet (ik had Gwen met 3 maanden op haar eigen kamertje, toen had ze ook al een tijdje geen nacht voeding meer). Sommige vinden het juist fijn om hun kindje zo lang mogelijk bij zich te hebben.

19. Om misverstanden te voorkomen... ik weet wel wat een bromtol is hahahahahahha (of in ieder geval wat ze er mee bedoelt!!) Vroeg me alleen af waarom ze er geen meer had :D

Ik ga nog ff tv hangen... en daarna lekker verder slapen.
    Ben bekaf, hoofdpijn blegh.

Trusten voor straks.

20. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Allereerst bedankt voor alle felicitaties.!! Super om te lezen.!
    Het koste me moeite om even tijd te vinden om even op het forum te komen. Heb dan ook niet alles bijgelezen.
    Ik zag wel dat Majkuh bevallen was. Gefeliciteerd met jullie dochter.!!!

Nou het begon bij mij dus vrijwel direct na het strippen woensdagavond. Ik schonk er weinig aandacht aan, omdat ik de laatste dagen vaker voorweeën had. Toch gaan douchen om te kijken of het erger werd. Dat werd het dus. Heerlijk was die douche. Na 3 kwartier ben ik er maar onderuit gegaan. Wilde toch maar gaan klokken. Ze kwamen stipt om de 4 minuten. Na een uur toch maar de vk gebeld. Die was er na een half uurtje. Ze constateerde al 3 cm. Ik kon de weeën nauwelijks meer opvangen. Zulke heftige waren het. En ze kwamen wel heel kort op elkaar. Een uur nadat de vk was gekomen trok ik het echt niet meer en wilde voor pijnstilling naar het ziekenhuis. Daar aangekomen had ik 6 cm. Ik kreeg dus geen ruggeprik meer. Wel een prikje in mn been. Hierdoor kon ik wat meer ontspannen. Een half uurtje daarna had ik al 10 cm. En 3 persweeën later was onze meid Juna er.
    Al met al een zware en snelle bevalling. In totaal 4,5 uur.

Het gaat erg goed met ons. Ik ben nog wel erg moe. Het is best zwaar zo met 2 kids. Gelukkig heb ik veel hulp.
    Juna doet het perfect en is een tevreden en rustig meisje.

Deel Deze Pagina