@alina: ook voor jou, ga nog niet meteen van het ergste uit..... het kan nog best wat oud bloed zijn van de innesteling of misschien een vaatje geknapt... Hoop dat de Vk snel terugbelt. Misschien dat je mag komen voor een spoedecho.... met dezer termijn kunnen ze in ieder geval al wel duidelijk iets zien (ik heb vorige keer met 6 wk en 6 dagen mijn termijnecho gehad)
Hallo Meiden, Wegens een computercrasch en erge misselijkheid ben ik al een tijd niet meer op het forum geweest. Ik heb vanmorgen de echo gehad, en ik heb het hartje zien en horen kloppen. Echt een geweldig gevoel. Na twee miskramen, toch nu deze zwangerschap ziet het er positief uit. Ik heb over twee weken opnieuw een echo. Ik zal de lijst aanpassen! Liefs Amy
hoi meiden, Bedankt voor jullie reactie. Ik moet idd op mijn lichaam vertrouwen en genieten. Ik had alleen vanmorgen bij mijn urine bruine/roze korrelige afscheiding. Dit heb ik ook vaak voor mijn ongi. Heb de dokter gebeld die zegt dat het geen kwaad kan en dat ik van de week bloed moet laten prikken om te kijken of het HCG hormoon is vermenigvuldigd. Nog even spannend dus. Heb wel ontzettend last van geurtjes om me heen. Ik ruik alles heel sterk.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje, poliklinische bevalling, voorgenomen voeding BV * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje, poliklinische bevalling, voorgenomen voeding FV * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje * Angelique83, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Malka, 1e kindje, voorgenomen voeding bv, thuisbevalling * Meimama, 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje,poliklinische bevalling, voorgenomen voeding BV 8 mei * Lana81, 1ste kindje, voorgenomen voeding BV * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling 9 mei * Nano73, 1ste kindje * Stillewens, 1ste kindje * Sappie, 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling 11 mei * Lintje, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje * Manny, 1ste kindje 12 mei * Joki, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling * Patries81, 2de kindje, voorgenomen voeding BV 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 *Sannie306 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje * Ria32, 1ste kindje, poliklinische bevalling * Nina30, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Jammie 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) * Tji, 1ste kindje * Lothlorien, 2de kindje 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje * San 1981 26 mei * Whisper, 2de kindje Eventuele afspraken * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Draadje, 1ste echo 7,3 wkn Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken meisje023, 1ste echo, 6,4 wkn * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 58 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Dat heb ik ook ja, mijn man mag van mij nu wel wat minder deo op doen, terwijl ik die normaal heel lekker vind!
@brigitte: Nee, ik weet dat ik niet meteen van het ergste uit moet gaan. En als het gebeurt, dan kan ik er sowieso niks aan doen. Maar het geeft toch spanning en onzekerheid. Je denkt er automatisch steeds aan.. Ze belt vanmiddag terug, dus ik ben benieuwd. Misschien denkt zij ook wel dat het van de innesteling komt.. Ergens zou ik het wel fijn vinden als ik al eerder mag komen voor een echo, ja. Dan kun je het met eigen ogen zien, hè! Met jou was er rond deze termijn dus in ieder geval wat te zien... Spannend! Ik moet zo werken, dus vanavond zal ik hier typen wat de verloskundige heeft gezegd.
@alina: bij mij was met die termijn inderdaad al wat te zien... zelfs al een kloppend hartje (en ik had die week ervoor een spoedecho gehad en ook daarop was al iets te zien)
Hoi hier net terug van de huisarts. Moet idd gewoon afwachten en me niet teveel zorgen maken. Moest alvast een verloskundige bellen en haar ook het verhaal vertellen. De huisarts belt me volgende week maandag terug om te horen hoe het is afgelopen. Bedankt voor jullie reacties! Ik weet het ook allemaal wel, maar maak me toch wel zorgen hoor... Ik las bij iemand over een goede echo: GEFELICITEERD! groetjes, Jammie
Tja, wij zijn ook nog best onzeker hoor. Zeker na mk van juli. Heb ook een onregelmatige cyclus, maar ga voor het gemak maar uit van 30 dagen. Voorlopig zitten we allemaal nog binnen de 12 weken, we kunnen niets anders doen dan luisteren naar ons lichaam en proberen gezond te leven. Maar ik wil niet uitgaan van het ergste. Ik denk dat we na een echo pas echt gerustgesteld zijn...al geeft dat natuurlijk ook geen granties. Geduld...pfft 40 weken lang
Zo, jullie zijn weer lekker druk! Ik kan niet alles bijhouden, lig de halve dag op de bank want ik voel me vaak beroerd. Lijkt wel of ik naast de misselijkheid nog een griepje heb ofzo Wil iemand voor mij de lijst aanvullen, ik wil graag thuis bevallen en proberen borstvoeding te geven. Ik ga even proberen wat te doen in huis, tot later!
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd Hier gaat alles goed was gisteravond flink misselijk en dat is nu over... De lijst is al giga lang... mei word een topmaand voor wat betreft geboortes hihihihihi
haai ik kies voor een bv en ziekehuis @Amy wat heerlijk dit te weten voor jezelf het zal je wel meer vertrouwen gegeven hebben, ik hoop ook wat meer zekerheid te vinden
Zo, vandaag is moeders voor moeders geweest en ik krijg woensdag mijn eerste kratje met flessen. Geeft me wel een goed gevoel dat ik er aan mee doe. Als je dan hoort dat ze 2 mensen nodig hebben die 10 weken meedoen, om daar 1 medicijn van te maken, das wel bizar. En zeker omdat 1 op de 6 mensen niet zwanger kunnen worden en het dan bij mij gewoon zo in 1 keer lukt, dan vind ik het wel goed om hier aan mee te doen. Op zich voel ik me best goed. Ben wel heel erg moe. Ik ga echt wel tussen de middag even een uurtje liggen. Ook onwijs gespannen borsten, echt niet normaal. Doen ook hartstikke pijn. Verder wil ik graag bevallen in het ziekenhuis en ga geen borstvoeding geven.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje, poliklinische bevalling, voorgenomen voeding BV * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje, poliklinische bevalling, voorgenomen voeding FV * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje * Angelique83, 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf, 2de kindje 6 mei * Malka, 1e kindje, voorgenomen voeding bv, thuisbevalling * Meimama, 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje,poliklinische bevalling, voorgenomen voeding BV 8 mei * Lana81, 1ste kindje, voorgenomen voeding BV * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling 9 mei * Nano73, 1ste kindje * Stillewens, 1ste kindje * Sappie, 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje, voorgenomen voeding FV, poliklinische bevalling 11 mei * Lintje, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje * Manny, 1ste kindje 12 mei * Joki, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, poliklinische bevalling * Patries81, 2de kindje, voorgenomen voeding BV 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 *Sannie306 15 mei *Dafje, 2de kindje *Iris77, 1ste kindje * Ria32, 1ste kindje, poliklinische bevalling * Nina30, 1ste kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje, voorgenomen voeding BV, thuisbevalling * Jammie 17 mei * Dylan07, 2de kindje (?) * Tji, 1ste kindje * Lothlorien, 2de kindje 18 mei * Meisje0123, 1ste kindje * Mamavanbrittje, 2de kindje * San 1981 26 mei * Whisper, 2de kindje Eventuele afspraken * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Draadje, 1ste echo 7,3 wkn Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken meisje023, 1ste echo, 6,4 wkn * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 58 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
He dames, Nadat ik alweer mijn ontbijt eruit had gegooid, begon ik me toch wat zorgen te maken... Heb de vk gebeld, maar aangezien ik nog maar 1,5 week misselijk ben (de hele dag door!) en nog maar 3 dagen mijn eten eruit gooi, willen ze me nog niks geven...! Dat wil ze pas doen als ik bv 5 mnd misselijk ben! En aangezien ik wel drinken binnenhoud kan het voor de baby geen kwaad! En oh ja, ik kon beter wel werken want dat zorgt voor afleiding! Wat moet ik hier nou mee? Voel me super slap, lig alleen maar op de bank en ben super misselijk! Ik wil me echt niet aanstellen hoor, en misschien is dit wel normaal? Ik las toch dat een aantal van jullie wel wat hadden gekregen? ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!