Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    heey meiden!

zooo leuk al die lieve kleine babytjes! Ik wil ook zo graag!!
    Kben aan het eind van mijn latijn! Heb er geen zin meer in! En dat gerommel ben ik spuugzat!
    Het wil niet doorzetten op de 1 of andere manier. Ik heb vandaag (na een potje sex :oops:) al vanaf 17 uur onwijs last van krampen. Ze beginnen weer af te nemen...:( Op het moment dat ze er zijn denk ik echt dit is het!Hij komt...Maar als ze dan weer weg ebben...weer n valse start :'(.

@ sabrina...al aan het bevallen?

@ majkuh...wat een lkkrding!! :D

@ Misspuma het was vandaag super weer voor n wandeling! :D

@ Kroepie Heb je even lekker kunnen uitrusten?! Ik ben de laatste tijd heel erg van de films...lekker op de bank glas drinken erbij en lekker weg zwijmelen superrr!

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Whahaha o sorry :oops: dacht echt dat je het niet wist... ja Sab, waarom heb je die niet meer??? Trillen met die billen :D ( 8) )

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Joki; Wat een snelle bevalling ook (trouwens, de meerderheid hier met 1 of meerdere kids bevalt in zo'n sneltreinvaart...). Klinkt ook erg heftig. Was dat bij de 1e ook zo snel gegaan??? Zag je meisje al op hyves, wat een lekker ding!

@wwndyy; Balen dat het niet doorzet. Wij zijn allebei tegelijk uitgerekend zag ik. Ook een hemelvaartskindje. Zullen we anders samen vannacht bevallen, ik heb er namelijk ook geen zin meer in :D Kijken of manlief een handje wilt helpen vanavond :)

@all; even voor de meiden met een 2e die bevallen zijn (of 3e, 4e). Was jullie eerste bevalling ook zo snel dan? Want echt, ik lees niet anders hier of het is onder de 5 uur bevallen. Bij Gwen heb ik er 17 uur over gedaan vanaf de 1e wee en waarvan 2 uur geperst. Hier lees ik ook alleen maar 3 persweeën en floep! Ik begin een beetje angstig te worden zeg maar :D wat een geweld in die korte uurtjes!!!
    Ben zeer benieuwd.
    Nou de knoflookolijfjes heb ik naar binnen, ga lekker mijn bedje opzoeken. Vriendlief kijkt weer een leuke seagal film (joepie...) daar heb ik zooooo geen zin in

Liefs en slaap lekker.

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Missz
    De eerste was van begin tot einde twaalf uur ongeveer en de tweede kwam in twee uur en drie kwartier, derde dus in twee uur

Had daar geen idee van de tweede x en is idd enorm overweldigend. Op he moment zelf echt niet prettig want er is geen tijd om je voor te bereiden, geen pauzes en meteen hele heftige weeen die moeilijk op te vangen zijn..... Maar aan de andere kant als het over is ben je veel minder moe en kapot en sneller op de been ( mits er niets stuk is gegaan)

Mijn oma en tante bevielen van de derde in een uur, misschien genetisch ofzo?

Hier gaat alles helemaal naar wens, frutje zit op 60 cc per x nu, slaapt uiteraard de hele dag maar word steeds wat vaker even wakker :D

Tis hier idd best stil, wat saai voor de dames die nog moeten, sorry ladies, kraamtijd is gekkenwerk, dagen vliegen voorbij, maar ik denk steeds aan jllie en kan niet wachten tot alle beebjes er zijn en we koffie gaan drinken!!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

hier was ik weer! heerlijk gegeten en me vriendin kadoo's gegeven.
    verzorgingsproducten,speen,spuugdoekje, en een luier!

oke even over de bromtol!!!! heb me man het net verteld wat ik hier gezegd had we liggen hier dus echt helemaal dubbel en hij zegt dat we een stel dozen bij elkaar zijn!!!
    heb de bromtol weggegooid lag toch alleen maar te verstoffen hier! me man bromd beter en kost geen batterijen!!!! :D
    alleen nu wil ie ff niet brommen maar dat komt na de bevalling wel weer!!!!

heb idd een grote man 1 meter 96. de krabpaal is 2 meter 48 dus die is ook mega! maar goed gebruikt hier!
    zo nou ga ik me bedje in tot morgen meiden!
    slaap lekker!!!!

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    hahah ik heb er juist 1 besteld zown bromtol! Duurt alleeen heeelll lang voordat ie er is :(
    Mijn ventjuh doet t uiteraard ook beter als de bromtolllll maar euhhh ook hij is wel es weg terwijl ik zin heb hahaha.

@ miszzz.... Ik ga zo ook me ventje aankijken om te komen hellpennnn :D
    Wie weet bevallen we idd vannacht!! Klees t morgen wel!
    Eigenlijk raar heh...op hemelvaartsdag bevallen :)

Meiden...Sleep welll en miszz zet m op heh ;)

7. MELDPLICHT

Nog steeds bol en rond en last van ongi gevoel onderin.
    Ben er zo klaar mee. Gister dikke huilbui gehad tijdens 't eten... oorzaak ging nergens over, maar ik trek het niet meer. Gevolg: hele avond bijna stilte tussen manlief en mij :( Hoop dat 't vandaag weer gewoon is.

EINDE MELDPLICHT

@Bromtol
    Hier nog gewoon aanwezig hoor! Je zult maar zin hebben en je mannetje is er niet!!

@2e bevalling
    Ik hoop dat het zo snel gaat!!
    Mijn 1e bevalling duurde vanaf de 1e weeën t/m geboorte ongeveer 32 uur, dus alles korter is winst!

@hemelvaartsdag
    Ik ben ooit op hemelvaartsdag geboren :D
    Ben nu op 2e pinksterdag jarig! Ik vind 't wel bijzonder eigenlijk hahah

@sappie
    Fijn dat het zo gezellig was bij je 'dinnetje.
    Was ze blij met de kadootjes??

@Majkuh
    Geniet maar lekker... maar 't is inderdaad erg stil hier :(
    Had ik al voorspeld hè? En dan moet ik ook nog 1,5 week... zitten Evy en ik hier straks toch nog alleen!! Is 't eigenlijk al druk op het bevallen onderwerp??

@MisssZ
    Geeft niet hoor whahahhaahaha
    Hoe is 't met je?? Goede nacht gehad??

@Wwndyy
    Balen hè dat 't niet doorzet.
    Ik duim voor je dat het snel van start gaat!!
    Heb de Davinci Code gezien gister, dus niet echt veel zwijmel, maar wel cool.
    Wil ook zo graag naar de nieuwe film (Angels & Deamons) maar ben bang dat ik het niet meer zo lang volhoud in de bios. Het boek heb ik in 1x uitgelezen....

@Joki
    Jemig... dat ging ook snel zeg!
    Dat je nog naar 't ziekenhuis gegaan bent met die ontsluiting.... dacht dat ze dat niet meer deden (risico te groot dat het in de auto komt)
    Nu lekker genieten hoor meid! Gelukkig heb je genoeg hulp.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Kroepie: Ja, ik had gisteren gelukkig nog een stukje droog kunnen vinden dus heerlijk even gewandeld met de kleine meid!
    Ja, dat viel mij ook al op er zijn er een paar uitgerekend vlak voordat ze zelf jarig zijn...lijkt me wel extra spannend hihi. De site is zeker traag, maar we gaan binnenkort ook weer naar het nieuwe forum... :rolleyes:.

@ Oem: Fijn dat de kleine man het zo goed doet! Vervelend dat je zoveel bloed verloren bent na de bevalling, net wat MisssZ zij je kunt floradix gebruiken mag tijdens de borstvoeding ook.

@ MisssZ: Fijn dat Gwen het zo naar haar zin had gehad bij het logeren. En ben je zelf weer een beetje opgeknapt, lekker vroeg naar bed gegaan neem ik aan.
    Keano was in 4 uurtjes op de wereld gekomen, Jaylin in 6 uurtjes. Bij Keano heb ik 20min moeten persen, bij Jaylin slechts 3 persweeen inderdaad.

@ JoMi: Wat een verhaal van je bevalling, super snel en goed gedaan joh! Het begin is precies zoals bij mij, ik kreeg ook direct na het strippen weeen maar dacht eerst dat het ook niks was.
    Ik vindt het ook een stuk zwaarder nu met 2 kids, maar ook wij krijgen gelukkig genoeg hulp van familie/vrienden erg fijn.
    Ook fijn dat Juna zo een tevreden meisje is, geniet van haar!

@ wwndyy: Ik hoop voor je dat het snel doorzet! Succes!

@ Makjuh: Zow dus je kleine meissie zit al op 60cc goed hoor! En slapen doen ze inderdaad nog veel hé!

Jaylin dronk gisteren om 23.00u haar flesje niet helemaal leeg ze liet 50cc staan dus nog best een boel maar ik kreeg er echt niet meer in.
    Dus ik om 23.30u naar bed gegaan, met de gedachte dat ik er nog wel uit kon rond 03.00u maar nee hoor madam werd om 04.30u wakker dus toen heb ik haar een flesje gegeven en nu slaapt ze nog.
    Keano is al wel wakker vanaf half 7 dus een kort gebroken nachtje, mijn man ligt nog op een oor... :rolleyes: haha.
    Vandaag lekker een rustige dag houden, voor zover ik weet geen visite (of er moet iemand onverwachts langskomen).
    Fijne dag allemaal, de zon begint hier door te komen.

Liefs, misspuma

@

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Goeiemorgen, hier een gebroken nacht..... Maar dat hoort erbij ;)
    Kraamverzorgster komt zo, mooi heb honger !

Frutje heeft net gegeten en ligt heerlijk bij me

Kroepie, ik ben jullie trouw en ben nog helemaal niet oo het andere foru
    Geweest! Heb mijn bevallingsvrrhaal op hyves gezet en toen wad de koek wel op ;)
    Lig nu in bed, maar zo intermetten is niet heel handig

By the way, hebben jullie nog tips, ben al drie dagen niet naar het toilet geweest, dat komt ecgt nooit voor en ben beetje bang dat ik strax een zere buik krijg.

10. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Hallo dames, even een snel berichtje van mij:

Zaterdag 16 mei om 17.28 uur is onze dochter Laura geboren. Ze weegt 3350 gram en wat mij betreft is ze het allermooiste meisje van de hele wereld. Ze is helemaal gezond. Bevalling was erg pijnlijk, maar achteraf zijn al die cliche's over het krijgen van je kindje hartstikke waar:
    - ja, ze is de allermooiste
    - ja, de pijn was zo vergeten
    - ja, ze was het allemaal waard
    - ja, je denkt dat het je niet gaat lukken, maar ze komt toch echt wel, en het blijkt dat je het toch echt wel kunt.

Ze had in het vruchtwater gepoept, dus op naar het ziekenhuis, en daar is ze ter wereld gekomen, terwijl ik een ruggenprik heb gehad. Toen ik de ruggenprik eindelijk kreeg vloog mijn ontsluiting in een half uur tijd van 4 naar volledige ontsluiting en een uurtje later was zij daar met behulp van een knip. De gevoelens die je hebt als je haar beet hebt zijn echt onbeschrijfelijk en je verwacht ze ook niet.
    Nu is het even enorm wennen, kleine zorgjes of je kindje alles wel goed doet en zelf ook nog flink in de kreukels, maar dat komt allemaal goed.

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tinke: van harte met de geboorte van Laura!!

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Goeiemorgen dames,

Net uit m'n bedje. Denk dat ik nu toch reeds twee dagen 's avonds wat voorwerk voel, dus zal me maar stilletjes aan beginnen voor te bereiden dat het kan gaan gebeuren hé :D .

Voor de rest gaat alles goed, slaap goed en de verkoudheid is bijna over, nog enkel van die irritante slijmen die blijven hangen, maar dat gaat ook over gaan hé :) . We moeten lekker positief blijven

@Oem: hier wordt hetzelfde aangeraden, in het begin geen probleem om je kleintje bij je te houden, maar dit mag je niet te lang doen omdat ze anders verlatingsangst kunnen krijgen en dit voor problemen kan zorgen naarmate ze ouder worden. Dochter van m'n vriend heeft bij de mama geslapen tot ze zeker 6 was en wanneer ze bij ons was zaten wij met de problemen ;), niet dat dit bij jullie zou zal zijn hé

@kroepie: oei meid, niet leuk zo'n stille avond. Vandaag zal het wel beter gaan. Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten ;)

@tinke: PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE LAURA!

13. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Even snel voor Makjuh voor ik reageer, het klopt dat je na de bevalling even niet zo snel naar het toillet kan. Meestal duurd het een dag of 4. Probeer niet te veel normale beschuiten te eten maar ip daarvan volkoren beschuiten. Je darmen liggen een soort van stil na de bevalling.

Nu ga ik even snel verder lezen.

14. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    JOEPIE alweer een week om, vandaag 39 WEKEN..
    Helaas sinds gister eind van de middag geen krampen meer, dus zal echt nog geduld moeten hebben. Over 2 uur moet ik weer op controle, plasje inleveren.

@Kroepie: Nou ik was gisteren ook zo emotioneel, mijn vriend en ik hebben ook weinig tegen elkaar gezegd. de spanning was om te snijden maar ik dacht janken ga ik niet hahaha.. Dat scheelde maar een haartje. Denk dat mijn vriend het wel in de gaten had.

@Majkuk: SO CUTE

@Tinke: Gefeliciteerd met je dochter

@Sabrina: Zijn er bij jou nog enige tekenen? Je bent toch een hele tijd aan het rommelen geweest?

Over de bromtol hahaha duurde even voor het kwartje viel maar ik zou niet weten wat ik zonder moest :oops: ;)

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

hahaha die verhalen over bromtollen ow ow ow ik heb weer wat aangericht hier!
    hahaha als mannetje er niet is wanneer ik zin heb wacht ik tot ie thuis is en sleur hem mee naar bed!!!

vannacht heerlijk weer geslapen helaas word ik gewoon elke ochtend weer wakker met een gevulde buik! straks naar de vk en ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
    ik zal het van gister ook ff bijlezen en reageren.

@misspuma ja me man vind dus ook dat ik me rust hard nodig heb! hij zegt ook je kan elk moment bevallen en dan moet je wel energie hebben om te bevallen.
    hahah je heb dus een echt slaapkoppie! helaas is de ander vroeg wakker!
    geniet lekker van niks doen en geen visite.

@kroepie de katten zijn idd erg blij met de krabpaal hij word ook goed gebruikt door ze!
    ja leuk he allmaal dubbele verjaardagen hahaha!
    hier ook de site steeds traag!
    nog ff en we krijgen weer een nieuwe site!
    erg he dat ongigevoel word er ook al weken gek van!
    ze vond de kado's super leuk en zei dat ik gek was! ik zeg wat jij kan kan ik ook!
    wanneer is het hemelvaarts dag dan?

@oemhudaifa probeer de kleine zoveel mogelijk aan eigenbedje te wennen. me vriendin heeft het ook gedaan haar zoon is nu 3 en slaapt nog bij hun in bed!

@misssz op die foto staat ie ook heel iets op zijn tenen!
    ik zit mezelf ook steeds in de weg omdat ik er klaar mee ben! en ja probeer mezelf wel op te peppen van nog heel even maar ja toch wil je nu!
    hier ook erg bang voor een snelle bevalling zit namelijk in de familie! ik moet ook al bellen als de weeen om de 5 min komen!

@joki zo dat is idd een snelle en haftige bevalling. lekker dat de kleine meid het zo goed doet! geniet ervan!

@wwndyy nee niet bevallen helaas!hahaha nee vind er niks aan zon bromtol!

@majkuh nee vind het niet saai hoor omdat ik nog moet! ben wel jaloers dat jullie allemaal al liggen te knuffelen!
    wat laxeer middel is dat wat?

@tinke van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

@dancevalley feli met je 39weken! hier geen tekenen meer idd een weekend gehad dat ik dacht dat ze zou komen maar nu helemaal niks meer en word er gek van!

@bromtol: meiden krijgen jullie nooit wat van jullie mannen??? pfff dat ding heb ik hier niet nodig hoor want dan kan ik niet meer lopen!
    hahaha mannetje had zich vannacht ook bedacht en werd gewekt door me levende bromtol :oops: ;)

zo om 12 uur bij de vk wezen!
    ben benieuwd of ze wat gaan doen ofzo maar dat zal toch wel niet!
    dan daarna ff boodschappen doen en dan zal ik hier me weer komen melden!

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN
    * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN
    3 mei
    *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(: ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN
    * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN
    6 mei
    * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN
    8 mei
    * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN
    10 mei
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma ~ BEVALLEN
    * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#BEVALLEN
    11 mei
    * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian
    12 mei
    *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN
    *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 ~ BEVALLEN
    * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje ~ BEVALLEN
    13 mei
    * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV
    15 mei
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN
    *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie
    * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN
    16 mei
    *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan
    19 mei
    *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ BEVALLEN
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN
    21 mei
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    * wwndyy ~ 1ste kindje ~ PZH ~ ?? ~ Jongetje
    22 mei
    *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje
    * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje ~ BEVALLEN
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2
    * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85
    2 juni
    *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN

Er zijn op dit moment 36mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Afspraken:

* 20 mei:JoMi, ctg+urine+bloeddruk, 12.45 uur
    * 20 mei:JoMi, controle gyn, 13.45 uur
    * 22 mei:Kroepie, controle vk, 14.00 uur
    * 22 mei:MisssZ, controle vk, 17.00 uur
    * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur

De aanpassingen zijn:
    baby tinke,

BEVALLEN :baby: :D
    • Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte

[*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken – 11.20 uur – 3585gr - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo – 38,3 weken – 16.31 uur – 3510gr – 51cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Webmiertje - 29 april - Roan- ?? - ??- 5100gr - 51cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur – 3560gr – 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Sim80 – 4 mei – Pip – 40,3 weken – 07.56 uur - 3760gr - 51cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l][*] Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Zonstraal - 12 mei - Zoon - 40 weken - 16.20 uur - 4200gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 56cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Draadje - 13 mei - Pim - 40,3 weken - 5.25 uur - 3000gr - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Mamasuusjuh - 13 mei - Kayleigh - 39,2 weken - 17.05 uur - ?? - ??[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Joki - 14 mei - Juna - 40,2 weken - ?? - 4500gr - 54cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Oemhudaifa - 14 mei Zoon - 40,1 weken - 8.50 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Majkuh - 15 mei Stella - 40,5 weken - 13.35 uur - 3610gr - 51cm[/*:m:3pb0qt0l]
      [*] Tinke - 16 mei Laura - 39,1 weken - 17.28 uur - 3350gr - ??
      [/*:m:3pb0qt0l]

Tussenstand:
    16 meisjes - 11 jongens

NOG 11 WACHTENDE MAMA'S

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @makjuh, zo dus de 1e 12 uur en nr 2 in 2 uur... Oef, ik begin hem wel een beetje te knijpen hahaha. Maar goed, we zien wel hoeft voor mij niet hetzelfde te betekenen natuurlijk. Ik was er ook in no time bij mijn moeder.

@Sab, Hahaha ja die brommen beter idd :) Maar tegelijk is ook leuk :D (he bah, zo op de vroege morgen... :) )
    Fijn dat je vriendin het zo leuk vond. Kado'tjes krijgen is altijd leuk.

@wwndyy; EN en en en??? Hihihi is het er bij jou al???
    Hier niet hoor, ik had wel last van menstruatiekrampen gister en constant een harde buik maar nee hoor niets. Ach, komt vanzelf wel hahaha.
    En een bromtol besteld :) Ik ging altijd naar Christine Le duc (of hoe je het moet schrijven). Pabo was hier ook wel favo. Moet zeggen dat dat soort dingen wel een beetje verleden tijd zijn bij ons, erg he, we worden oud en saai :) :D
    Idd raar, want ondanks dat het een donderdag is is het dan toch een soort van zondagskindje :D

@Kroepie; Is de stilte alweer doorbroken? Heb zo'n hekel aan dat soort avonden... Hier ook wel is hoor, maar dat is dan meestal van mijn kant af omdat ik pissig ben. Denk dat ik daar dan wat mee bereik, ehm ja een stille avond :)
    En pffff hoop idd voor je dat deze bevalling wat sneller gaat, en dat dit kindje geen sterrenkijkertje is. Want dat blijkt idd wat lastiger te zijn.
    Nee K nacht gehad... Gwen was om de 2 uur wakker??? Snap er niets van, ben dus op het moment een wandelende zombie :)
    Ik ben wel is op hemelvaartsdag jarig geweest, pinksteren weet ik niet.

@Misspuma; Oke, dus Jaylin was iets later, maar nog heel snel. Het lijkt me wel een verademing voor mezelf om niet 2 uur te hoeven persen alleen dat lijkt me voor zo'n kleine wurm wel een hel. Als het zo snel gaat zeg maar.
    Zo he, je meisje heeft lekker lang geslapen zeg!

@Tinke; Gefeliciteerd!!! Lekker genieten van je meisje nu!

@Evy, spannend, dus bij jou rommelt het ook lekker. Fijn dat je verkoudheid bijna over is. Vrij ademhalen is altijd fijn haha

@All; hier dus een budnacht, die kleine meid dacht dat het wel leuk was om om het uur wakker te worden en dan maar heel hard om mama te roepen... En ik was zooo moe maar heb dus mooi 2 uur wakker gelegen. Lag er om 11 uur in, eerst nog even gezellig met manlief en toen sliep ik daarna bijna en begon de ellende, mama!!!! Pfff oke, weer stil. Lag net een uurtje te slapen en toen weer, 2 uur wakker gelegen en weer in slaap begon ze weer! Weer een half uur wakker en toen om half 7 weer!!! Potdorie, ik heb denk ik al met al 4 uurtjes geslapen. Uiteindelijk om 8 uur er maar uitgehaald, toen werd ze weer wakker. Zit nu dus ook met een kind met wallen op de bank, lijkt ze toch een beetje op der moeder :D
    Maar goed, ga zo even een boodschapje halen, langs oma en dan gaan we lekker weer even plat. Daar kijk ik nu al naar uit.

Liefs

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz nee daar ben ik niet voor!!!! bah bah bha idd zo op de vroege morgen! was voor mij nog vroeger hahahaha;)

19. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha Sabje, gezellig zo wakker worden 's nachts. Jammer dat het niets heeft uitgehaald.
    Hopelijk wilt de vlos je nu wel even een handje helpen.

Dancevalley; gefeliciteerd met je 39 weken.

20. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Makjuh, las dat jij hyves had maar onder welke naam???

Deel Deze Pagina