Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz ja dat dacht ik mag ie me altijd voor wakker maken hoor:D ooooooo wat zijn we erg zo vroeg

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @misssz ze staat in me vrienden!

3. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Misssz: Bij de eerste heb ik er 13 uur over gedaan vanaf de 1e echte wee en heb ik ongever een uur en een kwartier geperst. Nu heb ik er in totaal 8 uur over gedaan en 8 min geperst (inderdaad 3 persweeën). De laatste 5 cm trouwens in 1.5 uur, dus dat ging wel hard. Maar ondanks het laatste heftige stukje wel goed te doen hoor.

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Majkuh: wat een SCHATJE jullie Stella!! En wat je darmen betreft.. hier duurde het ook een dag of 3 voordat alles weer op gang kwam.. tijdens de zwangerschap verliep het bij mij ook al niet zo soepel, dus ik ben nog even doorgegaan met de Activa. Nu is alles weer normaal.

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    voor de meiden die interesse hebben en me op hyves hebbe!
    heb een filmpje op me hyves gezet staat ook de vijver op!!!

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    meiden ga jullie nu verlaten ff ontbijten met mannetje en dan naar de vk toe!
    tot straks

liefs sabrina

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Sabrina: ik ga zo kijken.. eerst bakkie zetten.
    @Tinke: gefeliciteerd met jullie meisje LAURA!

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @tinke proficiat meis! genieten!!

@all.. kom op dames!!! er moeten meer jongens komen!!!!! GA EENS BEVALLEN

9. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ Tinke, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kippie75 hij is zo leuk staan ook meer foto's van de krabpaal op! maar idd eerst een bakkie!

@daggie1984 nou dan mag ik niet want ik krijg een meid!!!

nou ga er nu echt vandoor zo naar de vk tot straks!

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @sabrina, iedereen mag bevallen.. haha.. was gewoon dat er meer jongens moeten komen :)

succes bij de vk!

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Sabrina: leuk filmpje/foto's en wat een mooie poezels zeg.. wanneer heb je gefilmd? Bij ons is het in dagen niet zo zonnig geweest nl. Succes bij de vk.. we horen de stand van zaken wel weer..

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    He meiden!

Het is hier idd erg rustig. Vind ik niet heel erg ben bang dat ik het anders echt niet kan bij houden ;) Maar voorde zwangere dames is het wel erg vervelend! Voor de gene die nog 'moeten' =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Petje af dames moet moeilijk zijn om al die beebs lang te zien komen en weten dat het nog even kan duren. =D> =D> =D>

Majkuh, gefeliciteerd meid, wat een schatje!!!!
    Tinke, Gefeliciteerd!!!

Nou mijn eerste dagje alleen met de kleine.. Kraamhulp was vrijdag voor het laatste, maar nu is mannetje aan het werk en meisje naar school. Pff vind er echt niets aan kan elk moment in huilen uitbarsten. Ben zowiezo echt enorm emo, terwijl ik normaal nooit huil. Lijkt wel of al die dingen van de zw schap nu omhoog komen.. Gisteren voor het eerst niet gekolfd. Wilde Jelina echt een nacht zonder bijvoeding proberen. Nou ze is erg onrustig geweest maar het ging wel zonder. Alleen is ze nu heel onrustig, veel huilen en als ik dan toe geef aan de borst doet ze niet veel, ziet ze het meer als troost. Ze hoest ook sinds vandaag, volgens mij mag dat niet toch, die kleintjes? Pff voel me zo onzeker ook met die bv ook, hebben jullie dat ook of gehad?

Moet ook vanmiddag voor het eerst met de auto marissa halen, mijn mams zou dat deze week doen maar zegt er niets meer over en zijn zoveel problemen geweest, nadat ik vorige keer wat had gevraagd.. Hoop dat het een beetje gaat heb best last van m'n schaambot.

Pff wat een zeur ben ik ook weer, weet wel moet genieten van m'n gezinnetje en doe dat zeker wel, maar je hebt van die momenten..

Ga efe kijken of ik wat kan reageren op jullie..

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Missz, Snel bevallen met een tweede? Bij mij gingen ze ong hetzelfde.. Bij marissa heb ik er 40 uur over gedaan. Maar hetzelfde verhaal als nu, na het vliezen breken een ww storm en binnen no time bevallen. Nu eigenlijk hetzelfde weer dagen voorww en regelmatige harde buiken en na het breken van de vliezen binnen 2,5 uur bevallen.. Maar valt mij idd ook op dat veel snel bevallen hier.. Balen van je korte nacht, hoop dat je vanm iddag een beetje kan bijslapen

@ Wendy, ahh dat gerommel daar wordt je echt gek van, heb echt dagen last van voorww gehad.. De laaste 2 dagen zelfs elke 8a10 min 1... Sterkte ermee, hoop dat het snel door zet

@ Kippie, fijn datr de gehoortest goed was!

@ Kroepie, Gaat het weer wat beter met jou en je mannetje? Hoe is het slapen tegenwoordig? En met naar het zh gaan, ik had met 1,5 uur 6 cm ontsluiting en mosten naar het zh. Vk reed voorop en wij erachter. Maar best heftig, want was net boven op de verloskamers en toen kwam ze al. Dus snap wel dat ze het soms niet doen.. En dan achteraf horen dat je toch thuis had mogen bevallen, grr.

@ Joki, Wat een verhaal! Fijn dat het allemaal goed is gegaan en nogmaals gefeliciteerd!

@ misspuma, wat fijn dat Jaylin aardig heb doorgeslapen, wel weer jammer dat keano vroeg wakker was..

@ Oemhudaifa, heerlijk he dat kroelen! En het is al gezegd, maar floradix is echt een aanrader!

@ Sabrina, haha wat een gedoe met die bromtol! Ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan! Wat een gave krabpaal!!!!

@Evy, spannend met dat voorwerk! Fijn dat het verder goed gaat, kun je eindelijk genieten van je verlof ;)

@ Dance valley, gefeli met je 39 weken!

15. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Missz, Snel bevallen met een tweede? Bij mij gingen ze ong hetzelfde.. Bij marissa heb ik er 40 uur over gedaan. Maar hetzelfde verhaal als nu, na het vliezen breken een ww storm en binnen no time bevallen. Nu eigenlijk hetzelfde weer dagen voorww en regelmatige harde buiken en na het breken van de vliezen binnen 2,5 uur bevallen.. Maar valt mij idd ook op dat veel snel bevallen hier.. Balen van je korte nacht, hoop dat je vanm iddag een beetje kan bijslapen

@ Wendy, ahh dat gerommel daar wordt je echt gek van, heb echt dagen last van voorww gehad.. De laaste 2 dagen zelfs elke 8a10 min 1... Sterkte ermee, hoop dat het snel door zet

@ Kippie, fijn datr de gehoortest goed was!

@ Kroepie, Gaat het weer wat beter met jou en je mannetje? Hoe is het slapen tegenwoordig? En met naar het zh gaan, ik had met 1,5 uur 6 cm ontsluiting en mosten naar het zh. Vk reed voorop en wij erachter. Maar best heftig, want was net boven op de verloskamers en toen kwam ze al. Dus snap wel dat ze het soms niet doen.. En dan achteraf horen dat je toch thuis had mogen bevallen, grr.

@ Joki, Wat een verhaal! Fijn dat het allemaal goed is gegaan en nogmaals gefeliciteerd!

@ misspuma, wat fijn dat Jaylin aardig heb doorgeslapen, wel weer jammer dat keano vroeg wakker was..

@ Oemhudaifa, heerlijk he dat kroelen! En het is al gezegd, maar floradix is echt een aanrader!

@ Sabrina, haha wat een gedoe met die bromtol! Ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan! Wat een gave krabpaal!!!!

@Evy, spannend met dat voorwerk! Fijn dat het verder goed gaat, kun je eindelijk genieten van je verlof ;)

@ Dance valley, gefeli met je 39 weken!

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Buddy nieuws jomi

ze is vandaag opgenomen geworden. bloeddruk van 165/112.. verder weet ze nog niks!

17. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Jeetje arme meid, sterkte Jomi!!!!!!

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Joki/buddy.. heftig bevallingsverhaal en wat is het snel gegaan. Herkenbaar trouwens die lange weeën die zo kort op elkaar komen, hier ook gehad het laatste stuk, pfff echt zwaar. Het is me er trouwens helemaal bij tussendoor geschoten om jou terug te sms-en, sorry. Hier ook gewoon druk, veel visite & twee kids. En nu hup jij verder genieten van je kraamtijd. Dikke knuff.

19. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Jomi: he jakkie.. denk aan je hoor meid en we zien wel nieuws van jou of van je buddy verschijnen.

20. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey Meiden!

@ Jomi veel sterkte!

Ik heb me hier al even wat pagina's eerder gemeld..volgens mij afgelopen zaterdag..maar tjee hey...er wordt wat gekletst hier. Vind het wel spannend voor jullie allemaal.
    Hier de 32 weken bereikt met een tweeling ( jongen/meisje )..en zaterdag toch maar even naar het ziekenhuis gegaan ivm aanhoudende krampen de hele dag..ongi krampen vanuit mn onderrug en onderbuik..die in mn onderrug waren echt erg..met vlagen, wist me geen houding te geven.
    Ik werd aan de CTG gelegd en daar constateerde ze 4 harde buiken in een half uur..maar geen pijnlijke..maar die rug daar werd ik gek van..Ze vroeg of ik de neiging had de harde buiken weg te puffen..ik zei nee..maar wel die pijnlijke vlagen in mn onderrug. Ze kon daar gewoon niks over zeggen...zo raar..ze was alleen blij dat mn Baarmoedermond nog stabiel was..die is namelijk al weken 7mm..wel kort..maar stabiel.
    Nou vraag ik me dus af wat die pijn is..ik heb het al 2 weken..en afgelopen weekend erger..onder de douche staan helpt wel..en gister amper last gehad.
    Zijn dit nou voorweeen...hoe voelen voorweeen aan?

Deel Deze Pagina