Hey meiden, hopelijk lukt het om te plaatsen,want ik krijg al dagen een foutmelding hiero Majkuh&tinke,gefeliciteerd!!!! @jomi, veel succes! Helaas niet veel bij kunnen blijven door de foutmeldingen, ik blijf refreshen en backspace klikken heel irri. we hebben ook een paar lange dagen en vooral nachtn gehad. Duncan kwam ineens om de 2 uur voor zijn voeding ook snachts Dus in overleg met de kinderarts zijn we nu overgestapt op voeding voor hongerige baby's en gaan we naar 90cc en kijken of we van 7 naar 6 flesssen kunnen. Hij is in ieder geval flink aan het groeien en begint langzaamaan in een michelinmannetje te veranderen Nou tis weer bijna flestijd, er wordt er een wakker. Meiden die aan het rommelen zijn, zet hem op!
hey meiden ow ben net lekker stout geweest en nog lekker terug me bedje in gekropen heb nog 2 uur geslapen en werd net wakker gebeld door manlief! die zegt goh vandaag dan maar geen schoonmaak zal eens tijd worden zegt ie @dancevalley van sistabigbones hebben we idd al ff niks meer gehoord. manny loopt nogsteeds rond heb der in me hyves staan vandaar dat ik dat weet. @misssz ben per 1 april overgestapt en ze trekken nogsteeds geld van me rekening af en daar word ik gek van betaal nu dubbel! hier ook uitstekende lichaamsdelen pffff soms heb ik zoiet hallo dat past niet meer! @misspuma idd schiet het niet op hahaha wij hopen het ook maar zijn al ingesteld dat ik ingeleid ga worden!mmm niet lekker dat ze zoveel last van krampjes heeft @jomi spannend meid dat word dus niet samen bevallen! zet hem op!!! @webmiertje zal het aanpassen meid! wat een mooie man!!! @evy77 ja ben blij dat ik me goed voel wil zo nog wel 40 weken zwanger zijn maar ben heel erg nieuwschierig! @wwndyy pfff vertel mij wat heb ik ook maar al een hele tijd word af en toe gek van me lichaam maar nee er gebeurt nog steeds niets! @mamasan hahaha een mechelin mannetje wat schattig!!!! we gaan straks nog ff na oma! het blijkt dat ze er veel beter is nu ze in het huis zit. we zijn er niet meer geweest dus ik wil vanmiddag nog ff heen.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar óf Sabrina1984 en dan zorgen wij dat het erop komt.. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april *Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ Buddy: Sim80 ~ BEVALLEN 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Mamasan ~ BEVALLEN * Sim80~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Remmar ~ BEVALLEN * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Majkuh, Sabrina1984 ~ BEVALLEN 3 mei *Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Manny ~ BEVALLEN * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : ~ Buddy: Ria32 ~ BEVALLEN 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X ~ Buddy: Joki ~ BEVALLEN * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN 5 mei * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje ~ BEVALLEN * Cleo ~ Tweeling ~ BV ~ PHZ ~ 2 Meisjes ~ BEVALLEN 6 mei * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X ~ BEVALLEN * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# Buddy: Sabrina84 ~ BEVALLEN 8 mei * Harmless ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN 10 mei * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Marooz en MissPuma ~ BEVALLEN * Draadje ~ 1e kindje ~ TB ~ BV ~ :-#BEVALLEN 11 mei * Manny~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Rian 12 mei *Wonders2 ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kroepie ~ BEVALLEN *Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Kippie75 ~ BEVALLEN * Zonstraal ~ 2de kindje ~ BV ~ PHZ(med ind) ~ Jongetje ~ BEVALLEN 13 mei * Sistabigbones ~ 3de kindje ~ PHZ ~ FV 15 mei * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Manoontje ~ BEVALLEN *Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: Marloes22, Marooz, Kroepie * MissPuma ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV ~ Meisje ~ Buddy: majkuh ~ BEVALLEN 16 mei *Zogelukkig ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ BEVALLEN 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH (med ind) ~ BV ~ Jongetje ~ Buddy: Daggie en Mamasan 19 mei *MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje ~ BEVALLEN 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV ~ BEVALLEN 21 mei * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje * wwndyy ~ 1ste kindje ~ PZH ~ ?? ~ Jongetje 22 mei *Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje ~ Meisje * Tinke ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB ~Meisje ~ BEVALLEN 29 mei * Kroepie ~ 2e kindje ~ BV ~ PZH ~ :-# ~ Buddy: Dolgelukkig, Sabrina1984, Wonders2 * Fairy01 ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ Jongetje 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje ~ Buddy: Sab85 2 juni *Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind ~ Buddy: JoMi ~ BEVALLEN Er zijn op dit moment 36mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, Geslacht: 5 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Afspraken: * 20 mei:JoMi, ctg+urine+bloeddruk, 12.45 uur * 20 mei:JoMi, controle gyn, 13.45 uur * 22 mei:Kroepie, controle vk, 14.00 uur * 22 mei:MisssZ, controle vk, 17.00 uur * 25 mei:Sabrina1984, controle vk + strippen, 16.30 uur * 29 mei:Evy, controle gyn, 11.20 uur De aanpassingen zijn: gegevens webmiertje aangepast! BEVALLEN Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte [*] Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ??[/*:m:174namd9] [*] Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ??[/*:m:174namd9] [*] Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 3510gr 51cm[/*:m:174namd9] [*] Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ??[/*:m:174namd9] [*] Webmiertje - 29 april - Roan- 39,1 weken - 10.49 uur - 5115gr - 55cm[/*:m:174namd9] [*] Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [/*:m:174namd9] [*] Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm[/*:m:174namd9] [*] Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm[/*:m:174namd9] [*] Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm[/*:m:174namd9] [*] Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm[/*:m:174namd9] [*] Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - 3760gr - 51cm[/*:m:174namd9] [*] Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:174namd9] [*] Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm[/*:m:174namd9][*] Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ??[/*:m:174namd9] [*] Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm[/*:m:174namd9] [*] Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm[/*:m:174namd9] [*] Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm[/*:m:174namd9] [*] Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm[/*:m:174namd9] [*] Zonstraal - 12 mei - Zoon - 40 weken - 16.20 uur - 4200gr - 52cm[/*:m:174namd9] [*] Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 56cm[/*:m:174namd9] [*] Draadje - 13 mei - Pim - 40,3 weken - 5.25 uur - 3000gr - ??[/*:m:174namd9] [*] Mamasuusjuh - 13 mei - Kayleigh - 39,2 weken - 17.05 uur - ?? - ??[/*:m:174namd9] [*] Joki - 14 mei - Juna - 40,2 weken - ?? - 4500gr - 54cm[/*:m:174namd9] [*] Oemhudaifa - 14 mei Zoon - 40,1 weken - 8.50 uur - 4000gr - 52cm[/*:m:174namd9] [*] Majkuh - 15 mei Stella - 40,5 weken - 13.35 uur - 3610gr - 51cm[/*:m:174namd9] [*] Tinke - 16 mei Laura - 39,1 weken - 17.28 uur - 3350gr - ?? [/*:m:174namd9] Tussenstand: 16 meisjes - 11 jongens NOG 11 WACHTENDE MAMA'S
Hier ook problemen met de site bed wordt vandaag weer omlaag gehaald =D> Kan ik weer eindelijk normaal het bed in en uit. (Ik ben niet zo groot) Hoop weer wat bij te lezen, geen nieuwe mama's meer na tinke??
JOMI SUCCES!!! spannend hoor, het gaat nu echt gebeuren. Ben zeer benieuwd naar je wereldwonder. @Wwndyy; hier alles nog rustig. Hij is echt enorm rustig voor zijn doen. Gisteren ook al overdag. 's Avonds wordt hij pas weer een beetje actief en gisteren was dus helemaal van de zotte hahaha. Leuk dat jij dat dus ook hebt. Ja volgens de lijst mogen wij strakjes. Manny, sistabigbones en Sab mogen eerst hahaha. Wordt nu wel spannend. Ben benieuwd wie er van ons eerst gaat, of misschien wel tegelijk!!! Zal helemaal leuk zijn, als we maar niet dezelfde naam hebben @Sab; Lekker joh dat je nog even hebt geslapen. En even naar Oma, nu kan het nog. Fijn dat het goed gaat met haar, of beter in dit geval. @Webmiertje; wat een heerlijk ventje!!! @Mamasan; ben benieuwd hoe hij op die voeding gaat reageren. Om de 2 uur is wel veel zeg maar. Dat is best vermoeiend. @Harmless; dus het trapje kan weg naast je bed hahaha. Lekker he als je weer normaal je bed in kan. Ik hoef gelukkig dan niet te springen maar had in het begin wel weer even hoogtevrees, ons bed is al hoog van zichzelf dus nu megahoog. Voordeel is wel dat ik het wiegje zo in kan kijken als die naast me staat. Hoe ik niet voor rechtop te gaan zitten. @all; ik ga madammeke even haar bedje in gooien en daarna de hond doen en daarna ook maar even braaf mijn bedje in. Kijken of ik nog iets van slaap kan pakken Liefs
@Sabrina Hier ook stout dan!! Ben ook heerlijk mijn bed weer ingedoken. Tot 12.00 uur blijven liggen. Net gedouched en zweet me al weer rot pfffff... Fijn dat 't met Oma beter gaat nu ze daar zit!! Veel plezier meis. @Jomi SUCCES!!! Oh wat een fijn idee dat je je kleintje nu binnen korte tijd in je armen kan sluiten. Kun jij ook eindelijk weer bijkomen!! @MisssZ Lekker koesen nog even Oh en ik zie dat jouw kleintje ook al uit 't ritme is? Hmmm misschien toch allemaal voortekenen!! JIPPIE @Harmless Mooi dat je bed weer omlaag kan hahhah. Ik ben hier hartstikke blij dat die van ons zo hoog is nu. Kan ik er eindelijk fatsoenlijk uitkomen ipv dat ik een duwtje nodig heb! @Mamasan Ik hoop dat de veranderde voeding helpt! Heerlijk hè, als ze veranderen in van die spekbilly's hahahahhah @Wwndyy Hier ook anders dan anders. Kleintje is normaal heel druk (overdag) en nu voel ik bijna niets. Vanochtend vond ik 't gewoon een beetje eng. Heb dus een beetje zitten porren en daar kreeg ik wel reactie op. Vind 't wel spannend. Die steken door mijn hele buik heb ik ook!! Ik dacht misschien komt dat wel van een blaasontsteking (heb ik gehad) of zo... maar jij hebt het dus ook. Voelt niet fijn hè? @Evy Lekker naar zee??? Heeeeeeeerlijk zeg!! Geniet van de (voor)pret!! @Webmiertje Hij is echt groot hè? Wat een bink!! @Misspuma Soms hebben ze zo'n huiluurtje ook nodig om in slaap te komen... en ze slaapt de hele nacht door... HEERLIJK!! Wat zul jij fit zijn Wat leuk dat Keano zo trots is! @Sista/Manny Geen idee waar Sista is... denk inderdaad bevallen... maar volgens mij heeft ze geen buddy of wel?? Manny is nog bol en rond... en er klaar mee volgens mij. Op hyves nog geen nieuws idd. Geen idee wat ik vanmiddag eens ga doen. Manlief gaat even stadd in. Ik wil wel mee, maar geloof niet dat ik dat ga redden Jammer, vind 't altijd zo gezellig.
Goedemiddag dames, hier ook weer meldplicht JOMI: succes met de bevalling en misschien dat het al geboren is!!!! WEBMIERTJE: wat een lief manneke!! Gisteren niet op het forum geweest dezelfde reden als iedereen forum was zo traag!!!! Gisteren ook naar vk geweest en doorgestuurd naar zh voor ctg en echo!!! alles ok maar nog steeds potdicht en het is wachten op ontsluitng dan kunnen ze me aan de gang zwieren!!! Vandaag alleen maar harde buiken en voorweeen al heel de dag maat nog niet het echte werk.Volgende week maandag weer een afspraak bij vk Hopen dat het aan de gang gaat maar daar geloof ik niet zo meer in!!! het word op dit forum al een stuk rustiger jammer want nu heb ik volop tijd!!!! Maar straks bij de mei mamma`s kunnen we weer kletsen met z`n allen groetjes Colin
@misssz ja het gaat idd een heel stuk beter en dat is wel lekker. word misschien eind van de middag krijgen onverwachts visite. @kroepie en lekker dat dat is ff heerlijk terug kruipen!!! kom op misschien de laatste keer dat je met zijn 2 naar de stad kan! ff lekker je gedachten op wat anders en babyshoppen is ook leuk! @colin ik geloof er ook steeds niet meer in erg he! @all heb hier een beetje nieuws!!! ben net een dikke vette slijmprop verloren zat in me onderbroek*kotsneigingen* dacht eerder wel wat te verliezen maar dit is hem dus echt! heb ook last van me buik en mega opvliegers! loop zowat naakt door het huis heen. me schaamlippen zijn ook mega!!! heb een paar zoembalippen in me broek die ook nog eens mega gevoelig zijn en dus gewoon pijn doen. het kan zijn dat het doorzet maar ik geloof er niet meer in en denk ook gewoon dat het allemaal weer fake is en ik volgende week gewoon in het ziekenhuis beland. maar mocht het wel beginnen horen jullie het snel van me! liefs sappie
hallo schatjes!!!!!!!!!!!!!! Alles goed met iedereen? Nou ik ben bevallen hoor!!!!! ze is geboren op 11 mei om 16.14 ze woog 3210gr en was 49cm en ze is ienimienie.hihih ze heet jayleigh jamielynn jaleesa mijn bevallingsverhaal volgt nog kusje
@ Kroepie, heerlijk dat je 's morgens nog slaap! Nog steeds last van gerommel? Pff echt vervelend je weet niet waar je aan toe bent dan.. Dat gevoel wat je heb gehad, heb ik ook gehad. Alles was toen goed en leek elke keer net alsof ik flauw viel. Kreeg het advies om floradix te gebruiken en elke 2 uur wat eten! @ Kaatje, vraag me ook wel eens af of ze ook zou huilen als ze de fles had.. Maar dan denk ik wat is dan het verschil tussen borst en fles? Nu komt atze meestal om de 2,5 a 3 uur en 's nachts 2 keer om de 4 uur soms 5. Maar denk dat 5 uur net te veel voor haar is, dan vraagt ze 's avonds weer om meer. Maar heb nu al 2 nachten door gerokken zonder bijvoeding! Vraag me dan wel af of ik nog moet kolven, denk dat we nu aardig op elkaar zijn afgestemd.. Lekker hoor lekker shoppen! veel plezier @ Sabrina, wat gaaf dat je vriendin ook zwanger is!!! Mijn vriendin is nu 20 wk en vind het zo leuk.. Hoe is het met je oma? He slijm? Ik duim voor je meid!!!! @ Daggie, he bah wat afschuwelijk, sterkte met je vriendin! @ Jomi, sterkte meid! @ Missz, fijn dat je beter heb geslapen vannacht! Enne hoop voor je dat het een voorteken is! Slaap lekker! @ Misspuma, leuk dat keano zo reageerd! Hoop dat de krampjes snel beter gaan! @ Webmertje, wat een lekker ventje! @ Wendy, hmm zich aan het voorbereiden op een bevalling? @ Mamasan hoop dat het beter gaat met de nieuwe voeding! @ Kippie, hoe gaat je dagje alleen met de meiden? @ Colin, hoop dat het snel doorzet meid! Wat een dag gisteren zeg, pff zo'n huilend kindje je weet gewoon even niet meer wat te doen en dan ook nog voor 't eerst alleen thuis.. Gelukkig gaat het vandaag beter en voel ik me een stuk minder machteloos. Marissa heeft vanaf de eerste week veel in het ziekenhuis geweest en denk dat ik daarom wat sneller rampsenario's zie.. Hoop dat ik dat nog een beetje los kan laten.. Met de auto ging het ook best goed al doet m'n schaambot nog best zeer. Drinken gaat vandaag weer als vanouds. Over drinken gesproken het is weer tijd! Fijne middag allemaal!
!!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JAYLEIGH!!! We dachten al.... waar blijft ze Lekker genieten en ik ben benieuwd naar 't verhaal. liefs
Dat slapen is echt fijn zo 's morgens... daar kom ik de rest van de dag mee door. Dat gevoel is helemaal niet fijn. Jij hebt dat dus ook gehad? Ja, het voelt idd alsof ik flauw ga vallen (tenminste, ik denk dat flauwvallen zo voelt...) Elke 2 uur iets eten doe ik al, anders trek ik het niet en grote porties wordt 't erger van. Floradix heb ik een tijdje gebruikt toen ik zo moe was. Misschien toch maar weer mee beginnen... Thanks meis!
Alle bevallen mama's, van harte gefeliciteerd!!! Ik kom binnenkort even uitgebreider bijkletsen, er is hier veel gebeurt, maar dat komt later...
Ja het was een soort tinteling door m'n armen, dacht zelfs nog even aan hyper ventileren omdat het tijdens de verhuizing was. Voelde me licht in het hoofd en kreeg een druk op de borst. Ben toen extra onderrzocht en alles was goed. Vond het wel heel eng.. Hoop dat de floradix wat doen en mss moet je wel elk uur wat eten, hihi Sterkte ermee
ik dacht gister nog aan je... hoe je het zou hebben en of het fijn is in jullie eigen appartementje. Ben benieuwd naar je verhaal! Liefs
Goede middag meiden, @ DanceValley: Ja, het is ook wel zo iedere baby heeft ooit een moment dat ze even flink huilen. Dit zal bij Jaylin dan inderdaad in de avond zijn. @ Webmiertje: Wat een heerlijk mannetje is Roan, geniet er maar van! En de meiden ook zo trots als een pauw zo te zien op de foto. @ JoMi: Heel veel succes meissie! Ik denk aan je! @ Daggie: Bedankt voor het buddynieuws! @ Evy: Doe je wel een beetje rustig aan, en rust goed uit hoor! @ Wwnddy: Ow spannend, het klinkt alsof je bezig bent! Succes en hopelijk is het serieus. @ MaMaSan: Fijn dat je over mag stappen op voeding voor hongerige baby's, dan zal hij het nodig hebben. Ow heerlijk dat hij groeit, laat hem maar een lekker michelin mannetje worden hoor! Vervelend van die nachten, hopelijk slaapt hij op de andere voeding beter! @ Sabrina: Ow heerlijk dat je vanmorgen nog 2 uurtjes hebt kunnen slapen! Ik hoop voor je dat je niet ingeleid hoeft te worden, dat lijkt me geen pretje. Veel plezier bij je Oma. Spannend dat je je slijmprop verloren bent, ik hoop dat het nu doorzet voor je! @ Harmless: Lekker dat je bed weer omlaag gaat vandaag, kan je weer normaal je bed in stappen. @ Kroepie: Nou echt fit voel ik me helaas niet..., geen idee hoe het komt krijg toch voldoende slaap zou je zeggen met die doorslaapnachten van Jaylin. Maar goed Keano is en blijft een vroege vogel, Jaylin krijgt om 23.00u haar laatste flesje dus die ligt om 24.00u op bed dan ga ik er snel zelf ook in. Maar helaas is Keano rond 05.30u al weer wakker. Dus ja dat zijn ook maar 5 uurtjes slaap... @ Colin: Hopelijk heb je snel ontsluiting en kunnen ze je gaan helpen! @ SistaBigBones: Gefeliciteerd met je dochter jayleigh geniet ervan! @ Manootje: Ik snap dat je nu sneller bang bent voor een rampsenario, het komt allemaal echt wel goed hoor meissie! Net even een uurtje op bed gelegen, mijn man was nog thuis die is nu aan het werken tot 23.00u. Gelukkig komen mijn ouders straks naar hier, en blijven ze ook eten. Mijn moeder helpt dan even om de kids op bed te krijgen, Keano die gaat rond 19.00u naar bed toe, en Jaylin krijgt om 19.00u haar flesje dus dat is anders gekkenwerk om dat in je eentje te doen. Gelukkig heeft mijn man maar 2x in de 10 dagen een avonddienst dus die dagen krijg ik de ene dag hulp van schoonmams, en de andere van mijn eigen mams. Toch wel lekker die moeders hoor. Ik ben alleen wel super moe, heb geen ijzertekort (pas geprikt 8,9). Afspraak gemaakt voor na-controle bij de vk, duurt nog even maar is wel leuk om je vk dan weer te zien en je kindje te showen! Fijne middag/avond allemaal! Liefs, misspuma
@Sista : Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ze weegt bijna net zoveel als ons jill met geboorte en is haast net zo klein haha Jill was 3320 en 50 cm... Geniet ervan!!!! @Sabrina: oeee slijmprop verloren... Spannend... Nu je overtijd bent al zou je denken dat dit dan toch een teken is... Jij durft niet meer te hopen dus doe ik het wel voor je! Duimen draaien nog steeds ; ) @Kroepie: lekker joh dat je nog zo hebben kunnen slapen! Tis ook echt van dat plak weer he! en al helemaal als je ook nog eens zwanger bent! Tenminste ik had toen meer last van dat gewzweet en geplak... @Cleo : Ben benieuwd naar je verhalen! @misspuma: Fijn dat je ouders straks komen om te helpen... gezellie dat ze ook mee eten! toch allemaal maar druk he als de mannen weer zijn werken! @Jomi: sucses meid! Denk aan je... hier ligt alles plat... Vanmorgen lekker wezen wandelen met ons Jill ! Kon het niet laten om weer een kinderzaak in te lopen en weer kleren te kopen voor Joey en jill ! Volgende week maar weer eens gaan shoppen voor mezelf. Baal nu zo want mijn gewone kleren passen nog niet en de zwangerschaps kleding is weer te groot en wil ik niet meer aan... Joey was met oma mee... die ligt nu op bed en hopelijk slaapt hij lekker door!