Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Sabrina
    Natuurlijk hoop ik dat!
    Maar helaas heb ik daar weinig over te zeggen...al een tijd niet...7 weken bedrust waaronder weken in het ziekenhuis.
    Dus alles wat ik nu voel en anders is wil ik graag weten.
    Tis is niet dat ik dit vraag omdat ik ze bij wijze van eruit wil poepen..Ik heb er gewoon niks over te zeggen...

2. Heerlijk plantjes gekocht voor in de tuin.
    PRACHTIGE rozen voor binnen voor mezelf :D
    Mooie pot met Callas voor oma lief
    Ik ben blij... maar nu kapot!!

@Olove
    Denk dat je de vk even moet bellen hoor...

@Majkuh
    DAMN... ben jaloers!!!

@Kaatje
    Wat heerlijk zo shoppen op internet hahhahha
    Morgen lekker voor jezelf kijken, kan ook zo fijn zijn :D

@Draadje
    Jij ook al weer in je eigen broeken?! Ooooh het leven is niet eerlijk maar wel heerlijk hahahah. Fijn dat 't zo goed gaat, ook lichamelijk!!

@Colin
    Helemaal weer mooi in de pronk?? hahhahaha
    Nu kun je maar gaan werpen!!

@marooz
    Oh wat een vervelend nieuws meid.
    Hoop dat het alsnog goed is... sterkte lieverd.

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @olove nee dat snap ik ook wel! en bedoel het ook niet zo! ik bedoel hoop voor je! in de zin van duim voor je! want je heb geen makkelijke zwangerschap zoals ik het allemaal gelezen heb!
    knuffel voor jouw meid!

@kroepie hahha kan je de handd schudden ben ook kapot maar heb alles wat ik wilde.

vorige week was ik na de ikea en nu hebben we het bureau in elkaar gezet en is de pc ed boven weer geinstalleerd!
    wilde we al een hele tijd maar kwam er steeds niet van nu is alles wat we gedaan wilde hebben voor elkaar!
    hahaha mannetje zei net zo nu mag je gaan bevallen! :D
    nou hopen dat die kleine meid nu eens een keer naar der vader luisterd!
    ik ga zo nog ff lekker eten maken en verder doe ik niks meer dan alleen maar bevallen!

meiden fijne avond allemaal nog en tot morgen!

liefs sabrina

4. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Dank je wel! :D
    Ik hoop dat jij eerder bent hoor!

5. Wij hebben net lekker pannenkoeken gegeten :D
    Manlief is nu naar 't werk en meislief is naar d'r papa. Mama is dus alleen!
    *gaap*

Ik ga lekker bankhangen.

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg

oooh wat heerlijk!! ben jalours.. ben zaterdag jarig.. moet nog ssteeds zwangerschapsbroeken aan.. pfff.. kon laatst me broeken aan.. maar kreeg ze niet dicht! haha

@sabrina/manny/kroepie/colin/missz..... pfff.. nog fftjes dames.. we zijn er voor jullie! dikke knuffel!!!

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Wat wordt ik niet goed van de site zeg...wat is hij traaaaaag!

@ Sabrina: Mooi dat je het nog makkelijk vol kunt houden, snap dat je nu ondertussen wel erg nieuwschierig bent naar je meissie!
    Doe rustig aan, en geniet nog even van je rust.

@ Kroepie: Wat rot dat je bijna elk uur voorbij hebt zien komen vannacht...!
    Ja, ik denk ook dat ze wat geborgenheid zocht want bij ons was ze stil. Ach ik snap het ook wel 9 maanden in gezeldschap en dan ineens in je eentje in een wiegje.

@ MaMaSan: Dat zei mijn kraamverzorgster ook dat je dan in het handje moet wrijven dan worden ze weer wakker. Maar Jaylin niet...haha.
    Fijn dat Duncun het zo goed doet op de nieuwe voeding, en grotere flessen!
    En hoe was het in de Efteling?

@ Makjuh/Buddy: Wat lief dat de vk dat zij over Stella! Het is ook echt een mooi kindje hoor!
    Ik ga me er ook niet meer druk om maken, hoeveel voeding ze binnenkrijgt het is denk ik ook geen hongerlap nou prima hoor.
    Ik snap Jaylin ook heel goed, 9 maanden samen en nu ineens alleen.
    En hoe was je middag alleen met Stella?
    Jeetje pas je nu je eigen spijkerbroeken alweer...ga ik toch straks ook eens even in mijn kast neuzen...

@ MisssZ: En een leuke dag gehad met je man, Gwen en doggie? Gefeliciteerd met je uitgerekende datum, ben benieuwd wanneer de kleine man zich aankondigd!

@ Kaatje K: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, dat doet een mens goed hé!

@ Tinke: Fijn dat je geen last hebt van stuwing (kan nog komen hé), en dat je meissie het zo goed doet!
    Fijn dat de gehoortest goed was, dus ze kan je later niet voor de gek houden haha.
    Heerlijk dat de kraamzorg zo goed is, die van mij was ook echt een schat!
    Geniet maar lekker van je meissie!

@ Marooz: Ach jeetje wat een rotberichtje, ik hoop dat het toch geen kanker is! Sterkte, knuffel voor jou!

@ Colin: Fijn dat je haar weer netjes zit, nu mag het echt losbarsten hé!
    Ik hoop dat je gelijk hebt en de 23e bevalt.

@ Draadje: Wauw jij ook al weer in je eigen kleding *ikkuh is jaloers*.

@ Olove: Ik hoop voor je dat de kleintjes nog even bij je blijven zitten!

Jaylin slaapt nu..ik haar eigen wiegje =D> =D> hopelijk blijft dat ook eventjes zo.
    Keano ligt ook net op bed, dus een rustige avond voor ons 2-en!
    Het was super gezellig met de buurtjes, het buurmeisje is nog met Keano naar de speeltuin geweest dus die had ook de tijd van zijn leven.
    Mijn man, Keano en ik hebben vanmorgen het terras en de tuin weer ontdaan van onkruid en alles weer een beetje bijgeveegd.

Morgen gaan we onze nieuwe eetkamerstoelen ophalen, joepie na 6 weken zijn ze eindelijk binnen!
    Ook gaan we een draaistoel bij mijn ma halen, die was nog voor ons maar nog geen tijd gehad om hem op te halen dus morgen een dagje schoppen en nieuwe dingen halen voor in huis joepie! Heb er nu al zin in!
    's Middags nog visite, ik kan merken dat het nu pas opgang komt. Wel fijn, want in de kraamweek ben je zelf ook nog niet helemaal in orde.

Verder ging het vandaag goed met de fles van Jaylin, ze drinkt nu veel beter als ze om de 4 uur een voeding krijgt.

Fijne avond!

Liefs, misspuma

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    even een vraagje, wie van jullie was na een week alweer goed op de been en ging naar buiten enzo?

ik wil zaterdag naar de stad, voel me goed, wel moe, maar ben al maanden moe ;)

Mijn vriendin is een beetje boos op me, vind dat dat nu nog niet kan. Ik weet dat ik altijd haast heb met dingen *bloos* maar voel me gewoon goed, tuurlijk kan ik meer slaap gebruiken (maar jullie ook allemaal lijkt mij! ;)) en ik ga braaf liggen tussen de middag en vind ht heerlijk, aar ja......ik voel me een beetje ongemakkelijk nu maar lees van meerderen dat ze al een aantal keer met de kleine zijn weggeweest, of doe ik nu dom?

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ow word zo niet goed van die rot televisie! er is echt nooit wat op of alles word 30 keer herhaald!
    of van die mega domme serie's waar mensen het over schulden hebben tuurlijk snap ik dat wel maar dat je dat open en bloot voor de tv weergeeft!
    en dat je getrouwd bent en je na 1 jaar er achter komt dat je partner de financien niet goed doet!
    sorry moest het ff kwijt!

@olove hahahaha dat hoop ik ook is ook veel beter natuurlijk voor je kleintjes!

@kroepie veel plezier met bankhangen!

@daggie1984 ja nog hooguit 1 week hier*doe een sprong in de lucht*

@misspuma hahah genieten van me rust pfff kan echt niet wachten tot ze er is!
    lekker dat jaylin nu slaapt geniet lekker met zijn 2en!

meiden ga jullie nu echt verlaten nog ff wat drinken en dan lekker me bedje in!
    slaap lekker allemaal

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Heyyyyyyyyyyy dames hoe is het hier

Begin hier eindelijk een beetje tot mezelf te komen heeft even geduurt veel pijn gehad en leek wel of ikzzelf vand e aardbodem verdwenen was zo voelt het nog steeds een beetje nu paar nachten wat slaap bij kunnen tanken ben veel gewicht verloren ruim 13 kilo mijn baarmoeder ligt nog niet helemaal op zijn plek was veel te groot dus moet nog rustig aan doen. kleine doet het heel goed borstvoeding loopt goed en we zijn eergisteren lekker even buiten geweest eindelijk want is echt benauwd binnen. ga proberen beetje bij te lezen maar mijn vingers slapen nog steeds dus tikken word voor mij moeilijk maar doe mijn best met de andere die over zijn :D :D :D

by the way heb nog wat foto's van kleine in album geplaatst.
    Dames tot morgen dan kletsen we even verder bij :D :D :D :D

11. Je doet hartstikke DOM!!... geintje :D
    Joh, als jij je goed voelt en je overdrijft 't niet, dan kan dat best hoor!
    Volgens mij was ik met mijn meissie na een week (toen de hechtingen er uit gingen) ook weer buiten geweest. Je moet doen wat je lijf aangeeft joh.
    En wat ik zeg... als je het niet overdrijft. Gewoon lekker een uurtje weg (of 2 met een pauze) moet volgens mij wel kunnen.
    Snap wel dat iedereen zich zorgen maakt enz., maar dat is hetzelfde als dat je zwanger bent. Dan weet iedereen ook beter wat je wel of niet kunt doen.
    Ik ben vandaag ook 2,5 uur over de markt geweest, waarbij de halve bevolking me aankijkt alsof ik terplekke ga bevallen. Nou jammer dan! :D

12. @Ria
    Och mijn hemel wat een SCHATJE!!!!
    En wat zien jullie er heerlijk gelukkig uit :D
    Geniet lekker en goed aansterken!!

13. mamasan

mamasan Fanatiek lid

hey meiden,

Geen beebjes bij :(

Hier een heerlijk dagje efteling gehad en de draak hebben we thuisgelaten :)
    Het was mega druk, gelukkig hebben we een abbonement,dus komende week weer een keer.
    We hebben alleen sprookjesbos,land van laaf en de speeltuin gehad,het was echt veeeel te druk voor de atracties

Wat me alleen opviel is dat heel veel ouders hun beebje de hele dag in de maxi cosi laten liggen :(
    Ik kan wat gemist hebben, maar volgens mijtoch niet al te best voor die kleintjes.
    Duncan heeft in ieder geval heerlijk overal doorhen geslapen, zolang hij zijn fles maar op tijd kreeg vond hij alles best.

Daarna lekker naar de griek en een afzakker op het terras. heerlijk een rosebiertje op, men dat was lang geleden.

even een vraagje voor de mamas met peuters en oudere kids.
    Zoonlief is sinds mijn opname en bevalling in het ziekenhuis ineens bang voor het donker.
    Hij weigerd pertinent om te slapen en we hebben al van alles geprobeerd..
    De deur een stukje open, een nachtlampje etc, maar hij blijft tot diep in de nacht spoken en huilen omdat hij bang is.
    Geen aanstellerij, maar echt bang.
    Heeft iemand de gouden tip voor mij?
    Wij weten het niet meer en zoonlief is krijtwit van oververmoeidheid,maar slapen ho maar :(

*zucht* het is weer brullalarm dus ben er weer van tussen.

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

grrrrr, manlief is door zijn collega's meegenomen om de geboorte van de baby te vieren. komt hij echt stom en stomdronken thuis. ik word gek van die engelsen, die kunnen echt geen maat houden. en hij dus dus braaf meedoen. ik vind het echt ultiem genant, ben je vader van twee kinderen, kom je onder de kots thuis, niet aanspreekbaar, ben uberhaupt verbaasd dat hij thuis kwam en de trein heeft gered... hij ligt nu stinkend in bed ,moest hem uitkleden. lijkt wel of ik 3 babies heb!! ik vind dit dus echt niet normaal!!!! ben zo ontzettend kwaad en kreeg bovendoen een flinke huilbui. is mijn eerste avond dat ik ze alleen naar bed moest doen en hij doet zo iets. ik weet wel dat het aan die debiele engelse collega's ligt maar toch, je bent er toch zelf bij?
    heb niet echt zin ernaast te gaan liggen, twijfel of ik in de logeerkamer ga slapen...
    morgen moet hij zoon naar de creche brengen, nou ik schop hem eruit, kan me niet schelen hoe hij zich voelt!!!!

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hoi,

Ben er eindelijk geraakt vandaag :D
    Dagje zee heeft me gisteren zo deugd gedaan, beetje verbrand, maar dat is niet erg.
    Vandaag voel ik me wel geradbraakt, spieren doen zeer van het wandelen :(

Vandaag zijn m'n ouders even op visite geweest en had liever gehad dat ze weg waren gebleven. M'n moeder is het type dat wilt dat alles rond haar draait en daar had ik vandaag geen zin in. Dus nadien frustratie die er uit kwam tegen vriend en hij liep ook al geagiteerd met haar, dus even discussie gehad met een lekkere huilbui erachter :D . Maar alles is al terug ok, pfff.

M'n voorgevoel zei dat onze uk vandaag of morgen komt, maar hoe ik me nu voel, denk ik dat het nog even kan duren :rolleyes:

@kroepie: yep je had het goed hoor ;) , tja wij belgen met onze drie talen hé

@dancevalley: vind het ook maar raar hoor, vind het niet leuk voor jou hoor.

@sabrina: ik gisteren ook lekker McDo gegeten, mmmmmmmm, jammie hé!

@majkuh: ai meid, dikke knuffel hoor, voor je het weet is hij terug

@lintje: PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE TRISTAN! wauw 5kg, dat kan tellen ;)

@kaatje: ach zo zielig, wel goed dat ze bij mama lekker tot rust komt :)
    Tjonge, mannen hé, ik zou hem er ook uitschoppen hoor morgenvroeg

@manny: hoop dat jullie beebje natuurlijk kan komen hoor, dan liefst voor maandag hé, duim voor je

@tinke: altijd leuk om te horen dat alles zo fantistisch gaat, steekt even een hart onder de riem hoor :D

@marooz: spijtig dat te horen, dikke knuffel en veel sterkte daar.

@olove: toch even checken bij de vk hoor, dus bel maar snel

@ria: zo'n mooie foto's, wat een schatje!

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

mamasan, wat naar dat je zoontje niet wil slapen nu. heb helaas geen tips... ik vind het ook slecht dat veel mensen hunkids de hele tijd in de maxi cosy doen. hier alleen in de auto, dat is toch het beste. je moet niet voor niets een kinderwagen hebben die plat kan de eerste maanden toch? en wat leuk de efteling! daar wil ik ook weer eens heen, vooral het sprookjesbos, geweldig!

maaike, als je je goed voelt lekker gaan, maar niet te lang, en halverwegen wel lekker iets gaan drinken en even uitrusten! het is jouw lichaam, maar wel goed ernaar luisteren!

schatje hoor ria, je kindje.

17. @Kaatje
    Ik vind dat je groot gelijk hebt.
    Je collega's kunnen zich helemaal lampzuipen, moeten ze zelf weten, maar daarom hoef je niet mee te doen!! Of je nou vader bent van kinderen of niet.... ik vind 't altijd GENANT als mensen zich zo laten gaan :( Snap niet dat je de controle zo kunt verliezen, maar goed dat ben ik.
    Ik zou 'm er morgenochtend ook uitschoppen. 's Avonds een man, 's morgens een man!!

EGO
    Ik ga op bed... kleintje is echt megadruk.
    Heb echt steken onderin en ook af en toe echt ongi krampen.
    Morgenochtend komt om 9.30 uur de nieuwe schoonmaakster, dus opnieuw er in duiken zit er morgen niet in. Dan om 14.00 uur naar de vk en aansluitend naar mijn lieve omaatje.
    Trusten!!

18. Oh Evy... ik hoop dat 't alsnog morgen komt!!
    Ennuh, was ik mijn Franse lessen toch nog niet helemaal vergeten hahahhaah
    ;)

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    I totally agree!! ik ging naar de logeerkamer kaatje.....erg lullig van hem, er is drinken en drinken of beter gezegd zuipen! en onder de kots totaal lam is in mijn ogen NIET acceptabel.

sterkte wijffie, vind het hee lullig voor je :(

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

hier weer een heerlijke nacht achter de rug maar nog met gevulde buik!
    ik geef de hoop maar op dat ik de komende week nog ga bevallen!
    lig liever een nacht wakker en heb het mega druk zodat ik lekker kan gaan bevallen!

@ria32 wat een schatje en wat een hoop haar! zo lief! heeft de kleine van ons ook heel veel kans op ik had bij de geboorte ook heel veel haar!

@mamasan wat ik weet mag een kleintje max 2 uur in de maxicosi wij hebben dat grondig uitgezocht ivm de reizen naar de andere kant van nederland!
    mmm griek jam jam!

@kaatje k snap dat je gek word van die engelse hier heb je wel eens van die programma's over hoeveel ze zuipen!
    en idd je man is er zelf bij dus had zich makkelijk in kunnen houden.

@evy77 lekker dat je dagje strand zo goed gedaan heeft! mmm hoop dat jouw voorgevoel beter is dan die van mij de laatste paar weken!

@kroepie hier gister ook mega druk kleintje!
    en ook steken pff lekker he!

ik ga zo nog maar ff lekker terug naar me bedje! gister avond wel optijd na bed gegaan en goed geslapen maar voor ik inslaap was! heb het half 1 zien worden!
    dus ja dat is minder! kleine was mega druk en veel last van krampen komt omdat ik denk ik gister te veel heb gedaan!
    vandaag doen we dus lekker niks en hou ik een sabrina dagje!

liefs sabrina

Deel Deze Pagina