Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kroepie... morgen ga je bij de gyn niet weg zonder afspraak!!!
    Kippie, hier ook 41 weken beleid, en ben ik dus ingeleid met 41+1...

KROEPIE, SUCCES MEID!!!

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @kroepie, meid ik denk als je uitlegt.. dat ze het wel meteen doen!

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Even tijd maken voor de dagelijkse knuf voor kroepie ;) zet hem op morgen meid, hoop echt dat de gyn morgen wat voor e gaat doen!!

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Hier ook een knuffel voor Kroepie, ik ga voor je duimen voor morgen!

5. Jongens... ik moet gewoon huilen van jullie.
    Voel me zo ongelukkig :(

6. Hier ook 41 weken beleid.
    Ik begreep van de vk dat ze met 41+3 dagen door mogen sturen en dat is het morgen. Heb ook met opzet gekozen voor de afspraak van 8.30 uur. Ik slaap toch niet vannacht denk ik (spanning) dus dan gelijk maar door.
    De vk zei dat ik in principe gewoon op controle moest bij de gyn... maar heeft wel een briefje meegegeven hoe en wat. Ik hoop gewoon dat ik al wat ontsluiting heb nu en dat er een plekje is dat ik kan blijven... en dat ze ook echt wat kunnen doen (veter, gel, infuus, weet ik het...)

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Kroepie, ik wil je heel veel succes wensen morgen. Ik hoop zo dat ze je willen inleiden en niet nog langer willen laten lopen. Kop op meid, nog even bikkelen en dan is hij/zij er. En kun je heerlijk genieten

Dikke knuffel

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Jeetje wat is dat weer wennen zeg zo een nieuwe forum, was net aan die andere gewend...!
    Ik moest een nieuwe wachtwoord opvragen maar dit ging niet gemakkelijk vandaar dat ik al een tijdje niet langs ben geweest.

@ Kroepie: Nee, niet ziek worden hoor als je moet bevallen! Jij gaat morgen het ziekenhuis niet uit voordat er een baby in de maxi-cosi ligt! Hele dikke knuffel voor jou hoor!

Heb het idee alsof alle berichten door elkaar staan...snap er niks van. Ook klopt de datum niet, hoe kan ik dit veranderen. De tijd heb ik al goed gekregen maar nu de datum nog...;).

Hier alles goed. Vandaag een dagje in Rotterdam geweest bij mijn jongste zusje. Was erg gezellig. Er was nog een mark dus daar zijn we door de regen :)() over heen gestruind...

Nu liggen beiden kids op een oor, die waren allebei doodop (ook al heeft Jaylin bijna de gehele dag geslapen).

Fijne avond allemaal!

Liefs, misspuma

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    kroepie meid wil je even heel veel succes wensen voor morgen!
    ik denk aan je!

hier alles lekker heerlijk gegeten bij opa en oma! naomy ligt nu bij paps te eten!
    en gaat zo lekker slapen.

liefs sabrina

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij Opa & Oma!

Ik ga er een eind aan breien, ga naar bed toe!

Trusten en tot morgen!

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

succes morgen kroepie, we denken aan je!!!

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #16332 JoMi, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Goedenavond allemaal,

@Kroepie: Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je bij deze ook heel veel succes wensen. Ik hoop echt dat je niet naar huis gaat zonder beeb. Lieverd, wij duimen voor je. Knuffel.

Vandaag een lekker dagje gehad. Vanochtend na de 2e voeding hebben wij even met z'n 3en in ons bed gelegen. Juarno keek zo mooi om zich heen en reageerde ook echt op onze stem en bewegingen.

Vanmiddag zou Juarno met papa onder de douche, vindt hij echt heerlijk. Maar hebben dat op het laatste moment maar niet gedaan. Want eindelijk na 19 dagen is zijn navelklemmetje eraf gevallen. Het was iets open en heb daarom maar besloten om hem te gaan wassen en de navel droog te laten.

Na het voeden zijn wij om 15.00 naar opa en oma op de boerderij gegaan en hebben daar koffie gedronken. Ook ome Jack, tante Jolanda en Maike en ome Stefan waren er.

Om 17.30 waren wij weer thuis en toen kwamen pake en beppe ook. Pake en beppe hebben ons ook weer lekker verwend, zit nu namelijk achter een flatscreen monitor (cadeau van pake), hebben een cartridge voor onze fotoprinter gekregen, een nieuw pakje (shirt+broek) voor Juarno en nog vele andere dingen gekregen.

Ze zijn net een half uurtje weg en Juarno heeft de laatste voeding gehad. Ligt nu nog even bij papa.

Iedereen die mij wil toevoegen voor msn, heb het weer op de computer staan. Lijkt mij wel eens gezellig om zo ook te kletsen. Dus jullie mogen mij wel toevoegen als jullie willen. Heb het bij mijn profiel wel staan.

Nou ik stop er voor vanavond mee. Iedereen welterusten en tot morgen allemaal.

En Kroepie, wil jou hier niet meer zien. Pas als je beeb er is, mag je terug komen. ;):)

Liefs JoMi.

13. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Kroepie meis heel veel s6666666666666 morgen en hoop dat alles gaat zoals je verwachtingen zijn, en dat je gauw je beebje mag krijgen zal voor je duimen meis.

14. Nou Jomi, ik ben hier toch nog even hoor hahahhaah
    Dochterlief moet zo naar school. Ben benieuwd of ze me nog zal zien met dikke buik of dat ik vanmiddag/morgen thuiskom zonder buik maar MET beeb :) Dat zou cool zijn!!

Werd vanochtend wakker met wat lichte pijn in mijn buik, dus ik hoop dat het aanhoudt... dan houdt ze me daar misschien wel!

Keep you posted :D
    En anders doet Harmless het!

liefs

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    *inbraak*

heel veel suc6 voor diegene die overtijd lopen..

of allemaal al bevallen?

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mogguh,

Even snel...

kroepie, als je het nog leest, heel veeeeeel succes!!

Meiden ik kom later terug, ik moet rennen er moet er een naar de psz en dan door met Duncan naar het cb.
    Tot later.

17. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @Kroepie, Je leest dit vast niet meer, maar ik wil je bij deze ook heel veel succes wensen. Ik hoop dat ze je niet naar
    huis laten gaan zonder baby. Suc6 meid!

18. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Kroepie succes!

@mam85, Kroepie is de laatste mei-mama van onze lijst!

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Vind het zo spannend!! Nog 1 mama en die gaat gewoon bevallen vandaag (voor minder gaan we niet) en dan is er weer iets afgesloten.. Tsjee weet nog maanden geleden met een klein mensje in me dat ik me ging aanmelden en nu gaan we hem bijna afsluiten..

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @manootje.. ja dat heb ik ook, kan nog herinneren om me aan te melden voor in de lijst.. en nu is de lijst bijna af!!

succes kroepie!! we denken aan je!!!

Deel Deze Pagina