DE MAMA'S VAN MEI 2009 Mama - Geb d.d - Kindje(s)- Duur zwschap - Tijd - Gewicht - Lengte Cleo - 28 maart - Chiara & Charissa - 34 weken - 01.42 & 01.45 uur - 2300gr - ?? Daggie1984 - 20 april- Rivano - 38 weken 11.20 uur 3585gr - ?? [*]Marooz - 21 April -Mees Tygo 38,3 weken 16.31 uur 3510gr 51cm [*]Zogelukkig - 26 april- -Zoon- 37 weken - ?? - 3700gr - ?? [*]Webmiertje - 29 april - Roan- 39,1 weken - 10.49 uur - 5115gr - 55cm [*]Mamasan - 29 april - Duncun - 35,1 weken - 19.02 uur - 2770gr - ?? [*]Mamalieske - 29 april - Ties- 37 weken - 5.42 uur- 2720gr - 47cm [*]Marloes22 - 30 april - Jill- 39,1 weken - 16.19 uur - 3320gr - 50cm [*]Rian - 3 mei - Tatum - 40 weken - 12.45 uur - 3655gr - 51cm [*]Kaatjek - 3 mei - Dochter - 40,2 weken - 22.00 uur 3560gr 52cm [*]Sim80 4 mei Pip 40,3 weken 07.56 uur - 3760gr - 51cm [*]Remmar - 5 mei - Nikki - 41 weken - 18.05 uur - 4000gr - 52cm [*]Kippie75 - 6 mei - Mila - 40,2 weken - 10.00 uur - 3950gr - 52cm [*]Sheila82 - 7 mei - Dana - 40,6 weken - ?? - 3520gr - ?? [*]Manootje - 8 mei - Jelina - 40,5 weken - 00.18 uur - 3450gr - 48cm [*]Misspuma - 9 mei - Jaylin - 39,1 weken - 00.10 uur - 3240gr - 48cm [*]Harmless - 9 mei - Stan - 40,1 weken - 10.14 uur - 3500gr - 52cm [*]Ria32 - 9 mei - Noah Daniel - 39,1 weken - 20.19 uur - 3680gr - 52cm [*]Sistabigbones - 11 mei Jayleigh - 39,5 weken - 16.14 uur - 3210gr - 49cm [*]Zonstraal - 12 mei - Zoon - 40 weken - 16.20 uur - 4200gr - 52cm [*]Wonders2 - 13 mei Savanna - 40,1 weken - 3.36 uur - 4750gr - 56cm [*]Draadje - 13 mei - Pim - 40,3 weken - 5.25 uur - 3000gr - 49cm [*]Mamasuusjuh - 13 mei - Kayleigh - 39,2 weken - 17.05 uur - ?? - ?? [*]Joki - 14 mei - Juna - 40,2 weken - ?? - 4500gr - 54cm [*]Oemhudaifa - 14 mei - Zoon - 40,1 weken - 8.50 uur - 4000gr - 52cm [*]Majkuh - 15 mei - Stella - 40,5 weken - 13.35 uur - 3610gr - 51cm [*]Tinke - 16 mei - Laura - 39,1 weken - 17.28 uur - 3350gr - ?? [*]JoMi - 19 mei - Juarno - 40,1 weken - 19.42 uur - 3260gr - 50cm [*]Jazzie - 20 mei - Liam - 39 weken - 22.52 uur - 3100gr - 51cm [*]Manny - 23 mei - Robin - 41,5 weken - ?? - ?? - ?? [*]Misssz - 24 mei - Dean - 40,3 weken - 12.31 uur - 4270gr - 56cm [*]Sabrina1984 - 24 mei - Naomy - 41,2 weken - 14.53uur - 4160gr - 54cm [*]Dancevalley - 2 juni - Demi - ?? - ?? - 3720gr - ?? Fairy01 - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? Evy - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? Colin - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? Wwndyy - ?? - ?? - ?? - ?? - ?? - ??
@jomi als het goed is moet ie nu kloppen alleen moet ik de namen en datums alles nog weten van de rest! liefs sabrina
Zo klopt de lijst volgens mij ook. De andere mama's zullen zich vanzelf gaan melden. Is toch best lastig zo, nu de site er van het weekend uit is geweest.
@lijst Evy is volgens mij donderdag bevallen. Dochter met de naam Sansa. Ze moesten in het ziekenhuis blijven tot vandaag... dus die zal zich nog wel melden Fairy is bevallen van een jongen, Levi. Weet niet meer wanneer. Colin en Wwnddy weet ik zo ook niet meer
Goede avond meiden, @ DanceValley: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Demi Jill! Een prachtige bevalling zo te lezen, alleen daarna niet. 3 liter bloed verloren, rust heel goed uit meissie je hebt je rust hard nodig! @ Sabrina: Volgens mij is dat niet erg hoor dat ze 1 flesje mist. Jaylin krijgt 5x 120cc. En zolang ze tevreden is, is het goed toch. Heerlijk dat ze heeft doorgeslapen vannacht! @ Kroepie: Nog een hele dikke knuffel voor jou! En succes morgen, denk aan je. Vandaag voor het eerst met Jaylin naar het cb geweest, ze weegt nu 3685gr dus netjes! Haar lengte is nog hetzelfde als bij de geboorte: 48cm. Jaylin haar hoodje is aan de linkerkant een klein beetje afgeplat, dus nu goed opletten dat ze vaker naar rechts ligt met haar hoofdje. Maar we zijn er optijd bij, dus het trekt helemaal weg alleen dus goed opletten hoe ze in bed ligt. Na het cb nog even op de koffie geweest bij mijn ouders, was erg gezellig! Toen bij schoonmams blijven eten, mijn man is aan het werken tot 23.00u. En nu een heerlijk avondje voor mezelf, kan ik zo van genieten. De kids liggen allebei op een oor. Fijne avond allemaal! liefs, misspuma
het is echt en drama op he tmoment eigenlijk Noah huilt de hele dag en we worden er moedleoos van had cb(consultatiebureau) al gebeld en die zeggen laten huilen hoort erbij, vandaag zijn we op het weeguurtje geweest bij cb en hem laten wegen want was er neit gerust op dat ide genoeg kreeg ant waarom huil je dan toch? maar hij is in 2 weken tijd 600 gram aangekomen en in 4 weken dus 1200 gram hij weegt nu 4545 en hij liep terug naar 3340 na geboorte dus voeding krijg die genoeg, die vrouw ging verder vragen en vervolgens werd ook aan mij gevraagt hoe het ging nou ik zei dus dat ik op was en er moedeloos vanw erd en zei is ons gaan helpen, ze heeft ons aangehoort en haar advies gegeven ik blijk te veel voeding te hebben en hij drinkt dit te gulzig op en daardoor krampjes in de darmen waar die weer wakker van ligt en mama onzeker maakt en mama hem dus aanlegt aand e borst en waardoor die dan weer krampjes krijgt en dus weer huilt en niet slaapt en daardoor weer prikkelbaar word en ga zo maar door met het cirkeltje, dus nu veel adviezen gehad en we hopen dit met 2 weken te doorbreken en dan te gaan genieten hahahahah doen we nu ook wel hoor maar lichamelijk en geestelijk is het heel zwaar. Maar we houden de moed erin zijn om 18 uur ook begonnen met ritme erin te brengen.
Sterkte Ria! Niets aan als het zo mis is, maar wat ik lees wordt er wat aan gedaan! Gelukkig maar... Knuf voor jou *hug*
@ Ria: Jeetje meissie wat rot dat Noah zoveel huilt. Zielig die krampjes, ik hoop dat jullie snel een ritme krijgen en dat het goed komt met het mannetje! Zodat jullie ook weer aan je rust komen, want dit is vermoeiend voor jullie! Sterkte!
Hoi meiden Kom even langs om kroepie morgen heel veel succes te wensen, meid zet hem op. Hoop dat je snel je kleine uk in je handen hebt. Ooh meiden, ik hoop snel weer wat meer van mezelf te laten horen. kom er nu echt weinig aan toe, ben de hele dag bezig. Zijn echt dagen bij dat de computer helemaal niet aan gaat. Mis dat gezellig kletsen met jullie wel hoor. Iedereen een knuffel van mij. Ik sluit mijn kraamperiode een beetje af nu,hebben gisteren een groot kraamfeest gehad en Pip is ook gedoopt gister. Hebben een hele leuke dag gehad. @Evy, van harte gefeliciteerd met je dochter Sansa. @ dancevalley, Ook jullie van harte met je jullie meisje. Ik lees dat er meer mama's zijn die het even niet meer weten met hun kleintje. Huilen kan je moedeloos maken, sterkte dames. Dat ik weinig tijd heb voor hier blijkt nu maar weer. terwijl ik dit aan het typen ben, komt er weer iemand binnen. Ondertussen staat dit berichtje alweer een uur open. Verlang naar rust hihihi.
@ Sim: Dus je kraamperiode een beetje afgesloten. Gefeliciteerd met de doop van Pip, en was het kraamfeest leuk? Hopelijk heb je snel rust meissie, denk aan je! Meiden ik ga er een eind aan breien, ga douchen en naar bed! Trusten!
@Misspuma, we hebben een ontzettende leuke dag gehad. Erg druk maar wel alles achter de rug. Nu gaat alles weer verderm dus ja kraamperiode word beetje bij beetje afgesloten. Borden uit de tuin, vind ik wel jammer hoor, kijkt zo leuk hihi. Ik mag niet klagen hoor, want Pip is echt een geweldige meid en ben zo dol op haar, echt een wondertje. Maar ben wel moe . Maar komt helemaal goed. Echt fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jaylin. met jouw ook alles goed? Hoe krijg ik nu die banner weer terug zeg???
Kroepie.. las net je reactie op mn hyves.. dat betekent dat jij helaas nog niet aan het bevallen bent.. dus ik ga je even heeeeeeeel veel succes wensen voor morgen en we horen graag babynieuws via je buddy!
@Sim: als je geen backup hebt gemaakt van je banner, dan even een nieuwe banner aanmaken via de knoppen bovenaan de pagina en dan de link kopieeren en plakken bij gebruikersinstellingen (handtekening aanpassen). Ik had ook geen backup gemaakt en moest gisteren dus ook even goed zoeken.. Jij hebt de kraamperiode dus afgesloten. Wij gaan het morgen afsluiten, dan komt (voorlopig) de laatste kraamvisite en daarna ga ik de versiering opruimen, bord van het raam af en de kaarten van de muur. Toch even slikken zo'n afsluiting van zo'n mooie periode.. Aanstaande zaterdag en zondag vieren we de 3e verjaardag van Esmee, dus dan weer nieuwe versiering Fijn om te horen dat bij jullie alles goed gaat en dat het met Pip allemaal goed gaat. Wel jammer dat je zo weinig tijd voor jezelf hebt, maar ach dat komt wel weer en je bent hier altijd welkom om even bij te lezen en/of een (korte) reactie te plaatsen. Hier ook niet altijd even veel tijd.. helaas..
@Ria; Mag ik vragen wat voor een ritme jullie gaan maken? Want ik heb dus nu ook het idee dat Dean misschien ook teveel binnen krijgt. Kleine man slaapt overdag erg slecht, is snel na een voeding weer wakker en heeft idd ook veel kramp. Zolang hij op mij ligt is hij wel stil al zie ik hem dan wel af en toe verkrampen. Arme man. Hij huilt sinds 3 dagen ook best veel. En hij poept slecht. Tenminste in verhouding wat Gwen deed toen. Die had al beste spuitluiers en hij heeft bij sommige verschoningen niet eens een noemingswaardige luier... Ik weet dat ze met bv niet altijd hoeven te poepen omdat ze alles kunnen afbreken en kunnen gebruiken maar dit vind ik wel heel erg weinig. Morgen komt het cb om te wegen en om het oortestje overnieuw te doen. Dan zal ik het aan haar ook vragen. @Kroepie, heel erg veel succes morgen. Denk aan je @all, volgens mij heb ik een borstontsteking. Mijn linkerborst doet op een bepaalde plek zo ontzettend zeer dat ik er niets tegen kan verdragen. Zelfs mijn bh is eigenlijk teveel. Maar het stomme is is dat dit pas is gebeurd toen mijn dochter een meesterlijke actie had om bovenop me te springen met haar knie (jawel) recht op mijn boob *auwts*. Dus of het is goed beurs, of het is een ontsteking want ik voel wel dat het een melkklier is die goed dik is geworden. Ik moet zeggen dat ik het redelijk heftig vind, 2 van die kleintjes... Vandaag alleen al met boodschappen halen ben ik 1,5 uur onderweg geweest. Hier doe ik normaal een half uurtje over. Ik heb een kiddysit achter de wagen en Gwen wilt daar dus niet meer opzitten. Die wilt getild worden, maar dat gaat natuurlijk niet. Als ik Dean bv geef dan gaat zij voor me staan en wilt dan ook op schoot, dit kan natuurlijk niet en dan gaat ze staan dreinen voor me. Dean die wilt niet slapen overdag, ja bij mij of in de box maar absoluut niet in zijn wieg. 's Avonds gaat het wel goed overigens. Hij heeft dus ook redelijk wat last van krampjes en heb het idee dat hij niet goed kan poepen. Hoop dan ook echt dat de wijkverpleegkundige een goede tip voor me heeft. Hij komt 2 keer in een nacht, dus echt goed uitgerust ben ik op dit moment ook niet. Voor de rest is het wel een heerlijk mannetje hoor, ben helemaal verliefd op hem. Zolang hij maar niet gilt hahahaha Liefs
Even snel nog, want Juarno roept om mamaborst. @Kroepie: Heel veel succes morgen en je weet wat ik gisteren heb gezegd. Niet zonder beeb hier weer op het forum komen. Ik ga voeden en slapen. Welterusten allemaal en tot morgen. Liefs JoMi
@kroepie succes meid!! denken aan je!! halen jullie het bord al weg? wij laten hem nog staan.. tot rivano 3 maanden is.. want wij krijgen nog altijd visite!
hey meiden naomy is de hele dag al onrustig en heeft vanaf 9 uur vanmorgen hooguit 2 uurtjes geslapen! nu hebben we der naar bed gebracht en wil nu nog niet slapen! ze is bek af ogen vallen zowaar dicht maar slapen ho maar! ik ben dus ook erg moe en ga lekker naar bed ben bang dat het nog wel eens een lange nacht kan worden. liefs sabrina