Mogguh meiden, @kroepie,weer bellen? pffff datschiet niet op meid. Ik hoop zoooooo dat je bij het volgende belletje mag komen. Heel veel succes!!! @misssz, het is ook druk, 2 kids. Damian moet ook meelopen en in het beegin was hij het er helemaal niet mee eens, wilde constant getild worden. We hebben een paar flinke drama's gehad dat hij op de grond ging liggen en niet verder wilde lopen. Gelukkig is die fase hier nu voorbij. Ook tijdens het voeden gaat het steeds beter,want hij weet nu dat na de fles hij aan de beurt is. @dancevalley, gefeliciteerd!!! heftig verhaal hoor. Gisteren zijn we naar het cb geweest en meneer weegt nu 4456, dus die groeit echt als kool. Duncan doet niks onder aan een voldragen baby, ze vond hem zelfs behoorlijk sterk en snel. Aangezien hij nogal graag op zijn zij probeerd te draaien en omhoog probeerd te komen als je hem op de arm hebt begon ze er weer over om hem lekker op zijn buikje te leggen in de box. Zo kan hij veilig zijn gang gaan en zijn energie kwijt. Duncan vond het allemaal prima gisrteren, die lag heerlijk om zich heen te kijken. Ik ga weer rennen,want zometeen heb ik een gesprek met de psych voor Damian. Ze willen op de psz toch wat meer met de begaafdheid doen, dus ik ben benieuwd wat we nog kunnen. Kroepie, zet hem op meid, ik wil beebnieuws
@Misspuma: fijn dat alles goed was op het cb, ik moet maandag met Mila. En ja.. een voorkeurshouding.. hier ook hoor.. Mila ligt heel vaak met haar hoofd naar rechts, ik probeer er wel op te letten dat ze met haar hoofd naar links ligt, maar in haar slaap draait te vaak weer naar rechts. Ben benieuwd of je er bij haar ook al wat van kan zien. Alle andere tips en trucs om voorkeurshouding te voorkomen passen wij ook al toe, maar niet echt met resultaat. Beetje op letten idd en dan zal het wel goedkomen. @Ria: pfff wat vervelend en slopend dat Noah zoveel huilt.. we komen nu sowieso in een periode dat ze wat meer wakker zijn en huilen, maar zoals jij het beschrijft is het inderdaad wel heel erg vervelend. Is echt killing als ze zoveel huilen, kan je echt meehuilen (heb wel eens snikkend boven het bedje van de oudste gestaan "boehoe wat is er nou.. stop nou met huilen.. boehoe..." Gelukkig heb je goede tips gekregen van het cb. Ik hoop dat het snel beter gaat. @Misssz: Ai klinkt pijnlijk van die borst, heerlijk he die onstuimige acties van die peuters. Tijdens mijn zwangerschap heeft mijn buik ook wel eea te verduren gehad daardoor. Anders maar even naar de huisarts hoor.. En herkenbaar wat je beschrijft over de drukte met 2 kleintjes. Als alles goed gaat (lees Mila slaapt lekker off ligt rustig in de box), dan loopt het hier op rolletjes, maar als Mila huiluurtje heeft, dan heb ik mn handen vol aan die twee.. letterlijk en figuurlijk, want Esmee wil dan ook ineens extra aandacht. Als ik de fles geef helpt Esmee vaak mee met de fles vasthouden.. zo probeer ik haar er maar bij te betrekken om aandachttrekkerij te voorkomen, maar ja.. helpen met de bv is een beetje lastig. @Sabrina.. hoe is het gegaan vannacht met Naomy? Hier gisteren ook een dag dat Mila bijna niet geslapen heeft. Gistermorgen wilde ze al bijna niet slapen en gistermiddag ben ik met haar op pad geweest met de kinderwagen. In de kinderwagen heeft ze een half uurtje ofzo geslapen. Later op de dag moest ik Esmee van de creche halen.. dus weer wakker. Ik denk dat ze gisteren al met al krap twee uurtjes overdag heeft geslapen. Hierdoor was ze (denk ik) te moe om gisteravond in slaap te vallen, dus huilen, huilen en nog eens huilen en hele kleine slaapjes. Ik heb haar op een gegeven moment maar in de draagdoek gedaan en daar viel ze in een diepe slaap. Na de laatste voeding heeft ze vanmorgen tot 7 uur geslapen en ligt nu alweer lekker te slapen. Hoop ook dat het hier vandaag wat beter gaat..
Lieverds!!!! We mogen komen Ik peuzel nog snel een broodje naar binnen terwijl manlief zich aankleedt... en dan gaan we op pad. Oeeeeeh Zenuwachtig!!!!
Yeah Kroepie, you go girl!! Het einde v/d zwangerschap is in zicht, vandaag heb je je beeb in je armen!! Joepie! Ben helemaal happy voor je!! Ik denk aan jullie en hoop snel babynieuws te lezen... Dikke knuf.
MissZ, wat een drukte he zo met twee! Ik heb bij borstonsteking altijd een rode plek op de borst waar het pijn doet, en ook een beetje verhoging. Ik krijg het weg met massage van de plek (naar de tepel toe) en echinaforte druppels. en vaak aanleggen. alshet doorzet moet e antibiotica.
Kroepie SUCCES!!! Pim is vanmorgen gewogen, hij is nu 4335 gram! (3006 bij de geboorte) Hij eet me letterlijk op, ik ben namelijk teveel aan het afvallen, zit nu vijf kilo onder mijn gewicht voor de zwangerschap, dus dat is niet zo mooi. Nog meer eten en van alles de volvette variant dus... Pfff en dat terwijl manlief bezig is met afvallen haha! Oh, brulalarm... tot later!
Ohh Kroepie toch, denk aan je.... Even ter aanvulling van de lijst. Demi, geboren 2 juni, 41 wk en 1 dag, geboortegewicht 3270 (deze staat nu verkeerd op de lijst) Ik vond het andere forum toch gemakkelijker, moet nu even puzzelen hoe ik een foto plaats
@Dancevalley, wat een schatje. Ben net met Roan bij het consultatieburo geweest. Mijn binkie groeit goed!! Hij is nu 6380 gram en 58 cm! Morgen is hij 6 weken. Bij de geboorte was dit 5115 gram en 55 cm. Verder waren ze zeer tevreden. Hij is heel helder, kijkt je helder aan. Is al druk aan het keuvelen en lachen, maakt al echt contact. Kortom, het gaat hier super!!
Hey meis nou hier werkt het nu al geweldig zal het even uitleggen Je begint in principe 's morgens maar wij zijn gisterenavond al begonnen. Je voed en je kijkt niet op de klok maar ana rje kindje als je ziet dat die grote teugen op houden en dat die begint in slaap te vallen haal je hem van de borst af je kijkt wat die doet laat een boertje doen en dan leg je of de andere borst aan of je verschoont hem en leg hem in bed, nu komt het huilen je laat dus een half uur of kwartier wat je prettig vind huilen wij hebben gelijk half uurtje gedaan, na een half uur ga je kijken en troost je maar je laat kind in bed liggen je trekt dekentjes goed aan en je fluistert geeft een kus en weg ga je weer, dan als het huilen verder gaat wacht je weer een half uur, na dit half uur pak je hem uit bed en leg je de lege borst aan hier laat je nog aan drinken dan leg je hem daarna wee rin bed na het boertje dan begint het huilen al iets minder te worden of blijft aanhouden je wacht weer een half uur en troost dan weer en als je 2 uur in totaal verder bent en het slapen is er nog niet geef je een volle borst met voeding, dan laat je hem boeren en verschoon je en vervolgens dan kijk je of ze slaap krijgen zo ja dan weer in bed en hetzelfde weer doen en dit blijven herhalen tot ze doorhebben hoe het zit. Wij hadden met Noah dat die dus teveel krijgt en dat die bleef huilen hij heeft gewoon veel prikkels van buiten zijn bed gekregen hij lag al af en toe in d ebox en hij kreeg een fopspeen wij hebben dit nu gisterenavond gedaan zoals het vermeld staat heb hem om kwart over 5 aan de borst gelegt en met kwartier 20 minuten was die klaar aan mijn man gegeven die heeft luier verschoont en bed in gedaan je trekt 1x aan zo'n mobieltje meer niet anders geeft dit prikkels en geen beertjes of dingen in of aan bed rust in bed, hij hem neergelegt en gleijk huilen tot tranen en schreeuwen aan toe, na half uurtje getroost, na weer huilen eruit gehaald en aan borst gelegt was gelijk stil en borst nam die eigenlijk niet aan dus terug gelegt en gleijk was het weer drama maar merkten we wel af en toe een tussenpoze, na een half uurtje weer gekeken en getroost en na die 2 uur in totaal 4x half uur heb ik hem van 20 tot half 9 aan de volle borst gehad daarna verschoont en in bed gelegt en na een 10 minuten huilen was het stil sliep hij we hebben hem geprobeert om vannacht twaalf uur half 1 wakker t emaken zonder resultaat hem vervolgens maar terug gelegt en lekker laten slapen en hij heeft doorgeslapen tot vanochtnd 4.15 daarna precies hetzelfde gedaan we hebben gisteren geen poepluiers gehad met hem we hebben het bijgehouden en sinds vannacht tot nu heeft die er 3 gehad. Dus bij ons was het niet alleen krampjes maar is het teveel voeding en prikkels geweest en de cirkel waar die inzat te doorbreken dit is bij ons nu gelukt hoop dat het voor meerdere resultaat zal boeken, die van ons komt ook 330 gram per week aan dit duid ook op een overvloed aan melk je merkt het zelf ook als ik hem hoor huilen loopt mijn tepel al en als ik hem in de armen heb en hij ligt onder de tepel druppelt alles op zijn hoofdje ben zo lek als een vergiet whahahahahahah
Sorry nog steeds geen tijd om hier fatsoenlijk te reageren een foto van Levi te plaatsen, wil alleen even Kroepie heeeeel veel succes wensen. Morgen kom ik hier meer posten van mijn mannetje en het hele verslag doen!! Zet hem op kroepie! xxxxx
ladies, hoe werkt dit form??hoe zie ik nu of in de topics waar ik post nieuwe berichten zijn? ik raak zo geirriteerd hiervan dat ik gewoon niet kom! is jammer want ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
Majkuh ik zie het doordat meimama's dan donker roze is dan weet je dat er iemand geschreven heeft, en hou altijd bij welke paginanummer ik als laatste heb gehad dan druk ik laatste pagina en dan kijk ik terug.
ja wachten duurt lang he hoop dat we gauw nieuws hebben van onze laatste meimama wel een mooi datum om af t esluiten vind ik hahahahahah