JAAAAAAAAa Kroepie EINDELIJK!!! Van harte. Wow, de laatste meimama bevallen. Ik had gister een berichtje gepost, maar kan hem niet terugvinden. Dus miss dat jullie me al eerder voorbij hebben zien komen. Ik werd er gister ook wel emo van. We hebben zo lang op onze kleintjes gewacht. Van een propje bloed naar een volledig mens. De schepping is een wonder. Eigenlijk is dit het einde en een begin. Wat fijn dat alles goed is gegaan. We zijn allemaal erg gezegend! Nou, dit was mijn laatste berichtje dan in dit topic Groetjes!
Goede avond meiden, @ Wonders: Heerlijk hé onze wonders in onze armen! @ Sim: Wordt maar lekker emotioneel samen met ons hoor! En inderdaad we kennen elkaar nu al een hele tijd. @ Mam85: Wij zijn compleet! Ik hoop dat de Juni-Mama's ook snel mogen bevallen. @ Evy: Wauw wat een mooi meisje is Sansa! En de grote zus zo trots op de foto. @ Lana: Kom maar gezellig mee kletsen met de mei-mama's! We horen van je. @ Catje: Bedankt, en wat leuk dat je ons gevolgd hebt! Geniet nog van je zwangerschap en straks succes bij je bevalling. @ MisssZ: Dat heb ik nu ook, ik weet dat dit de laatste keer was. Nooit meer het gevoel van een kleintje in je buik hebben. Nooit meer bevallen, nooit meer kraamvrouw zijn etc...tja die hormonen daar mogen we het nu nog op steken hé! @ Oem: Ja, het is ook zoiets moois. Net was je zegt van een eicel en een zaadcel vormt met 9 maanden een heel mini-mensje een wonder! Zo meiden dit was (denk ik) ook mijn laatste berichtje hier! Ik zie jullie in het mama-topic! Liefs, misspuma
Kan natuurlijk niet achter blijven en moet ook even een laatste berichtje plaatsen. Kroepie gefeliciteerd meid! He bah ben er ook helemaal emo van. Maar zoals Kaatje zei het is geen einde maar een nieuw begin.. Nu verder op het mama topic
Nou... aangezien ik de laatste mei-mama ben, vind ik dat ik ook het laatste woord mag hebben Bevallingsverhaal komt in het andere topic, maar ik wilde even laten weten dat hier alles goed is. Jayden is een stuk groter dan we dachten, hahahah, maar wat istie MOOI!!!!! Liefs
@Kroepie: van harte meid!!!! Fijn zeg! Ok; wilde mijn bevallingsverhaal hier ook posten, maar nu naar ander topic begrijp ik!! Mooi kom ook naar het mama topic! Fijne avond iedereen! Liefs