Wat een vreselijk vervelend nieuws meisje! Voor de tweede keer zo'n enorme teleurstelling. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en mag blijven!
En dat is zeveeennn.... weken alweer... Gisteren eens niet misselijk geweest...maar voor de verandering kleine steekjes... En vandaag voel ik me voor de uren dat ik wakker ben eens lekker ...fit tot ik jullie eetgewoonten zag toen werd ik weer misselijk Iedereen prettige dag vandaaggg... Ik lees me vanavond wel weer bij
Meisje: wat ontzettend verdrietig om te lezen.. Ik weet helaas hoe je je voelt, knuf! Marooz: wat vervelend dat je zo erg door je rug bent gegaan zeg..beterschap! Dames..niet over frikandellen speciaal praten aub..nu krijg ik er al weer zin in.....haha! Maar ik houd me in hoor, zoveel eet ik die niet. Alleen vorige week heb ik daaraan toegegeven en oh wat was dat lekker zeg! Nu had ik gisteren zin in cake, met stukjes chocolade erdoor en een laagje choco op de bovenkant...ben die gewoon gaan maken Nu smul ik er ook van...ja, ik weet het, het is vroeg,maar hij smaakt zo goed! Nog steeds veel misselijke meiden hier Ik ook nog steeds hoor, echt zo vervelend soms (als Demi wakker is, wil dan niks laten merken , maar als ik te druk ga doen wordt het erger) Welkom nieuwe meiden! Rian: jij bent dus waarschijnlijk langer zwanger? Wist je niet zeker wanneer je ei is geweest? Of is het een grote baby Liefs Syl
hey meiden, MvM kan bij ons straks niet langskomen, we moeten als we dat willen 40 min. rijden om het in te leveren, weet niet zo goed wat ik moet doen en ik vindt het ook gek, dat ze niet in de buurt zitten. Ik ben nog maar sinds kort zwanger en ik was eigenlijk een beetje op zoek naar herkenning Ik heb al een paar dagen last van hoofdpijn, nemen jullie een aspirine? Ik besef het nog steeds niet en ik heb al 4 verschillende testen liggen Groetjes Jinky
Meisje0123: heel veel sterkte. Ik doe mee met mvm maar als ik het zo ver weg moest brengen zou ik afhaken heel eerlijk gezegd. Paracetamol is eventueel de beste optie begrijp ik, maar alleen als het echt noodzakelijk is en maar 3 over de dag verdeeld maximaal. En ik geloof het ook nog steeds niet hoor, als zou ik 100 testen doen Eigenlijk zou ik wel willen weten of het een jongetje of meisje is, de Hema had zulke leuke setjes in de aanbieding haha
@Jinky asperine mag niet, paracetamol wel. Maar ik zou als ik jou was het alleen nemen als het niet anders kan. Misschien geeft je lichaam wel gewoon aan dat je rustiger aan moet doen of meer moet drinken... @Meisje wat ontzettend vervelend dat je dit weer mee moet maken, heel veel sterkte... Ik voel me nog steeds beroerd ook al heb ik 12 (!) uur geslapen. Maar heb gelukkig nog 1 1/2 week vakantie dus ik kan lekker rustig aan doen! Wil iemand bij mij op de lijst thuisbevalling en borstvoeding zetten?
Heb nog geen echo gehad, maar dat rekende ze uit. 1 oktober heb ik mijn eerste echo. Ben echt benieuwd wat ik te zien krijg.
Goedemorgen meiden! Na een paar dagen weer gewerkt te hebben, is het heerlijk om vandaag vrij te zijn. Moet zeggen dat ik toch wel meer behoefte aan rust en slaap heb als normaal. haha. Hier lijkt alles nog goed te gaan. Het is wel erg spannend allemaal. Vanmiddag komt om 14 uur Moeders voor Moeders langs. Eens horen wat die allemaal te vertellen hebben. Op 8 oktober hebben we ons intakegesprek bij de VK. En op 22 oktober hebben we onze termijnecho bij de VK. Allemaal spannend dus. Verder voel ik mij nog best goed. Alleen heb ik minder zin in mijn broodmaaltijden. Ik eet ze wel hoor, maar het smaakt minder. De avondmaaltijd smaakt wel erg goed, alleen eet ik daar toch wat minder van als normaal. Heb het idee dat ik eerder vol zit. En de duizeligheid blijft heel de dag door met vlagen terugkomen, maar ach, als dat alles is... Ik hoop dat het zo mag blijven... Sterkte hier voor de meiden van wie ik zulk slecht nieuws las.... ik hoop dat het snel weer mag lukken allemaal voor jullie. Andere zwangere dames, geniet ervan! Fijne dag.
Hallo dames! Een tijdje geleden had ik me al eens aangemeld in dit topic, maar had er verder nog niet zoveel mee gedaan. Nu lijkt het me toch wel leuk om mee te kletsen met jullie. Mijn bevaldatum stond op 14 mei maar dat is 17 mei, had het verkeerd uitgerekend, haha Het valt mij op dat bijna alle vrouwen aan mvm mee doen. Afgelopen vrijdag was ze bij mij, ik kreeg meteen de flessen en kan vandaag beginnen. Ben het vanmorgen alleen wel vergeten haha! Moet er nog een beetje inkomen! @manny: Bij mij ruikt de urine ook veel sterker, denkt dat het allemaal met elkaar in verband staat. @de meiden waar het mis ging: Heel veel sterkte! Groetjes gaby
Goedemorgen allemaal, Ik ben echt lui! Werd pas om 10.30 uur wakker... Wel lekker hoor zo lang slapen! Bij mij ruikt m'n urine ook een beetje sterker, of dat lijkt alleen maar zo doordat m'n reuk sterker is, zou ook nog kunnen natuurlijk! Ik ben niet misselijk, maar heb wel heel veel moeite om m'n boterham op te eten, die ligt nou al een half uur op tafel, maar krijg het niet voor elkaar om op te eten, herkennen jullie dat? Fijne dag allemaal!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Elke ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Mariella ~ 2de kindje 2 mei * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Ladybutterfly ~ 5de kindje * Linda1980 ~ 2de kindje * linnie123 ~ 1ste kindje 3 mei * shannah ~ 3de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje * Sappie ~ 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje * Sannie306 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Jammie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 18 mei * Mamavanbrittje ~ 2de kindje * San 1981 20 mei * Ilse1973 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 25 mei *Annerie 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jinky ~ Eventuele afspraken * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk Mariella, 2de echo * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Draadje, 1ste echo 7,3 wkn Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken Gaby 2e echo, 7 weken. 10.00 * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk Jammie, intake vk * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 20 oktober Ilse1973, termijn echo * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 61 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, V = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Ha Gaby, gaan we lekker samen bevallen? Jammie, heb vanochtend met heel veel moeite 2 boterhammetjes naar binnengewerkt. Kon er natuurlijk ook 1 nemen, maar van een lege maag wordt ik nu meteen misselijk..... Urine stinkt, maar dat spul in die mvm flessen helemaal, dus dan even neus dicht! Ik heb ook het idee dat ik snel zwangerschapsbroeken moet kopen. Niet dat ik nu al uitpuil, maar het zit gewoon niet helemaal lekker, ondanks dat ik echt geen strakke broeken draag.
Twas ff klooien maar ik heb mezelf maar ff aangepast! @jammie. Vorige week had ik er ook last van, kon echt met heel veel moeite m'n boterham weg krijgen smorgens. Deze week heb ik eigenlijk nergens meer last van behalve m'n (.)(.) Maar misschien komt dat ook wel omdat ik de griep heb, ik heb meer last van de griep dan andere dingen. Kun je de rest van de dag wel wat eten dan? Groetjes gaby
ja heb eigenlijk alleen moeite met brood... Eet niet veel en in snoepen heb ik (gelukkig) helemaal geen trek. Maar avondeten is op zich geen probleem.
Ja grappig we lopen precies tegelijk op! Wanneer krijg jij je eerste echo? De flessen van mvm heb ik nog niet geroken...durf ik nie haha ben bang dat ik over m'n nek ga, maar zal wel moeten vandaag haha! Welk kadootje hebben jullie gekozen? Ik het serviesje, Ik heb zat boeken en de dvd kijk ik toch maar 1 keer + dat we het laatst op youtube al hadden gekeken.
Ik weet nog niet wanneer ik de echo heb, 15 oktober heb ik pas de eerste afspraak. Zat te denken om vk toch even te bellen hierover, want als we 15 oktober pas de echo moeten plannen kan dat wel es lastig worden om dat te plannen, omdat we beide full-time werken. Misschien dat ze dan nu al een datum kan prikken. NIET STIEKUM RUIKEN HOOR Ik heb ook het serviesje gekozen, verder is alle info wel te vinden en wie weet wat we nog krijgen...
Top zeg zoveel 'potjespiesers'. Helemaal goed meiden! Ik moet morgen niet vergeten de bussen weer buiten te zetten. Ik heb ook het serviesje gekozen. Vorige keer koos ik het boek en kreeg ik het serviesje er 'gewoon' bij. (Valt me een beetje tegen dat dat nu niet is) Ik wil nr. 2 ook zo'n leuk serviesje gunnen. (Ik heb de mijne van mijn mama ook nog! Zooooo lang kreeg je dat serviesje er gewoon bij. Want ook zij heeft een boek. Stom dat dit ineens na zoveel jaar veranderd is) Ik heb ook 0,0 honger en ook vandaag weer misselijk. Jeeeeeh voel me echt zwanger Hmmmm dames niet meer zo over eten praten. :sick: Nog maar een paar daagjes werken en dan lekker vakantie!