Ik doe deze keer ook weer mee met moeders voor moeders en gelukkig komen ze bij ons wel langs, scheelt een hoop gedoe. Volgende week de eerste afspraak. Heb gisteren alweer vanalles geregeld: VK afspraak gemaakt in de 9e week, kinderopvang aanvraag, huisarts geinformeerd, moeders voor moeders,... Was al bijna weer vergeten hoeveel je moet doen!
Ik had getest maar die test is mislukt (van kruidvat) 4 druppeltjes, maar de test bleef blanco, werd niks opgenomen. Ik wil bloedprikken, maar ik ben verhuisd, en nog niet ingeschreven bij de nieuwe HA. Heb ook geen tijd om dat deze week te doen voor sluitingstijd. En ik moet via de ha prikken toch? (of in ieder geval een formulier halen)
@merel: ja dat is waar, het hcg schommelt in het begin wel, maar ik zag vanmorgen echt helemaal niks op de test. Dat vind ik zo raar. Bij mijn dochter testte ik 6 dagen voor nod al vet positief en alle testen daarop waren ook positief, daarom heb ik er nu zo weinig vertrouwen in. Ik heb matcare testen besteld die komen als het goed is vanmiddag. Als die ook negatief is, ga ik ervan uit dat het echt niet zo is. @ meisje: jeetje, dat is balen van die test. Volgens mij moet je daarvoor inderdaad bij de HA zijn, maar ik heb nog nooit bloed laten prikken, dus ik weet het niet zeker.
Ik heb een mailtje gestuurd naar de huisarts of hij een formulier voor bloedprikken wilt klaarleggen bij de balie, dan kan ik na werktijd langs de oude ha en de dag erna in t ziekenhuis bloed laten prikken. Ik ben nog steeds niet ongesteld en wel strontmisselijk dus ik heb nog een klein beetje hoop
je bent overtijd en misselijk, dat klinkt inderdaad hoopvol. Meis, ik hoop echt voor je dat je bloedtest je duidelijkheid zal geven en je hartstikke zwanger bent!
Hè nee mama van Tessa, wat een onzekerheid en balen ook. Wat raar toch, 2 positieve testen en nu negatief, zou het misschien een VMK kunnen zijn? Hoop echt dat het alsnog goed is en dat je vanmiddag toch positief test. Zal wel bibberen zijn.. sterkte.. Voor jou ook sterkte meisje87, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik ga net als de vorige keer ook weer meedoen aan moeders voor moeders. Ik wacht nog een weekje met het bellen. Volgende week ga ik ook de huisarts en de vk bellen.
Meisje en M v Tessa: Ik leef met jullie mee en hoop echt op het allermooiste! Heel veel succes met bloedprikken en nogmaals testen. Als het goed is komen mijn testen vandaag binnen en hoop ook op een vette streep!
Heey meiden, denk toch niet dat ik bij jullie mag horen Hier precies hetzelfde verhaal als mama van tessa Succes allemaal!
Wat vervelend zeg, al die vage testen, en testen die ineens weer helemaal negatief zijn... Ik blijf in ieder geval flink duimen voor jullie allemaal hoor meiden! Liefs Sylvia
'hier een misselijke sim' Wat lees ik toch allemaal vervelende verhalen zeg. Stomme testen ook. Zelf teste ik mijn vorige zwschap pas met 12 dagen overtijd positief. Misschien is er nog hoop. ik weet niet of jullie het al gedaan hebben maar meestal met ochtendurine kan je duidelijker testen.Ik blijd voor jullie duimen. ' @syl, ben gisteren ook met een verjaardag bij de chinees gegeten. Ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Ik dacht, ooh als ik hier maar niet super ziek van ga worden, maar dat viel gelukkig mee.
Jakkes meiden dat is niet de bedoeling zeg.... Ik hoop dat jullie toch nog een positieve test mogen hebben dames. We waren al een gezellig clubje vond ik... Ik zal de lijst zo weer even aanpassen, naar de stand van zaken.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984 5 mei * Merel69, 2e kindje 6 mei mamavantessa, 2 de kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
@ merel: dank je, ik hoop voor je op een vet positieve test! @ tummetje: wat balen he? ben je al ongi geworden dan? @ de rest: thanx voor het meeleven, hopelijk kan ik vanmiddag toch goed nieuws brengen, maar ben er bang voor. Heb namelijk het gevoel dat ik onwijs ongesteld moet worden. @ sim: met 12 dgn overtijd pas bij de 1e? dan geeft een mens inderdaad hoop! liefs mvt
Ik weet dat sommige pas laat posiief testen maar is dat ook als er al eens positief is getest op nod? Ik dacht net ongi te worden, hele erge krampen, maar blijkt dat ik last heb van obstipatie, nu zijn ze over.
@marooz , was je net voor @mamavantessa, dat was bij mijn 3de zwangerschap. Deze eindigde uiteindelijk helaas wel in een miskraam. @meisje. Ik heb toen idd niet op mijn NOD positief getest, die was toen super negatief.
@ sim: nee klopt, want ik wilde eerst een duidelijkere test hebben, hoop dat ik nog terug mag komen @ mv tessa: nope.. nog steeds niet ongi.. dat is het frustrerende eraan bij jou ook nog niks?
@ sim: oeps, heb ik verkeerd gelezen.sorry! Wat naar dat die zwangerschap mis is gegaan. @ Tummetje: ja dat is zeker frustrerend. Nee hier ook nog geen ongi, maar heb morgen pas mijn nod. Ik doe niks anders dan broekloeren en aangezien ik vaak moet plassen is elk bezoekje aan het kleine kamertje behoorlijk spannend!
Ohhh tummetje ook al...jeetje wat een gedoe zeg met die tests. Ik hoop dat je terug komt met een vette streep!