Beterschap Elke! @Jinky; ik zie dat jij ook op 25 mei bent uitgeteld. Gaan we gelijk op, leuk! Pff, ik word alleen een beetje heel erg onzeker van alle steken en krampjes in mijn buik. Gisteren zelfs een paar hele felle steken, 'daar beneden' zeg maar.. Om gek van te worden! En maar naar de wc rennen, kijken of er geen bloed is.. x Roosje
:-O Ik ben zo zenuwachtig! Echt ineens toen ik wakker werd dacht ik stel het doet het niet!..... En toen op de wc natuurlijk een heel klein beetje korrelige en gekleurde afscheiding... jeetje wat kan je jezelf gek maken! Nou ja nog heel even wachten en ik hoop dat ik dan een foto van onze frummel hier mag plaatsen :-D Ik hou jullie op de hoogte! knuff ps. elke doe maar lekker rustig aan hoor!
Marooz en miracle, ik hoop dat alles goed is met de echo. Heel veel plezier en wel iets laten weten hoor. @elke, doe lekker rustig aan meid, beterschap
hallow allemaal hier2 dagen niet geweest en hoop geklets hier gisteren de hele dag rze afscheiding en heb buikpijn pfff en tot overmaat van ramp ff lekker een seir verekt in me schouder denk ik bah.. vandaag een baaldag komt goed. Tel de dagen af tot de echo ben zo bang maar ikblijf positief hoe is het hier verder? wat word de lijst al mooi groot zeg.. ook schijnt de zon hier lekker heerlijk. Heb hier het idee dat me buik ook al groter is maar durf nog geen positiekleding te kopen... XXX
Marooz en Miracle veel plezier en succes vandaag! Ik kan ook echt niet meer wachten tot mijn echo en nu is hij nog verzet ook Ik voel me vandaag weer ietsje fitter dan gisteren dus ik ga straks maar even lekker naar buiten! Elke beterschap meid!
Vanochtend een moeilijke start hier. Als ik opeen opsta voet het soms net of mijn buik naar beneden zakt. Zal wel moeten wennen aan de nieuwe inhoud. Maar buiten dat had een van onze katten het buiten de bak gedaan , kon ik dat opruimen (doe ie anders nooit!). Heel voorzichtig natuurlijk, want eigenlijk mag je als zwangere niet meer aan kattenbakken/uitwerpselen komen. Kon nergens meer handschoenen vinden, heb maar plastic zakjes gepakt. Buik? Buiten mijn lovehandles nog niks te zien. Zou het wel leuk vinden als ik iets ga zien. Ben een kop koffie aan het drinken, maar het smaakt wel erg sterk. Ben best een koffieleut, dus moet wel minderen nu. Kleine moeite. Hebben jullie "mannen" al schattige dingen gedaan of gezegd? Jippie echo's! Foto's!? Ziek is ziek, irritant altijd dat schuldgevoel!
Nou eerlijk tji?.. het knufelgehalte van mijn hubby is erg omhoog gegaan! hahah En hij zorgt nu ik plat lig echt heel erg goed voor me, verder kan ie ineens tegen mijn buik gaan praten, daar moet ik erg om lachen hahah... hij praat namelijk tegen mijn maag en darmen maar dat zal ik de schat maar niet vertellen :-D hihi
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, maar nog héél pril, mijn hcg waarde is nog niet echt hoog (36) na bloedtest bij ha op dinsdag. Vandaag wat lichte roze slijm en de paniek slaagt direct toe . Weet dat dit absoluut normaal is, maar toch ... 'k Hoop dat alles goed blijft gaan!
ja he evy77 pfff zulk soort dingen word ik altijd wer zenuwachig van... hoop voor jou dat het ook gewoon niks is daar moeten we maar vanuit gaan.. ik duim voor je!
Hier ook goedenmorgen dames! Bij mij ook een moeilijke start, maar dat kwam meer omdat ik me al 3 dagen grieperig voel. Heb vanmorgen de longen uit m'n lijf zitten hoesten. Ben vandaag maar een dagje thuis gebleven. Bij mij is bij m'n buik ook nog niets te zien. @ Marooz en miracle: Heel veel succes en plezier bij de echo! Het lijkt me helemaal geweldig! @ Tji: Mijn man doet niet anders dan normaal tegen me. Hij is zo nuchter, wat ik soms wel eens jammer vind hoor. Hij leest er wel over maar daar houdt het ook mee op. Hij kan alleen niet wachten tot ik een buikje krijg, denk dat het dan ook wel veranderd, voor hem is namelijk niets te zien en te merken. Maar ik kreeg wel de dag nadat we het wisten een hele mooie bos bloemen van hem. Heb vandaag voor het eerst in de fles van mvm gedaan, moest nog wel ff een maniertje vinden om het in die witte kan op te vangen, maar dat is gelukt. Vind de stank overigens nog wel meevallen. Hoe vangen jullie het op in de witte kan? Groetjes gaby
Ook ik lijdt aan chronische vermoeidheid. Ik moet me echt zetten aan bepaalde dingen en dan moet ik deze week ook al de hele week voor dag en dauw de deur uit zijn. (Voor 6 uur) Deze dagen houdt dat in dat ik ook onze zoon zo vroeg moet wegbrengen. Ik zal blij zijn als morgen geweest is en ik een weekend alleen in bed kan liggen Vandaag niet misselijk. Hmm wel handiger maar ook jammer vond het wel leuk die bevestiging vanuit mijn lichaam
Meis, ik heb dat precies hetzelfde, ik ben ook erg onzeker en ik heb ook krampjes en steekjes. Ik heb ook besloten om even op de achtergrond te blijven op het forum, misschien doet dat me goed. We gaan inderdaad gelijk op Liefs jinky
Hier ook eentje voor mei! Ik ben ook zwanger en als alle berekeningen goed zijn; 18 mei uitgerekend! 3 oktober eerste afspraak Gynaecoloog en morgen naar de huisarts. Ik ben best nerveus eigenlijk na de vorige keer.... Ik heb in januari een miskraam gekregen en was dus eigenlijk begin september uitgerekend. Nu blijk ik in september weer zwanger te zijn. Heel gek, heel gewenst maar o zo dubbel. Verder heb ik twee hartoperaties achter de rug en na overleg met mijn cardioloog zal het als het goed gaat een gewone bevalling worden maar natuurlijk wel in het ziekenhuis. Ik moet wat meer naar controle zowel bij de gynaecoloog als cardioloog. Verder heb ik een iets grotere kans op erfelijkheid bij aangeboren hartafwijkingen maar niet dusdanig schrikbarend hoog om niet zwanger te willen worden. Heel verhaal, verder wil ik alle dames hier feliciteren en hoop dat ze een goede zwangerschap zullen hebben!
Ik vind het ook een beetje lastig hoor, maar onze wc is dan ook niet zo ruim. Ik geef het zeg maar van achteren door naar voren en dan op de WC gaan zitten. Dan hou ik het dus van voren vast tussen mijn benen. Tja, leuker kan ik het niet kaken Gisteren waren mijn man en ik een beetje aan het dollen, en ik vroeg of ie nog wel van me hield (we zijn nog steeds verlieft hoor). Antwoord: nee, maar wel van je inhoud . Hij is ook heel nuchter verder, dit was ook voor het eerst dat hij zich hier zo blij over uitliet. Was er daarom erg blij mee. Ach als de buik komt.....verandert ie vast in een vaatdoekje
goedemorgen dames, echo's vandaag, leuk, leuk leuk! Hier lijkt t wel of ik griep heb, heb het koud, hoofdpijn en ben officieel misselijk blegh......kan me niet herinneren dat ik me bij de vorige 2 zo gevoeld heb, kan wel functioneren, maar voel me gewoon niet lekker. ik voel dus juist echt he-le-maal niets in mijn buik, en ik vraag me af of DAT weer goed is, haha, zo maken we ons altijd druk wat er ook gebeurt
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Elke ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Mariella ~ 2de kindje 2 mei * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Ladybutterfly ~ 5de kindje * Linda1980 ~ 2de kindje * linnie123 ~ 1ste kindje 3 mei * shannah ~ 3de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ pzh ~ fv * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV * Doobie, 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2ste kindje 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje * Sannie306 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Jammie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 18 mei * Mamavanbrittje ~ 2de kindje * San 1981 * Nicoletta, 20 mei * Ilse1973 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 25 mei *Annerie * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje 26 mei * Whisper ~ 2de kindje Eventuele afspraken * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Miracle81, 2de echo, 9.40 uur * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk Mariella, 2de echo Nano73, 1e echo 12:10 uur * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Sim80, 2de echo en intake 9.40 uur 8,6wkn *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 mamavanbrittje, 1ste echo * 25 september Ylona, afspraak VK Brigitte,afspraak VK intake en eerste controle Remmar 1e afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Elke, 2e echo, 9 weken Gaby 2e echo, 7 weken. 10.00 Draadje 1e echo 7.6 weken * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Draadje, intake vk Rian, 1ste echo 10.30 * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Nicoletta, afspraal gyn * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn * 8 oktober Shannah, 1ste echo mamavanbrittje, intake vk Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 20 oktober Ilse1973, termijn echo * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 63 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Nairobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, V = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de