Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Sorry kan het niet helpen..! :oops:

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

hihi :oops:
    gelukkig ook daar niet de enige in :D

@sylvia: ik dacht dat ik een dikke buik had met mijn bijna 6 weken, maar jij haalt me ruim in! :)

@doobie: goeie tip van buikbanden.com! die hebben leuke zeg! *gaat meteen bestellen*

@sim: trust me, je bent niet de enige die slecht slaapt.. ik ben in wakkere toestand nog slaperiger dan wanneer ik slaap! ;)

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jajaja, frikandellen, en laatst stond ik om 10 uur bij de visboer hahaha, had zo'n zin in iets hartigs!

heb echt zin in slecht eten de hele tijd, snoep en vette hap echt errug....

4. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @ mamavanbrittje: Ja leuk he.. Je kunt hem ook zelf ontwerpen, dus dat is ook erg leuk! Ben nog wat kort zwanger, dus voor mij heeft het nog niet zoveel nut. Maar ik ga ze zeker bestellen als ik wat verder ben!

5. MamaVanBrittje

@ doobie: ik ben nog minder ver ;)
    maar bestel ze lekker toch alvast, vind het zo leuk om die dingen in huis te hebben :oops:
    en mijn buik groeit echt razendsnel moet ik zeggen :( en mijn voorgevel ook haha :) dus ook maar vast aan de anita's (zwangerschapsbh's ;) )

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ben dus iet de enige met grote boobies ;) nah jah, voor mijn don groot dan, 6 weken zwanger en een cupmaat verder, ai.....had aan het eind bij de meiden cup DD...even dat je je een beeld kan vormen, ik ben 1.79 en 65 kilo (toen woog ik zelf 59 kilo) is dus GEEN gezicht zo'n boezem bij mij!

Zoals het nu is is helemaal te gek, past perfect bij mijn lijf! *maaike-met-de-stiekeme-hoop-dat-ze-deze-keer-blijven-en-niet-inzakken-tot-kleine-puddinkjes* :rolleyes:

7. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Het is ook erg leuk moet ik zeggen. Denk niet dat het lang duurt, voor ik er een in huis heb. Ik moet nog nieuwe bh's kopen. Haha.
    Komt helemaal goed:D

8. Tji

Tji Actief lid

7 jul 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Ik heb, lekker origineel, zin in augurken.
    Zout en zuur moet het zijn, lust bijna geen frisdranken meer, alles is zooo zoet. Water, thee beetje koffie en melk.
    FRIKANDEL? WAAR! LEKKERRRRRRRRRRRRRRRR ;)

BH is goed gevuld, maar ze puilen nog niet uit.
    Ik wil ook een buikje!

9. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat een lekker vreemde eetgewoontes komen hier voorbij op de vroege morgen :D
    Ik heb helaas wat minder goed nieuws. Had al een paar dagen last van buikpijn en vertrouwde het niet, dus heb de verloskundige gebeld. Moest nog maar es een test doen, heel de nacht uds n iet geslapen, omdat ik lag te wachten op ochtendurine :( Vanmorgen getest en het streepje is veel lichter dan vorige week, volgens de verloskundige geen goed teken. Moet deze week afwachten, want het feit dat ik (nog) geen bloedverlies heb is goed. Volgende week vrijdag krijg ik een echo, maar ze heeft er bij verteld dat er dan waarschijnlijk nog niets te zien is en dat het dus waarschijnlijk ook geen uitsluitsel geeft over of het goed zit of niet.
    Het is dus allemaal heeeeel erg onzeker, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed zit. Moet me er niet te druk om maken (weet ik wel) maar is wel heel moeilijk! Ben volgende week bijna heel de week vrij dus moet maar een hoop plannen om niet alleen maar op vrijdag te gaan zitten wachten... Nog tips?
    Heb vanochtend gelijk overstuur m'n moeder gebeld, die wist nog van niets en was op haar werk, dus die schrok zich rot, maar gelukkig kan ze volgende week wel met me mee (m'n vriend moet werken).

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even van me af schrijven...

10. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    vannacht ook zulke rare dromen gehad, en praten in me slaap..vreselijk
    voel me ook geiriteerd op alles hier op me werk
    en af en toe een flinke steek die me weer bang maakt dat....dus ja...pffffff lekker begin
    verder doen me borsten pijn, niet misselijk, maar wel een buik al, en dat vind ik ook gek met die 6 weken al
    zo effe lekker me "ei kwijt"

11. MamaVanBrittje

ik ben ook al een hele cupmaat gegroeid.. :oops:
    en begin steeds meer de aders te zien daarzo, lijkt wel een wegenkaart :D
    BH's zijn al zo klein dat het lijkt of ik 4 boobies heb :oops: ze piepen er een beetje uit hihi :)

en ben nu misselijk en hongerig tegelijk... :(

12. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    He gat wat zenuwslopend... Verschrikkelijk die onzekerheid. Ga jezelf inderdaad lekker bezighouden, anders duren de dagen alleen maar langer..! Lekker dagje winkelen.. Huis poetsen.. Ik weet t niet.. :oops:

Fijn dat je moeder in ieder geval mee kan! Dat is wel prettig!
    Ik hoop voor je dat het goed gaat.. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Doobie

13. Tji

Tji Actief lid

7 jul 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Nou, daar is het forum toch goed voor. Niks sorry.
    Maar bah wat balen zeg!

14. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Wat zijn jullie vroeg met echo's! Bij de eerste had ik een echo met 7 weken vanwege een bloeding en de eerste afspraak met 10 weken. Nu heb ik de eerste echo met 9 weken ivm drukte bij de gyn en het echocentrum anders waarschijnlijk later).

Over al het shopgebeuren kan ik niet echt meepraten. Ik ben 7 1/2 maand geleden bevallen van mijn dochter, dus alle zwangerschapskleding (incl ondergoed etc), babyspullen, platte schoenen (liep altijd op hakken, maar vanaf 10 weken zwangerschap wou ik bijna alleen nog msasr plsatte schoenen ; daardoor ook geen spataderen gekreegen!) en buikbanden liggen nog op zolder. Had ik eindelijk opgeruimd 2 maanden geleden......

Bij m'n 1e liep ik bij de gyn vanwege epilepsie en moest ik poliklinish bevallen, dus nu weer. Bij de eerste heb ik 6 maanden borstvoeding gegeven (ben dus net gestopt) en ik hoop de 2e ok bv te kunnen geven. Ze zijn in het ziewkenhuis (beide 8 dagen in zkhs geweest omdat m'n dochter 5 weken te vroeg was) misschien niet zo van de bv, maar ik heb duidelijk aangegeven dat ik dat wou en dus gaven ze daar gelegenheid voor (oefenen met borst max 10 min. en daarna bijvoeden met flesje: na 3 dagen procudeerde ik flessen vol en kreeg ze dat in de fles).

In mijn eerste zwangerschap at ik me ziek aan bifiworstjes en frikandellen, maar die kilo's ben ik nog niet kwijt.
    Op dit moment heb ik niet zoveel trek. De hele dagt dooor beetje misselijk; wordt wel beter als ik steeds klreine beetjes eet. Maar gister opeens vreselijk trek in bifiworstje. En voordat ik wist dat ik zwanger was kreeg ik zin in vis; ben absoluut geen viseter......De vorige keer voelde ik het doordat mijn borsten opzwollen, maar nu niet.

15. MamaVanBrittje

@ jammie: das minder goed nieuws meid, ik hoop voor je dat het vals alarm is! snap alleen niet waarom ze tegen je zeggen dat er op een echo nog niks te zien is :( ik heb a.s. woensdag mijn eerste echo (wel medisch maar oke), en ben 2 dagen minder ver dan jij.. Tegen mij werd gezegd dat ze dan het hartje als het goed is konden zien (als het goed zit dan, en anders zie je nog wel dat er iets zit)..
    maar goed, ik duim in ieder geval voor je hoor!

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Heftig jammmie. Ik leef met je mij; ik had bij de eerste ok een bloreding met 5 weken en stekende buikpijn met 7 weken; gelukig is alles goed gekomen. Ben aan het duimen voor ook zo'n afloop bij jou, maar weet dat je nu alleen maar in de rats kunt zitten.

Over the boobs: mijn borsten groeiden bijna niet tijdens de zwangerschap, maar dat hebben ze binnen 3 dagen na de bevalling ingehaald!

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    he jammie wat naar zeg, en dan nog zo lang wachten bah, heeeele veel dingen gaan doen zodat de tijd sneller gaat, succes meisje!

mamavanbrittje: als ik het out heb alvast mijn nedrige excuses, maar je onderschrift......is je dochtertje overleden?

18. MamaVanBrittje

Mijn borsten groeiden tijdens de zwangerschap al een ruime cup, en na de bevalling nog eens een vette cup! helaas ging dat ook weer weg :(
    Maar nu op voor ronde 2 big boobs :)

19. MamaVanBrittje

maakt niet uit! zal het aanpassen.. mijn dochtertje leeft, gezond en wel! op 24-2-2008 had ik een miskraam, vandaar het *. het staat er misschien ook wel heel onduidelijk ;)

20. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Weer veel treurige en blije berichten!
    Wat een mooie echt-foto Marooz! Heel goed te zien! Ik hoop dat ik ook zo'n mooie foto krijg.
    Zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 23 september a.s. 1e afspraak verloskundige en op 3 mei a.s. borstvoeding en thuisbevalling?
    Ik ben op't moment errrug verkouden, dus dubbel zielig. Gelukkig is de misselijkheid niet meer teruggekomen alleen bij het opboeren moet ik voorzichtig zijn en bij het tandenpoetsen.
    Groet, Shannah

Deel Deze Pagina