Hoi iedereen, Ben net terug van de ha om opnieuw m'n bloed te laten trekken. Hoop dat m'n HCG gestegen is. Deze ochtend een harde stekende pijn gehad, maar geen bloed of roze slijm verloren, dus veronderstel dat alles nog goed gaat. Ik durf me nog niet zwanger te voelen met dat de ha zei dat het nog alle kanten kan uitgaan.
Kan iemand mij uitsluitsel geven of zwangere dames broodjes haring mogen eten? Op internet lees ik verschillende berichten. Ik lust er wel pap van! Groet, Shannah
Ze heeft niet gezegd dat het negatief is, maar dat het nog alle kanten kan uitgaan. Dinsdag was m'n HCG waarde 36, en ze zei dat dit nog héél laag was, dus moest ik vandaag terug om te kijken of m'n waarde al gestegen is. Heb mijn uitslag meegekregen van dinsdag en daarbij staat vermeld dat je in je 4e week een waarde moet hebben tussen 10-750, dan is 36 idd nog naar de lage kant hé Daarom probeer ik vrij nuchter te blijven. Vanavond weet ik iets meer
@ majkuh: snap ik haha! komt goed @Evy77: zo'n rotopmerking had mijn HA ook toen ik met precies 4 weken en bloedverlies daar zat.. En nu 2 weken verder voel ik me ook nog precies zo hoor! komt door de hormonen en die steken heb ik ook, schijnt te komen doordat je spieren oprekken en je bekken flexibeler wordt en je baarmoeder gaat groeien e.d. Ik ga in ieder geval ook voor jou duimen! @ Shannah: volgens mij mag je geen rauwe vis toch? Of laat mijn geheugen mij weer eens in de steek alleen pap zou ik daar niet van lusten ale:
Je mag wel vis, bepaalde vis mag je niet. Er is een mama-boekje (ik ben effe vergeten van wie, sorry) waar in staat wat je wel en niet mag. Bepaalde vissoorten zijn namelijk ook weer goed voor de groei van 't kind (met name de hersentjes).
graag gedaan hoor! en andersom is het voor mij ook fijn om te weten dat ik niet de enige ben daarmee positieve instelling helpt wel, hoe moeilijk het ook is.. *even dochter van school halen*
Vraagje: hebben jullie het al verteld aan ouders? Ik heb woensdag mijn 1e echo en manlief wil wachten tot na die echo. Ik ben bang dat ik het niet meer voor me kan houden (mijn ouders zijn net terug van 2 weken vakantie, toen ging het nog wel).. Morgenavond komen ze de hele avond langs.. Ooh help...
wij hebben het al wel verteld aan de wederzijdse ouders.... hebben we bij de eerste ook gedaan. Als het niet goed gaat is het toch fijn als er mensen zijn die het weten en dat je dan niet hoeft te zeggen: ik was zwanger en het is mis gegaan....