wij ook aan naaste familie (gezinsleden) en ik heb het me beste vriendin ook verteld, en hij zijn beste vriend 2 okt is de rest (na de echo) aan de beurt
mijn mannetje wil graag wachten tot na de echo woensdag, zodat we zeker weten dat het echt zo is (nee we zijn geen twijfelaars ) en dan vertellen we het aan onze ouders (dat wordt 3x goed nieuws brengen, allebei gescheiden ouders plus 1x verbroken contact) en pas na 10 weken vertellen we het aan anderen. Tenminste dat is nu de bedoeling waarschijnlijk gaat het toch eerder gebeuren, zeker als ik in dit tempo doorgroei qua buik en borsten
een van mijn vriendinnen heeft mij hier gevonden dus die weet het. De rest moet in ieder geval wachten tot na de eerste echo..... ik hoop dat het tot die tijd nog niet opvalt....
jeetje zeg, ik zie allemaal buikfoto's, hoe doen jullie dat, ik ben echt zo plat als olijfje qua buik en dit is al nummer 3!
Majkuh, ik zou willen dat ik jouw platte buik nog had.. Is iets makkelijker qua geheimhouden maar aan de andere kant ben ik stiekem wel beetje trots op mijn buikje
Dan blijf ik er maar lekker van smikkelen. Gelukkig is de visboer hier maar 1 keer per week anders was het hek van de dam.
op album van de leden klikken! Ik heb net in mijn album 2 foto's van mijn dochters gezet en een paar van mezelf voor wie nieuwsgierig is.......het zijn oudjes helaas, want mijn apple is nieuw en alle foto's staan op de apple van t vriendje grrr.....
Net naar toilet geweest (grote boodschap ) en weer roos verlies, gelukkig niet rood. Toch ben ik een beetje ongerust hierover maar denk dat het komt door de druk ( ) dat er gezet wordt : Allez dat hoop ik toch. 'k Ga proberen me er niet te druk in te maken.
evy relax, rozeverlies is echt niet erg, zeker niet als je gedrukt hebt...haha klinkt grappig dan kan er een adertje of iets gesprongen zijn, maak je niet druk meissie! ik ga nu echt aan het werk, want zo krijg ik het nooooi af! XXX
@Evy: o meid dat klinkt inderdaad als een geknapt adertje door het persen.... Enige wat je kunt doen is bij een grote boodschap proberen rustig aan te doen zeg maar......
Evy77, hou het rustig! niet te druk maken! (zegt iemand die zich net zo druk maakt altijd ) zolang het niet helderrood is en met veel krampen is er niets aan de hand! Manny, onder aan ieder bericht kan je het persoonlijk album van de berichtverstuurder bekijken, daar staan de buikfoto's (bij mij dan) in!
Ik ben vandaag even positiekleding wezen kijken (jaja ik weet het, beetje vroeg ), maar het valt zo tegen vind ik. Waar kopen jullie je kleding? Volgens mij gaat dit heel moeilijk voor me worden komende winter.
je kan positiekleding kopen bij (outlet van) miss etam diverse babywinkels prenatal internet (wehkamp)
Hoi Mei mama's, Hier meld zich er nog één die in mei uitgerekend is als alles goed mag gaan. Wat leuk om te lezen dat er zoveel mei mama's zijn! Ik heb over 2 weken mijn echo en dan weet ik waarschijnlijk wanneer ik uitgerekend ben, het is in ieder geval mei